Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 08-12-2012 18:37:49 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
de wie rent waar spoiler ook maar even opgeschoond
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op zaterdag 8 december 2012 09:30 schreef Swetsenegger het volgende: De vreemde starttijd van de bruggenloop is natuurlijk om ervoor te zorgen dat je in kersterig schemer loop.
aaahhhhhhhh, how sweet
Op zaterdag 8 december 2012 09:31 schreef karoltje het volgende: Is tepels afplakken alleen voor lange afstanden in combinatie met kou? Of is iets wat sowieso bij lange afstanden moet? Had er nog nooit van gehoord!
nee, het is voor ons mannen tegen het schuren, dus ik doe het bij elke lange afstand, maar ik kan me voorstellen dat kou een extra factor is...uit ervaring kan ik je vertellen dat het verdomde zeer doet als je open tepels krijg, niet tot bloedens toe maar wel open
[ Bericht 4% gewijzigd door rechtsedirecte op 08-12-2012 09:39:16 ]
De Zilveren Kruis Bruggenloop Rotterdam is een unieke loopbelevenis van 15 kilometer in de sfeerrijke decembermaand.
Tijdens deze winterse loop waan je je in een donkere Kerstachtige omgeving waarin de verlichte skyline en het stadshart van Rotterdam nog beter tot zijn recht komen.
Nu nog bedenken hoe ik er heen ga. OV is gelet op de afstand nog best een drama. Auto is natuurlijk klote parkeren. Dus ik denk dat ik ga fietsen. Maar das afhankelijk van het weer.
Op zaterdag 8 december 2012 10:45 schreef Swetsenegger het volgende: Nu nog bedenken hoe ik er heen ga. OV is gelet op de afstand nog best een drama. Auto is natuurlijk klote parkeren. Dus ik denk dat ik ga fietsen. Maar das afhankelijk van het weer.
Als je naar het centrum moet kun je de auto parkeren bij Kralingse Zoom (Extra) (gratis) en daar de metro pakken naar Beurs
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Prachtig weer ja! Was supermooi in het bos; zonnetje, sneeuw en een hert tegengekomen . Verbaas me er trouwens nog steeds over hoe snel je het - ook met deze temperaturen - warm krijgt bij het lopen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
Op zaterdag 8 december 2012 11:19 schreef GDPP het volgende: Prachtig weer ja! Was supermooi in het bos; zonnetje, sneeuw en een hert tegengekomen . Verbaas me er trouwens nog steeds over hoe snel je het - ook met deze temperaturen - warm krijgt bij het lopen.
Ik vind het maar niks, dat niet lopen vanaf dinsdag. Ik voel een verkoudheid opkomen, voel allerlei spiertjes. Normaal loop ik alle ongemakken er altijd uit op de één of andere manier
Klaar met werken deze ochtend. Nu ontspannen, handschoentjes kopen voor morgen en vanavond Sint vieren
Na bijna 2 weken niet te hebben gelopen (overbelasting knie, wilde te snel opbouwen ) ga ik vandaag met de hond t bos in...! Hardloopschoentjes aan, en rustig weer beginnen met rennen! Ein-de-lijk!
Op zaterdag 8 december 2012 13:02 schreef Brighteyes het volgende: Best even wennen voor de longen, die kou, maar toch ook lekker. 5k gelopen en op de helft van de trainingen.
Mijn longen hebben er ook nogal moeite met de kou. Lopen ging ook niet zo lekker, het was op sommige plekjes wel heel erg glad en zo rond de 4k kreeg ik last van steken in m'n middenrif