SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door muhahaha op 08-12-2012 20:58:39 ]![]()
Het is idd best lekker weer. Heb m'n raam open, verwarming uit en nog is het hier warm genoeg
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Hij heeft het niet over het weer maar over het weekend. Anders had er weekendweer moeten staan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is idd best lekker weer. Heb m'n raam open, verwarming uit en nog is het hier warm genoeg
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Ojaquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over het weer maar over het weekend. Anders had er weekendweer moeten staan.
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Het is inderdaad lekker vandaag
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Hoewel ik totaal vernaggeld ben moet ik toch even naar buiten, m'n shag is op
kan je meteen sigaretjes voor mij meenemen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoewel ik totaal vernaggeld ben moet ik toch even naar buiten, m'n shag is op
dus![]()
Even opportunistisch als altijd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:54 schreef Evie het volgende:
kan je meteen sigaretjes voor mij meenemen?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Niet meer gestopt?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:54 schreef Evie het volgende:
[..]
kan je meteen sigaretjes voor mij meenemen?![]()
Kuttreinen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hier in het noorden rijdt alles nog gewoon.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is toch al bekend, sneeuw = uitval[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Lekker rommelig dagje...quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hoor, geen zin om te koken straks.
Hoe gaat het bij jou daar?
Ook geen zin om te koken eigenlijk
Maar het staat al op![]()
Kan ik niet bij jullie aanschuivenquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker rommelig dagje...
Ook geen zin om te koken eigenlijk
Maar het staat al op.
![]()
Ik heb niet genoeg, morgen wel, dan maak ik huge ass pan Bamiquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan ik niet bij jullie aanschuiven.
![]()
![]()
![]()
Bummerquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg, morgen wel, dan maak ik huge ass pan Bami![]()
. Als ik zometeen ga beginnen maar ik voor 2 dagen
.
![]()
Graag of traagquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bummer. Als ik zometeen ga beginnen maar ik voor 2 dagen
.
![]()
![]()
![]()
Bami!quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg, morgen wel, dan maak ik huge ass pan Bami![]()
Over een uurtje bruine bonensoep kanen
Volgende maand pannenkoekenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet dan.
Smakelijk voor zometeen.![]()
![]()
Als je nou tussen 22:30 en 00:15 buiten gaat dansen bij het NH hotel zie ik je nogquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zuipen, dansen, feesten! BAM
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Tevens hulde voor gliclazide, niet meer om t uur hoeven pissen
Wat voor pak?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja heur.
Maar niet kunnen slagen voor een pak14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Duikpak? Surfpak?quote:14 SHADES OF GREY
Meh bummer....quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja heur.
Maar niet kunnen slagen voor een pak![]()
Ik wil in de sneeuw spelen
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Doe rood.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar ik heb nog wat achter de hand. Moet alleen nog even een witte stropdas halen
Haiquote:kom Je Spelen?
Dan is wit welquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op een blauw/zwart fijn geruit overhemd?
Sowieso pakken... Stropdassen![]()
![]()
Dat is toch niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee man, een pak voor de bruiloft van mijn stiefbroer.
14 SHADES OF GREY
Meegesleurd worden aan je stropdasquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan is wit wel
Sowieso pakken... Stropdassen![]()
Blijkbaar toch wel hèquote:. Nee, maar of de pantalon zat raar bij mijn kont, of het was geen slimfit, of de colbertjes stonden me niet aan
.
![]()
doe maar Niet Nee.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op een blauw/zwart fijn geruit overhemd?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bij Mij in De tuin is het nog ongereptquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook, hier is bijna niks meer
Pff ik zou die moeite niet doen voor een pak.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meegesleurd worden aan je stropdas![]()
![]()
[..]
Blijkbaar toch wel hè. Nee, maar of de pantalon zat raar bij mijn kont, of het was geen slimfit, of de colbertjes stonden me niet aan
.
14 SHADES OF GREY
Wat lul je dan dat het makkelijk isquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff ik zou die moeite niet doen voor een pak._!!!!
![]()
Meneer De koukleum wil in de Sneeuw spelen?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik draag sowieso nooit een pak.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat lul je dan dat het makkelijk is_!!!!
14 SHADES OF GREY
Je hebt geen kont, meneer.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meegesleurd worden aan je stropdas![]()
![]()
[..]
Blijkbaar toch wel hè. Nee, maar of de pantalon zat raar bij mijn kont, of het was geen slimfit, of de colbertjes stonden me niet aan
.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Meneer De koukleum wil in de Sneeuw spelen?En dan opwarmen met een mok chocomelk
quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik draag sowieso nooit een pak.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat lul je dan dat het makkelijk is_!!!!
![]()
Je kan ook gewoon een Zwarte Stropdas doen. Of rozequote:Op zaterdag 8 december 2012 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een wit overhemd liggen.
voor De open haard?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]En dan opwarmen met een mok chocomelk
[..]
[..][b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Val je daarom op mooie kontjes?quote:
Ja, maar ik moet sowieso een stropdas halen. Ik haal wel een hele meuk, heb ik er een paar achter de handquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een Zwarte Stropdas doen. Of roze. Al heb ik nog een zwart volgens mij....
Roze is wel baasMaar de bruidegom draagt iets met roze..
Jaaaquote:Knus tegen elkaar
Nou of het daarom is, weet ik niet. Maar billenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Val je daarom op mooie kontjes?![]()
En borsten
![]()
![]()
![]()
Mijn werkstropdas is afschuwlijkquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan is wit wel
Sowieso pakken... Stropdassen
pas je Mooi Bij Hem.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet sowieso een stropdas halen. Ik haal wel een hele meuk, heb ik er een paar achter de hand. Al heb ik nog een zwart volgens mij....
Roze is wel baasMaar de bruidegom draagt iets met roze..
lekker warmquote:[..]
JaaaKnus tegen elkaar
mijn borstenquote:[..]
Nou of het daarom is, weet ik niet. Maar billen![]()
En borsten
![]()
mijn billen
Ll, mag ik je kinderen lenen? Gaan we sneeuwpoppen maken
Nah, laten we dat maar niet doenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
pas je Mooi Bij Hem.
[..]
lekker warm
[..]
mijn borstenmijn billen
.
Zeker lekker warm
Klopt![]()
![]()
waarom Niet?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, laten we dat maar niet doen.
Zeker lekker warm
Klopt
eskimo style?
Omdat ik niet zijn man hoef te worden of zoquote:. En ik vind het niet echt netjes om iets van dezelfde kleur aan te doen als de bruid/bruidegom, tenzij dresscode
.
Kan. Maar dicht tegen elkaar met een dekentje is ook lekker warm
Hihi![]()
![]()
oke. Ga Je Nog Een bruidmeisje hosselen dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik niet zijn man hoef te worden of zo. En ik vind het niet echt netjes om iets van dezelfde kleur aan te doen als de bruid/bruidegom, tenzij dresscode
.
Kan. Maar dicht tegen elkaar met een dekentje is ook lekker warm
Hihi
Weet je uberhaupt wat eskimostyle opwarmen is?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nu nog, voor donderdag?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
oke. Ga Je Nog Een bruidmeisje hosselen dan?
Weet je uberhaupt wat eskimostyle opwarmen is?Ik denk het niet
Ik dacht in een eskimopakMaar dat is dus niet zo
![]()
![]()
Vinniiee, ik was toen naar zo een winkel gegaan met een goede verkoper, maten opgenomen, paar pakken geprobeerd en ik was klaar.
Check fobo maar, heb er wat foto's van.![]()
Ik weet dat je dat kunt doen, maar ik weet zelf ook hoe het hoort te zittenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:53 schreef muhahaha het volgende:
Vinniiee, ik was toen naar zo een winkel gegaan met een goede verkoper, maten opgenomen, paar pakken geprobeerd en ik was klaar.
Check fobo maar, heb er wat foto's van.![]()
![]()
Dan was je misschien wel klaar geweestquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet dat je dat kunt doen, maar ik weet zelf ook hoe het hoort te zitten. Dat bedoelde ik.
![]()
Ach zo, naja het was ook druk, dan kijk ik liever zelfquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan was je misschien wel klaar geweest. Dat bedoelde ik.
.
![]()
Ik had de mazzel de enige klant te zijn op dat momentquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach zo, naja het was ook druk, dan kijk ik liever zelf.
. Heeft me ook wel wat gekost
.
![]()
Tja, zaterdag héquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had de mazzel de enige klant te zijn op dat moment. Heeft me ook wel wat gekost
.
. Als je door de weeks gaat is het al rustiger.
![]()
Op De bruiloft zelf.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu nog, voor donderdag?Ik denk het niet
Ik dacht in een eskimopakMaar dat is dus niet zo
Nee, naakt Tussen De Dierenvellen. Profiteren van elkaars lichaamswarmte
Is dat niet een beetje ongepast?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op De bruiloft zelf.
Nee, naakt Tussen De Dierenvellen. Profiteren van elkaars lichaamswarmte
Ah, op die manierEigenlijk wist ik dat wel, maar ik wist de benaming niet
![]()
![]()
Is een oude survivaltrucquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op De bruiloft zelf.
Nee, naakt Tussen De Dierenvellen. Profiteren van elkaars lichaamswarmte![]()
Dat zegt me geen holquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als het goed is wel, want heb nu een droogpakkie.
![]()
Vandaar.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nat buiten, droog binnen
Hoewel andersom ook leuk is
En:![]()
![]()
neuh.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje ongepast?
Ah, op die manierEigenlijk wist ik dat wel, maar ik wist de benaming niet
ja, gezellig toch
Het Werkt ook Super, als Je maar Droog Ligt.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nou, ik zal eens kijken of er nog wat leuks rond looptquote:En het is vrijdag hoor ik net, dus donderdag kan ik ook nog kijken
.
Jaaaa, dat sowieso![]()
![]()
![]()
![]()
Als je het goed doet, is ze ook aan de buitenzijde nat heurquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat nou? Je bent het vast wel met me eens
. Niet overal, maar toch
![]()
![]()
Je verpest m'n grap weer eensquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je het goed doet, is ze ook aan de buitenzijde nat heur. Niet overal, maar toch
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: