Heb je nu ook een roze broek aan? Is dat niet een beetje overkill?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:23 schreef acbs2 het volgende:
Te donker.
[ link | afbeelding ]
Blue_Laces_WPF by acbs2, on Flickr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Acbs opper pimp in full roze outfitquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:23 schreef acbs2 het volgende:
Te donker.
[ link | afbeelding ]
er is ook een paartje naar mij onderweg! voor m'n verjaardagquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:23 schreef acbs2 het volgende:
Te donker.
[ link | afbeelding ]
Lekker bezig. Ze zijn erg Nice, maar ik wil eig alleen nog allegra's en even niks meer. Dan in het nieuwe jaar evt nieuwe asics.quote:Op zondag 9 december 2012 15:41 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
er is ook een paartje naar mij onderweg! voor m'n verjaardag, thx voor de fullylaced.com tip trouwens ze hebben daar donker blauwe
Wat heb je allemaal afgestreept dan?quote:Op maandag 10 december 2012 02:01 schreef Bajskorv het volgende:
Iedereen bedankt voor de sneaker tips, veel gezien gisteren. Uiteindelijk niks gekocht, viel allemaal wat tegen. Maar goed, wel lekker om veel sneakers door je handen te laten gaan, veel dingen die ik interessant vond na "close up" van mijn lijst gehaald.
Aardig wat NB gezien (Leftfoot heeft iets van 60-80 modellen NB in de winkels staan), en alleen over die mint NB 1500 twijfel ik nog. Verder de wollen Free's, Powerlines, etc... Gewoon hoop dingen die ik wel interessant vond. Zaten trouwens niet enorm veel toffe shops verder tussen, voor kleding hadden ze wel goeie dingen maar duuurrrrr.quote:Op maandag 10 december 2012 09:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal afgestreept dan?
Die powerlines vind ik wel tof eig. Niet dat ik er nu om sta te springen.quote:Op maandag 10 december 2012 09:32 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Aardig wat NB gezien (Leftfoot heeft iets van 60-80 modellen NB in de winkels staan), en alleen over die mint NB 1500 twijfel ik nog. Verder de wollen Free's, Powerlines, etc... Gewoon hoop dingen die ik wel interessant vond. Zaten trouwens niet enorm veel toffe shops verder tussen, voor kleding hadden ze wel goeie dingen maar duuurrrrr.
Langzaam, iets van 9.5k/uur "cross country" en 10.5k/uur op asfalt enzo. Geen idee waarom, ik loop gewoon niet echt als een gazelle. Mijn chick loopt 10-12k/uur, dus die laat me vaak achterquote:Op maandag 10 december 2012 12:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die powerlines vind ik wel tof eig. Niet dat ik er nu om sta te springen.
Hoe snel loop je doorgaans bajs?
ach ik loop ook maar rond de 11 km per uurquote:Op maandag 10 december 2012 12:11 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Langzaam, iets van 9.5k/uur "cross country" en 10.5k/uur op asfalt enzo. Geen idee waarom, ik loop gewoon niet echt als een gazelle. Mijn chick loopt 10-12k/uur, dus die laat me vaak achter![]()
[ afbeelding ]
Dat dus. Ik train ook niet voor een marathon ofzo. Voor mij is het puur een manier van makkelijke cardio als ik op reis ben, lekker buiten zijn enzo. En ik doe alles vooral voor algehele fitheid en met name om een beetje "gehard" te zijn voor het toerskien...quote:Op maandag 10 december 2012 12:12 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach ik loop ook maar rond de 11 km per uurzolang je maar loopt toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |