Die staan sowieso in NL man, kom op.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Staan de servers in NL? Bewijs dat maar.
Geen ontsnapping mogelijk van de werkelijk....quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gevangen in een aardverschuiving.
Bismillahquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen ontsnapping mogelijk van de werkelijk....
Dat zeg jijquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die staan sowieso in NL man, kom op.
Het is voor mij ook na 10 uur 's avonds. Dan mag ik spelfauden maken.quote:
Open jij je ogen maar eens.quote:
Je uiten in een taal naar eigen voorkeur is niet gegarandeerd in de Nederlandse IT wetten, laat staan grondwettelijk, tevens staat er op het bedreigen een ban, dus aju.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:56 schreef selen het volgende:
[..]
1) Demoncratie bestaat niet. Je spelt
het als democratie
Er zijn wettelijke regels voor internet sites (NEderland). Als ik in hoger beroep ga kan ik deze hele site afsluiten.
Dus ga zelf die regeltjes maar eerst na grote jongen
Als je bij TRUE een server huurt dan krijg je er één die in NL staat.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zeg jij
[..]
Het is voor mij ook na 10 uur 's avonds. Dan mag ik spelfauden maken.
Waar staat een bedreiging dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je uiten in een taal naar eigen voorkeur is niet gegarandeerd in de Nederlandse IT wetten, laat staan grondwettelijk, tevens staat er op het bedreigen een ban, dus aju.
Voor zover jij weet jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je bij TRUE een server huurt dan krijg je er één die gelokaliseerd is in NL.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar staat een bedreiging dan?
quote:Als ik in hoger beroep ga kan ik deze hele site afsluiten.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:03 schreef selen het volgende:
Dit is echt hilarisch
@kanov...
Heel triest dat u gering kennis heeft van het Nederlandse rechtssysteem. Ik ga dat niet allemaal uitleggen vanwege uw gebrekkige bevattingsvermogen.
Ik verwijs u naar ICT -recht
Toch schattig en naief hoe je mij bevattingsvermogen weet in te schatten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:03 schreef selen het volgende:
Dit is echt hilarisch
@kanov...
Heel triest dat u gering kennis heeft van het
Nederlandse rechtssysteem. Ik ga dat niet allemaal uitleggen vanwege uw gebrekkige bevattingsvermogen.
Ik wist niet dat er op grootspraak bans stondenquote:
Danny is niet heel erg gecharmeerd van dreigen met juridische zaken, zeker niet als het gaat om het niet opvolgen van de voorwaarden of moderators.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er op grootspraak bans stonden
Leuk trouwens dat je een grote bek hebt, maar neit wilt zeggen hoe je in hoger beroep gaat als je niet aangeklaagd bentquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:03 schreef selen het volgende:
Dit is echt hilarisch
@kanov...
Heel triest dat u gering kennis heeft van het
Nederlandse rechtssysteem. Ik ga dat niet allemaal uitleggen vanwege uw gebrekkige bevattingsvermogen.
Daarbij dat ze er al vanuit gaat dat ze verliest in eerste instantie, gezien hoger beroep een tweede beroep is.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Leuk trouwens dat je een grote bek hebt, maar neit wilt zeggen hoe je in hoger beroep gaat als je niet aangeklaagd bent
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
https://chrome.google.com(...)hknieofeahaknkjafim/.
Waar jij er uberhaupt al vanuit gaat dat FOK! haar aan zou klagenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daarbij dat ze er al vanuit gaat dat ze verliest in eerste instantie, gezien hoger beroep een tweede beroep is.
Andersomquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar jij er uberhaupt al vanuit gaat dat FOK! haar aan zou klagen
Haha, oh dit is zo erg.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Leuk trouwens dat je een grote bek hebt, maar neit wilt zeggen hoe je in hoger beroep gaat als je niet aangeklaagd bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |