Als ik zo ver kon buigen..quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alsof je dat nog nooit geprobeerd hebt
Er zijn ook mensen die in een hoax van 15 jaar geleden geloven...quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:27 schreef dramatic het volgende:
er zijn mensen die hiervoor ribben weg laten halen
Oefening baart kunst. Anders kan ik wel ff langskomen om je onderste rib ff te brekenquote:Op zondag 2 december 2012 01:14 schreef borbit het volgende:
Dit heeft iedereen geprobeerd. Lijkt me best wel ziek om te kunnen, ik kon er niet bij
Nogmaals, dat is een hoax. Je kunt het of je kunt het niet, ribben verwijderen veranderd daar niks aan.quote:Op zondag 2 december 2012 12:31 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Oefening baart kunst. Anders kan ik wel ff langskomen om je onderste rib ff te breken
He jammerquote:Op zondag 2 december 2012 13:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is een hoax. Je kunt het of je kunt het niet, ribben verwijderen veranderd daar niks aan.
Krijg met een beetje geluk mijn eikel in mijn mond. Het is niet genoeg om klaar te komen, maar het maakt het masturberen wel extra geil.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:46 schreef tjopop het volgende:
Wie kan hier zichzelf pijpen.
Ik heb het gister geprobeerd en het lukte,
naja,,
ik likte alleen aan me toompje,
Maar echt het is supererotisch,,
Ik werd er superopgewonden van en ga het elke avond proberen,
Lukt het jullie ook?
heb 1 keer een poging ondernomen, zit nu nog steeds in een kreupel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:46 schreef tjopop het volgende:
Wie kan hier zichzelf pijpen.
Ik heb het gister geprobeerd en het lukte,
naja,,
ik likte alleen aan me toompje,
Maar echt het is supererotisch,,
Ik werd er superopgewonden van en ga het elke avond proberen,
Lukt het jullie ook?
Ik!!!quote:Op maandag 3 december 2012 00:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie wil dat in godsnaam zien? Een vent die zichzelf pijpt
nooit gedaanquote:Op maandag 3 december 2012 13:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Is veel lekkerder om te pijpen terwijl je gepijp wordt.
Maar als je jezelf pijpt dan wordt je toch ook gepepen terwijl je pijpt?quote:Op maandag 3 december 2012 13:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Homo-versie van standje 69?quote:Op maandag 3 december 2012 13:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Geloofwaardigquote:Op maandag 3 december 2012 13:16 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb dat nog serieus nooit geprobeerd. Ik snap ook niet wat er zo lekker aan zou zijn.
het is het proberen waard toch..quote:Op woensdag 5 december 2012 13:39 schreef spierbal het volgende:
Ik kan met mijn hoofd tussen mn benen en zou hem ook in mn mond kunnen doen. Maar nog nooit de drang gehad om het ook daadwerkelijk de doen
helemaal met je eens... alleen helaas kan ik het zelf nietquote:Op woensdag 5 december 2012 17:18 schreef Cavalinho het volgende:
Ik kan het (al veel eerder eens over gehad in een ander topic) en geen problemen met de rug.
Maar de een is van nature gewoon flexibeler dan de ander en misschien zijn er bepaalde verhoudingen nodig, ik weet het niet, daar sta ik verder niet bij stil.
Iemand vroeg in het begin van dit topic ergens wat er dan zo lekker aan is en wat het verschil is met als een ander het doet.
Nou precies als met trekken. Een ander doet het toch niet exact zo zoals je het zelf doet en het voelt toch anders.
Haha, dat is best wel geil hoor. Vooral als ze je gepijpt heeft en je sperma heeft opgevangen met haar mond het doorslikt oid en je daarna lekker begint te tongzoenen.. Mjaah, very sexyquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:17 schreef RobC het volgende:
T zou niet in me opkomen :s maarre t schijnt dat er nogal wat vrouwen zijn die daar op kicken..
Mijn ex vroeg me ook eens om me eigen sperma te proeven.. .. tja :s
Niet echt sensueel nee, eerder gewoon voor de humor, ervaring en misschien toch wel een klein beetje lustquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:35 schreef user13 het volgende:
lijkt me wel raar dat als buitenstaander te zien, ziet er niet heel sensueel uit denk ik?
Niet alleen vrouwen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:17 schreef RobC het volgende:
T zou niet in me opkomen :s maarre t schijnt dat er nogal wat vrouwen zijn die daar op kicken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |