quote:
Op maandag 10 december 2012 13:18 schreef LelijKnap het volgende:[..]
Interessant om te lezen moet ik zeggen. Herken het ook deels zeker wel. Vooral wat betreft die zelfverzekerde pretoogjes. Ik heb zeer sprekende ogen en ben daar denk ik wel mee gematst

Lullen deed/doe ik dan wel veel (alhoewel, de laatste ONS had ik volgens mij geen één woord mee gewisseld behalve 'woon je ver?''). Maar ik leerde al snel dat het geen flikker uitmaakt wat allemaal uit m'n strot kwam daar je houding cq uitstraling alles compenseerd/bepalend is.
Anyway. Ik snap niet zo goed wat je bedoeld met; ''je probeert uit hoever je kan gaan zonder jouw eigen te hoeven verliezen ?'' Doel je daarop dat ik mijzelf niet meer compenseer door met andere mannen om te gaan ?
WB het nodig hebben van support. Dat betwijfel ik dus. Ik ben momenteel wel al in het stadium dat ik geen bevestiging nodig heb van andere mannen. Van vrouwen nog wel. Maar misschien ben ik te arrogant geworden om ook maar enige relevantie te vinden in de mening of acceptatie van andere mannen. Maar alleen de stad in, dat voelt toch wel eenzaam. In die zin is het meer een praktisch probleem.
Die combinatie is zeldzaam inderdaad. Al moet ik wel zeggen dat de wat oudere vrouwen ook niet per se onbehaalbaar zijn, ondanks mijn wat jonge overgekomen.
Ik denk dat je arrogant genoeg kunt zijn om zonder support op stap te kunnen gaan, maar dat je gewoon nog een drempel hebt te gaan om er zelf in te geloven.
En natuurlijk, wij mannen kunnen versieren wat we willen... en toch zoeken we ook bevestiging van ons eigen geslacht. Idioot maar waar... want we zijn in competitie met andere mannen (bewust of onbewust), we willen altijd winnen van andere mannen. Misschien zijn we idioten, maar vrouwen zijn eigenlijk net zo... alleen nemen zij het wat meer persoonlijk. Zij worden elkaars vijanden of tegenstanders... terwijl wij met vrienden kunnen wedijveren zonder ruzie te krijgen.
En ja, het klopt dat veel vrouwen (zeker op korte termijn) geen donder geven om wat je zegt, maar hoe je het brengt. Veel vrouwen houden wel van macho gedrag, maar niet van macho's. Met een stel pretoogjes kom je veel verder, als die pretoogjes macho uitspraken tegelijkertijd compenseren. Een macho die zichzelf niet helemaal serieus neemt, dat doet veel vrouwen smelten.
quote:
Ik snap niet zo goed wat je bedoeld met; ''je probeert uit hoever je kan gaan zonder jouw eigen te hoeven verliezen ?'' Doel je daarop dat ik mijzelf niet meer compenseer door met andere mannen om te gaan ?
Nee, ik bedoel wat ik zeg: jij weet al behoorlijk goed in hoe ver je kunt gaan om een vrouw te versieren.
Wat ik bedoel is dat je niet hoeft te liegen om een vrouw te versieren (in elk geval in theorie).
Wat je nog wel (of misschien ook niet meer) hoeft te leren is dat je gewoon eerlijk mag zijn.
En okay, niet elke vrouw is daarvoor in... maar wat uiteindelijk het meest belangrijke is dat je gewoon jezelf kunt zijn. Zodat je gewoon een vrouw kunt versieren met opgeheven hoofd, zonder dat je meer belooft dan jij wilt waarmaken. Alleen dan kun je jouw hoofd rechtop houden en die vrouw in de ogen kijken... en dan heb je veel sneller beet.
Zolang jij maar niet meer beloofd dan dat je kunt waarmaken. Blijf eerlijk, en des te eerder jullie zoenen, des te minder vragen ze stelt.
Even terug naar mijn woonplaats; even buiten Groningen... ik ben 43 jaar.
Waarschijnlijk zullen we nooit dezelfde uitgaansgelegenheden bezoeken... en daarnaast zijn mijn goede tips al tussen de 10 en 20 jaar oud. Maar ze zijn oprecht... Maar ik heb geen idee of jij er echt iets mee kunt of niet. Ik hoop het in elk geval...
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.