quote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
• Alleen gebruikmaken van Paint
• Deadline: Zondagavond - 0:00
• Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
Ja hallo ik probeer het nu goed te pratenquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:08 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik vond het niet zo meevallen eerlijk gezegd
oh dan is het goedquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja hallo ik probeer het nu goed te praten
en zij heeft al zo'n scherpe blikquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:09 schreef Vinniiee het volgende:
Verkapt naamtopic
En nee, het valt ook niet mee
Ach een scherpe bakkebaard past daar wel bijquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en zij heeft al zo'n scherpe blik
hahahaha ik lach me dood om jouquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach een scherpe bakkebaard past daar wel bij
Beter niet dood gaan door mijquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahaha ik lach me dood om jou
quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Beter niet dood gaan door mijdaar ben je te lief voor
Oh Godquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en zij heeft al zo'n scherpe blik
Ja, doe de deur eens openquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wtf hoor ik op de tv opeens ik wil gewoon neuken doe de deur open
Dat was mijn tinychat.. niet je tvquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom in mijn wereld... waar je de hele dag meneer word genoemd zelfs door oude mensen en bontkraagjesquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, doe de deur eens open.
Haha ik word meneer genoemd door een leeftijdsgenoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoor ik hier dagelijks voor mijn deur. Soms vermoeiend wel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat was mijn tinychat.. niet je tvhahaha ik sta niet eens voor je deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
dat heb ik nou nooitquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, doe de deur eens open.
Haha ik word meneer genoemd door een leeftijdsgenoot
Ja vat hem verkeerd opquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha ik sta niet eens voor je deur
blond hequote:Op zaterdag 8 december 2012 10:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja vat hem verkeerd opwas andersom
Oke ander onderwerp
quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld... waar je de hele dag meneer word genoemd zelfs door oude mensen en bontkraagjesHehe ja ik heb het wel vakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bij jou is het logisch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |