quote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
• Alleen gebruikmaken van Paint
• Deadline: Zondagavond - 0:00
• Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
wat zat er allemaal op die balk?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:57 schreef BBQSausage het volgende:
Ik dacht; "Vaarwel wrede wereld!" In één korte seconde schoten die woorden door mijn hoofd.
't dak van 't huis.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wat zat er allemaal op die balk?
Hypoquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:59 schreef Hypocriet het volgende:
Leila!!
Ik zag Leila en ik dacht meteen 'gvd gaygay heeft weer een topic geopend.'
Hoi
Ik zit nu op zolderquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:59 schreef BBQSausage het volgende:
Eigenlijk hebben we helemaal geen zolder.
ik had wel een bloemetje gestuurdquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't dak van 't huis.
Ik ben een FOK!ker, ik zit op een donker zolderkamertje.
leila is overal en nergensquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:59 schreef Hypocriet het volgende:
Leila!!
Ik zag Leila en ik dacht meteen 'gvd gaygay heeft weer een topic geopend.'
Hoi
Dat vind ik wel lief.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik had wel een bloemetje gestuurd
Gewoon anaal vernederen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:01 schreef BBQSausage het volgende:
Die Leila is een Francaise , die worden al bang wanneer je een vinger in d'r anus drukt.
Noesquote:
Wedden van wel? Gewoon vastbindenquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar dat lukt daar dus echt niet mee hè, met zo'n type. Echt.
Raep.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wedden van wel? Gewoon vastbinden
jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Noes
Wel goed, maar dus niet kunnen slagen voor een pak
Preciesquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Raep.
Dat zou nog wel een uitkomst zijn ja, een flink stuk touw.
Ik heb nog wel wat achter de handquote:
Bellen en mobiel FOK!ken, like a bossquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:07 schreef msacras het volgende:
Bellen en FOK!ken tegelijk. Moeilijk.
FOK!ken is leuker.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:07 schreef msacras het volgende:
Bellen en FOK!ken tegelijk. Moeilijk.
Nog nooit geprobeerd. Ga ik zo doen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bellen en mobiel FOK!ken, like a boss
quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:08 schreef BBQSausage het volgende:
Voorbeeldje hier;
[ afbeelding ]
Met lief kijken en er knuffelig uitzien kom je een heel end.
Succesquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd. Ga ik zo doen.
Like a bossquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:14 schreef msacras het volgende:
Verstuurd vanaf mijn telefoon terwijl ik aan het bellen ben
Galaxy S3 jonguhquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Galaxy S2.
EN NEE TAEX OF IEMAND ANDERS, IK BEN GEEN HIPSTER
Inb4: hipster.
nee gewoon los gekocht en er een abootje van 20 pm bij genomen, is uiteindelijk goedkoper dan eentje met abbo er al bijquote:
Dat kan ook, ja. Deze heb ik nog van mijn abo van vorig jaar.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:18 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee gewoon los gekocht en er een abootje van 20 pm bij genomen, is uiteindelijk goedkoper dan eentje met abbo er al bij
Ik vindt Samsung geen hipsterquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Galaxy S2.
EN NEE TAEX OF IEMAND ANDERS, IK BEN GEEN HIPSTER
Inb4: hipster.
Luidspreker, en je kan gewoon in je telefoon komenquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:19 schreef badschaap het volgende:
[..]
hoe de fuck bel jij en plaats jij een bericht at the same time? Luidspreker?
Nog even geduld hebben, jongeman.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:21 schreef badschaap het volgende:
waarom ist nog geen oud en nieuw!! Wil vuurwerk afsteken!!
Okee meneer Vinniieequote:Op zaterdag 8 december 2012 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog even geduld hebben, jongeman.
mevrouw dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik word hier ook al meneer genoemd, gaat goed vandaag.
Koptelefoon en dan hoor ik daardoor wat ze zegt en kan ik gewoon erin praten. En luidspreker ja. Zo dus:quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:19 schreef badschaap het volgende:
[..]
hoe de fuck bel jij en plaats jij een bericht at the same time? Luidspreker?
Nu ik die grijns op haar gezicht zie, vraag ik me af wat mensen soms denken als ik aan het lachen ben tijdens mobiel FOK!kenquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Koptelefoon en dan hoor ik daardoor wat ze zegt en kan ik gewoon erin praten. En luidspreker ja. Zo dus:
[ afbeelding ]
maar dan zonder het domme handje en met oortjes
goed, ik wil gaan sleeen in mijn eentje over de witte sneeuw, maar dat is raarquote:
Sleeënquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
goed, ik wil gaan sleeen in mijn eentje over de witte sneeuw, maar dat is raar
en hoe gaat het met jou?
Limonadequote:Op zaterdag 8 december 2012 18:33 schreef badschaap het volgende:
was ookalweer het tegenovergestelde van geconcentreed? Jww met bv smirnoff ice ofzo
maar dan wel met zo'n warmer voor je buttocksquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
SleeënLang niet meer gedaan dat
![]()
Wel oké.
Met wie bel je zo lang dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:37 schreef msacras het volgende:
Ik zit al 3 kwartier aan de telefoon.Dag belminuten
Wat een drama is er ook soms in het leven.
Smirnoff = limonadequote:Op zaterdag 8 december 2012 18:37 schreef badschaap het volgende:
[..]
hahaha limonade is gewoon vet relaxt hoor
Watquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
maar dan wel met zo'n warmer voor je buttocks
waarom maar wel oke
Met een vriendin, een andere vriendin van ons gaat random daten met haar ex dus dat moet even besproken worden. En mijn drama. Over onze levenstroubles.quote:
wat heb je dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wat
Omdat ik ziek ben, en ziek zijn is kut.
No shit.quote:
Ah, roddelen. Altijd leukquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Met een vriendin, een andere vriendin van ons gaat random daten met haar ex dus dat moet even besproken worden. En mijn drama. Over onze levenstroubles.
Ja, ik korte het even afquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Smirnoff = vodka
Smirnoff ice = sprite met 0,1% alcohol. Kleutervodka
een bipswarmerquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wat
Omdat ik ziek ben, en ziek zijn is kut.
Grquote:
Goed, buik volgegeten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:41 schreef badschaap het volgende:
goedendag mijnheer happy. Hoe gaat het met u?
Als je dat niet door hebt ben je echt domquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:40 schreef badschaap het volgende:
[..]
No shit.
Daarom heb ik wel eens zo'n ventje dat pochte omdat hij veel smirnoff ice dronk wel eens echte smirnoff, dus vodka gegeven. Reactie was zeer grappig xd
Nou ze whatsappte mij dus ik reageren in shock en toen was het van "ik bel je wel even."quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, roddelen. Altijd leuk. Waarom niet via Skype?
Ik wil je bips wel komen warmen.quote:
ach hij wou stoer doen. xdquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je dat niet door hebt ben je echt dom.
Mijn 'bips' is niet koud. Dus nee hoeft niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wil je bips wel komen warmen.
Ah vandaar, logische reactie welquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou ze whatsappte mij dus ik reageren in shock en toen was het van "ik bel je wel even."
Maar die andere vriendin gaat dus nu daten met haar ex en ze heeft het die vriendin niet eens verteld. Vol raar, maar we skypen eigenlijk nooit.
Maar maar, je hebt het altijd koud.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mijn 'bips' is niet koud. Dus nee hoeft niet.
Zondag zie ik nooit zo als rustdag, alles weer klaarmaken voor maandag en voor op een normale tijd naar bedquote:
Ja maar mijn bips niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar maar, je hebt het altijd koud.
das waarquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zondag zie ik nooit zo als rustdag, alles weer klaarmaken voor maandag en voor op een normale tijd naar bed
Zal ik het zo even uitleggen? Als ik klaar ben met m'n telefoongesprek.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah vandaar, logische reactie wel.
Al snap ik er geen hol meer van. Iets met letters of fictie-namen was handiger geweest
Jij wilde stoer doen door hem dat te geven en hem dan uit te lachen oid. Ik vind het maar triest.quote:
zondag is ook geen rustdag, zaterdag is de eckte eckte rustdagquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zondag zie ik nooit zo als rustdag, alles weer klaarmaken voor maandag en voor op een normale tijd naar bed
Okokquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar mijn bips niet.
En ik heb koorts. Ik heb het niet koud nu.
Is goedquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Zal ik het zo even uitleggen? Als ik klaar ben met m'n telefoongesprek.
ja dat sowiesoquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zondag is ook geen rustdag, zaterdag is de eckte eckte rustdag
Hij zij dat hij smirnoff met gemak weg kon gieten?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij wilde stoer doen door hem dat te geven en hem dan uit te lachen oid. Ik vind het maar triest.
*3 uur later*quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Zal ik het zo even uitleggen? Als ik klaar ben met m'n telefoongesprek.
hahaquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:46 schreef badschaap het volgende:
[..]
Hij zij dat hij smirnoff met gemak weg kon gieten?
Nou dan krijgt hij ook smirnoff van mij
Dat zijn de leukstequote:Op zaterdag 8 december 2012 18:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Het is NOG raarder geworden nu, dit gaat een lang verhaal worden.
Is het ook.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind bips zo'n infantiel kutwoord trouwens.
Als hij dat zei, dan is het wel terechtquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:46 schreef badschaap het volgende:
[..]
Hij zij dat hij smirnoff met gemak weg kon gieten?
Nou dan krijgt hij ook smirnoff van mij
Nou hij merkte het pas toen hij het dronk xdquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als hij dat zei, dan is het wel terecht. Maar dat merk je direct
.
Ben ik altijd toch.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gelukkig ben je het met me eens ja.
Hahaquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind bips zo'n infantiel kutwoord trouwens.
Als je niet ruikt en het dezelfde kleur heeft, logischquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:49 schreef badschaap het volgende:
[..]
Nou hij merkte het pas toen hij het dronk xd
Kontjequote:Op zaterdag 8 december 2012 18:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hahakont of kontje ook imo
.
Billen dan
Nogalquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
lekker kontje heb jij
Dat klinkt echt zo kansloos
quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
lekker kontje heb jij
Dat klinkt echt zo kansloos
quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind dat je mooie billen hebt.
Bam.
Gewoon dit.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
Bam.
Eh.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:52 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ben altijd subtiel in dat soort dingen.
Waarom zou ik dat niet zijn dan?quote:
ik vind dat je derrière er mag wezenquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
Bam.
Nee gewoon.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet zijn dan?
Uhu, uhuquote:
bij mij komt er uit totaal geen en ik heb ook hele lichte pdd nosquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:55 schreef badschaap het volgende:
okee autisme testen kloppen dus niet xd
Zo'n test zegt dat ik autistische trekjes heb, terwijl ikzelf pdd-nos heb, zei het maar licht xd
Hahaha bij mij ist gewoon dat ik het moeiijk vin om een gesprek ofzo te houden.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
bij mij komt er uit totaal geen en ik heb ook hele lichte pdd nos
Had ik nog op als ontbijt/lunch trouwens.quote:
ow ik vindt het niet moeilijk heb alleen leer problemenquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:57 schreef badschaap het volgende:
[..]
Hahaha bij mij ist gewoon dat ik het moeiijk vin om een gesprek ofzo te houden.
Maar dat komt ook omdat ik stotter als een fucker xd
Om half 2?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Had ik nog op als ontbijt/lunch trouwens.
Jaquote:
Kijk das weer geen probleem bij mij, ben alleen te lui om het te doen xdquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ow ik vindt het niet moeilijk heb alleen leer problemen
Heldquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Had ik nog op als ontbijt/lunch trouwens.
mm 2 broodjes hagelslag jonguh. Of brinta.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Held.
Ik had gisteren M&M's als ontbijt/lunch.
Ik gewoon brood. Morgen wel weer vroeger mijn bed uit komen, maandag weer ochtenddienstquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Held.
Ik had gisteren M&M's als ontbijt/lunch.
Zo misselijk dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mijn 'ontbijt' was rond half 6 's avonds.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mijn 'ontbijt' was rond half 6 's avonds.
mijn iq zit tussen de ''105 en 120''quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:59 schreef badschaap het volgende:
[..]
Kijk das weer geen probleem bij mij, ben alleen te lui om het te doen xd
Heb een iq van 130 dus ik zou het wel moeten kunnen xd
Werken. Ik voel je pijnquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik gewoon brood. Morgen wel weer vroeger mijn bed uit komen, maandag weer ochtenddienst![]()
Dinsdag en woensdag avonddienst, donderdag vrij, dan het weekend nachtquote:
Meh vervelendquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Janou ja niet echt misselijk maar gewoon geen trek.
Ik vind het wel irritant dat autist tegenwoordig een stopwoordje isquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mijn iq zit tussen de ''105 en 120''
Toen ik ziek was, wist ik niet of ik misselijk was of dat ik honger hebquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Janou ja niet echt misselijk maar gewoon geen trek.
ja mensen noemen je al heel snel zo ook al heb je het in lichte vorm, het is een beetje vervangen door mongool, terwijl als je autist bent niet gelijk een mongool bentquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:01 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik vind het wel irritant dat autist tegenwoordig een stopwoordje is
Tha horrorquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dinsdag en woensdag avonddienst, donderdag vrij, dan het weekend nacht![]()
Dat is alleen op FOK! zo.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:01 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik vind het wel irritant dat autist tegenwoordig een stopwoordje is
jij bent hoogbegaafdquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:59 schreef badschaap het volgende:
[..]
Kijk das weer geen probleem bij mij, ben alleen te lui om het te doen xd
Heb een iq van 130 dus ik zou het wel moeten kunnen xd
Uhu, en dan dat weekend misschien Hypo dan weer niet zien.quote:
inderdaad. Maar boeiuh wij zijn weer beter in andere dingen xdquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja mensen noemen je al heel snel zo ook al heb je het in lichte vorm, het is een beetje vervangen door mongool, terwijl als je autist bent niet gelijk een mongool bent
Zondequote:Op zaterdag 8 december 2012 19:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Uhu, en dan dat weekend misschien Hypo dan weer niet zien.
Tja, alleen gym zit er echt niet in voor mijquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:03 schreef badschaap het volgende:
[..]
inderdaad. Maar boeiuh wij zijn weer beter in andere dingen xd
Klaarblijkelijk. Bijna heel me moeders kant van me familie is begaafd of hoogbegaafd, dus heb het niet van een vreemdequote:
Haha bij mij wel. ADHD ftwquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Tja, alleen gym zit er echt niet in voor mij
Ik kan ut beter.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb het motoriek van een ezel ofzo
Enigste wat ik een beetje kan is basketballen
Ik heb een motoriek die niet bestaat. Ik ben vooral goed in loopnummers of gewoon keepen. Bealve uitrappen, want dan gaat die bal alle kanten op behalve vooruitquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb het motoriek van een ezel ofzo
Enigste wat ik een beetje kan is basketballen
Promi wel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Appie![]()
Ik voel me niet aangesproken trouwens
Keepen kan ik ook aardigquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:05 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik heb een motoriek die niet bestaat. Ik ben vooral goed in loopnummers of gewoon keepen. Bealve uitrappen, want dan gaat die bal alle kanten op behalve vooruit
ja ik heb er 1 maand opgezeten en toen afgestuurdquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En ik zit al 6 jaar bij een club
Perenijsmeet bij Vin.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OMG ja
[..]
Kan ook gewoon vriendschappelijk hoor.
Bwehehe, zo'n keeper had ikquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:05 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik heb een motoriek die niet bestaat. Ik ben vooral goed in loopnummers of gewoon keepen. Bealve uitrappen, want dan gaat die bal alle kanten op behalve vooruit
beetje sterk te geloven dit, maar waar blink jij in uit?quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:03 schreef badschaap het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk. Bijna heel me moeders kant van me familie is begaafd of hoogbegaafd, dus heb het niet van een vreemde
hoezo afgestuurd?quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik heb er 1 maand opgezeten en toen afgestuurd
Dat betwijfel ikquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat ze dood is...
[..]
Mascara!
Nou, bij mij thuis weet ik niet heurquote:
Gewoon economie, scheikunde. Exacte vakken vooral. En lees en luistertoetsen ;pquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
beetje sterk te geloven dit, maar waar blink jij in uit?
Ik heb zelf ook PDD-NOS en die test had ik ook gemaakt, ik had 14 punten en dat was onder het gemiddeldequote:Op zaterdag 8 december 2012 18:55 schreef badschaap het volgende:
okee autisme testen kloppen dus niet xd
Zo'n test zegt dat ik autistische trekjes heb, terwijl ikzelf pdd-nos heb, zei het maar licht xd
Hartaanval doordat ze mijn post las jwz.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
[..]
Nou, bij mij thuis weet ik niet heur.
Jawel!quote:
Kijken bij de meisjes kleedkamer stiekem meerdere kerenquote:
Perenijsmeet met Vin.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, bij mij thuis weet ik niet heur.
PDD-nos is vooral mengelmoesje hequote:Op zaterdag 8 december 2012 19:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook PDD-NOS en die test had ik ook gemaakt, ik had 14 punten en dat was onder het gemiddelde
En ja ik had hem eerlijk ingevuld.
Troll jij.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Kijken bij de meisjes kleedkamer stiekem meerdere keren
Ja kloptquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:09 schreef badschaap het volgende:
[..]
PDD-nos is vooral mengelmoesje he
Gast...quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Kijken bij de meisjes kleedkamer stiekem meerdere kerenalleen was het niet meer stiekem vanwege de camara's
Jaaaquote:
HAHAHA!quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:09 schreef msacras het volgende:
The awkward moment dat je belt met iemand en je telefoon valt uit omdat je batterij leeg is en je merkt het pas na 10 seconden terwijl je gewoon vrolijk verder praat![]()
![]()
wat weegt meer een kilo staal of een kilo hamsters?quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:08 schreef badschaap het volgende:
[..]
Gewoon economie, scheikunde. Exacte vakken vooral. En lees en luistertoetsen ;p
Überhaupt zoiets doenquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ik weet het, wist ik veel dat er camera's zaten
Een kilo veren.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wat weegt meer een kilo staal of een kilo hamsters?
Lolquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:09 schreef msacras het volgende:
The awkward moment dat je belt met iemand en je telefoon valt uit omdat je batterij leeg is en je merkt het pas na 10 seconden terwijl je gewoon vrolijk verder praat![]()
![]()
Jaquote:
Dan al helemaalquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik was echt nog heel jong, namelijk 11.
Ligt eraan hoe groot de mand is. Tevens:quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hoeveel kippen kan je in een lege mand leggen?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een kilo veren.
Je had de vraag anders moeten stellen, dan had je geweten of hij echt slim was. Namelijk: Wat heeft een grotere omvang, een kilogram staal of een kilogram hamsters.
Je stelt de vraag verkeerd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wat weegt meer een kilo staal of een kilo hamsters?
Kloptquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja)
Tevens ga ik nu even een prachtige PM naar je schrijven met het verhaal (gaat makkelijker dan WA)
Jij hebt een stalker??quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:13 schreef AppelCake het volgende:
Mijn stalker denkt dat we iets hebben.___________!
Je zit op een vereniging om je skills te verbeteren en omdat het leuk is. Slecht excuusquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar het was niet zo erg want ik was er toch niet zo goed in
Lievquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:13 schreef AppelCake het volgende:
Mijn stalker denkt dat we iets hebben.___________!
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Liev
Dat was dat enorm dikke meisje toch?
Ik bedoel gewichtquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar het was niet zo erg want ik was er toch niet zo goed in
Weet ik, het was ook wel zielig maar wist ik toen nog nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zit op een vereniging om je skills te verbeteren en omdat het leuk is. Slecht excuus
Ja een dikke ginger en alles.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Liev
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja een dikke ginger en alles.
[..]
Ja.![]()
Hey klinkt herkenbaar dit. Maar dan jongetje.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Liev
Ap liefje, kan je die foto van dat meisje naar Vin doorsturen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja een dikke ginger en alles.
[..]
Ja.![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hey klinkt herkenbaar dit. Maar dan jongetje.
Ja maar welke gaf ik jou?quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ap liefje, kan je die foto van dat meisje naar Vin doorsturen?
jezelf geprobeerd te pijpen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Volgens mij is mijn rib weer gekneust. Ik voel nu namelijk het zelfde als vorige keer
Ligt eraan in welk medium je het meet, maar het is natuurlijk wel de basis voor het "eureka"-moment.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:15 schreef badschaap het volgende:
Maar 1 kilo ijzer en 1 kilo veren hebben dezelfde massa, maar een ander gewicht ;p
JAquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja maar welke gaf ik jou?
Die met de familie toch?
Vermakelijk topicquote:
Klopt. Massa en gewicht worden in het dagleijks leven gewoon altijd verkeerd om gebruikt ;pquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ligt eraan in welk medium je het meet, maar het is natuurlijk wel de basis voor het "eureka"-moment.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:18 schreef 2Happy4U het volgende:
ze ziet er wel leuk uit hoor apple, ga ervoor
*appel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:18 schreef 2Happy4U het volgende:
Ga toch weg, ik kan er een trucje op doen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:18 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar 1 en dan is de mand al niet meer leeg. Ow ja kloptquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot de mand is. Tevens:
[..]
In een bepaalde hoeveelheid spreek ej toch echt over massa en dat kan je gewoon aanduiden met kilogram.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:13 schreef badschaap het volgende:
[..]
Je stelt de vraag verkeerd.
Massa is in newton en niet in kilo's
ik doe hipster, laat mequote:
Ik denk dat je op een huis-tuin-en-keukenweegschaal het verschil tussen een kilo staal en veren toch niet kan meten. Dus echt relevant is het niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:18 schreef badschaap het volgende:
[..]
Klopt. Massa en gewicht worden in het dagleijks leven gewoon altijd verkeerd om gebruikt ;p
Oja, faalquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar 1 en dan is de mand al niet meer leeg. Ow ja klopt
[..]
In een bepaalde hoeveelheid spreek ej toch echt over massa en dat kan je gewoon aanduiden met kilogram.
Ap. Of Appie. Of Appelkeek.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik sta bekend onder vele namen.
Bekende jongeman.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
App0l
Cakje
App
AC
A-C
Miley
Mileyfan
Aandachtshoer
Sletje van mu
App0l zeg ik ook ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
App0l
Cakje
App
AC
A-C
Miley
Mileyfan
Aandachtshoer
Sletje van mu
Ik heb medelijden met jequote:Op zaterdag 8 december 2012 19:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
App0l
Cakje
App
AC
A-C
Miley
Mileyfan
Aandachtshoer
Sletje van mu
mag ik je ook bij je echt naam noemen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
App0l
Cakje
App
AC
A-C
Miley
Mileyfan
Aandachtshoer
Sletje van mu
Wat is die eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
mag ik je ook bij je echt naam noemen?
Alleen in dm, schat.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
mag ik je ook bij je echt naam noemen?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vindt ze allemaal leuk!
Maar de tafel oefent ook een bepaald aantal Newton uit op de vloerquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:24 schreef badschaap het volgende:
gewicht = hoeveel newton het voorwerp uitoefent op een tafel ofzo, je weet wel waar het op staat
Massa = Hoeveelheid materie
Mijn stalkster is een en al vet, hoe kan ik haar noemen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:24 schreef badschaap het volgende:
gewicht = hoeveel newton het voorwerp uitoefent op een tafel ofzo, je weet wel waar het op staat
Massa = Hoeveelheid materie
Dik zwijn.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn stalkster is een en al vet, hoe kan ik haar noemen?
Spekkie.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
erica terpstraquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |