SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Je word gedisst mangquote:
Dan moet je Christian Bale in de OP doen.quote:
hoi faaluserquote:
Maar daar wordt toch ook niet technisch tegenover toegepast geplaatsts als zijnde een tegenstelling? Ik heb nog steeds het idee dat ik niet helemaal begrijp wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://tudelft.nl/studere(...)hnische-natuurkunde/
Gewoon dit
met topic? nee ik dacht van ik open em dan maar als niemand et doetquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Hoezo ben je daar blij mee KR?
volgende keer krijg je emquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:57 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zou nog op tc komenlig nu op bed, sorry
Ah oke en wat doen je dan precies met technische natuurkunde want het lijkt me nog steeds wel leuk?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar daar wordt toch ook niet technisch tegenover toegepast geplaatsts als zijnde een tegenstelling? Ik heb nog steeds het idee dat ik niet helemaal begrijp wat je bedoelt.
Maar het gaat dus om dat het een concreet iets oplevert. Kwantummechanica is daar gewoon niet zo "sterk" in. Daarom raad ik je aan als je dat echt leuk vindt/lijkt dat je dan een opleiding "normale" natuurkunde doet, waarbij je veel meer naar de wetenschappelijke kant gaat in plaats van de toepassingskant.
nee dat ik dacht dat je ouder wasquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
met topic? nee ik dacht van ik open em dan maar als niemand et doet
Er is niemand meerquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:57 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zou nog op tc komenlig nu op bed, sorry
Doe maarquote:
Nah volgende keerquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er is niemand meerTenzij je prive wilt cammen
.
[..]
Doe maar.
vroege tc vandaagquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er is niemand meerTenzij je prive wilt cammen
.
[..]
Doe maar.
Hoi pimp?quote:
Ja manquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja van je moeder.
Haha grappig he
Jaaaaquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha wat liet je net nou zien op tc?
Omdat ik mijzelf nog steeds jong voel terwijl ik juist ouder wil voelen. Ik ga vaak naar de sportschool maar daar word ik zelf niet beter van, wel fysiek maar kwa gevoel niet. Ik krijg meestal mensen die zeggen dat ik er schattig uit zie.. dus dat valt zeer tegen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee dat ik dacht dat je ouder was
Wat een faal userquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Mscras en faaluser. Zie hier.
[ afbeelding ]
wa even danquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jaaaa. Voor jou een weet, voor de rest een vraag
Wauw. hottie!quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:00 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
schattigquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Omdat ik mijzelf nog steeds jong voel terwijl ik juist ouder wil voelen. Ik ga vaak naar de sportschool maar daar word ik zelf niet beter van, wel fysiek maar kwa gevoel niet. Ik krijg meestal mensen die zeggen dat ik er schattig uit zie.. dus dat valt zeer tegen.
schattig is niet slechtquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Omdat ik mijzelf nog steeds jong voel terwijl ik juist ouder wil voelen. Ik ga vaak naar de sportschool maar daar word ik zelf niet beter van, wel fysiek maar kwa gevoel niet. Ik krijg meestal mensen die zeggen dat ik er schattig uit zie.. dus dat valt zeer tegen.
Leuke menschenquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:00 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wrm zet je een muts op?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:00 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mutsen zijn leuk manquote:
Nou ja, omdat je in principe een beetje in de breedte wordt opgeleid met optica/mechanica/elektronica/programmeren/etc kun je van alles, maar het heeft een praktische inslag. Op mijn werk zit zo'n knakker die dus gewone natuurkunde heeft gedaan (ook toevallig op van die kwantummeuk) maar hij kan dus nog geen condensator van weerstand onderscheiden. Verschrikkelijk om mee te praten soms ook, omdat hij zulke basale dingen gewoon niet weet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah oke en wat doen je dan precies met technische natuurkunde want het lijkt me nog steeds wel leuk?
BIj meiden, niet bij 14 jarige wangsters.quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
BIj meiden, niet bij 14 jarige wangsters.
ik draag hem onderweg zodat ik het niet koud krijgquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
BIj meiden, niet bij 14 jarige wangsters.
jong krijg ik ook vaak te horen , als je dat al heel vaak om de oren krijgt begin ik er ziek van te worden. Normaal antwoord wat ik zeg is zeg maar... ja dankuwel , dat hoor ik vaker..quote:
tja op zich niet nee maar als mensen daarna je leeftijd vragen dan moet je hun gezicht zien.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
i know maar schattig is tof
Zolang ze niet in je wangen gaan knijpenquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jong krijg ik ook vaak te horen , als je dat al heel vaak om de oren krijgt begin ik er ziek van te worden. Normaal antwoord wat ik zeg is zeg maar... ja dankuwel , dat hoor ik vaker..
[..]
tja op zich niet nee maar als mensen daarna je leeftijd vragen dan moet je hun gezicht zien.
Ah ja, beide lijkt me wel interessant nuquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, omdat je in principe een beetje in de breedte wordt opgeleid met optica/mechanica/elektronica/programmeren/etc kun je van alles, maar het heeft een praktische inslag. Op mijn werk zit zo'n knakker die dus gewone natuurkunde heeft gedaan (ook toevallig op van die kwantummeuk) maar hij kan dus nog geen condensator van weerstand onderscheiden. Verschrikkelijk om mee te praten soms ook, omdat hij zulke basale dingen gewoon niet weet.
Technische natuurkunde is zeg maar een spoel pakken en opmerken dat de impedantie in plaats van eindig oploopt in een piek loopt en dan concluderen dat als je hem breder wilt inzetten dat je hem dan anders moet wikkelen zodat je deze piek kunt manipuleren/controleren.
Gewone natuurkunde is meer: ooehh, een spoel, interessant. Wat gebeurt er als ik de frequentie opdraai en waarom gebeurt dit dan precies.
als ze me eng aan kijken ben ik erop voorbereid.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang ze niet in je wangen gaan knijpen
wat bedoel je nouquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:07 schreef Rockiejj het volgende:
14 jarige kiddo's die stoer denken te zijn door (H) te typen
Hahah, daar heb ik echt nooit last van gehadquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als ze me eng aan kijken ben ik erop voorbereid.
herkenbaar welquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jong krijg ik ook vaak te horen , als je dat al heel vaak om de oren krijgt begin ik er ziek van te worden. Normaal antwoord wat ik zeg is zeg maar... ja dankuwel , dat hoor ik vaker..
[..]
tja op zich niet nee maar als mensen daarna je leeftijd vragen dan moet je hun gezicht zien.
Fixed.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:07 schreef Rockiejj het volgende:
14 jarige kiddo's die stoer denken te zijn door (H) te typen
Wat ben jij lelijk!quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:08 schreef Faaluser het volgende:
Klote Msacras! Waarom post je dit op fok ?
quote:
Lengte probleem , same here. Ik blijf hopen dat ik nog wat groei ( wonder boven wonder )quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah, daar heb ik echt nooit last van gehadZal ook wel door mijn lengte komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ja manquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
oow was dat niet die msn emotie met die zonnebril?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lengte probleem , same here. Ik blijf hopen dat ik nog wat groei ( wonder boven wonder )30cm, minimaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lengte probleem , same here. Ik blijf hopen dat ik nog wat groei ( wonder boven wonder )Hoelang ben je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20? 30 minstens
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Jij zei dat je haan33 was! Je loog! Dit is je straf. Telefoon gevonden btw zie ik?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:08 schreef Faaluser het volgende:
Klote Msacras! Waarom post je dit op fok ?
Zo ben ik..quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:09 schreef promisionxexposed het volgende:
Rockiejj, zo straight to the point
Haanquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Jij zei dat je haan33 was! Je loog! Dit is je straf. Telefoon gevonden btw zie ik?
Danku! Ik zal het ontvangen met liefde!quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:10 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ik wens jou Aids toe! Langharige!
Dat valt wel mee.quote:
Het is ook niet zo zwart wit, maar sommige mensen leren liever van de praktijk naar de theorie, en sommigen ook andersom.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah ja, beide lijkt me wel interessant nu
1,93quote:
niks meer van vernomenquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de laatste gast die ruzie had met Rockiejj?
Ah oke thanks!quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is ook niet zo zwart wit, maar sommige mensen leren liever van de praktijk naar de theorie, en sommigen ook andersom.
Dat krijgen we maandag ook van jou te horen.quote:
Nee joh.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat krijgen we maandag ook van jou te horen.
Nee, maandag horen we niets meer van hem. Lekker rustig.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dat weet niemandquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
bij mij in de buurt hebben we beef met Benquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Fixed,
graag gedaan [ afbeelding ]
ik kan hem maandag wel aanquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wel grappig tochquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maandag horen we niets meer van hem te horen. Lekker rustig.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
die naam heb ik net al genoemdquote:
beef met Ben?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
bij mij in de buurt hebben we beef met Ben
Soms is meneer faaluser wel lief, maar vandaag even niet. Te diep in het glaasje gekeken. Daantje, je moet ook niet zoveel ouzo drinkenquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Danku! Ik zal het ontvangen met liefde! [ afbeelding ]
Misselijkmakend ventje, toen ik zijn foto zag was hij al helemaal niet serieus meer te nemenquote:
Hoe weet je mn naam G.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Soms is meneer faaluser wel lief, maar vandaag even niet. Te diep in het glaasje gekeken. Daantje, je moet ook niet zoveel ouzo drinken
Wat kraam jij voor onzin uit?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:14 schreef Faaluser het volgende:
Küt Msaxras waaro
Foto piste. Op gok? Dito's geen face ooik
haha dafuqquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misselijkmakend ventje, toen ik zijn foto zag was hij al helemaal niet serieus meer te nemen
die smiley er ook bijquote:
Ja normaal ben ik niet zo haatdragend hoorquote:
Je leest wat je wil lezen ;3;3;quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:15 schreef BBQSausage het volgende:
Haha haatdragend klinkt als zaadvragend.
Nee, omdat je je rete irritant gedraagd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
zeker alleen omdat ik uit finland kom he
Ja man.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
zeker alleen omdat ik uit finland kom he
ik heb nog niet gekozenquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:15 schreef Faaluser het volgende:
Jullie staan alleen aan Msacras kant omdat ze een meisje is bnn![]()
![]()
![]()
Ja kom maar op met dat superdudes-profiel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever ofzo, yolo alles.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever ofzo, yolo alles.
geef eens een voorbeeldquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, omdat je je rete irritant gedraagd.
Faaluser = Daanquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:14 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hoe weet je mn naam G.
[ afbeelding ]
Alles. Omg.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Faaluser = Daan
Jij blijkbaar ook alles
hahha nee gewoon niet ogen zijn voornamelijk groen en heb kort haarquote:
Ja maar nu krij i'm allemaal haatdragende reaktiequote:Op zaterdag 8 december 2012 00:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb nog niet gekozen
komt wel goed hoorquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:18 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ja maar nu krij i'm allemaal haatdragende reaktie
Racisme dus.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Zo goed als alles wat je post?
quote:
Milkshake.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:18 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom zou je een banaan in een meloen stoppen
jawel ik kan het voelen mijn neger instinct zegt hetquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat heeft niks met racisme te maken.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, omdat je je rete irritant gedraagd.
Oh maar je bent wel vrouwelijk?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hahha nee gewoon niet ogen zijn voornamelijk groen en heb kort haar
hermafrodietquote:
Je bent Fins, geen neger.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jawel ik kan het voelen mijn neger instinct zegt het
'sup?quote:
gedraagdquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent Fins, geen neger.
[..]
'sup?
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
/care. Ik had gisteren 775 posts
ja maar ik doe niks verkeerd en toch hatenquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent Fins, geen neger.
[..]
'sup?
'Kep een filmpje gemaakt, is dat ook goed?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kom maar op met dat superdudes-profiel.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik heb een collega die heet Herma
Wat een naamquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik heb een collega die heet Herma
In 3 SC's posten vanaf 7 uur 's ochtendsquote:
Jawel, ik vind je irritant.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar ik doe niks verkeerd en toch haten
woeoeoeoeeoeoequote:Op zaterdag 8 december 2012 00:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
/care. Ik had gisteren 775 posts
Waar je zin in hebtquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In 3 SC's posten vanaf 7 uur 's ochtends
[..]
Jawel, ik vind je irritant.
Ah, lukte aardig zekerquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moest doen alsof ik aan het werk was.
ZEG DAN WAaarom anders is het gewoon racismequote:Op zaterdag 8 december 2012 00:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In 3 SC's posten vanaf 7 uur 's ochtends
[..]
Jawel, ik vind je irritant.
Moet aan radiofragment denken van een hond genaamd seksquote:
Ja, heurquote:
Deze post onder andere, met je racisme. Je bent net een Marokkaanquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ZEG DAN WAaarom anders is het gewoon racisme
Duurt nog even, maar het moet lukkenquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
/care, die 1076 staat nog steeds
via de monitor en dan kan je reeksen opvragen wie daar het meest gepost hebben dacht ik?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:24 schreef Rockiejj het volgende:
Er is een manier om alleen de posts van deze SC te krijgen, dus dat we zien wie het meeste in deze SC's heeft gepost, maar kan niet vinden hoe..
Ik weet het ongeveer, wachtquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:24 schreef Rockiejj het volgende:
Er is een manier om alleen de posts van deze SC te krijgen, dus dat we zien wie het meeste in deze SC's heeft gepost, maar kan niet vinden hoe..
ja zoiets.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
via de monitor en dan kan je reeksen opvragen wie daar het meest gepost hebben dacht ik?
ík wil graag een marrokaan zijnquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, heur
[..]
Deze post onder andere, met je racisme. Je bent net een Marokkaan
[..]
Duurt nog even, maar het moet lukken
quote:Top 100 voor reeks "Jong! slowchat 1" van 07-12-2012 t/m 08-12-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 322 Vinniiee
02 275 promisionxexposed
03 147 msacras
04 116 OmgevallenFlat
05 108 Rockiejj
06 078 Taexon
07 068 2Happy4U
08 063 Hypocriet
09 051 Ga.aguyim
10 042 AldoTheApache
11 034 AppelCake
12 025 LittleBrownie
13 017 LompeHork
14 011 Kimberliedje
15 007 pannenkoekeneter
16 006 Geo4kant
16 006 Faux.
18 005 Spaghettivreter
19 004 Dr.Mikey
19 004 Yuri_Boyka
21 003 rareziekte
21 003 Miniem
23 002 Flodder450
24 001 Plastic_zak
24 001 Mandéra
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
en ik dacht dat ik erg wasquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:27 schreef Vinniiee het volgende:
Als het goed is, is dit van vandaag.
[..]
quote:Top 100 voor reeks "Jong! slowchat 1" van begin t/m 07-12-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 3016 promisionxexposed
02 1995 Vinniiee
03 1129 Taexon
04 1026 Ga.aguyim
05 0769 Conflict
06 0663 Rockiejj
07 0629 AppelCake
08 0493 msacras
09 0465 krullenbolletje
10 0434 Hypocriet
11 0416 2Happy4U
12 0394 Nestalgie
13 0372 FL_Freak
14 0285 OmgevallenFlat
15 0272 Ro-ald
16 0269 j95
17 0263 Oceanview
18 0262 AldoTheApache
19 0245 Faux.
20 0221 LompeHork
21 0208 Geo4kant
22 0199 Spaghettivreter
23 0193 Adames
24 0175 Bendoe
25 0154 Snowbells
25 0154 Flippiee
25 0154 LittleBrownie
28 0133 Kimberliedje
29 0132 Typisch
30 0108 Akantha
30 0108 Dientje12
32 0099 Plastic_zak
33 0087 plopkweker
34 0082 BBQSausage
34 0082 kanovinnie
36 0079 Flodder450
37 0069 Ajacied422
38 0066 Ahmad1nejad
39 0064 Dr.Mikey
40 0059 Euribob
41 0049 Vaseline_
42 0047 Beach
43 0037 Aardappelschijf
44 0031 Miniem
45 0028 The_Gerb
46 0026 RensAjacied
47 0025 pannenkoekeneter
48 0023 Watertornado
49 0021 mr_chuck
50 0018 heloef
50 0018 leeell
52 0017 yvonne
52 0017 Silver_Shark
54 0016 Mandéra
54 0016 badschaap
56 0015 CruellaDeVil
57 0014 Murdera
58 0013 EmTheBest
59 0011 Monopoly
59 0011 rareziekte
59 0011 ChesterPerry
59 0011 Klinkerbotsing
59 0011 Faaluser
64 0010 Biancavia
64 0010 Biesloak
64 0010 Bangarang
67 0009 timmmmm
67 0009 CakeAway
69 0008 Dromenvangertje
70 0007 Yuri_Boyka
70 0007 Oerbeer
72 0006 Rummikub
72 0006 Paxlie
72 0006 frits22
75 0005 Maisnon
75 0005 summer2bird
75 0005 Juicyhil
75 0005 Myraela
75 0005 TwyLight
80 0004 emzor1994
80 0004 wensput
82 0003 AnimeFan
82 0003 Faxie
82 0003 GeenInspiratie.
82 0003 Jotcha
82 0003 AlDieWillenteKaaprenVaren
87 0002 Feamous
87 0002 sinepedraap
87 0002 bobbernaut
87 0002 Bart
91 0001 Jahr00n
91 0001 Symphonic
91 0001 Fok-it
91 0001 Karina
91 0001 Compoantje
91 0001 datismijnmening
91 0001 Desunoto
91 0001 Haque
91 0001 spierbal
91 0001 cvboer
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Hehequote:Op zaterdag 8 december 2012 00:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik erg was
Zo goed als elke werkdag eerstequote:
Ja ik post nooit in SC`s dus dat werkt niet echt meequote:Op zaterdag 8 december 2012 00:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe
[..]
Zo goed als elke werkdag eerste
woeoeoeeldlelelequote:Op zaterdag 8 december 2012 00:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe
[..]
Zo goed als elke werkdag eerste
Ik vrijwel alleen maarquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik post nooit in SC`s dus dat werkt niet echt mee
Hehehequote:
Het erge is nog wel dat ik hier pas 9 dagen zitquote:
haha het is toch ook pas 9 dagen open?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vrijwel alleen maar
[..]
Hehehe
[..]
Het erge is nog wel dat ik hier pas 9 dagen zit
ga weg je verziekt hetquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vrijwel alleen maar
[..]
Hehehe
[..]
Het erge is nog wel dat ik hier pas 9 dagen zit
Geen ideequote:Op zaterdag 8 december 2012 00:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
haha het is toch ook pas 9 dagen open?
Val dood.quote:
Racistische opmerking, alweer.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen ideeEven kijken.
[..]
Val dood.
woeoeoeoeodoeoequote:Op zaterdag 8 december 2012 00:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
in een paar maanden ben ik weg hoor
quote:
Beter ga je vandaag al weg.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
vast nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
want?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ga denk ik in maart stoppen met fok
Ik blijf hier mooi nog even.quote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:32 schreef msacras het volgende:
Tevens ben ik veilig thuis. Soort van. Nu lekker in bed met citrosan
Dan pas..?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wordt toch alleen maar gehaat. of ik maak stiekem een kloon waar ik me gewoon normaal op gedraag, kijk nog welquote:
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slapen, weinig nachtrust gehad afgelopen week en hij moet werken morgen.
boeiendquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wordt toch alleen maar gehaat. of ik maak stiekem een kloon waar ik me gewoon normaal op gedraag, kijk nog wel
haha, je kan met een schone lei hier beginnen..quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wordt toch alleen maar gehaat. of ik maak stiekem een kloon waar ik me gewoon normaal op gedraag, kijk nog wel
Je weet hoe het afliep met AP..quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
boeiendJe bent echt niet de enige die gehaat wordt hier XD
Kan je je net zo goed hier normaal op gedragenquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Kan dat nog op dit account denk jequote:Op zaterdag 8 december 2012 00:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
haha, je kan met een schone lei hier beginnen..
Ja zoiets ja haha.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat zei hij nou, 4 uur slaap in 48 uur ofzo?
AP?quote:
Ga je naar een andere SC..quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Kan dat nog op dit account denk je
Fixed.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar deze vindt ik leuk want ik ben nog jong
ik zal vanaf nu normaal posten
HAHAHAquote:
quote:
Wat een heldquote:
Foks.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's nen verrekten baas jongen, bam!
Ja van de wikipediaquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Leest hij dat op vanaf zijn beeldscherm? Kan niet echt geloven dat hij dat uit ze hoofd leert
Zelfs op Jensenquote:
Sommige mensen zijn echt geestelijk niet helemaal 100%, en denken dat dit grappig, of normaal is.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waarom zou je dat uploaden
nolifequote:Op zaterdag 8 december 2012 00:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Vrijdagavond, niemand gaat stappen
Zeker, ik heb alleen net iets teveel op om dit actief bij te kunnen houden, gok ikquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vandaag gaat het vlot ja
Ja oke, maar hebben die geen mensen die op hun letten ofzo? Ik ben nogal verbaasd dat dat soort mensen met geld om kunnen gaanquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt geestelijk niet helemaal 100%, en denken dat dit grappig, of normaal is.
Dat is ook zo jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Vrijdagavond, niemand gaat stappen
Dat was Computerfluisteraar denk ik niet hoorquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja oke, maar hebben die geen mensen die op hun letten ofzo? Ik ben nogal verbaasd dat dat soort mensen met geld om kunnen gaan
Neuh, tegenwoordig is daar geen geld meer voor... Kijk bijvoorbeeld ook naar die zanger rinus met z'n deborah.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja oke, maar hebben die geen mensen die op hun letten ofzo? Ik ben nogal verbaasd dat dat soort mensen met geld om kunnen gaan
ik ga zo ook maar over op whatsapp, begint net interessant te wordenquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zeker, ik heb alleen net iets teveel op om dit actief bij te kunnen houden, gok ik
Nee, maar die gozer zelf op die filmpje, dat is toch gewoon een jostiquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was Computerfluisteraar denk ik niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |