Maak dan een foto en plaats die hierquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo'n bolwoning is echt super vet versierd![]()
Een smiley d.m.v. een lichtslang![]()
Het was te koud.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maak dan een foto en plaats die hier.
Hoe kan dat nouquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het was te koud.Zodra ik er weer langs rij maak ik er een foto van. Diegene die daarin woont moet gewoon een gigantische baas zijn
En dan mij om een foto vragen, rij er zelf langsquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou. Ik zit trouwens ook op de Maaspoort
.
Ja, jou daar de auto in sleuren snaptequote:Op dinsdag 11 december 2012 18:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dan mij om een foto vragen, rij er zelf langs
Niet weten dat ik gewapend ben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, jou daar de auto in sleuren snapte.
Ga je me knockout slaan met je tetten?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet weten dat ik gewapend ben.
Hoorde ik je laatst ook niet over klagen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga je me knockout slaan met je tetten?
Zag je me niet genieten?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoorde ik je laatst ook niet over klagen.
Al dat bloed zit er nog op ja?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zag je me niet genieten?. Ik heb me sindsdien ook niet meer gewassen
.
En ik maar denken dat het iets anders wasquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Al dat boed zit er nog op ja?
Ja maar dat was prive tochquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het iets anders was.
Zeg je dat ook tegen je chick?quote:
soms, jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen je chick?
Oh dus iedereen mag weten dat jij in je broek had geplast?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel dan?. Ik heb niks getekend
.
Als iedereen mag weten dat jij in je broek had gescheten!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh dus iedereen mag weten dat jij in je broek had geplast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |