abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120081996

De iPhone van Apple Inc. is een combinatie van een mobiele telefoon, iPod en pda. Met de iPhone is het onder meer mogelijk te bellen, sms'en, mailen, internetten, muziek te beluisteren, foto's en video's te maken en te bekijken, en games te downloaden en te spelen.

iOS 6 is de nieuwste software-update voor iPhone, iPod touch en iPad. iOS 6 is sinds 19 september 2012 beschikbaar en is standaard voorgeïnstalleerd op de iPhone 5.

Meer informatie

Games

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuws:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sociaal:

SPOILER
Sport:

SPOILER
quote:
Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_120082072
Zit er bij de iPhone 5 ook dopjes t.w.v. 80 euro? :')
pi_120082176
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:15 schreef iFok. het volgende:
Nee, gewoon die EarPods
pi_120082401
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Nee, gewoon die EarPods
Ah, helaas. ;)

SPOILER
pi_120082457
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:26 schreef iFok. het volgende:

[..]

Ah, helaas. ;)

SPOILER
:Y
pi_120083203
En wifi ligt er wederom uit. Andere apparaten doen het gewoon.
Tap tap tap
pi_120083244
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:15 schreef iFok. het volgende:
Zo'n feest is het natuurlijk niet... ;)
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_120083270
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:53 schreef David Letterman het volgende:

[..]

Zo'n feest is het natuurlijk niet... ;)
Had ik natuurlijk moeten weten, Apple ....
pi_120083857
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:54 schreef iFok. het volgende:

[..]

Had ik natuurlijk moeten weten, Apple ....
Yep... :)
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  zaterdag 8 december 2012 @ 23:58:12 #10
159761 Arn0
Abbey Road
pi_120093620
Hmm, hebben nog meer Hotmail gebruikers (ja, ik weet het :') ) problemen tegenwoordig met mails ontvangen op hun iPhone? Ik ontvang ze wel, maar met enige vertraging, alsof ze op fetch staan. (terwijl het ingesteld staat als push). Ik had met Gmail hetzelfde probleem maar sinds ik dat account als Exchange heb ingesteld in plaats van het standaard Gmail account, pusht Gmail wel correct. Als ik echter probeer mijn Hotmail account als exchange in te stellen, wordt het terug automatisch een Hotmail account. Ik kan bijvoorbeeld niet het domein van de Exchange server ingeven, terwijl dit volgens mij op iOS 5 en eerder wel ging.

Nog mensen met dit probleem en / of oplossingen?
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_120093708
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 23:58 schreef Arn0 het volgende:
Hmm, hebben nog meer Hotmail gebruikers (ja, ik weet het :') ) problemen tegenwoordig met mails ontvangen op hun iPhone? Ik ontvang ze wel, maar met enige vertraging, alsof ze op fetch staan. (terwijl het ingesteld staat als push). Ik had met Gmail hetzelfde probleem maar sinds ik dat account als Exchange heb ingesteld in plaats van het standaard Gmail account, pusht Gmail wel correct. Als ik echter probeer mijn Hotmail account als exchange in te stellen, wordt het terug automatisch een Hotmail account. Ik kan bijvoorbeeld niet het domein van de Exchange server ingeven, terwijl dit volgens mij op iOS 5 en eerder wel ging.

Heb zelf hotmail, geen problemen mee. Heb push wel uitstaan. Als je handmatig binnenhaalt gaat het wel goed?
  zondag 9 december 2012 @ 00:02:49 #12
159761 Arn0
Abbey Road
pi_120093815
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 00:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Heb zelf hotmail, geen problemen mee. Heb push wel uitstaan. Als je handmatig binnenhaalt gaat het wel goed?
Yep, dan krijg ik ze wel binnen. Niet dat ik vaak belangrijke mail ontvang (en al helemaal niet op dat mailadres), maar vind het toch fijn dat het real-time binnenkomt.
pi_120093871
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 00:02 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Yep, dan krijg ik ze wel binnen. Niet dat ik vaak belangrijke mail ontvang (en al helemaal niet op dat mailadres), maar vind het toch fijn dat het real-time binnenkomt.
Zal morgen eens voor je testen hoe push hier werkt :)
  zondag 9 december 2012 @ 00:05:28 #14
159761 Arn0
Abbey Road
pi_120093916
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 00:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Zal morgen eens voor je testen hoe push hier werkt :)
Cool, thanks.
pi_120095581
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 23:58 schreef Arn0 het volgende:

Ik heb ook Hotmail (niks mis mee) en alles werkt prima.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_120095869
  zondag 9 december 2012 @ 04:10:04 #17
24329 KNAK
ff w88,......
pi_120099124
4S:

- Na het ontvangen van SMS die ik niet open hoor ik enkele minuten later nog een keer dat SMS geluid zonder dat er een nieuwe binnen gekomen is. Wat is dit? herhaling/herinnering geluid? Als dat zo is kan dat waarschijnlijk uit.. toch?

- als je gmail gebruikt, wat is dan het beste? Exchange of de pre-configured Gmail keuze. (Add account). Kan ook zijn dat hier geen verschil in zit.
Mai pben rai~!
pi_120099128
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 04:10 schreef KNAK het volgende:
4S:

- Na het ontvangen van SMS die ik niet open hoor ik enkele minuten later nog een keer dat SMS geluid zonder dat er een nieuwe binnen gekomen is. Wat is dit? herhaling/herinnering geluid? Als dat zo is kan dat waarschijnlijk uit.. toch?

- als je gmail gebruikt, wat is dan het beste? Exchange of de pre-configured Gmail keuze. (Add account). Kan ook zijn dat hier geen verschil in zit.
ah dat heb ik ook :( zal wel een nieuwe feature zijn, rete irritant maar ik heb er nog niet op gegoogled.
pi_120099730
quote:
4S:

Klopt, dat kun je uitzetten.
sig verwijderd door FA
pi_120099766
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 08:29 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Klopt, dat kun je uitzetten.
Instellingen - berichtgeving - berichten - herhaal melding
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_120099802
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 08:35 schreef Joysa het volgende:

[..]

Instellingen - berichtgeving - berichten - herhaal melding
why :') why zou je dat willen herhalen :') en dan ook nog bij default :')

thanks trouwens :*
pi_120099814
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 08:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

why :') why zou je dat willen herhalen :') en dan ook nog bij default :')

thanks trouwens :*
Rumoerige ruimte met kapotte trilfunctie? Ofzo :')
Mijne staat ook op nooit :P
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_120099824
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 08:44 schreef Joysa het volgende:

[..]

Rumoerige ruimte met kapotte trilfunctie? Ofzo :')
Mijne staat ook op nooit :P
ik had dan eerst van, ok gelezen in notificatie bar bovenin, en dan nog een. profit wat leuk 2 smsjes in 2 minuten, ik heb vrinden *G* maar noh -O-
  zondag 9 december 2012 @ 17:54:45 #24
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_120114749
Hopelijk aankomende dinsdag de overstap van mijn iPhone4 naar iPhone5.
Ofja, dinsdag avond zal ik hem binnenkrijgen hoop ik :)

Wat moet ik doen om het "vlekkeloos" te laten verlopen? Is met reservekopie overzetten alles voor de bakker? Ook foto's en muziek ed?

En dan alvast de reservekopie erop zetten en woensdag langs de Vodafone winkel om nano-sim te halen en dan de kleine sim uit mijn iPhone4 halen, laten omzetten en in mijn 5 zetten?
pi_120114930
quote:
4S:

Exchange, neemt ie ook meteen al je contacten mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')