quote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
• Alleen gebruikmaken van Paint
• Deadline: Zondagavond - 0:00
• Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
wat zat er allemaal op die balk?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:57 schreef BBQSausage het volgende:
Ik dacht; "Vaarwel wrede wereld!" In één korte seconde schoten die woorden door mijn hoofd.
't dak van 't huis.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wat zat er allemaal op die balk?
Hypoquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:59 schreef Hypocriet het volgende:
Leila!!
Ik zag Leila en ik dacht meteen 'gvd gaygay heeft weer een topic geopend.'
Hoi
Ik zit nu op zolderquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:59 schreef BBQSausage het volgende:
Eigenlijk hebben we helemaal geen zolder.
ik had wel een bloemetje gestuurdquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't dak van 't huis.
Ik ben een FOK!ker, ik zit op een donker zolderkamertje.
leila is overal en nergensquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:59 schreef Hypocriet het volgende:
Leila!!
Ik zag Leila en ik dacht meteen 'gvd gaygay heeft weer een topic geopend.'
Hoi
Dat vind ik wel lief.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik had wel een bloemetje gestuurd
Gewoon anaal vernederen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:01 schreef BBQSausage het volgende:
Die Leila is een Francaise , die worden al bang wanneer je een vinger in d'r anus drukt.
Noesquote:
Wedden van wel? Gewoon vastbindenquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar dat lukt daar dus echt niet mee hè, met zo'n type. Echt.
Raep.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wedden van wel? Gewoon vastbinden
jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Noes
Wel goed, maar dus niet kunnen slagen voor een pak
Preciesquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Raep.
Dat zou nog wel een uitkomst zijn ja, een flink stuk touw.
Ik heb nog wel wat achter de handquote:
Bellen en mobiel FOK!ken, like a bossquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:07 schreef msacras het volgende:
Bellen en FOK!ken tegelijk. Moeilijk.
FOK!ken is leuker.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:07 schreef msacras het volgende:
Bellen en FOK!ken tegelijk. Moeilijk.
Nog nooit geprobeerd. Ga ik zo doen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bellen en mobiel FOK!ken, like a boss
quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:08 schreef BBQSausage het volgende:
Voorbeeldje hier;
[ afbeelding ]
Met lief kijken en er knuffelig uitzien kom je een heel end.
Succesquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd. Ga ik zo doen.
Like a bossquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:14 schreef msacras het volgende:
Verstuurd vanaf mijn telefoon terwijl ik aan het bellen ben
Galaxy S3 jonguhquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Galaxy S2.
EN NEE TAEX OF IEMAND ANDERS, IK BEN GEEN HIPSTER
Inb4: hipster.
nee gewoon los gekocht en er een abootje van 20 pm bij genomen, is uiteindelijk goedkoper dan eentje met abbo er al bijquote:
Dat kan ook, ja. Deze heb ik nog van mijn abo van vorig jaar.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:18 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee gewoon los gekocht en er een abootje van 20 pm bij genomen, is uiteindelijk goedkoper dan eentje met abbo er al bij
Ik vindt Samsung geen hipsterquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Galaxy S2.
EN NEE TAEX OF IEMAND ANDERS, IK BEN GEEN HIPSTER
Inb4: hipster.
Luidspreker, en je kan gewoon in je telefoon komenquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:19 schreef badschaap het volgende:
[..]
hoe de fuck bel jij en plaats jij een bericht at the same time? Luidspreker?
Nog even geduld hebben, jongeman.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:21 schreef badschaap het volgende:
waarom ist nog geen oud en nieuw!! Wil vuurwerk afsteken!!
Okee meneer Vinniieequote:Op zaterdag 8 december 2012 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog even geduld hebben, jongeman.
mevrouw dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik word hier ook al meneer genoemd, gaat goed vandaag.
Koptelefoon en dan hoor ik daardoor wat ze zegt en kan ik gewoon erin praten. En luidspreker ja. Zo dus:quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:19 schreef badschaap het volgende:
[..]
hoe de fuck bel jij en plaats jij een bericht at the same time? Luidspreker?
Nu ik die grijns op haar gezicht zie, vraag ik me af wat mensen soms denken als ik aan het lachen ben tijdens mobiel FOK!kenquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Koptelefoon en dan hoor ik daardoor wat ze zegt en kan ik gewoon erin praten. En luidspreker ja. Zo dus:
[ afbeelding ]
maar dan zonder het domme handje en met oortjes
goed, ik wil gaan sleeen in mijn eentje over de witte sneeuw, maar dat is raarquote:
Sleeënquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
goed, ik wil gaan sleeen in mijn eentje over de witte sneeuw, maar dat is raar
en hoe gaat het met jou?
Limonadequote:Op zaterdag 8 december 2012 18:33 schreef badschaap het volgende:
was ookalweer het tegenovergestelde van geconcentreed? Jww met bv smirnoff ice ofzo
maar dan wel met zo'n warmer voor je buttocksquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
SleeënLang niet meer gedaan dat
![]()
Wel oké.
Met wie bel je zo lang dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:37 schreef msacras het volgende:
Ik zit al 3 kwartier aan de telefoon.Dag belminuten
Wat een drama is er ook soms in het leven.
Smirnoff = limonadequote:Op zaterdag 8 december 2012 18:37 schreef badschaap het volgende:
[..]
hahaha limonade is gewoon vet relaxt hoor
Watquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
maar dan wel met zo'n warmer voor je buttocks
waarom maar wel oke
Met een vriendin, een andere vriendin van ons gaat random daten met haar ex dus dat moet even besproken worden. En mijn drama. Over onze levenstroubles.quote:
wat heb je dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wat
Omdat ik ziek ben, en ziek zijn is kut.
No shit.quote:
Ah, roddelen. Altijd leukquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Met een vriendin, een andere vriendin van ons gaat random daten met haar ex dus dat moet even besproken worden. En mijn drama. Over onze levenstroubles.
Ja, ik korte het even afquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Smirnoff = vodka
Smirnoff ice = sprite met 0,1% alcohol. Kleutervodka
een bipswarmerquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wat
Omdat ik ziek ben, en ziek zijn is kut.
Grquote:
Goed, buik volgegeten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:41 schreef badschaap het volgende:
goedendag mijnheer happy. Hoe gaat het met u?
Als je dat niet door hebt ben je echt domquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:40 schreef badschaap het volgende:
[..]
No shit.
Daarom heb ik wel eens zo'n ventje dat pochte omdat hij veel smirnoff ice dronk wel eens echte smirnoff, dus vodka gegeven. Reactie was zeer grappig xd
Nou ze whatsappte mij dus ik reageren in shock en toen was het van "ik bel je wel even."quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, roddelen. Altijd leuk. Waarom niet via Skype?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |