quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zometeen naar skjoe voor le shoes
quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
Alleen bambi zag mijn foto op de fb, arm ding
Ahhhhhhh thxquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
Priem, Amber is in therapie wegens agressief gedrag en ze heeft een straatverbodteen moms
Jaaaaaaa gekleurde lampjesquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jodokus zet de boom op z`n plek. Gekleurde lampjes
lulzquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhhhhhh thx![]()
Maar ze moet nu ook de cel in ofzo?
En..... OMG KLEINEREN BOOM GEKAUFTCif kunnen overtuigen.. hij keek er niet blij bij en zei meteen: Ja maar... dan kunnen we ook 2 bomen kopen.........
![]()
Enige ergernis.... Onze voet is veuls te grootDus nu ging cif (al vloekend) een nieuwe voet halen
Oh poeh, ik heb echt geen idee. Slager vragen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:33 schreef Mirjam het volgende:
Hebben jullie enig benul wat je aan vlees hebt als je een kilo kippenvleugels hebt?
Ikzelf heb het idee dat ongeveer de helft bot is omdat er maar weinig vlees aan de vleugeltjes zit, denken jullie dat ook?
Geen idee. Ik gok wel gewoon maar watquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
Kipvleugels zijn ook drie keer zo vet als kipfilet, staat de calorische waarde van kipvleugels nergens online?
lolwhutquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik verkoop te goedkoop, ben een liefdadigheidsinstelling en heb niet eens geprobeerd om op die schoenen te lopen.
Ik heb een partij zin in die sinterklaasviering, onvoorstelbaar.
hij vond ze geilquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Dafuq sq het zijn toch jouw schoenen, wat maakt t uit wat jij er mee doet
ze passen niet bij mequote:Op zaterdag 8 december 2012 17:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik had helemaal gemist dat SQ die hoge Docs ging verkopen. Waarom dan?
zo handig!quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
neuken, geneukt worden en tetten, van alle markten thuis zoeen shemale
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skjoe IK WIL PAYPALDINGES![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik ben natuurlijk super fantastisch dus bij mij staat allesusername666@hotmail.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skjoe IK WIL PAYPALDINGESdisclaimer
ken je dat niet??quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat is in neuksnaam een brandschadewinkel eigenlijk?
Als ik dat wel zou kennen zou het een zeer matigen vraag zijnquote:
Goeden logica. 14.gifquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik dat wel zou kennen zou het een zeer matigen vraag zijn
It's so unfair!quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
In eindhoven zitten vier brandschadewinkels en jullie hebben niks
damnquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
als ik google op "brandschadewinkel" gooit google er automatisch Eindhoven achteraan
awww en jij maar denken dat het normaal isquote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
als ik google op "brandschadewinkel" gooit google er automatisch Eindhoven achteraan
Met tetten, net als die in de OP?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:53 schreef PriemGirl het volgende:
Goeien verkoop skjoe ! En bb moet niet mauwen![]()
En boooooommmmmmm!! Versierde boom!! Happy dit dat alles![]()
Neen... daarvoor staat ie te dicht bij het raam en dan krijg je roddels... RODDDELLLLLSSSSSquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met tetten, net als die in de OP?
Dit vraagt om picsquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:06 schreef Mss het volgende:
Wij hebben vandaag veel matigen kerstmeuk gekocht
DAT ! Kerstmeukquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:59 schreef megamandy het volgende:
Goeden matigen stapfoto's vinden op je telefoon
Godver, ik moest hardop lachen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Eerst eten, dan versieren. That's how I roll!!!!
Terug de zee in
Nee jongequote:
Je mag hem niet meer meneer noemen he.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:16 schreef Diconnected het volgende:
Mijn meneer en ik moeten nog gaan verzinnen hoe we het met kerst gaan doen want we zijn nu officieel een setje geloof ikaangezien z'n familie het jammer vond dat ik er dit weekend niet bij ben
Ohquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je mag hem niet meer meneer noemen he.Dus voorletter of FOK-naam oid. Schijnbaar.
Maar wat leuk voor je!Wel succes met dat uitvogelen, haha. Dat hoef ik dan weer sowieso nog niet te verzinnen, vind ik wel fijn eigenlijk.
Voorletter is ook stom, is net of het een crimineel isquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je mag hem niet meer meneer noemen he.Dus voorletter of FOK-naam oid. Schijnbaar.
Maar wat leuk voor je!Wel succes met dat uitvogelen, haha. Dat hoef ik dan weer sowieso nog niet te verzinnen, vind ik wel fijn eigenlijk.
Jullie zijn net bij elkaar en zijn al bezig met bij wie je zal zijn met kerst?quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:25 schreef Diconnected het volgende:
[..]
OhDan vind ik Sjon wel een goede
![]()
Maar ja, I haz a happyAlleen even kijken hoe we dat dus doen met kerst want m'n moeder zit dus al plannen te maken enzulks maar ze weet dus nog niet dat wij wat hebben
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voorletter is ook stom, is net of het een crimineel is![]()
Dus dat mag alleen indien van toepassing![]()
Heb je al tegen Pimp gezegd dat je hem leuk vind en wil muilen enzulks?quote:
Sjon is mooi ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:25 schreef Diconnected het volgende:
[..]
OhDan vind ik Sjon wel een goede
![]()
Maar ja, I haz a happyAlleen even kijken hoe we dat dus doen met kerst want m'n moeder zit dus al plannen te maken enzulks maar ze weet dus nog niet dat wij wat hebben
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je al tegen Pimp gezegd dat je hem leuk vind en wil muilen enzulks?
Niet gelijk vragen of hij twee kinderen en een golden retriever wil he?quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik heb hem gewhatsappt dat ik hem wel leuk vind en best graag weer zou willen zien. Toen zei hij dat hij mij ook graag meer wil zien. Nu komt hij woensdag langs.
En dan ga ik dan wel vragen hoe hij dit nou precies ziet, zodat ik weet of er een toekomst in zit of niet.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niet gelijk vragen of hij twee kinderen en een golden retriever wil he?
Good for you
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niet gelijk vragen of hij twee kinderen en een golden retriever wil he?
Good for you
Naja niet echt bezig maar hij zei het v/d weekquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jullie zijn net bij elkaar en zijn al bezig met bij wie je zal zijn met kerst?
M'n koffiequote:Op zaterdag 8 december 2012 19:42 schreef PriemGirl het volgende:
Stelletje pesters zijn wij![]()
*klikbaar*
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:42 schreef PriemGirl het volgende:
Stelletje pesters zijn wij![]()
*klikbaar*
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Er zit ook alleen een bad omdat het de tweede badkamer wordt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
In mn nieuwe huis wil ik een inloopdouche
Zo veel beter dan zo`n stofnest waar iedereen z`n kleding in dumpt
Ik heb theoretisch gezien een inloopdouchequote:Op zaterdag 8 december 2012 19:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
In mn nieuwe huis wil ik een inloopdouche
Zo veel beter dan zo`n stofnest waar iedereen z`n kleding in dumpt
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:56 schreef PriemGirl het volgende:
Theheheh ja ik kon mijn lache niet meer inhoudenHet ergste is dat we het hem 3x hebben aangedaan omdat mijn foon niet mee wou werken
![]()
cabine = vier wanden, inloop is 3 wanden en langer in mijn hoofdquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat is het verschil tussen een inloopdouche en een douchecabine?
Hmm. En als je dan zo'n hoekding hebt? Die heeft ook 3 wanden.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
cabine = vier wanden, inloop is 3 wanden en langer in mijn hoofd
JA HALLOquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hmm. En als je dan zo'n hoekding hebt? Die heeft ook 3 wanden.
Goeden uitlegquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Inloop is gewoon 3 muren. Zo`n cabine is zo`n benauwd hok waar je met je hol tegen de ruit of de koude muur staat als je bukt om je tenen te wassen
In een douchecabine is batsen moeilijk, in een inloopdouche nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat is het verschil tussen een inloopdouche en een douchecabine?
Aah, ok. Dan hebben wij dat in theorie ook, alleen dan in een heule kleine badkamer.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Inloop is gewoon 3 muren. Zo`n cabine is zo`n benauwd hok waar je met je hol tegen de ruit of de koude muur staat als je bukt om je tenen te wassen
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
In een douchecabine is batsen moeilijk, in een inloopdouche niet
Een extra uitdaging niet waarderenquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
In een douchecabine is batsen moeilijk, in een inloopdouche niet
Hee autist, jij doet het alleen op het bedquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een extra uitdaging niet waarderen
Been there, done thatquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een extra uitdaging niet waarderen
Ik kan het me zo herinneren met m'n eerste vriendje waar ik het mee deed, in het huis van zijn ouders toen zijn ouders op vakantie waren. NEUK EVERYWHERE DIT DAT ALLESquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hee autist, jij doet het alleen op het bed![]()
Jamaar Fred is oud dus die moet wel op bed batsen anders breekt z'n heup ofzoquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan het me zo herinneren met m'n eerste vriendje waar ik het mee deed, in het huis van zijn ouders toen zijn ouders op vakantie waren. NEUK EVERYWHERE DIT DAT ALLES![]()
![]()
En dan toch proberen en halverwege denken "Godverdomme dit lukt niet" en dan zo snel mogelijk naar het bed verhuizenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Soberso staan als hij groot is en jij kleinfml
truestory.gifquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jamaar Fred is oud dus die moet wel op bed batsen anders breekt z'n heup ofzo
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan toch proberen en halverwege denken "Godverdomme dit lukt niet" en dan zo snel mogelijk naar het bed verhuizen
quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij met je rss feed op batsen
waar heb je het overquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bij 'Echt waar?' loopt nu een microkini in beeld. Wat is dezen.
Ik weet wat een microkini is! ik bedoelde meer de rest! is het een tv programma ofzo?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik durf geen plaatje te posten.Weet niet of dat nog wel mag.
Dan moet je even googlen.
Oh, ghehe. Ja, dat is een tv programma.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik weet wat een microkini is! ik bedoelde meer de rest! is het een tv programma ofzo?
Klinkt als kwaliteitsprogrammaquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, ghehe. Ja, dat is een tv programma.
www.rtl.nl/echtwaarquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Klinkt als kwaliteitsprogramma
Ik gok dat dit aids voor mijn ogen is!quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
www.rtl.nl/echtwaar
Ontzettend ja.![]()
Redelijke gok. Ik was Ik Hou Van Holland aan het kijken. Daarna ga ik schoonmaken en nu staat dit dus nog aan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik gok dat dit aids voor mijn ogen is!
Leer nou eens ergonomisch aftrekken jonge!quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
De 'binnenkant' van beide wijsvingers doet zo'n pijn, helemaal rood en meh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Heb je weer teveel gehaakt? Tijd voor een haakdieetquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
De 'binnenkant' van beide wijsvingers doet zo'n pijn, helemaal rood en meh
Nee helemaal niet juistquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Heb je weer teveel gehaakt? Tijd voor een haakdieet
Ik heb schoongemaakt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Zulks een matigheid hiero... ik zit aan de thee op zaterdagavond, moet allemaal niet gekker worden!
Zie facebook.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Spees, welke schoenen hebbie nu dan van SQ? Doe eens een foto?
jij bent nog niet eens afgestudeerd en bent al zo matig, ga je schamen, snel!quote:
Was al bezig.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jij bent nog niet eens afgestudeerd en bent al zo matig, ga je schamen, snel!
die met die bontrand die omklapbaar is? Ik zie geen foto dus gok?quote:
Schoonmaken is uiteraard altijd de laatste optie he, dat snap je wel toch?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Was al bezig.
Maar het moest écht schoon en morgen heb ik geen tijd!
Ja maar ja maar, woensdag komt R. weer. En het was echt heel vies.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Schoonmaken is uiteraard altijd de laatste optie he, dat snap je wel toch?
En hij komt in de badkamer? (<-- zulks een dubbelzinnigheidquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, woensdag komt R. weer. En het was echt heel vies.
I agreequote:
Als hij oog heeft voor de troep ben je niet hard genoeg aan het muilenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, woensdag komt R. weer. En het was echt heel vies.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En hij komt in de badkamer? (<-- zulks een dubbelzinnigheid)
Blijft hij slapen? Zoberzo zien mannen dat niet he, tenzij hommo
I knooow. Maar ik voel me beter als ik weet dat het een beetje toonbaar is.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als hij oog heeft voor de troep ben je niet hard genoeg aan het muilen
oh, wat dan wel?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Die heb ik niet schoongemaakt.
Is niet afgesproken, maar je weet het nooit.
awwwww, als ik aan 1 woord een hekel hebquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als je poentje maar toonbaar is
Voor mijn gevoel poets jij echt heel vaakquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Was al bezig.
Maar het moest écht schoon en morgen heb ik geen tijd!
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als je poentje maar toonbaar is
Ik wist geeneens meteen waar ze het over had.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
awwwww, als ik aan 1 woord een hekel heb
Mijn kamer. Bed was van de week al verschoond.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh, wat dan wel?
Vers bed is voldoende
En anders licht uit doen en op het dekbed ransbakken
Have faith! Serieus, vannacht gewoon de hele avond erop gedanst en vandaag er gewoon op gewerkt, nergens last vanquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die hoge docs zitten wel Okay, maar ok ben echt bang voor die lage. WHAT HAVE I DONE
Sinterklaas Ka Poentjequote:Op zaterdag 8 december 2012 23:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
poentjepoentjepoentjepoentjelalalaaaaa
vooruit dan maar!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn kamer. Bed was van de week al verschoond.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel poets jij echt heel vaak
Bamiquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bami als je je verveelt mag je ook wel eens bij mij komen schoonmaken? Heb je tenminste eer van je werk
Doe jij ze strak aantrekken of niet?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Have faith! Serieus, vannacht gewoon de hele avond erop gedanst en vandaag er gewoon op gewerkt, nergens last van
vertel eens hoe je dat doet, dat lukt mij nooit!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Have faith! Serieus, vannacht gewoon de hele avond erop gedanst en vandaag er gewoon op gewerkt, nergens last van
Mja, beetje. Trek ze wel aan ja, draag ze niet los want dan gaat het alleen maar schuren/sloffen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Doe jij ze strak aantrekken of niet?
Nou dat had ik hier ook wel hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bami als je je verveelt mag je ook wel eens bij mij komen schoonmaken? Heb je tenminste eer van je werk
Ze had Dr. Martens aan. Die hebben heel geen hak!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vertel eens hoe je dat doet, dat lukt mij nooit!
Ik heb vandaag halve dag hakken aan gehad en weer pijnlijke poten. Misschien ben ik gewoon heel teer en broos en gevoelig endezo?
Ook op mij pistol boots dans ik ALL NIGHT LONG!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze had Dr. Martens aan. Die hebben heel geen hak!
nee maar je krijgt er wel pijnlijke poten vanquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze had Dr. Martens aan. Die hebben heel geen hak!
Nee hoor was gekheid. Ik zet m`n kinderen gewoon aan het werkquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou dat had ik hier ook wel hoor.![]()
Maar ik wil je best een keer komen helpen hoor.Heb Inca ook geholpen met de boodschappen toen ik daar was.
En toen ik bij m'n nicht logeerde heb ik het halve huis gestofzuigd. Als ik mensen daar blij mee maak vind ik het niet zo erg.
Geen ideequote:Op zaterdag 8 december 2012 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vertel eens hoe je dat doet, dat lukt mij nooit!
Ik heb vandaag halve dag hakken aan gehad en weer pijnlijke poten. Misschien ben ik gewoon heel teer en broos en gevoelig endezo?
heel huis hier in 1 dag? Krijg je van mij 3 boterhammen en 1 keer koffie/theequote:Op zaterdag 8 december 2012 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou dat had ik hier ook wel hoor.![]()
Maar ik wil je best een keer komen helpen hoor.Heb Inca ook geholpen met de boodschappen toen ik daar was.
En toen ik bij m'n nicht logeerde heb ik het halve huis gestofzuigd. Als ik mensen daar blij mee maak vind ik het niet zo erg.
hmmmppphhh, ik hou het op gevoelige kutpootjes van mij dan, want ik doe er nooit iets raars meequote:Op zondag 9 december 2012 00:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen ideeHeb wel smalle voeten.
Deze docs heb ik ook gewoon ook thuis gedragen, ook als ik gewoon op de bank zat te leren etc.
Stofzuigen of schoonmaken?quote:Op zondag 9 december 2012 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heel huis hier in 1 dag? Krijg je van mij 3 boterhammen en 1 keer koffie/thee
Haha, ook een goede!quote:Op zondag 9 december 2012 00:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee hoor was gekheid. Ik zet m`n kinderen gewoon aan het werk
Ooh en ik blijf schoenen en alles gewoon doordragen ook al begin ik pijn te krijgen etc.quote:Op zondag 9 december 2012 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hmmmppphhh, ik hou het op gevoelige kutpootjes van mij dan, want ik doe er nooit iets raars mee
Dat weet ik niet joh, ik heb die dingen nooit gedragen.quote:Op zondag 9 december 2012 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee maar je krijgt er wel pijnlijke poten van
Pic?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ook op mij pistol boots dans ik ALL NIGHT LONG!
opruimen, stoffen, stofzuigen, vloeren soppen, badkamer, toiletten en keuken?quote:
ik ben gewoon een slappelingquote:Op zondag 9 december 2012 00:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh en ik blijf schoenen en alles gewoon doordragen ook al begin ik pijn te krijgen etc.Ben een eckte ballerina
Wat ben je mild vandaagquote:Op zondag 9 december 2012 00:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
opruimen, stoffen, stofzuigen, vloeren soppen, badkamer, toiletten en keuken?![]()
Oh de zolder opruimen, vuil wegbrengen naar grofvuilstort en stofzuigen mag je een andere dag doen dan
het is zondag, de dag dat mijn zwarte zieltje altijd wat grijzig wordtquote:
Neh, dat vind ik teveel werk. Vooral opruimen en stoffen heb ik ook echt een bloedhekel aan. En douchehokken + keukens schoonmaken ook.quote:Op zondag 9 december 2012 00:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
opruimen, stoffen, stofzuigen, vloeren soppen, badkamer, toiletten en keuken?![]()
Oh de zolder opruimen, vuil wegbrengen naar grofvuilstort en stofzuigen mag je een andere dag doen dan
zijn tof!quote:Op zondag 9 december 2012 00:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn 8cm, maar kan ik alles op. Die hak voel ik niet eens meer
Haha, netjes!quote:Op zondag 9 december 2012 00:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn 8cm, maar kan ik alles op. Die hak voel ik niet eens meer
Personal Assistant.quote:Op zondag 9 december 2012 00:06 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)tage-gaan-lopen.html
Bestaan er MBO-opleidingen "opruimen en schoonmaken"?
Ik zie mogelijkheden
Gewoon een illegaaltje inzetten
er serieus op in gaanquote:Op zondag 9 december 2012 00:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neh, dat vind ik teveel werk. Vooral opruimen en stoffen heb ik ook echt een bloedhekel aan. En douchehokken + keukens schoonmaken ook.
Stofzuigen, dweilen (mits dweilemmer met fatsoenlijke dweil aanwezig) en wc's schoonmaken vind ik nooit zo erg.
ik moet gewoon bjoetieblocher (of vunsblocher?)worden en een stagiaire nemen en dan vanuit huis gaan werken.quote:
Ik ben bijna 30 he, pas op met wat je zegt, dit kan zķ maar ineens gebeurenquote:Op zondag 9 december 2012 00:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Als jij ooit mank bent, wil ik die 3 dingen wel voor je doen.
Ja maar ik meen het hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 00:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben bijna 30 he, pas op met wat je zegt, dit kan zķ maar ineens gebeuren
jij rammelt harder over mijn nageslacht dan ik manquote:Op zondag 9 december 2012 00:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar ik meen het hoor.
En als je zwanger bent wil ik ook best komen helpen. Op voorwaarde dat ik mag babyknuffelen wanneer dat kind er is.
Mijn schoonmoeder dwingt ons nog net niet, oh de ergernisquote:Op zondag 9 december 2012 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jij rammelt harder over mijn nageslacht dan ik man![]()
collegaatje van me is zwanger, pas, heeft het alleen aan mij verteld op werk, zo tof voor d'r. Ben benieuwd of het hier ook gaat lukken over tijdje, we'll see
Baas?quote:Op zondag 9 december 2012 00:15 schreef Debsterr het volgende:
Niet ik maar Baas rammelt hier het hardst.
Hoe bedoel je dat het altijd als vanzelfsprekend wordt gezien?quote:Op zondag 9 december 2012 00:15 schreef megamandy het volgende:
Kan er sowieso niet tegen dat het altijd als ze vanzelfsprekend wordt gezienVaak genoeg dat het niet lukt of dat men niet wilt etc.
Mja, hier is het vooral niet willen. Voorlopig. Laat ons lekker en tief op met je subtiele hints die niet subtiel zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 00:15 schreef megamandy het volgende:
Kan er sowieso niet tegen dat het altijd als ze vanzelfsprekend wordt gezienVaak genoeg dat het niet lukt of dat men niet wilt etc.
quote:Op zondag 9 december 2012 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Vanavond sinterklaas gevierd bij mijn moeder. Mijn tante (fors gedrag gestoord en hulpbehoeftig na meerdere hersentumoren) was er ook. Die zit sinds 2 weken in een verpleeghuis (reva-afdeling) want ze had haar enkel gebroken toen ze uitgleed tijdens het doen van sint aankopen samen met mijn moeder.
Ze had Koos met lootjes, dus Koos kreeg de hele avond de schuld van haar gebroken enkel en haar verpleeghuis opname![]()
Logica bij hersenletsel
Alsof je binnen twee maanden zwanger bent zodra je gaat proberen of wat dan ookquote:Op zondag 9 december 2012 00:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat het altijd als vanzelfsprekend wordt gezien?
ik vind het tof hoor, wil het ook graag, maar net nieuwe werkgever, jaarcontract en best eng allemaal.quote:Op zondag 9 december 2012 00:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder dwingt ons nog net niet, oh de ergernis
quote:Op zondag 9 december 2012 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jij rammelt harder over mijn nageslacht dan ik man![]()
collegaatje van me is zwanger, pas, heeft het alleen aan mij verteld op werk, zo tof voor d'r. Ben benieuwd of het hier ook gaat lukken over tijdje, we'll see
Snap ik hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 00:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het tof hoor, wil het ook graag, maar net nieuwe werkgever, jaarcontract en best eng allemaal.
En misschien lukt het wel helemaal niet, kan ook natuurlijk, houd ik wel serieus rekening mee.
ik ken er een hoop waarbij dat zo is gegaan, maar ook een zooi waarbij het met moeite lukt of helemaal niet gaatquote:Op zondag 9 december 2012 00:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Alsof je binnen twee maanden zwanger bent zodra je gaat proberen of wat dan ookOf we "nemen" twee kinderen. Ja nou probeer er eerst maar eens 1 te krijgen
Oh, dat herken ik helemaal niet in mijn omgeving. Maar kan me voorstellen dat zoiets irriterend werkt ja.quote:Op zondag 9 december 2012 00:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Alsof je binnen twee maanden zwanger bent zodra je gaat proberen of wat dan ookOf we "nemen" twee kinderen. Ja nou probeer er eerst maar eens 1 te krijgen
wij kregen vorig jaar een kerstkaart van Koos zijn zus met daarop "een vruchtbaar jaar toegewenst"quote:Op zondag 9 december 2012 00:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mja, hier is het vooral niet willen. Voorlopig. Laat ons lekker en tief op met je subtiele hints die niet subtiel zijn.
ermahgerd no wayquote:Op zondag 9 december 2012 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wij kregen vorig jaar een kerstkaart van Koos zijn zus met daarop "een vruchtbaar jaar toegewenst"
WTF man![]()
![]()
heb met haar helemaal geen enorme band en nooit over kinderen gehad, dat maakte het des te lomperquote:
godsallemachtigf zoek een hobby, godver wat ongepast zegquote:Op zondag 9 december 2012 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb met haar helemaal geen enorme band en nooit over kinderen gehad, dat maakte het des te lomper
Heb het ook tegen haar gezegd dat ik het lomp vond.
Het leek haar zo leuk als haar zoontje met "ons kind" kon spelen als ze beide nog klein waren.... uhhhh, ja....
Hahahaha lekker onmogelijkquote:Op zondag 9 december 2012 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Vanavond sinterklaas gevierd bij mijn moeder. Mijn tante (fors gedrag gestoord en hulpbehoeftig na meerdere hersentumoren) was er ook. Die zit sinds 2 weken in een verpleeghuis (reva-afdeling) want ze had haar enkel gebroken toen ze uitgleed tijdens het doen van sint aankopen samen met mijn moeder.
Ze had Koos met lootjes, dus Koos kreeg de hele avond de schuld van haar gebroken enkel en haar verpleeghuis opname![]()
Logica bij hersenletsel
quote:Op zondag 9 december 2012 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb met haar helemaal geen enorme band en nooit over kinderen gehad, dat maakte het des te lomper
Het leek haar zo leuk als haar zoontje met "ons kind" kon spelen als ze beide nog klein waren.... uhhhh, ja....
Laat ze er zelf nog een uitbroeden dan?quote:Op zondag 9 december 2012 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze wonen ook nog aan de andere kant van Nederland, dus we zien ze bijna nooit. Ik vond het raarquote:Op zondag 9 december 2012 00:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
godsallemachtigf zoek een hobby, godver wat ongepast zeg
Mijn schoonmoeder wil zo graag nog een kleinkind (of tien)quote:Op zondag 9 december 2012 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze wonen ook nog aan de andere kant van Nederland, dus we zien ze bijna nooit. Ik vond het raar
Maar goed, no way dat ik daarom opeens met Koos ga liggen konijnen, omdat zijn zus zo graag een speelmaatje voor haar kind wil
nee want 1 is voldoende, 2 zou te zwaar worden voor zequote:Op zondag 9 december 2012 00:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Laat ze er zelf nog een uitbroeden dan?
Ik kan er zo giftig om worden als mensen tegen mij zeggen dat ik een 4e moet nemen.
Ziek ik eruit alsof ik dat aankan dan?
Huuu, ouders die om kleinkinderen gaan vragen. Serieus?!quote:Op zondag 9 december 2012 00:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder wil zo graag nog een kleinkind (of tien)
JE HEBT ER AL DRIE GET OUT OF OUR FACE
neem een hont/kanarie, daaaaaaagquote:Op zondag 9 december 2012 00:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder wil zo graag nog een kleinkind (of tien)
JE HEBT ER AL DRIE GET OUT OF OUR FACE
die zijn er GENOEG!quote:Op zondag 9 december 2012 00:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Huuu, ouders die om kleinkinderen gaan vragen. Serieus?!
Ja want nog een baby is zo leuk voor m`n dochter, en dan ben ik ook niet meer alleen thuis.quote:Op zondag 9 december 2012 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee want 1 is voldoende, 2 zou te zwaar worden voor ze
Dus dat is nu een verwend teringkind aan het worden wat steeds erger wordt
Een 4e? Seriously? Damn!
Nee heel 'subtiel' hintenquote:Op zondag 9 december 2012 00:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Huuu, ouders die om kleinkinderen gaan vragen. Serieus?!
Westlanders?quote:Op zondag 9 december 2012 00:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja want nog een baby is zo leuk voor m`n dochter, en dan ben ik ook niet meer alleen thuis.
Domme, domme, domme mensen
quote:Op zondag 9 december 2012 00:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee heel 'subtiel' hinten
'le gesprek gaat over de leuke kinderen van zwager en schoonzusje'
'JA NU JIJ NOG HE WHihihihiEOIEUISDHBISKAJ IS EEN GRAPJE HOOR' (we weten allemaal dat ze het meent, like, 110%)
Ik weet het, maar ik ben er allergisch voor.quote:Op zondag 9 december 2012 00:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die zijn er GENOEG!
Mijn moeder heeft het 1 keer gevraagd, en toen heb ik haar een uitbrander gegeven en toen heeft ze gelukkig altijd haar kop gehouden
dat zijn de ergste kutgrapjes ja...quote:Op zondag 9 december 2012 00:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
'JA NU JIJ NOG HE WHihihihiEOIEUISDHBISKAJ IS EEN GRAPJE HOOR' (we weten allemaal dat ze het meent, like, 110%)
da's waarquote:
Mja ik zit dus dan ook altijd meteen op de keukenkastjesquote:Op zondag 9 december 2012 00:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kan daar zo slecht tegen.
[..]
Ik weet het, maar ik ben er allergisch voor.
Bij de volgende begrafenis stoot je haar aan en zeg je "JA NU JIJ NOG HE WHihihihiEOIEUISDHBISKAJ IS EEN GRAPJE HOOR"quote:Op zondag 9 december 2012 00:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
herkenbaarquote:Op zondag 9 december 2012 00:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mja ik zit dus dan ook altijd meteen op de keukenkastjesEn S. is er kennelijk oostindisch doof voor, dus in de auto op de terugweg zit ik een uur te ranten en hij zo van 'oh, echt? heb ik niet gehoord joh'
quote:Op zondag 9 december 2012 00:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Bij de volgende begrafenis stoot je haar aan en zeg je "JA NU JIJ NOG HE WHihihihiEOIEUISDHBISKAJ IS EEN GRAPJE HOOR"
nee?
welkes?quote:
Arggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggquote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Almost Famous.quote:
oh ja, die heb ik heel lang geleden gezien, is tofquote:Op zondag 9 december 2012 00:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Almost Famous.
En jongen van 15 mag voor de Rolling Stone mee op een tournee van een band in de jaren '70. Maar ik vind hem echt goed
Ja schijnbaar al uit 2000. Heb nog steeds het idee dat 2000 nog maar 3 jaar geleden was ofzoquote:Op zondag 9 december 2012 00:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja, die heb ik heel lang geleden gezien, is tof
quote:Gesponsord
Hoe trendy ben jij?
Musthave: Enkellaarsjes!
Nu tijdelijk tot 70% afgeprijsd in de Zalando Lounge. Klik HIER!
17.030 personen vinden Zalando Lounge Nederland leuk.
yep, me tooquote:Op zondag 9 december 2012 00:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja schijnbaar al uit 2000. Heb nog steeds het idee dat 2000 nog maar 3 jaar geleden was ofzo
[..]
Bij de volgende begrafenis stoot je haar aan en zeg je "JA NU JIJ NOG HE WHihihihiEOIEUISDHBISKAJ IS EEN GRAPJE HOOR"
nee?
quote:Op zondag 9 december 2012 00:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mja ik zit dus dan ook altijd meteen op de keukenkastjesEn S. is er kennelijk oostindisch doof voor, dus in de auto op de terugweg zit ik een uur te ranten en hij zo van 'oh, echt? heb ik niet gehoord joh'
ermahgerd zou dat een vrouwending zijn?quote:Op zondag 9 december 2012 00:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
herkenbaar
Koos hoort ook de onsubtiele kutopmerkingen van mijn moeder nooit, terwijl ze die genoeg maakt
Ik ga dan vaak pislink weg en dan vond hij het alleen maar gezellig en heeft niks gemerkt
[..]
nee?
dat kan ook via interwebs toch?quote:Op zondag 9 december 2012 00:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar dames, ik ga zo maar eens proberen te slapen. Dan kan ik morgen nog een kerkdienst meepakken.
(schoon)moederding denk ik jaquote:Op zondag 9 december 2012 00:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd zou dat een vrouwending zijn?
Mja, maar dat heb ik vorige week ook al gedaan, en dan let ik dus echt niet op.quote:Op zondag 9 december 2012 00:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat kan ook via interwebs toch?
Maaruh, slaap lekker!
Tuurlijk, net zoals mannen geen hints opvangenquote:Op zondag 9 december 2012 00:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd zou dat een vrouwending zijn?
damn, jij bent snelquote:Op zondag 9 december 2012 00:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, maar dat heb ik vorige week ook al gedaan, en dan let ik dus echt niet op.
Trouwensss, waarom is de meet/het event gecancelled?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |