PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Die tweede steen niet ver genoeg gooien en dan spot dat mannetje je.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?
thanks voor de tip
quote:
?quote:
Moet nog van 1 competitie weten of hij die heeft gedaan, zo ja is het compleet. Zo niet kon ik die nog even doen en is het compleetquote:
Ga je weer terug?quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:37 schreef laucas het volgende:
Iemand interesse om zijn of haar coins op de xbox te ruilen voor playstation coins?
Kutxboxquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:37 schreef laucas het volgende:
Iemand interesse om zijn of haar coins op de xbox te ruilen voor playstation coins?
Elia bij Spartaquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:57 schreef Thorb het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)moedwillig-doet.html
300.000?quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:16 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Aan hoeveel coins moet ik denken met dit team?
Diame krijgt niet eens 9 chemquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:16 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
NIF Fellaini is CMquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Fellah CM ipv CAM voor 500c. #SMLENO
400000-450000quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:16 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Als het Fellaini was geweest was dat ook wel bijzonder geweest. Ik heb ook nog een Barazite CM in mijn club maar niemand wil hem op CM dus hij verkoopt ook niet voor heel veel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
wtf sorrynet wakker
ik dacht al DS2 zou dat toch wel weten
Mark Davies (van Bolton)quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:35 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand een paar hidden gems aanraden voor een silver team die zowat niks waard zijn (5 k max per speler)
http://www.futhead.com/fifa/players/9232/quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:35 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand een paar hidden gems aanraden voor een silver team die zowat niks waard zijn (5 k max per speler)
Marilungo, Sansone, Palladino, Kalas, Santacroce, McCleary, Aspas, De Lucas.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:35 schreef BDIL het volgende:
Vargasquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:35 schreef BDIL het volgende:
Prijzen van UDB kloppen niet. Ik doe meestal min BIN 400 en max BIN 600 instellen. Dan vind je rond de 45e-59e minuut meestal wel een paar kaartjes.quote:
Een hartaanval is erg overdreven. Ik denk dan meestal dat ik een tikfoutje heb gemaakt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:41 schreef Confetti het volgende:
Krijgen jullie ook altijd een hartaanval als je per ongeluk je wachtwoord verkeerd typt en er staat wrong password?![]()
Ik denk dan altijd dat het einde verhaal is.
Nee, ik hoef nooit mijn wachtwoord in te vullen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:41 schreef Confetti het volgende:
Krijgen jullie ook altijd een hartaanval als je per ongeluk je wachtwoord verkeerd typt en er staat wrong password?![]()
ben ik nu ook aan het doen, wel een paar 451/4321/4231 kaarten voor 200BIN gehaald, maar geen 352quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Prijzen van UDB kloppen niet. Ik doe meestal min BIN 400 en max BIN 600 instellen. Dan vind je rond de 45e-59e minuut meestal wel een paar kaartjes.
hahahquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een hartaanval is erg overdreven. Ik denk dan meestal dat ik een tikfoutje heb gemaakt.
Bij mij hoef ik nooit mijn wachtwoord in te typen, staat gewoon opgeslagenquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:41 schreef Confetti het volgende:
Ingedrukt houden op de gif en dan opslaan toch?quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:45 schreef Jelle_96 het volgende:
Hoe sla ik gifjes op op mijn iPhone...
Google wil niet werken.
vraag me af of dat zo kan op iphonequote:Op zaterdag 8 december 2012 12:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ingedrukt houden op de gif en dan opslaan toch?
Ik heb geen slecht geweten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:41 schreef Confetti het volgende:
iPad wel in ieder gevalquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vraag me af of dat zo kan op iphone
Op mijn Samsung Galaxy S kan ik dat gewoonquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:45 schreef Jelle_96 het volgende:
Hoe sla ik gifjes op op mijn iPhone...
Google wil niet werken.
nou dan zal het zo ook wel werken op iphonequote:Op zaterdag 8 december 2012 12:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
iPad wel in ieder gevalop de galaxy s2 ook.
GAY telefoonquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Op mijn Samsung Galaxy S kan ik dat gewoon
quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:58 schreef Ajacied7 het volgende:
Wie heeft er hier een team met Agbonlahor? Heb wat inspiratie nodig.
Dan krijg je elf non shiny gold spelers of wat?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet wel echt gek zijn als je dit gaat kopen
Ja, en nog een paar, maar dat vind ik niet erg, ik merk er niet zoveel van. Het speelt gewoonquote:
Het is nog de enige formatie waar ik mee speel. Dat zegt genoeg denk ikquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Bedankt! Hoe speelt het in 3-5-2?
Agbonlahor voor Benteke vervangen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:58 schreef Ajacied7 het volgende:
Wie heeft er hier een team met Agbonlahor? Heb wat inspiratie nodig.
Dat weet ik niet want ik denk niet dat iemand het gaat kopenquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dan krijg je elf non shiny gold spelers of wat?
Je zou 4222 eens uit moeten proberen toef!quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en nog een paar, maar dat vind ik niet erg, ik merk er niet zoveel van. Het speelt gewoon
[..]
Het is nog de enige formatie waar ik mee speel. Dat zegt genoeg denk ik
Ik ga na het TOTY gebeuren weer wat anders verzinnen. Wel een unicum hoe lang ik het met mijn teams uit hou trouwensquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je zou 4222 eens uit moeten proberen toef!
Ik kom zo online tot voetbal begintquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:19 schreef ThadCastle het volgende:
Iwan, Rijst straks weer Hardpoint Nuketown?
Welke wedstrijd ga je kijken?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik kom zo online tot voetbal begintBen lvl 55
Begin met Dortmund -Wolfsburg en dan zie ik welquote:
Je kijkt veel Bundesliga he? Ik zal ff die classes voor je kijken. Zijn niet echt verschillend hoor hahaquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Begin met Dortmund -Wolfsburg en dan zie ik wel
Ik speelde vanochtend 3 potjes en ging niet echt lekker, vooral bij hijacked merk ik dat mijn classes niet echt helpen, veel longrange en midrange/shortrange zijn niet goed bij elkaar gezetquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je kijkt veel Bundesliga he? Ik zal ff die classes voor je kijken. Zijn niet echt verschillend hoor haha
Ik heb geen long range classes meer, ben volledig naar SMG gegaanquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik speelde vanochtend 3 potjes en ging niet echt lekker, vooral bij hijacked merk ik dat mijn classes niet echt helpen, veel longrange en midrange/shortrange zijn niet goed bij elkaar gezet
Longrange is bij Slums/Carrier/Meltdown en Nuketown handig ( vooral als mongolen via links of rechts rushen dan pak je ze met gemakquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb geen long range classes meer, ben volledig naar SMG gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien veranderen ze na die update, even kijken hoe erg ze de MSMC verneukt hebben
Moet ff tandenpoetsen etc, dan kom ik onlinequote:
mij gaf het ook stress hele middenveld lag bij mij altijd open, omdat mijn cm te aanvallend was.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
De opstelling 4-5-1 geeft me stress.
Iemand tips ervoor? of zal ik gewoon het team omgooien naar andere opstelling?
Hij is ook fucking goed, ik heb hem op cdm. Briljant schot en heerlijke passingquote:
Hij lijkt me beter op cm of camquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is ook fucking goed, ik heb hem op cdm. Briljant schot en heerlijke passing
ik vond hem daar kut vanwege zijn workratesquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:58 schreef Jelle_96 het volgende:
Witsel IF is tankje op CDM zeg, heerlijk.
Kan ik begrijpen, maar heb naast hem Yaya Touré staan. Werkt prima zo, met IF Fellaini daarvoor.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik vond hem daar kut vanwege zijn workrates
oo ja ik had hem in een 4-1-2-1-2 toen was hij echt een drama als enigste cdm.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:00 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, maar heb naast hem Yaya Touré staan. Werkt prima zo, met IF Fellaini daarvoor.
Jep is tricky als enige CDM.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
oo ja ik had hem in een 4-1-2-1-2 toen was hij echt een drama als enigste cdm.
Ik had ook gewild maar ik kan nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:19 schreef ThadCastle het volgende:
Iwan, Rijst straks weer Hardpoint Nuketown?
20kquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wat zou het me gaan kosten als ik mijn hele team naar andere opstelling zou veranderen
Lekker belangrijk of dat volgens jou zo is. Ik heb hem op cdm en hij is baas.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij lijkt me beter op cm of cam
ik zal 4-3-3 doen maar dat kost duur om alles te veranderen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ok, en welke opstelling raad je me aan?
Ik kots op 4-5-1
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker belangrijk of dat volgens jou zo is. Ik heb hem op cdm en hij is baas.
4231, goedkope formatie kaartjes, 2 CDM's om je middenveld problemen op te lossenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ok, en welke opstelling raad je me aan?
Ik kots op 4-5-1
Ok dankje.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
4231, goedkope formatie kaartjes, 2 CDM's om je middenveld problemen op te lossen
ik heb nooit genoeg.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Leuk, maar je hebt toch al genoeg coins
Dat er serieus mensen kost duur zeggen, dacht dat het slechts een voorbeeld uit de boeken was.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik zal 4-3-3 doen maar dat kost duur om alles te veranderen.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Leuk, maar je hebt toch al genoeg coins
Ik wil ook altijd meer hebben en zeker nu iemand hier 4 miljoen heeft.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik heb nooit genoeg.
als ik nu alles heb verkocht heb ik weer 350k winst.
PS3 zijn er twee pagina's met Obinna's. Zoek je alleen op RW ofzo?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Alleen nog Obinna en dan is mijn team klaarAlleen staan er maar twee Obinna's op voor veel te veel
ik zal maar uitkijken misschien let je straks wel niet goed opquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil ook altijd meer hebben en zeker nu iemand hier 4 miljoen heeft.
ik heb toch geen PS3 (quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
PS3 zijn er twee pagina's met Obinna's. Zoek je alleen op RW ofzo?
Ja dat bedoel ik. Als je op RW zoekt lijkt het me logisch dat er maar twee zijnquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb toch geen PS3 ()
en hij is RM
TRquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
neme deze black cunt http://www.futhead.com/fifa/players/9309/
Wie?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil ook altijd meer hebben en zeker nu iemand hier 4 miljoen heeft.
All about the pace and 4*quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kijk dan hoe slecht zijn stats zijn op fysiek namenig bronze heeft nog betere mentale en skill stats
Zie de post hierboven.quote:
Twee miljoen liggen en serieus Adrian in de spits? Haha.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:13 schreef Djeetje het volgende:
voor Jelle_96
[ afbeelding ]
en hier een linkje: http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#b2gwy40PnImTa:ps3
ja adrian is een beest.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:14 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Twee miljoen liggen en serieus Adrian in de spits? Haha.
Zet Costa achter Di Maria en doe dan Nolito als LW en Rodrigo in de spits.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:13 schreef Djeetje het volgende:
voor Jelle_96
[ afbeelding ]
en hier een linkje: http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#b2gwy40PnImTa:ps3
is Rodrigo beter als Adrian ?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zet Costa achterin Di Maria en doe dan Nolito als LW en Rodrigo in de spits.
Ja, veel beter en 4* skills. Costa is een eindbaas als CM of CDM. Zijn schotquote:
ik koop ze wel gewoon.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, veel beter en 4* skills. Costa is een eindbaas als CM of CDM. Zijn schotziekelijk gewoon. Nolito is evengoed als Muniain.
Rodrigoquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zet Costa achter Di Maria en doe dan Nolito als LW en Rodrigo in de spits.
Costa is een goedkope Xavi met een ziekelijk schot. Beste middenvelder waarmee ik heb gespeeld it jaarquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik koop ze wel gewoon.
zet ik ze op de bank wissel ik het af en toe af.
sowieso blijft Xavi staan.
als hij er uit gaat speelt het hele team slecht.
Diegene die die tekst heeft bedacht is niet helemaal 100 punten.quote:
dan heb jij xavi nog niet geprobeerd op RCM met de barca tacktiek of defensiefquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Costa is een goedkope Xavi met een ziekelijk schot. Beste middenvelder waarmee ik heb gespeeld it jaar
Dit jaar welquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dan heb jij xavi nog niet geprobeerd op RCM met de barca tacktiek of defensief![]()
hij versnelt iedereen op het middenveld en zijn afstandschoten zijn echt ziek.
nu jun er uit en il ofzo in de spits ik zoek wel even.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan nu ik No Byung Jun uit een pack heb gehaald (ook nog in de goede formatie) mijn longshots team ombouwen tot dit: http://www.futhead.com/fifa/squads/984310/
Die kan ik wel in een ander team gebruiken (vorig jaar had ik K-League 4-3-3) maar No Byung Jun heeft een beter schot en het gaat in dit team ook om de longshots.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nu jun er uit en il ofzo in de spits ik zoek wel even.
zo moet je hem maken: http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#fhbgPwxjnImT5:ps3quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan nu ik No Byung Jun uit een pack heb gehaald (ook nog in de goede formatie) mijn longshots team ombouwen tot dit: http://www.futhead.com/fifa/squads/984310/
Hij moet helemaal niks.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
zo moet je hem maken: http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#fhbgPwxjnImT5:ps3
Ik kan hem niet openen want hij stuurt me gewoon naar de web app.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
zo moet je hem maken: http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#fhbgPwxjnImT5:ps3
ja daar had ik ook last van net.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan hem niet openen want hij stuurt me gewoon naar de web app.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan hem niet openen want hij stuurt me gewoon naar de web app.
quote:
aangezien iedereen hier Ronaldo Messi en Ibra in hun team heeft denk ik dat je zeker antwoord krijg.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:31 schreef TBakkert het volgende:
wat zijn de meningen hier eigenlijk over Ronaldo, Messi en Ibrahimovic, zijn ze het geld waar?
Nou, niet zo grappig.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
aangezien iedereen hier Ronaldo Messi en Ibra in hun team heeft denk ik dat je zeker antwoord krijg.
Ze steken net wat boven de andere spelers uit, zullen vaak het verschil maken. Als je het geld hebt zou ik het zeker proberen. Al zijn ze nu wel een stuk duurder geworden door de 15 miljoen-glitch.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:31 schreef TBakkert het volgende:
wat zijn de meningen hier eigenlijk over Ronaldo, Messi en Ibrahimovic, zijn ze het geld waar?
De spelers maken het verschil niet, de bestuurder maakt het verschil.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ze steken net wat boven de andere spelers uit, zullen vaak het verschil maken. Als je het geld hebt zou ik het zeker proberen. Als zijn ze nu wel een stuk duurder geworden door de 15 miljoen-glitch.
ik ga ze niet eens kopen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, niet zo grappig.
Geloof dat alleen Maver24 met een buitencategorie speler heeft gespeeld (Messi).
ja allemaal 9 chem.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heeft iedereen daar dan 9 chem? Ik heb Okugo ook al in een ander team trouwens.
deze vraag is dan ook gericht aan mensen die dat wel hebben, maar dat spreekt voor zich, lijkt mequote:Op zaterdag 8 december 2012 14:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
aangezien iedereen hier Ronaldo Messi en Ibra in hun team heeft denk ik dat je zeker antwoord krijg.
je kan toch met ze in H2H spelen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
deze vraag is dan ook gericht aan mensen die dat wel hebben, maar dat spreekt voor zich, lijkt me
Ibra is 5 tot 6 keer zo duur als vorig jaar. Gaat helemaal nergens over. Ik zou hem uit principe al niet kopen als ik de coins zou hebben. De grote spelers zijn dit jaar echt alleen voor de rijksten weggelegd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik ga ze niet eens kopen.
als ik met ze wil spelen doe ik dat wel in H2H.
vorig jaar had ik Ronaldo en Messi in een team, maar toen waren ze ook veel goedkoper.
en cheap teams spelen vaak nog beter ook.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ibra is 5 tot 6 keer zo duur als vorig jaar. Gaat helemaal nergens over. Ik zou hem uit principe al niet kopen als ik de coins zou hebben. De grote spelers zijn dit jaar echt alleen voor de rijksten weggelegd.
Ligt aan je team er omheen, ik vind Pastore zelf chiller, misschien geen 5* skills, maar in de rest wel beterquote:
De gemiddeldes zijn nu verneukt door die 15 miljoen glitch. Kijk zelf nu maar gewoon naar de laatste auctions (dus niet naar de uitschieters)quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:42 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat gewoon naar een miljoen toe op PS3
ik baal er echt van een tijdje terug had ik ibra in 4-3-3 voor 500k.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:42 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat gewoon naar een miljoen toe op PS3
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
De gemiddeldes zijn nu verneukt door die 15 miljoen glitch. Kijk zelf nu maar gewoon naar de laatste auctions (dus niet naar de uitschieters)
Frustraties maken een hoop los. Met 6-4 onderuit gegaan tegen een gold-eredivisie team. Kom ik aanzetten met m'n 600k squad. -_-quote:
Nee alleen club zonder competitiequote:Op zaterdag 8 december 2012 14:53 schreef leoon. het volgende:
Weet iemand een twee CDM's met club en competitie link?
Vidal en Marchisio.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:53 schreef leoon. het volgende:
Weet iemand twee CDM's met club en competitie link?
Tarkang en Poulsenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:53 schreef leoon. het volgende:
Ik snap het. Dat is ook heel erg.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:53 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Frustraties maken een hoop los. Met 6-4 onderuit gegaan tegen een gold-eredivisie team. Kom ik aanzetten met m'n 600k squad. -_-
Marcos Assuncao-Marcio Araujoquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:53 schreef leoon. het volgende:
gelukkig wou hij geen spelers boven de 40kquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:00 schreef vandermar het volgende:
Tettey CDM en dan nog een Norwich CDM Bannan CAM en Agbonlahor of Benteke spits
Moet wel betaalbaar blijven he. wil juist goedkoop leuk team.. Anders had ik wel donk genomen enz.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:00 schreef vandermar het volgende:
Tettey CDM en dan nog een Norwich CDM Bannan CAM en Agbonlahor of Benteke spits
Gardner zou dan duurste uit me team worden als cdm, nogal zonde.quote:
Ik ga livermore-Jenas is bekijken. Hoop niet zo duurquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Livermore-Jenas kan ook nog als je Jenas CDM maakt. Of Ogude-Zajic maar Zajic zijn defending is niet goed.
Zijn schot maakt alles goedquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:04 schreef leoon. het volgende:
[..]
Gardner zou dan duurste uit me team worden als cdm, nogal zonde.
[..]
Ik ga livermore-Jenas is bekijken. Hoop niet zo duur
Duurder dan op futhead staat?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jenas is nu duurder omdat hij naar Nottm Forest is getransferd (die versie is overigens erg zeldzaam) Ik moet Jenas ook nog kopen voor mijn team.
Stuk duurder.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:
quote:
Ehhh dat weet ik niet meer. Maar ze verkochten gewoon flesjes MET dopquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:34 schreef DannyDeko het volgende:
Tooooooefjes. Wat voor flesjes hebben ze in Maassilo ?
Heeft huseklepp geen 9 chem? Staat er wel toch?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:42 schreef vandermar het volgende:
Wil je Huseklepp op 9 chem krijgen moet je iets met een noor of iets met uit die competitie.
Hoezo nietquote:
hij heeft nog een link met de andere CAMquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:43 schreef leoon. het volgende:
[..]
Heeft huseklepp geen 9 chem? Staat er wel toch?
[..]
Hoezo niet
Ah kut huilen. Beter anders opstelling dus?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij heeft nog een link met de andere CAM
hoeft niet. Ik kan wel even iets verzinnenquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:44 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ah kut huilen. Beter anders opstelling dus?
Heb hem nu op 451 gezet. Die wil ik toch is proberen. Dus deze ga ik nu verder met jullie hulp afmaken:quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoeft niet. Ik kan wel even iets verzinnen
ja godver heb ik net dit gemaaktquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:47 schreef leoon. het volgende:
[..]
Heb hem nu op 451 gezet. Die wil ik toch is proberen. Dus deze ga ik nu verder met jullie hulp afmaken:
[ afbeelding ]
Wow nice! Thanks.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja godver heb ik net dit gemaakt
[ afbeelding ]
Tettey is minder dan 40k, 20k ongeveer. Dat wilde je toch?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:49 schreef leoon. het volgende:
[..]
Wow nice! Thanks.
edit: Nee niet nice hij is harstikke duur door die tettey enz. die wou ik juist niet
Ja dat wel, 20k is dan nog wel te doen. Maar wie is die Banaan waar vijf_voor het over had?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Tettey is minder dan 40k, 20k ongeveer. Dat wilde je toch?
Bannan, alleen die kan niet in dit team, dan krijgt Johnson niet genoeg chem. Verder zou je ook nog Henderson kunnen vervangen door een goedkopere gastquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:52 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja dat wel, 20k is dan nog wel te doen. Maar wie is die Banaan waar vijf_voor het over had?
Ik welquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Haha het is gratis voor mannen 25+ dat ben jij niet!!
huse en enlyou heb ik al. maar die bannan is een schot??quote:451 met Huse, Elyou en banaan
link met rm cm en cdm dus kan gewoon.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:56 schreef leoon. het volgende:
[..]
huse en enlyou heb ik al. maar die bannan is een schot??
Hoe kan die ooit dan met huse en elyou in een 451?
Maar moet die Bannan dan als CM?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
link met rm cm en cdm dus kan gewoon.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:56 schreef leoon. het volgende:
[..]
huse en enlyou heb ik al. maar die bannan is een schot??
Hoe kan die ooit dan met huse en elyou in een 451?
quote:
Ja en toekomstige kaarten zijn ook lager dan dat TOTY volgens mij. Behalve die 99? Messi dat was een uitzondering.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:14 schreef poker4lifee het volgende:
En al die TOTY kaarten waren beter dan de hoogste kaarten van de spelers die er daarvoor waren toch? Dus toty>sif enzo
Ja klopt, en latere IF's werden niet hoger dan de TOTY. Wel triest dat dat ook voor de most consistent TOTY spelers gold vorig jaar want die kregen al matige upgrades, werden er later nog IF's van die spelers released met kansloze statsquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:14 schreef poker4lifee het volgende:
En al die TOTY kaarten waren beter dan de hoogste kaarten van de spelers die er daarvoor waren toch? Dus toty>sif enzo
Fijne goalquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moest net tegen een Nederlandse skiller. Hij kon wel goed skillen maar gelukkig kon hij niet goed verdedigen. Ik kreeg de bal en ik zag zijn keeper uitkomen dus ik schoot van afstand: http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/144692923
Uiteindelijk won ik met 2-4
quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moest net tegen een Nederlandse skiller. Hij kon wel goed skillen maar gelukkig kon hij niet goed verdedigen. Ik kreeg de bal en ik zag zijn keeper uitkomen dus ik schoot van afstand: http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/144692923
vieze schwalbequote:
Dat is wel een koekoek hoorquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wel onterecht ja. Niet de eerste keer dat Cazorla dat doetquote:
Alleen balbezit, geen echte kans gecreëerdquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel onterecht ja. Niet de eerste keer dat Cazorla dat doet, wel dom verdedigd.
Gezien het spelbeeld wel verdiend voorgekomen
met clubs altijd veel penalties zoquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel onterecht ja. Niet de eerste keer dat Cazorla dat doet, wel dom verdedigd.
Gezien het spelbeeld wel verdiend voorgekomen
wat futhead zegt klopt meestal niet, het zal wel iets goedkoper zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:04 schreef leoon. het volgende:
[..]![]()
Dan is hij nu dus klaar, wel wat duurdere dan ik gepland had. Maar op zich kan ik het nog steeds makkelijk betalen 91k zegt futhead. Thnx voor helpen en afmaken iedereen
Vooral met de sleepquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
met clubs altijd veel penalties zo
Toen ik alleen met Iwan was was het nog leuker. Ik kopte een corner over maar ondertussen werd Iwan neergehaald, rood en een penalquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:31 schreef ThadCastle het volgende:
Met clubs kregen we gister penalties als we ze niet verwachten. En als we allemaal SCHEIDS riepen kregen we niks
Doenquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:32 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ga denk ik toch maar Gabby kopen![]()
http://www.gamedumper.nl/catalog/product/view/id/6299?ref=34 Doe ffquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toen ik alleen met Iwan was was het nog leuker. Ik kopte een corner over maar ondertussen werd Iwan neergehaald, rood en een penal(die niet door rijst kon worden gestolen)
Mwah, sowieso over 2 weken toetsen dus jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://www.gamedumper.nl/catalog/product/view/id/6299?ref=34 Doe ff
waarom klikte ikquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:36 schreef Dudeweiser het volgende:
https://twitter.com/RealBigVic28
wtf die foto's die hij tweet
Ja hij is er binnen 2 dagen, kan je nog een week van genieten en dan studerenquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mwah, sowieso over 2 weken toetsen dus ja
quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:36 schreef Dudeweiser het volgende:
https://twitter.com/RealBigVic28
wtf die foto's die hij tweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Alweer?! Dan heeft hij de laatste 3 wedstrijden gescoord ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |