Maar komop he. Die Aad de Mos heeft echt een bord voor z'n kop van heb ik jou daar. Die man is echt niet helemaal normaal hoor. Kijk maar eens hoe hij reageert en discussieert...het lijkt alsof hij nooit echt 'contact' heeft met mensen ofzo. Leeft een beetje in een andere wereld.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik snap werkelijk niet wat mensen nou zo erg aan dat twitteren vinden. Als die gozer dat nou leuk vindt, prima toch. En als er dan ook nog 16.000 mensen zijn die het grappig vinden om hem te volgen, geen probleem lijkt me.
Klopt, maar dat is een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar komop he. Die Aad de Mos heeft echt een bord voor z'n kop van heb ik jou daar. Die man is echt niet helemaal normaal hoor. Kijk maar eens hoe hij reageert en discussieert...het lijkt alsof hij nooit echt 'contact' heeft met mensen ofzo. Leeft een beetje in een andere wereld.
Dat twitteren doet hij geen kwaad mee. Ik vind 't alleen onzin. Mensen vinden zichzelf veel te interessant.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is een heel ander verhaal.
Lekker boeiend. Dat vinden mensen zoals Tong zichzelf ook, 490.000 posts get a fucking lifequote:Op zaterdag 8 december 2012 18:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat twitteren doet hij geen kwaad mee. Ik vind 't alleen onzin. Mensen vinden zichzelf veel te interessant.
Doordekken?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:44 schreef Xaobotnik het volgende:
Effe een vraag. Een paar jaar geleden had je een (werk-) dagelijkse webserie genaamd 'Beste Johan' die Derksen vanuit de redactie deed. Tegelijkertijd had hij ook samen met Genee een dagelijkse webserie die ze meestal ergens onderweg deden zoals in de lobby van een hotel, een of andere afwerkplek in het bos, op de w.c. van een wegrestaurant, etc. Weet iemand hoe die webserie ook al weer heette?
Edit: Al gevonden, was kennelijk gewoon 'Voetbal Insite'.
O ja, doordekken. Dat dagelijkse Voetbal Insite was hetzelfde, maar dan onder een andere noemer. Wellicht dat het een seizoen later verder gegaan is als doordekken?quote:
Doordekken was vlgens mij op EL.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:42 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
O ja, doordekken. Dat dagelijkse Voetbal Insite was hetzelfde, maar dan onder een andere noemer. Wellicht dat het een seizoen later verder gegaan is als doordekken?
Dus jij volgt hem niet, prima toch?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat een kleuter als @gvanderwiel twittert kan ik nog wel inkomen maar ik vind het echt lachwekkend dat volwassen mannen als Ronald Koeman en meneer Mos ook ieder wissewasje met de wereld menen te moeten delen. Kan mij het verrotten hoe dik het ijs in de sloot achter Aad de Mos zijn huis is. Waar slaat dit op, waar gaat dit over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 december 2012 10:06 schreef Evertjan het volgende:
wakker worden met Tijl op de bank bij Eva Jinekgelukkig maakt deMart het allemaal goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |