quote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
• Alleen gebruikmaken van Paint
• Deadline: Zondagavond - 0:00
• Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
Ja hallo ik probeer het nu goed te pratenquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:08 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik vond het niet zo meevallen eerlijk gezegd
oh dan is het goedquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja hallo ik probeer het nu goed te praten
en zij heeft al zo'n scherpe blikquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:09 schreef Vinniiee het volgende:
Verkapt naamtopic
En nee, het valt ook niet mee
Ach een scherpe bakkebaard past daar wel bijquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en zij heeft al zo'n scherpe blik
hahahaha ik lach me dood om jouquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach een scherpe bakkebaard past daar wel bij
Beter niet dood gaan door mijquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahaha ik lach me dood om jou
quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Beter niet dood gaan door mijdaar ben je te lief voor
Oh Godquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en zij heeft al zo'n scherpe blik
Ja, doe de deur eens openquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wtf hoor ik op de tv opeens ik wil gewoon neuken doe de deur open
Dat was mijn tinychat.. niet je tvquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom in mijn wereld... waar je de hele dag meneer word genoemd zelfs door oude mensen en bontkraagjesquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, doe de deur eens open.
Haha ik word meneer genoemd door een leeftijdsgenoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoor ik hier dagelijks voor mijn deur. Soms vermoeiend wel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat was mijn tinychat.. niet je tvhahaha ik sta niet eens voor je deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
dat heb ik nou nooitquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, doe de deur eens open.
Haha ik word meneer genoemd door een leeftijdsgenoot
Ja vat hem verkeerd opquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha ik sta niet eens voor je deur
blond hequote:Op zaterdag 8 december 2012 10:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja vat hem verkeerd opwas andersom
Oke ander onderwerp
quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld... waar je de hele dag meneer word genoemd zelfs door oude mensen en bontkraagjesHehe ja ik heb het wel vakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bij jou is het logisch![]()
pfeww opluchting.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook blond dus dan mag het
Dus.... wat staat er op de planning bij iedereen?
Ja van jou weet ik al van vinnie ookquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pfeww opluchting.
Ik moet werken van half 3 tot half 8
Bij mij worden ze eigenlijk een beetje verplicht want als iemand "vriend" ofzo zegt reageer ik echt niet tijdens werktijdquote:
Welcome to my world. Zo ziet mijn werkdag eruitquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja van jou weet ik al van vinnie ook
Volgens mij blijf ik als enigste in deze sc over
weet je alle geheimpjes van vinnie?quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja van jou weet ik al van vinnie ook
Volgens mij blijf ik als enigste in deze sc over
Ik ben altijd in de scquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welcome to my world. Zo ziet mijn werkdag eruit.
Nee en wil ik niet weten ookquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet je alle geheimpjes van vinnie?
heuj beveiligerrrrquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bij mij worden ze eigenlijk een beetje verplicht want als iemand "vriend" ofzo zegt reageer ik echt niet tijdens werktijd
Gewoon lekker aanspreken met Meneer of Beveiliger ofzo... of gewoon gelijk een gesprek beginnen
Wait wut?quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet je alle geheimpjes van vinnie?
die zeggen heujj tax?quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja collega's, kennissen en vrienden is een ander verhaal he
Neequote:Op zaterdag 8 december 2012 10:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vroeg of hij nog sappige roddels over je had
Wat zou hij moeten weten dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom weet hij dat niet
Nou ik zie niet in waarom hij dat zou willen wetenquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alles natuurlijk.
mogguh SV
Dat wil hij gewoonquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ik zie niet in waarom hij dat zou willen weten.
jezus wat een eikelsquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:28 schreef Taexon het volgende:
Nou telefoon gesprek ging goed.
- Hey x Met Joey
Hey joey
- Ik wil even doorgeven dat je niet op me hoeft te rekenen omdat ik het gewoon geen verantwoording vind om iemand 150KM door de ijzel te laten rijden.
Oke ik verwacht maandag je pas op kantoor
- Ik verwacht wel even dat ik via een brief mag uitleggen hoe en wat
Als je je pas opstuurt moet je hem ondertekend sturen
- Ik heb het niet over me pas opsturen maar ik wil toch wel even ook mijn verhaal kunnen doen.
Oke ik vind het spijtig dat het zo moet lopen je kijkt maar dag.
*Piep piep piep*
ik snap hetquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Meestal gewoon Ey Joe, Joey etc...
Zakkenwassersquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:28 schreef Taexon het volgende:
Nou telefoon gesprek ging goed.
- Hey x Met Joey
Hey joey
- Ik wil even doorgeven dat je niet op me hoeft te rekenen omdat ik het gewoon geen verantwoording vind om iemand 150KM door de ijzel te laten rijden.
Oke ik verwacht maandag je pas op kantoor
- Ik verwacht wel even dat ik via een brief mag uitleggen hoe en wat
Als je je pas opstuurt moet je hem ondertekend sturen
- Ik heb het niet over me pas opsturen maar ik wil toch wel even ook mijn verhaal kunnen doen.
Oke ik vind het spijtig dat het zo moet lopen je kijkt maar dag.
*Piep piep piep*
pff mannenquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als hij dat wil vraagt hij het zelf maar
Niet? Wij weten ook niet waar vrouwen over roddelenquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pff mannenhoe moet ik nu weten waar mannen over roddelen
quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet? Wij weten ook niet waar vrouwen over roddelen
GEFELICITEERDquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:33 schreef Taexon het volgende:
Ik wil niet over vinnie's geheimen roddelen
quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:33 schreef Taexon het volgende:
Ik wil niet over vinnie's geheimen roddelen
Oh?quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tevens is dat niet moeilijk te raden
logisch wel jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
ssst maar vinnie mag dat niet weten
Dat is altijd zo.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:35 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn 3G is nog sneller dan de wifi in de trein
Kut wifiquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is altijd zo.
Wist je trouwens dat in sommige van die nieuwe Arriva bussen ook wifi komt____!
quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
GEFELICITEERD![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Dankquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Heb je spaghettitaart?
![]()
En nee ik heb geen spaghettitaart, überhaupt nog geen taartstraks maar even halen.
Dat is al lang en breed in Griekenland,Cyprus en Spanjequote:Op zaterdag 8 december 2012 10:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja
Dus daar gaat ons belastinggeld heen
Val dood, echtquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja
Dus daar gaat ons belastinggeld heen
En bij het koningshuis.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat is al lang en breed in Griekenland,Cyprus en Spanje
Precies.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Val dood, echt. Hoezo belastinggeld verspillen
.
Hahaquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank![]()
En nee ik heb geen spaghettitaart, überhaupt nog geen taartstraks maar even halen.
Whatsapp eens.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
schijnbaar is het voor jou alsnog moeilijk te raden
ja ik ga met koninginnedag tomaten gooienquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:39 schreef msacras het volgende:
[..]
En bij het koningshuis.
[..]
Precies.
Een voordeel, motoren hoeven geen APK dus we worden niet nog meer uitgemolkenquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:39 schreef msacras het volgende:
[..]
En bij het koningshuis.
[..]
Precies.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik ga met koninginnedag tomaten gooien
Oja, jij hebt een gehandicapte telefoonquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
whatsapp zelf als je het wil weten
Doe maarquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zal er ook eentje voor jou gooien
wie gaat er nou internetten tijdens het boodschappen doenquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tegenwoordig heb je ook steeds vaker wifi in de supermarkt
Ik heb niks met A'dam, maar toch veel plezierquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Komt goed, vanavond stappen in Amsterdam
ripquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, jij hebt een gehandicapte telefoon.
SV NATUURLIJKquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wie gaat er nou internetten tijdens het boodschappen doen
hahahaha okequote:Op zaterdag 8 december 2012 10:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
SV NATUURLIJK
Godsamme wat is een klaagbrief schrijven nog moeilijk
Gewoon in KLB om tips vragenquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
SV NATUURLIJK
Godsamme wat is een klaagbrief schrijven nog moeilijk
Dankquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb niks met A'dam, maar toch veel plezier
nu al?quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:49 schreef Vinniiee het volgende:
Oh, telefoon nog maar 30%. Batterij sparen. Fijne dag
Laterquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:49 schreef Vinniiee het volgende:
Oh, telefoon nog maar 30%. Batterij sparen. Fijne dag
hahahaha goed bezigquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:51 schreef Taexon het volgende:
Heb al een begin... en KLB dan krijg ik een brief dat ik zeker weten nooit meer ergens in de beveiliging hoef aan te kloppen_O-
veel plezier!quote:
Komt goedquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha veel plezier en doe niks wat ik ook niet zou doen![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
veel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankje
![]()
Als je het op de KLB manier doet krijg je waarschijnlijk ook een verplicht psychiatrisch onderzoekquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:51 schreef Taexon het volgende:
Heb al een begin... en KLB dan krijg ik een brief dat ik zeker weten nooit meer ergens in de beveiliging hoef aan te kloppen
quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Als je het op de KLB manier doet krijg je waarschijnlijk ook een verplicht psychiatrisch onderzoek
"KUT WERKGEVER IK GA WEG DOEIIIII"quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Als je het op de KLB manier doet krijg je waarschijnlijk ook een verplicht psychiatrisch onderzoek
"IK HEB EEN VEEL TE GROTE PENIS OM BIJ JULLIE TE WERKEN. 30 CM JA.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
"KUT WERKGEVER IK GA WEG DOEIIIII"
zoiets.
EN IK GA JULLIE PRIKKEN!quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:55 schreef msacras het volgende:
[..]
IK HEB EEN VEEL TE GROTE PENIS OM BIJ JULLIE TE WERKEN. 30 CM JA.
EN DE KLB KNOKPLOEGquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
EN IK GA JULLIE PRIKKEN!
IK STUUR OMGEVALLENFLAT OP JULLIE AF!
Hey... dat lijkt op me huidige briefquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Jullie zijn een stel hommo's ga toch niet door dit weer zover rijden mafkezen.
ok gr gr.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
EN IK GA JULLIE PRIKKEN!
IK STUUR OMGEVALLENFLAT OP JULLIE AF!
quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hey... dat lijkt op me huidige briefBaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Denk dat ze gelijk aan het WTC denkenquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]dan krijgen ze meteen een hartaanval als ze die naam lezen
hahaha doe dan AppelCake en OF samenquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Denk dat ze gelijk aan het WTC denken
OFquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]dan krijgen ze meteen een hartaanval als ze die naam lezen
Waarom denk ik ineens aan mario partyquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha doe dan AppelCake en OF samendreamteam
ja stuur maar via facebookquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waarom denk ik ineens aan mario party
Btw kan je even facebook komen ofzo?
kan ik je een screen sturen van de brief
Of ik dm even het plaatje
kloptquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha beter lang en duidelijk dan kort en vaag
Jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wil het een beetje vlotten?
hahaha baas, goed dat je hem nog even laat nakijkenquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jaheb hem even doorgestuurd naar me zus zodat die hem kan lezen,
Heb ook even een youtube link erin gezet zodat ze mijn punt over het rijden misschien snappen
Toch nog 507 woorden in me brief
Ach ook al word ik ontslagen is het al goed dus dat zit inderdaad wel goedquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha baas, goed dat je hem nog even laat nakijken![]()
Het komt vast wel goed
zou ik ook doen, het is wel iets anders maar mijn werk heeft er ook begrip voor als ik later/niet kom wegens zulke omstandighedenquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach ook al word ik ontslagen is het al goed dus dat zit inderdaad wel goed.
Wil ze gewoon even op hun punten wijzen
Ach en hoe ze zichzelf verdedigen met punten zoals "ja ik hoef ook niet bij me vaste baan te bellen dat ik niet kom voor door het weer"quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zou ik ook doen, het is wel iets anders maar mijn werk heeft er ook begrip voor als ik later/niet kom wegens zulke omstandigheden
Ze hebben zich gewoon als schoften gedragen en dat mogen ze best weten
En trouwens...quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach en hoe ze zichzelf verdedigen met punten zoals "ja ik hoef ook niet bij me vaste baan te bellen dat ik niet kom voor door het weer"
Nou dit is ook even iets anders dan een vast baantje... en iemand die een vaste baan 160 km van zijn huis neemt is een beetje raar
Ja precies, je kan het niet met elkaar vergelijken, je hebt je best gedaan maar met ijzel is het gewoon niet verstandig om 160 km te gaan rijdenquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach en hoe ze zichzelf verdedigen met punten zoals "ja ik hoef ook niet bij me vaste baan te bellen dat ik niet kom voor door het weer"
Nou dit is ook even iets anders dan een vast baantje... en iemand die een vaste baan 160 km van zijn huis neemt is een beetje raar
En me arme ma die dan met stress thuis zit omdat ze weet dat ik rij terwijl het glad isquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja precies, je kan het niet met elkaar vergelijken, je hebt je best gedaan maar met ijzel is het gewoon niet verstandig om 160 km te gaan rijden
Mijn moeder zit vanavond waarschijnlijk al in de stress terwijl ik 10 km verderop moet zijnquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
En me arme ma die dan met stress thuis zit omdat ze weet dat ik rij terwijl het glad is![]()
Maarja dat maakt verder niks uitbegrijpelijk ook wel
Waarom ga je weg.. WAT IS ER BELANGRIJKER DAN FOK! MET MIJquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn moeder zit vanavond waarschijnlijk al in de stress terwijl ik 10 km verderop moet zijn
geld verdienen zodat ik kan FOK!ken met jouquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waarom ga je weg.. WAT IS ER BELANGRIJKER DAN FOK! MET MIJ?!
Owjaquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
geld verdienen zodat ik kan FOK!ken met jou
Rare zaadcel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:03 schreef Rockiejj het volgende:
Beetje om 7u gaan posten en dan al 5 uur bezig zijn nu..
om 7 uur sliep ik nog hoorquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:03 schreef Rockiejj het volgende:
Beetje om 7u gaan posten en dan al 5 uur bezig zijn nu..
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
om 7 uur sliep ik nog hoor
alsof ik er wat aan kan doen dat ik dan wakker wordquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
10 voor 9 dan.
Je nog een keer omdraaien, doe ik ook altijd!quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof ik er wat aan kan doen dat ik dan wakker word
Als ik eenmaal klaarwakker ben en lig te lachen als een malle om whatsapp kan ik niet meer slapenquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Je nog een keer omdraaien, doe ik ook altijd!
Vandaar dat ik ook nu pas wakker ben
Jij lacht wel veel!quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als ik eenmaal klaarwakker ben en lig te lachen als een malle om whatsapp kan ik niet meer slapen
nu snap ik de naam msacras pasquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heeuj sarcasm, maar dan achterstevoren!
Ik ookquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nu snap ik de naam msacras pas
Heel misschien straks kijken hoe snel ik kan, gewoon een hele snelle sprintquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha wat nou!
Ga je nog hardlopen straks?
quote:
Goh herkenbaar...quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als ik eenmaal klaarwakker ben en lig te lachen als een malle om whatsapp kan ik niet meer slapen
Effe je cooper verbeterenquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:15 schreef Taexon het volgende:
Heel misschien straks kijken hoe snel ik kan, gewoon een hele snelle sprint![]()
soms lees je terug en denk je dafuq heb ik gezegdquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heel misschien straks kijken hoe snel ik kan, gewoon een hele snelle sprint
[..]
[..]
Goh herkenbaar...
Dat heb ik vaak zaterdagnacht en helemaal zondagochtendquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
soms lees je terug en denk je dafuq heb ik gezegd
neeeeeee verlaat me nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:16 schreef Rockiejj het volgende:
Jongens, ik ga mn portomonnee halen, en zal vanaf dan weinig meer te zien zijn hier.
Ik heb dan namelijk weer xbox live
Nee gewoon echt snelheid kijkenquote:
Mhm..quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
soms lees je terug en denk je dafuq heb ik gezegd
Welke spellen speel jequote:Op zaterdag 8 december 2012 12:16 schreef Rockiejj het volgende:
Jongens, ik ga mn portomonnee halen, en zal vanaf dan weinig meer te zien zijn hier.
Ik heb dan namelijk weer xbox live
FIFA, Minecraft, MW3, BF3 en dat was het wel zo'n beetje..quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:17 schreef Taexon het volgende:
Welke spellen speel je ?
In ieder geval Taexon toevoegen op XBL!
quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee gewoon echt snelheid kijken
[..]
Mhm..
[..]
Welke spellen speel je?
In ieder geval Taexon toevoegen op XBL!
Ik heb maar 1 internetkabel, maar ga kijken of ik een 2e naar boven kan krijgen dan kan ik namelijk internet op mn xbox en mn pc behouden, en kan ik met jullie lullen terwijl ik game!quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
neeeeeee verlaat me niet
Aw alleen BF 3 hierquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
FIFA, Minecraft, MW3, BF3 en dat was het wel zo'n beetje..
Ik ook niet zo veel, maar BF 3 eigenlijk bijna nooitquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Aw alleen BF 3 hier
verder eigenlijk niks meer.. maar speel sowieso weinig meer
quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
NOU EVEN RUSTIG ANDERS MAAK IK EEN KLB TOPIC OVER JOU HOOR
Tuurlijkquote:
Ja lijkt me alleen maar beterquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Zo mooi.. krijg ik een bericht van iemand op facebook dat die verplicht een cursus van 1 dag in ze vrije tijd moet doen van zijn werk en daarom ontslag wilt nemen....
Dafuqwees blij
Ow edit het gaat om een cursus via de computer van een uurquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja lijkt me alleen maar beter
sommige mensenquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow edit het gaat om een cursus via de computer van een uur![]()
Wtf gaat die man huilen haha
quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tsja het is dat ik moet werken
Misschien maak ik er ook nog 1...quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:34 schreef BBQSausage het volgende:
Goeeeeeeeeeeeedemiddaggg!!!
Waar zijn die paints?![]()
je weet toch waar ik het voor deedquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:34 schreef Taexon het volgende:
[..]Wie werkt er nou beetje vreemd hoor!
quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:34 schreef BBQSausage het volgende:
Goeeeeeeeeeeeedemiddaggg!!!
Waar zijn die paints?![]()
Nice.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Misschien maak ik er ook nog 1...
Had wel een idee maar werk ik later wel uit
Ach, je hebt nog anderhalve dag.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je weet toch waar ik het voor deed
vanavond werkt mijn geniale brein pas weer BBQ
Ik heb vannacht het beste idee OOIT uitgewerkt!quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice.Je mag altijd iets posten en dan later nog verbeteren hè, Alleen je laatste inzending die ik zie om 0:00 telt mee.
inderdaad, ik kan er niks aan doen dat ik pas 's avonds extreem melig wordquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ach, je hebt nog anderhalve dag.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik heb vannacht het beste idee OOIT uitgewerkt!
quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:39 schreef Rockiejj het volgende:
Maar dat was in mn hoofd en nu weet ik het niet meer..
vechten met OF?quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:42 schreef Taexon het volgende:
OF komt in mijn idee voor...
Naja eigenlijk iedereen
natuurlijkquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
NeeOF is te gangster daarvoor jwz
OV is oceanviewquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:44 schreef Rockiejj het volgende:
-garpje; denk altijd dat hij OV heet..-
Ik typ ook vaak OV. Komt door OmgevallenFlatquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:44 schreef Rockiejj het volgende:
morgen kom je een flurry brengenquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:46 schreef Taexon het volgende:
Nu hard aan het nadenken wat ik vanavond/vanacht en morgen ga doen
Dm je xbl naam eensquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:44 schreef Rockiejj het volgende:
Hoevaak moet ik nog zeggen dat die dan al gesmolten isquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
morgen kom je een flurry brengen
kan dat anders volgende week? moeder wil morgen de kerstshit doenquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik nog zeggen dat die dan al gesmolten is
Kom morgen duinen
- Gewoon lopen niet hardlopen ofc
Beter haal je me morgen op gaan we naar de koeienmac.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik nog zeggen dat die dan al gesmolten is
Kom morgen duinen
- Gewoon lopen niet hardlopen ofc
Uhhh ligt eraan wat dat bedrijf met me gaat doen want anders moet ik waarschijnlijk werken bij de kuipquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kan dat anders volgende week? moeder wil morgen de kerstshit doen
laat maar even weten danquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Uhhh ligt eraan wat dat bedrijf met me gaat doen want anders moet ik waarschijnlijk werken bij de kuip
Zal ik doenquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
laat maar even weten dan
ze verpesten ook allesquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee want inplaats van werken had je naar de duinen gekund
Okee. Nouja, ik moet morgen ook werken, en volgende week zelfs zaterdag én zondag. Ook niet echt een pretje.quote:
succes!quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Okee. Nouja, ik moet morgen ook werken, en volgende week zelfs zaterdag én zondag. Ook niet echt een pretje.
Teven is het 13:00 dus ik ga nú beginnen met schoolwerk.
ik moet 23 december voor 3 uurtjes komen omdat je 200% krijgtquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Okee. Nouja, ik moet morgen ook werken, en volgende week zelfs zaterdag én zondag. Ook niet echt een pretje.
Teven is het 13:00 dus ik ga nú beginnen met schoolwerk.
Ook de 23e? ;o Dat is relaxed. Ik moet wel 31 december werken, ook dubbel betaald. 40 euro voor 5 uurtjes niks doen, heerlijk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moet 23 december voor 3 uurtjes komen omdat je 200% krijgt![]()
succes
joah 30 euro voor 3 uurtjesquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Ook de 23e? ;o Dat is relaxed. Ik moet wel 31 december werken, ook dubbel betaald. 40 euro voor 5 uurtjes niks doen, heerlijk.
@ tax en prox, dank!![]()
Ja maar jij bent ouder dus krijgt sowieso meer betaaldquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
joah 30 euro voor 3 uurtjeswel meer maar ben te lui om het exact uit te rekenen
31 december kreeg ik nooit dubbel betaald geloof ik
![]()
studeerze
ja ik 5,55quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ouder dus krijgt sowieso meer betaald
Ik krijg normaliter 4 euro per uur.
Edit.. LAAT MAARquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:11 schreef Conflict het volgende:
Ik geef vanavond een feestje en iedereen mag komen!
dat gaat te furrrrrrquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:11 schreef Conflict het volgende:
Ik kom!quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:11 schreef Conflict het volgende:
hihihihihihihihihihihihiquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow laat maar ben de enigste die zo denkt...
Puber hihi
Komen hihi
vieze jongen wel jijquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow laat maar ben de enigste die zo denkt...
Puber hihi
Komen hihi
Ik heb al andere plannen vanavondquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:11 schreef Conflict het volgende:
rotte appel?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Appel is alleen zwart van binnen.
Aanwezig!quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:06 schreef Taexon het volgende:
Project teaXon zodra me ouders weekendje weg zijn
Hoe moet ik je naam eigenlijk uitspreken?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:06 schreef Taexon het volgende:
Project teaXon zodra me ouders weekendje weg zijn
wat jammer nouquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Verder mag er ook niemand komen hoor
J-O-E-Yquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hoe moet ik je naam eigenlijk uitspreken?
taxonquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
J-O-E-Y
Jowie
Nee Taexon moet je uitspreken hoe je het zelf wiltheb eigenlijk alle manieren op de meet voorbij horen komen
daar hadden we er ook een discussie over
taaeksonquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
zo zeggen heel veel het wel
Ik zelf zeg altijd Tiekson
Ik zag het altijd voor me als "taaxon" omdat je de mideeleeuwse letters "ae" ook als "aa" uitspreekt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
zo zeggen heel veel het wel
Ik zelf zeg altijd Tiekson
Ik zei altijd taxeeon.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
J-O-E-Y
Jowie
Nee Taexon moet je uitspreken hoe je het zelf wiltheb eigenlijk alle manieren op de meet voorbij horen komen
daar hadden we er ook een discussie over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |