Als ik zo ver kon buigen..quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alsof je dat nog nooit geprobeerd hebt
Er zijn ook mensen die in een hoax van 15 jaar geleden geloven...quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:27 schreef dramatic het volgende:
er zijn mensen die hiervoor ribben weg laten halen
Oefening baart kunst. Anders kan ik wel ff langskomen om je onderste rib ff te brekenquote:Op zondag 2 december 2012 01:14 schreef borbit het volgende:
Dit heeft iedereen geprobeerd. Lijkt me best wel ziek om te kunnen, ik kon er niet bij
Nogmaals, dat is een hoax. Je kunt het of je kunt het niet, ribben verwijderen veranderd daar niks aan.quote:Op zondag 2 december 2012 12:31 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Oefening baart kunst. Anders kan ik wel ff langskomen om je onderste rib ff te breken
He jammerquote:Op zondag 2 december 2012 13:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is een hoax. Je kunt het of je kunt het niet, ribben verwijderen veranderd daar niks aan.
Krijg met een beetje geluk mijn eikel in mijn mond. Het is niet genoeg om klaar te komen, maar het maakt het masturberen wel extra geil.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:46 schreef tjopop het volgende:
Wie kan hier zichzelf pijpen.
Ik heb het gister geprobeerd en het lukte,
naja,,
ik likte alleen aan me toompje,
Maar echt het is supererotisch,,
Ik werd er superopgewonden van en ga het elke avond proberen,
Lukt het jullie ook?
heb 1 keer een poging ondernomen, zit nu nog steeds in een kreupel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:46 schreef tjopop het volgende:
Wie kan hier zichzelf pijpen.
Ik heb het gister geprobeerd en het lukte,
naja,,
ik likte alleen aan me toompje,
Maar echt het is supererotisch,,
Ik werd er superopgewonden van en ga het elke avond proberen,
Lukt het jullie ook?
Ik!!!quote:Op maandag 3 december 2012 00:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie wil dat in godsnaam zien? Een vent die zichzelf pijpt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |