SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Te lief zijn om die vieze lelijke stalkster te beledigen en weg te vagen uit mijn leven.
[ Bericht 2% gewijzigd door Pharkus op 11-10-2012 22:27:01 ]
Sinds wanneer woon ik in België?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:17 schreef Vaatwastablet het volgende:
Sinds wanneer heb je in België het VMBO?
Ja, dat staat eronder...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:17 schreef VinceAdvance het volgende:
Die moeder dan ook( als dat de moeder is
foto 4 )
Ja...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Die voorlaatste foto is je chickie rechts?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:14 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb dus een stalkster, een meisje waar ik nog nooit echt mee heb gepraat voegt me toe op Facebook en begint ineens tegen me te praten. Na een paar minuten vroeg ze me verkering en Ik zei natuurlijk nee. Toen bleef ze doorzeuren dat niemand haar wou en dat ze lelijk was. Ik wilde haar natuurlijk gelijk geven maar ja... zo ben ik niet.
Nu 2 maanden later heeft ze zelfs mijn nummer kunnen achterhalen en iedere keer als ik online kom begint ze meteen tegen me te praten omdat ze goede ''close'' vrienden wil worden. Ze whatsappt we ook de hele dag door. Ik heb al gezegd dat ik iemand anders leuk vind en dat ik al verkering heb.
Als ik haar in het echt tegenkom zegt ze altijd heel verlegen hoi, blijft ze de hele tijd in mijn ogen kijken, bij me staan, zeggen dat ik knap ben en dat mijn vriendin geluk heeft met zo'n mooie jongen.... Ze blijft maar flirten en ik ben te lief om te beledigen.
Nu net zei ze op msn ''als we elkaar weer zien moeten we wel altijd knuffelen'' Ik zei ''niet altijd, bijvoorbeeld na sporten'' en toen reageerde zij ''Het maakt niet uit als je bezweet bent, ik ben wel wat gewend hoor.''
En ze komt iedere week naar mij kijken terwijl ik sport, ze zegt dat ze daar ''stage'' loopt.
Nog iets ergs; ze heeft rood haar, heeft obese en zit op kader...
Foto's in de Spoiler.En nu pics van jezelf? Wie weet is ze out of your league.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Te lief zijn om die vieze lelijke stalkster te beledigen en weg te vagen uit mijn leven.
[ Bericht 6% gewijzigd door Pharkus op 11-10-2012 22:27:52 ]Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:20 schreef He-man- het volgende:
[..]
En nu pics van jezelf? Wie weet is ze out of your league.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:19 schreef Studeur het volgende:
past toch wel bij elkaar?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:20 schreef He-man- het volgende:
[..]
En nu pics van jezelf? Wie weet is ze out of your league.
[ afbeelding ]
In dat geval past ze goed bij je.quote:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |