PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Die tweede steen niet ver genoeg gooien en dan spot dat mannetje je.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?
thanks voor de tip
quote:
?quote:
Moet nog van 1 competitie weten of hij die heeft gedaan, zo ja is het compleet. Zo niet kon ik die nog even doen en is het compleetquote:
Ga je weer terug?quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:37 schreef laucas het volgende:
Iemand interesse om zijn of haar coins op de xbox te ruilen voor playstation coins?
Kutxboxquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:37 schreef laucas het volgende:
Iemand interesse om zijn of haar coins op de xbox te ruilen voor playstation coins?
Elia bij Spartaquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:57 schreef Thorb het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)moedwillig-doet.html
300.000?quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:16 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Aan hoeveel coins moet ik denken met dit team?
Diame krijgt niet eens 9 chemquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:16 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
NIF Fellaini is CMquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Fellah CM ipv CAM voor 500c. #SMLENO
400000-450000quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:16 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Als het Fellaini was geweest was dat ook wel bijzonder geweest. Ik heb ook nog een Barazite CM in mijn club maar niemand wil hem op CM dus hij verkoopt ook niet voor heel veel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
wtf sorrynet wakker
ik dacht al DS2 zou dat toch wel weten
Mark Davies (van Bolton)quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:35 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand een paar hidden gems aanraden voor een silver team die zowat niks waard zijn (5 k max per speler)
http://www.futhead.com/fifa/players/9232/quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:35 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand een paar hidden gems aanraden voor een silver team die zowat niks waard zijn (5 k max per speler)
Marilungo, Sansone, Palladino, Kalas, Santacroce, McCleary, Aspas, De Lucas.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:35 schreef BDIL het volgende:
Vargasquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:35 schreef BDIL het volgende:
Prijzen van UDB kloppen niet. Ik doe meestal min BIN 400 en max BIN 600 instellen. Dan vind je rond de 45e-59e minuut meestal wel een paar kaartjes.quote:
Een hartaanval is erg overdreven. Ik denk dan meestal dat ik een tikfoutje heb gemaakt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:41 schreef Confetti het volgende:
Krijgen jullie ook altijd een hartaanval als je per ongeluk je wachtwoord verkeerd typt en er staat wrong password?![]()
Ik denk dan altijd dat het einde verhaal is.
Nee, ik hoef nooit mijn wachtwoord in te vullen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:41 schreef Confetti het volgende:
Krijgen jullie ook altijd een hartaanval als je per ongeluk je wachtwoord verkeerd typt en er staat wrong password?![]()
ben ik nu ook aan het doen, wel een paar 451/4321/4231 kaarten voor 200BIN gehaald, maar geen 352quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Prijzen van UDB kloppen niet. Ik doe meestal min BIN 400 en max BIN 600 instellen. Dan vind je rond de 45e-59e minuut meestal wel een paar kaartjes.
hahahquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een hartaanval is erg overdreven. Ik denk dan meestal dat ik een tikfoutje heb gemaakt.
Bij mij hoef ik nooit mijn wachtwoord in te typen, staat gewoon opgeslagenquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:41 schreef Confetti het volgende:
Ingedrukt houden op de gif en dan opslaan toch?quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:45 schreef Jelle_96 het volgende:
Hoe sla ik gifjes op op mijn iPhone...
Google wil niet werken.
vraag me af of dat zo kan op iphonequote:Op zaterdag 8 december 2012 12:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ingedrukt houden op de gif en dan opslaan toch?
Ik heb geen slecht geweten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:41 schreef Confetti het volgende:
iPad wel in ieder gevalquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vraag me af of dat zo kan op iphone
Op mijn Samsung Galaxy S kan ik dat gewoonquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:45 schreef Jelle_96 het volgende:
Hoe sla ik gifjes op op mijn iPhone...
Google wil niet werken.
nou dan zal het zo ook wel werken op iphonequote:Op zaterdag 8 december 2012 12:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
iPad wel in ieder gevalop de galaxy s2 ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |