Balen. Je moest al een nieuwe aanvragenquote:Op woensdag 12 december 2012 20:16 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele oude simkaart, zelfs de chip is te groot in vergelijking met een nanosim.
Ik ben opzoek naar een sim only abonnement.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:18 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Balen. Je moest al een nieuwe aanvragen
iOS 5quote:Op woensdag 12 december 2012 21:44 schreef kikoooooo het volgende:
Apple MapsWat een groot stuk stront is dat man, ongelooflijk.
Hoe staat t met de port van de Google Maps voor Android naar iPhone? Die wil ik echt graag want die was perfect.
Och, Google Maps op iOS5 had ook geen navigatie, die wat dat betreft is ios6 alleen een vooruitgang. Maar die kaarten, die komen toch niet serieus van tomtom? Ik kan me dat echt niet voorstellen namelijk.quote:
Zag laatst wel wat op het nieuws ofzo, mensen die 700km verderop aankwamenquote:Op woensdag 12 december 2012 21:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Och, Google Maps op iOS5 had ook geen navigatie, die wat dat betreft is ios6 alleen een vooruitgang. Maar die kaarten, die komen toch niet serieus van tomtom? Ik kan me dat echt niet voorstellen namelijk.
Lol. Ga maar eens kleine straatjes in met wat eenrichtingsverkeer.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:51 schreef Estolan het volgende:
Apple Maps met navigatie werkt hier in Den Haag enz prima
Ik zou niet updaten. Het batterijgebruik van mijn iPhone 4 is dramatisch achteruit gegaan, voorheen was het echt prima. Ter vergelijking: Ik kon twee uurtjes op 3G zijn (niet actief weliswaar maar stond wel aan), half uurtje muziek luisteren, alle instellingen op push etc, en nog op 99% zitten. Nu zit ik al op 80%, soms zelfs minder. Het is bijzonder vervelend, vaak gebruik ik mijn iPhone nog niet eens zo intensief maar moet ik hem wel opladen wanneer ik thuiskom.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:23 schreef SalsedoNL het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik heb nog iOS5 voor m'n iPhone 4. Ik wachtte met updaten om eerste er achter te komen of het veel nadelen zou hebben. Is iOS6 écht de moeite waard, of is iOS5 ook gewoon prima? En is het zo dat je batterijverbruik stijgt na de update?
Ik heb 2 jaar gratis spotify premium, dusjaquote:Op donderdag 13 december 2012 00:08 schreef RoW_0 het volgende:
Voor de mensen met een iPhone 5 16gb, onbeperkt internet en die veel naar muziek luisteren. iTunes Match werkt als een baas!
Neem een gmail account. Eventueel kun je gmail je hotmail mail ook nog laten ophalen.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:42 schreef marinos.. het volgende:
Wat hebben jullie als ideale oplossing om mail en agenda bij te houden op pc en iphone constant gesynchroniseerd? Dit in combinatie met een hotmail account?
Ik krijg het met outlook niet lekker voor elkaar..
quote:Op woensdag 12 december 2012 21:44 schreef kikoooooo het volgende:
Apple MapsWat een groot stuk stront is dat man, ongelooflijk.
Hoe staat t met de port van de Google Maps voor Android naar iPhone? Die wil ik echt graag want die was perfect.
Met Hotmail lukt dat niet. Met GMail wel want Exchange.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:42 schreef marinos.. het volgende:
Wat hebben jullie als ideale oplossing om mail en agenda bij te houden op pc en iphone constant gesynchroniseerd? Dit in combinatie met een hotmail account?
Ik krijg het met outlook niet lekker voor elkaar..
genottelijkquote:Op donderdag 13 december 2012 06:52 schreef gamefreek het volgende:
Google maps is dan eindelijk verschenen in de AppStore https://itunes.apple.com/app/google-maps/id585027354?mt=8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |