quote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
• Alleen gebruikmaken van Paint
• Deadline: Zondagavond - 0:00
• Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
Ja hallo ik probeer het nu goed te pratenquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:08 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik vond het niet zo meevallen eerlijk gezegd
oh dan is het goedquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja hallo ik probeer het nu goed te praten
en zij heeft al zo'n scherpe blikquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:09 schreef Vinniiee het volgende:
Verkapt naamtopic
En nee, het valt ook niet mee
Ach een scherpe bakkebaard past daar wel bijquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en zij heeft al zo'n scherpe blik
hahahaha ik lach me dood om jouquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach een scherpe bakkebaard past daar wel bij
Beter niet dood gaan door mijquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahaha ik lach me dood om jou
quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Beter niet dood gaan door mijdaar ben je te lief voor
Oh Godquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en zij heeft al zo'n scherpe blik
Ja, doe de deur eens openquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wtf hoor ik op de tv opeens ik wil gewoon neuken doe de deur open
Dat was mijn tinychat.. niet je tvquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom in mijn wereld... waar je de hele dag meneer word genoemd zelfs door oude mensen en bontkraagjesquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, doe de deur eens open.
Haha ik word meneer genoemd door een leeftijdsgenoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoor ik hier dagelijks voor mijn deur. Soms vermoeiend wel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat was mijn tinychat.. niet je tvhahaha ik sta niet eens voor je deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
dat heb ik nou nooitquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, doe de deur eens open.
Haha ik word meneer genoemd door een leeftijdsgenoot
Ja vat hem verkeerd opquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha ik sta niet eens voor je deur
blond hequote:Op zaterdag 8 december 2012 10:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja vat hem verkeerd opwas andersom
Oke ander onderwerp
quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld... waar je de hele dag meneer word genoemd zelfs door oude mensen en bontkraagjesHehe ja ik heb het wel vakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bij jou is het logisch![]()
pfeww opluchting.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook blond dus dan mag het
Dus.... wat staat er op de planning bij iedereen?
Ja van jou weet ik al van vinnie ookquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pfeww opluchting.
Ik moet werken van half 3 tot half 8
Bij mij worden ze eigenlijk een beetje verplicht want als iemand "vriend" ofzo zegt reageer ik echt niet tijdens werktijdquote:
Welcome to my world. Zo ziet mijn werkdag eruitquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja van jou weet ik al van vinnie ook
Volgens mij blijf ik als enigste in deze sc over
weet je alle geheimpjes van vinnie?quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja van jou weet ik al van vinnie ook
Volgens mij blijf ik als enigste in deze sc over
Ik ben altijd in de scquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welcome to my world. Zo ziet mijn werkdag eruit.
Nee en wil ik niet weten ookquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet je alle geheimpjes van vinnie?
heuj beveiligerrrrquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bij mij worden ze eigenlijk een beetje verplicht want als iemand "vriend" ofzo zegt reageer ik echt niet tijdens werktijd
Gewoon lekker aanspreken met Meneer of Beveiliger ofzo... of gewoon gelijk een gesprek beginnen
Wait wut?quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet je alle geheimpjes van vinnie?
die zeggen heujj tax?quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja collega's, kennissen en vrienden is een ander verhaal he
Neequote:Op zaterdag 8 december 2012 10:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vroeg of hij nog sappige roddels over je had
Wat zou hij moeten weten dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom weet hij dat niet
Nou ik zie niet in waarom hij dat zou willen wetenquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alles natuurlijk.
mogguh SV
Dat wil hij gewoonquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ik zie niet in waarom hij dat zou willen weten.
jezus wat een eikelsquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:28 schreef Taexon het volgende:
Nou telefoon gesprek ging goed.
- Hey x Met Joey
Hey joey
- Ik wil even doorgeven dat je niet op me hoeft te rekenen omdat ik het gewoon geen verantwoording vind om iemand 150KM door de ijzel te laten rijden.
Oke ik verwacht maandag je pas op kantoor
- Ik verwacht wel even dat ik via een brief mag uitleggen hoe en wat
Als je je pas opstuurt moet je hem ondertekend sturen
- Ik heb het niet over me pas opsturen maar ik wil toch wel even ook mijn verhaal kunnen doen.
Oke ik vind het spijtig dat het zo moet lopen je kijkt maar dag.
*Piep piep piep*
ik snap hetquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Meestal gewoon Ey Joe, Joey etc...
Zakkenwassersquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:28 schreef Taexon het volgende:
Nou telefoon gesprek ging goed.
- Hey x Met Joey
Hey joey
- Ik wil even doorgeven dat je niet op me hoeft te rekenen omdat ik het gewoon geen verantwoording vind om iemand 150KM door de ijzel te laten rijden.
Oke ik verwacht maandag je pas op kantoor
- Ik verwacht wel even dat ik via een brief mag uitleggen hoe en wat
Als je je pas opstuurt moet je hem ondertekend sturen
- Ik heb het niet over me pas opsturen maar ik wil toch wel even ook mijn verhaal kunnen doen.
Oke ik vind het spijtig dat het zo moet lopen je kijkt maar dag.
*Piep piep piep*
pff mannenquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als hij dat wil vraagt hij het zelf maar
Niet? Wij weten ook niet waar vrouwen over roddelenquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pff mannenhoe moet ik nu weten waar mannen over roddelen
quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet? Wij weten ook niet waar vrouwen over roddelen
GEFELICITEERDquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:33 schreef Taexon het volgende:
Ik wil niet over vinnie's geheimen roddelen
quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:33 schreef Taexon het volgende:
Ik wil niet over vinnie's geheimen roddelen
Oh?quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tevens is dat niet moeilijk te raden
logisch wel jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
ssst maar vinnie mag dat niet weten
Dat is altijd zo.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:35 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn 3G is nog sneller dan de wifi in de trein
Kut wifiquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is altijd zo.
Wist je trouwens dat in sommige van die nieuwe Arriva bussen ook wifi komt____!
quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
GEFELICITEERD![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Dankquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Heb je spaghettitaart?
![]()
En nee ik heb geen spaghettitaart, überhaupt nog geen taartstraks maar even halen.
Dat is al lang en breed in Griekenland,Cyprus en Spanjequote:Op zaterdag 8 december 2012 10:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja
Dus daar gaat ons belastinggeld heen
Val dood, echtquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja
Dus daar gaat ons belastinggeld heen
En bij het koningshuis.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat is al lang en breed in Griekenland,Cyprus en Spanje
Precies.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Val dood, echt. Hoezo belastinggeld verspillen
.
Hahaquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank![]()
En nee ik heb geen spaghettitaart, überhaupt nog geen taartstraks maar even halen.
Whatsapp eens.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
schijnbaar is het voor jou alsnog moeilijk te raden
ja ik ga met koninginnedag tomaten gooienquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:39 schreef msacras het volgende:
[..]
En bij het koningshuis.
[..]
Precies.
Een voordeel, motoren hoeven geen APK dus we worden niet nog meer uitgemolkenquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:39 schreef msacras het volgende:
[..]
En bij het koningshuis.
[..]
Precies.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik ga met koninginnedag tomaten gooien
Oja, jij hebt een gehandicapte telefoonquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
whatsapp zelf als je het wil weten
Doe maarquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zal er ook eentje voor jou gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |