quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:46 schreef selen het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit. En als u dat gaat verbieden, dan overtreed u de regels van de grondwet
BU NE LAN BU NEEEEEL LANNN AMENA KOYUM SIKTIRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:46 schreef selen het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit. En als u dat gaat verbieden, dan overtreed u de regels van de grondwet
Hahaha jij bent echt een ibnequote:Op zaterdag 8 december 2012 22:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
BU NE LAN BU NEEEEEL LANNN AMENA KOYUM SIKTIRRRRRRRRRRRRRRR
a) Jij maakt hier niets uitquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:46 schreef selen het volgende:
[..]
Hahahaha domme zak, de regels an grondwet zijn bindend. Zowel op openbaar als provequote:Op zaterdag 8 december 2012 22:47 schreef Triggershot het volgende:
[..], dit is geen openbaar domein, dit is een prive dienst voor iedereen die bereid is Nederlands te spreken.
Nederlands praten geld ook voor jou.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
BU NE LAN BU NEEEEEL LANNN AMENA KOYUM SIKTIRRRRRRRRRRRRRRR
Is dit Nederland?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:52 schreef selen het volgende:
[..]
Hahahaha domme zak, de regels an grondwet zijn bindend. Zowel op openbaar als prove
Je weren van een prive domein is net zo grondwettelijk, jij uiterst intelligente vergissing van de natuur.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:52 schreef selen het volgende:
[..]
Hahahaha domme zak, de regels an grondwet zijn bindend. Zowel op openbaar als prove
Staan de servers in NL? Bewijs dat maar.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als de servers in NL staan dan gelden hier alle regels die in de Nederlandse wet geschreven staan. Toch Ayca, toch?
1) Demoncratie bestaat niet. Je speltquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
a) Jij maakt hier niets uit
b) Ik kan alles verbieden wat ik wil, want dit is geen Nederlands grondgebied.
c) Dit is geen demoncratie
d) De Nederlandse grondwet is hier niet echt van toepassing.
Ik neem aan dat je alle voorwaarden hebt doorgelzen toen je lid werd hier?
maw: Post normaal mee, geen gezeik. Ga bijdehand doen enzovoorts, wel gezeik.
Zo moeilijk is het niet.
Of is dit slechts fantasie?quote:
1) Je pakt me op een spelfout. Goed hoor! Het is trouwens Nederland, niet NEderland.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:56 schreef selen het volgende:
[..]
1) Demoncratie bestaat niet. Je spelt
het als democratie
Er zijn wettelijke regels voor internet sites (NEderland). Als ik in hoger beroep ga kan ik deze hele site afsluiten.
Dus ga zelf die regeltjes maar eerst na grote jongen
*geldtquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nederlands praten geld ook voor jou.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:56 schreef selen het volgende:
[..]
1) Demoncratie bestaat niet. Je spelt
het als democratie
Er zijn wettelijke regels voor internet sites (NEderland). Als ik in hoger beroep ga kan ik deze hele site afsluiten.
Dus ga zelf die regeltjes maar eerst na grote jongen
Die staan sowieso in NL man, kom op.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Staan de servers in NL? Bewijs dat maar.
Geen ontsnapping mogelijk van de werkelijk....quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gevangen in een aardverschuiving.
Bismillahquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen ontsnapping mogelijk van de werkelijk....
Dat zeg jijquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die staan sowieso in NL man, kom op.
Het is voor mij ook na 10 uur 's avonds. Dan mag ik spelfauden maken.quote:
Open jij je ogen maar eens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |