quote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
• Alleen gebruikmaken van Paint
• Deadline: Zondagavond - 0:00
• Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
tot op de WAquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ik duik mijn bed in / over op WA. Toedels
Nah, zomaar hier weggaan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga zo ook maar over op whatsapp, begint net interessant te worden
Trustenquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:53 schreef Vinniiee het volgende:
Slaap lekker knul!quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:53 schreef Vinniiee het volgende:
Thank God, no.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:56 schreef BBQSausage het volgende:
Wacht, er is een Jong! WA-groepschat?
ja kom je joinen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:56 schreef BBQSausage het volgende:
Wacht, er is een Jong! WA-groepschat?
Dat zou wel iets teveel van het goeie zijn jaquote:
de meeste 14-jarige liggen dan al om 10 uur te pittenquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Mijn ogen beginnen echt heel moe te worden
Ik hoef echt niet elke seconde een WA'je van een van die kneuzen hierquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou wel iets teveel van het goeie zijn ja
Joint?quote:
SORRY HOORquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoef echt niet elke seconde een WA'je van een van die kneuzen hier
Waarom voel ik me nou aangesproken?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoef echt niet elke seconde een WA'je van een van die kneuzen hier
Ik kom dan niet in slaapquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
de meeste 14-jarige liggen dan al om 10 uur te pitten
Jij bent uitgezonderdquote:
Jij bent ook uitgezonderd. Maar ik heb je WA nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Waarom voel ik me nou aangesproken?
Smokenquote:
jouw whatsapps gaan helemaal te furrrquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Waarom voel ik me nou aangesproken?
DM.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent uitgezonderd
[..]
Jij bent ook uitgezonderd. Maar ik heb je WA niet
Heb ik al gedaan.quote:
Tuurlijk welquote:
Ik ken jouw nick ergens van..quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jouw whatsapps gaan helemaal te furrr
Ran and Stimpy!!quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken jouw nick ergens van..Dacht ik de vorige keer ook toen ik een post van je zag.
Nee gewoon ergens anders al keer tegengekomenquote:
En ik dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent uitgezonderd
[..]
Jij bent ook uitgezonderd. Maar ik heb je WA niet
0906-1880quote:
Daar zijn tampons voor.quote:
Feyenoord!quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken jouw nick ergens van..Dacht ik de vorige keer ook toen ik een post van je zag.
Ja ben je een Feyenoorder? dan kloppen mijn bevindingen sowieso al nietquote:
Ja, omdat het 't waard is.quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:03 schreef Rockiejj het volgende:
Zal ik een FOK!basic abo aanschaffen?
Ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:03 schreef Rockiejj het volgende:
Zal ik een FOK!basic abo aanschaffen?
Jij niet dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ben je een Feyenoorder? dan kloppen mijn bevindingen sowieso al niet
Jawelquote:
Ga dan meteen voor pimp.quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
wat dan?
Ga dan denk wel voor full.
meer betalen voor meer foto's in mn FoBoquote:
Ik betaal gewoon meer uit liefde.quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
meer betalen voor meer foto's in mn FoBo
Ik gebruik mn FoBo niet eens
brutale vlegelquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
meer betalen voor meer foto's in mn FoBo
Ik gebruik mn FoBo niet eens
Goed planquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
weet je wat fock dit site ik kom hier nooit meer terug
Dit is gequote.quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
QFTquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
yay.quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
schiedamquote:
sletjes ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
stil man het is misschien wel armoedig maar er wonen lauwe mensen
Doe dan Amsterdam Sloterdijk, daar gaat mn trein namelijk in 1x heen!quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:08 schreef promisionxexposed het volgende:
Amsterdam Bijlmer arena, ik neem popcorn mee
Ook goed. Dan ga ik toekijken met popcorn hoe hij me probeert af te makenquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:08 schreef promisionxexposed het volgende:
Amsterdam Bijlmer arena, ik neem popcorn mee
ook goed!quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Doe dan Amsterdam Sloterdijk, daar gaat mn trein namelijk in 1x heen!
Stoer hoor, dat je dat weet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
schiedam niet zo veel man, dat is meer vlaardingen. schiedam is meer dealers enz
in poedersuikerquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Stoer hoor, dat je dat weet.
In wat dealen ze? Lego poppetjes?
pokemonkaartenquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Stoer hoor, dat je dat weet.
In wat dealen ze? Lego poppetjes?
Ja, dat had je dus gewoon niet moeten doen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:11 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan wel painten, maar ik heb al een abo
Beter dan de niesaidsquote:
Ik wel. Ik heb een hekel aan add'squote:Op zaterdag 8 december 2012 01:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dat had je dus gewoon niet moeten doen.
Jaaraboquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:13 schreef BBQSausage het volgende:
Ok ok, zal ik de deadline dan veranderen naar morgenavond? 20:00. Maar dan maak ik de prijs wel iets groter, even kijken hoe ik dat ga doen.
moet werken tot half 8quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:13 schreef BBQSausage het volgende:
Ok ok, zal ik de deadline dan veranderen naar morgenavond? 20:00. Maar dan maak ik de prijs wel iets groter, even kijken hoe ik dat ga doen.
quote:
Het is nu laat?quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moet werken tot half 8mijn geniale brein werkt pas later
Jongen, tieft op met je aidsfeiten, niemand geeft een neuk om die rukgemeente waar je woontquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Schiedam staat op de 16de plaats van de lijst van de KLPD van gemeenten met de meeste criminele Marokkanen.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:09 schreef BBQSausage het volgende:
De gene die hier in het volgende deel de mooiste Jong!SC paint maakt, wint van mij een 12 dagen FOK!pimp abo.
mijn kat ligt bij me, krijg ik nu uitstel?quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, je moet er wel iets voorover hebben hè.
ik ga naar bed ben je nu blijquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jongen, tieft op met je aidsfeiten, niemand geeft een neuk om die rukgemeente waar je woont
Krijg daar wel een strakke plasser van ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ga naar bed ben je nu blij
alsof ik er wat aan kan doen dan mn bed lekker ligtquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:17 schreef BBQSausage het volgende:
Kut hè, zomaar spontaan zoiets neerzetten kan dus niet, ik dacht, dat doe ik even.
sleep wellquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:20 schreef msacras het volgende:
Ik lig in bed, de kat ligt op m'n voeten, en ik ga slapen. Eindelijk.![]()
ja ga eens slapen jijquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig :x oke back 2 sleep
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:20 schreef msacras het volgende:
Ik lig in bed, de kat ligt op m'n voeten, en ik ga slapen. Eindelijk.![]()
remember mijn geniale brein wordt pas later actiefquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik probeer het nog wel een keer wanneer het wat drukker is hier.
Zelfde als mijn FOK!-gedicht, komt helemaal niet onder de aandachtquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik probeer het nog wel een keer wanneer het wat drukker is hier.
Haha zo erg?quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:25 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik moet huilen van het lachen
Hoelang slaap je?quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:27 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga ff kort slapen, tot straks
Wie is er nog wakker straks?
Ik niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:27 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga ff kort slapen, tot straks
Wie is er nog wakker straks?
Wauw.quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:28 schreef BBQSausage het volgende:
'k, tot nu toe staat Rockiejj aan kop. Ik zet de deadline op de nacht van zaterdag op zondag; 0:00. Dan krijgt de winnaar een FOK!pimp abo van 6 maanden.
Klinkt dat een beetje redelijk? Wil iedereen hier wel een kans geven natuurlijk.
24 uur toch?quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:29 schreef BBQSausage het volgende:
Twee dagen de tijd om een bazenpaint te maken
Ik tot een uur of 7quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:28 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik slaap tot een uur of 9 denk ik
Of gewoon The Hunger Games- FOK! Editie.quote:
Ik maak een prox aanbid poster!quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik maak een jong fok planeet
Jup, Laten we zeggen, je mag gewoon de hele dagen (morgen en zondag) door paints posten in deze SC, dan check ik ze zondagavond. De persoon die om 0:00 bij mij favoriet is, en dus alle andere paints heeft overtroffen, wint.quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wauw.
Mag ik morgen nog wel een keer meedoen?
Okee top!quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup, Laten we zeggen, je mag gewoon de hele dagen (morgen en zondag) door paints posten in deze SC, dan check ik ze zondagavond. De persoon die om 0:00 bij mij favoriet heeft, en dus alle andere paints heeft overtroffen, wint.
Yes please.quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik maak een rockiejj aanbid poster
Penis Enlargment Pills.quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vote for rockiejj, waarvoor weet ik alleen niet
quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Okee top!
Wat een leuke actie man!
je gaat lachen om mijn paint ik zweerquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ja toch? Ben benieuwd wat Jong! in huis heeft.
Het moet natuurlijk wel een beetje verspreid worden hier in de SC, niet dat straks maar 5 man hiervan af weten
Mijne word pas leuk!quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je gaat lachen om mijn paint ik zweer
quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je gaat lachen om mijn paint ik zweer
quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:35 schreef Rockiejj het volgende:
Morgenochtend maar eens lekker painten.
Alleen paint, geen PS? Is wel eerlijker!
Slaap lekkor babequote:Op zaterdag 8 december 2012 01:35 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga slapen schatjons, tot ziens![]()
erop klikkenquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:36 schreef Fok-it het volgende:
Oke even voor de foknerds onder onsIk weet niet hoe ik het geflikt heb maar telkens als ik met mijn muis probeer te scrollen, maak ik mijn scherm groter of kleiner
Iemand een idee hoe je dat uit kan zetten?
Niet leunen op de CTRL toets.quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:36 schreef Fok-it het volgende:
Oke even voor de foknerds onder onsIk weet niet hoe ik het geflikt heb maar telkens als ik met mijn muis probeer te scrollen, maak ik mijn scherm groter of kleiner
Thank youquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
thanks, jij ook en veel plezier morgen
Ctrlquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:36 schreef Fok-it het volgende:
Hoi. Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:37 schreef Ziba het volgende:
Het gaat hard hier. Hoi. Post Dimens hier ook?
Even in de OP pleuren?quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:39 schreef BBQSausage het volgende:
• Alleen gebruikmaken van Paint
• Deadline: Zondagavond - 0:00
• Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
Zo dus.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:41 schreef BBQSausage het volgende:
Goed plan.
Ohja, vergeet ik bijna dat de prijs natuurlijk een half jaar pimp abo is.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:29 schreef BBQSausage het volgende:
En dan een pimpabo voor een half jaar winnen
sliep zo vast dat ik whatsappjes om half 9 gemist heb en toen schrok ik wakker om 10 voor 9 en dat is klote wakker wordenquote:
zottigheid om met dit weer naar Eindhoven te gaan rijdenquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:28 schreef Taexon het volgende:
Zo ben er weer
Kantoor niet te bereiken en mobiele tel nr van leiding gevende ook niet...
Ik blijf 1x per uur bellen en anders merken ze zelf wel dat ik er niet sta
Hoppa zo eens een brief tikken
Ahwquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sliep zo vast dat ik whatsappjes om half 9 gemist heb en toen schrok ik wakker om 10 voor 9 en dat is klote wakker worden
Ja best wel lekker.quote:
Teringlijersquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:28 schreef Taexon het volgende:
Zo ben er weer
Kantoor niet te bereiken en mobiele tel nr van leiding gevende ook niet...
Ik blijf 1x per uur bellen en anders merken ze zelf wel dat ik er niet sta
Hoppa zo eens een brief tikken
Zin in vandaag? weet je al wat je aantrekt?quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
AhwDat is vervelend wakker worden ja
Ja heur. Heb jeans + blauw fijn gestreept overheid + zwart colbertje + nette schoenen aanquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zin in vandaag? weet je al wat je aantrekt?
oke mooizoquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja best wel lekker.alleen enorm veel keelpijn nog, maar daarvoor ga ik maandag naar de huisarts als het er nog steeds is. Het algemene gevoel is iig wel redelijk
Nee ik blijf lekker thuis.quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Teringlijers. Je gaat dus niet begrijp ik?
zozo je slooft je uitquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja heur. Heb jeans + blauw fijn gestreept overheid + zwart colbertje + nette schoenen aan
Jahoor, behalve dan het feit dat er om half 3 een kat op m'n hoofd sprongquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oke mooizowel lekker kunnen slapen?
Heb je goed bekeken. Ben benieuwd wat dat bedrijf gaat zeggen als zij die brief hebben ontvangen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee ik blijf lekker thuis.
Zo eens een hele mooie brief naar personeelszaken schrijven om mezelf in te dekken.
Het probleem is alleen als ik daar ontslag neem moet ik nog 170 euro betalen voor me pas..
als ze me ontslaan heb ik daar geen last van
Want heb pas 46 uur gewerkt voor hun van de 50 die je moet om je pas kosten niet te hoeven betalen..
ja alleen wakker geschrokken dat was niet zo lekkerquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Jahoor, behalve dan het feit dat er om half 3 een kat op m'n hoofd sprong
Jij ook?:)
Begrijpelijk dat je daar weg wilt als ik het zo lees, maar kan je dan niet nog even die 6 uurtjes volmaken?quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee ik blijf lekker thuis.
Zo eens een hele mooie brief naar personeelszaken schrijven om mezelf in te dekken.
Het probleem is alleen als ik daar ontslag neem moet ik nog 170 euro betalen voor me pas..
als ze me ontslaan heb ik daar geen last van
Want heb pas 46 uur gewerkt voor hun van de 50 die je moet om je pas kosten niet te hoeven betalen..
Ai das minder leuk :/quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja alleen wakker geschrokken dat was niet zo lekker
Als het aan mij ligt wel, want volgende week heb ik eventueel een dienst staan daarvoor.quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat je daar weg wilt als ik het zo lees, maar kan je dan niet nog even die 6 uurtjes volmaken?is maar 1 dagje opzich
Nee, dat is niet uitslovenquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dus je slooft je uit
Hup eruit anders sleep ik je eruit!quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:41 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik zou om 9 uur uit bed gaan, ik lig er nog steeds in
Dan heb je lange armenquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hup eruit anders sleep ik je eruit!en niet zoals mij je bed de schuld geven
Nee dan heb ik een autoquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dan heb je lange armennee ik geef de kat de schuld
maar je weet niet waar mijn huis woontquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee dan heb ik een auto
Armoe poes
Help me eensquote:
Ik kan achter alles komenquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar je weet niet waar mijn huis woont
hij komt bij me liggen
Nee joh.quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Help me eens
Als ik er in mijn vrije tijd (met of zonder afspraak) er graag netjes uit zie, dan is dat toch geen uitsloven?
Hahaquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet
Ja ik was je voor
jij neemt me echt te serieusquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Help me eens
Als ik er in mijn vrije tijd (met of zonder afspraak) er graag netjes uit zie, dan is dat toch geen uitsloven?
HA! Ik wist hetquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee joh.
Zoals ik gister ook al zei: Beter overdressed dan underdressed.
Stel ik heb een date met iemand ofzo (noem maar wat) dan waardeer ik het veel meer als hij bijvoorbeeld in een overhemd komt dan in een trainingsbroek. Een beetje moeite doen is goed, laat zien dat je interesse toont. En als je geen afspraak hebt houdt het gewoon in dat je er graag goed uit ziet sowieso, wat ook niet erg is.
Ha!quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij neemt me echt te serieus
nette mannen
gaat lekker daar, ze zagen jou en vielen spontaan flauwquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:52 schreef Taexon het volgende:
Wth in 2 uur nu al 6 ziekenwagens voorbij zien komen
Zo eng zie ik er toch niet uit als ik net wakker benquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gaat lekker daar, ze zagen jou en vielen spontaan flauw
dat weet ik nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zo eng zie ik er toch niet uit als ik net wakker ben?
Je scooter?quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat weet ik niet
omygaaawd zoals het er nu uitziet moet ik krabben vanmiddag
hahahahaahahahahahahahahahahahhahahahahahaquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ha!
Ik heb gefaald met scheren. Ik had al zo'n vermoeden en ik maakte net even een foto van mezelf. Ik heb een hoekje uit mijn bakkebaard geschoren, verdomme![]()
Spannende date of gewoon?quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HA! Ik wist het
Ja heb inderdaad een afspraak, en met overhemd enzo
Gister hebben jullie me gezien .. oke terwijl ik sliep en toen ik net wakker wasquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat weet ik niet
omygaaawd zoals het er nu uitziet moet ik krabben vanmiddag
Godsamme vinnie zo slecht weerquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ha!
Ik heb gefaald met scheren. Ik had al zo'n vermoeden en ik maakte net even een foto van mezelf. Ik heb een hoekje uit mijn bakkebaard geschoren, verdomme![]()
ja dat was schattig hurquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gister hebben jullie me gezien .. oke terwijl ik sliep en toen ik net wakker was
was dan wel maar een uur maarja
Niet leukquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahahaahahahahahahahahahahahhahahahahaha
Ik zal wel even een foto WA'en.quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Godsamme vinnie zo slecht weer
Nu moet je aan de andere kant hetzelfde doen
Zit al in de treinquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
scheer ze dan helemaal weg
Bwahahquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal wel even een foto WA'en.
Dat gaat dus niet want ik zit al in de trein.
Slecht hequote:Op zaterdag 8 december 2012 10:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bwahah
Oke sorry mag hier niet om lachen..
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:01 schreef promisionxexposed het volgende:
Ach misschien ziet ze het niet
Dat betwijfel ikquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:01 schreef promisionxexposed het volgende:
Ach misschien ziet ze het niet
Hoe de fuck krijg je dat eigenlijk voor elkaarquote:
Onder de douche scheren, en dus zonder spiegel. Normaal gaat het altijd goedquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik
[..]
Hoe de fuck krijg je dat eigenlijk voor elkaar?!
Spastische tik ofzo?
sssst wilde hem nog hoop gevenquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik
[..]
Hoe de fuck krijg je dat eigenlijk voor elkaar?!
Spastische tik ofzo?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sssst wilde hem nog hoop geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |