SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Je word gedisst mangquote:
Dan moet je Christian Bale in de OP doen.quote:
hoi faaluserquote:
Maar daar wordt toch ook niet technisch tegenover toegepast geplaatsts als zijnde een tegenstelling? Ik heb nog steeds het idee dat ik niet helemaal begrijp wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://tudelft.nl/studere(...)hnische-natuurkunde/
Gewoon dit
met topic? nee ik dacht van ik open em dan maar als niemand et doetquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Hoezo ben je daar blij mee KR?
volgende keer krijg je emquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:57 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zou nog op tc komenlig nu op bed, sorry
Ah oke en wat doen je dan precies met technische natuurkunde want het lijkt me nog steeds wel leuk?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar daar wordt toch ook niet technisch tegenover toegepast geplaatsts als zijnde een tegenstelling? Ik heb nog steeds het idee dat ik niet helemaal begrijp wat je bedoelt.
Maar het gaat dus om dat het een concreet iets oplevert. Kwantummechanica is daar gewoon niet zo "sterk" in. Daarom raad ik je aan als je dat echt leuk vindt/lijkt dat je dan een opleiding "normale" natuurkunde doet, waarbij je veel meer naar de wetenschappelijke kant gaat in plaats van de toepassingskant.
nee dat ik dacht dat je ouder wasquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
met topic? nee ik dacht van ik open em dan maar als niemand et doet
Er is niemand meerquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:57 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zou nog op tc komenlig nu op bed, sorry
Doe maarquote:
Nah volgende keerquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er is niemand meerTenzij je prive wilt cammen
.
[..]
Doe maar.
vroege tc vandaagquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er is niemand meerTenzij je prive wilt cammen
.
[..]
Doe maar.
Hoi pimp?quote:
Ja manquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja van je moeder.
Haha grappig he
Jaaaaquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha wat liet je net nou zien op tc?
Omdat ik mijzelf nog steeds jong voel terwijl ik juist ouder wil voelen. Ik ga vaak naar de sportschool maar daar word ik zelf niet beter van, wel fysiek maar kwa gevoel niet. Ik krijg meestal mensen die zeggen dat ik er schattig uit zie.. dus dat valt zeer tegen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee dat ik dacht dat je ouder was
Wat een faal userquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Mscras en faaluser. Zie hier.
[ afbeelding ]
wa even danquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jaaaa. Voor jou een weet, voor de rest een vraag
Wauw. hottie!quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:00 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
schattigquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Omdat ik mijzelf nog steeds jong voel terwijl ik juist ouder wil voelen. Ik ga vaak naar de sportschool maar daar word ik zelf niet beter van, wel fysiek maar kwa gevoel niet. Ik krijg meestal mensen die zeggen dat ik er schattig uit zie.. dus dat valt zeer tegen.
schattig is niet slechtquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Omdat ik mijzelf nog steeds jong voel terwijl ik juist ouder wil voelen. Ik ga vaak naar de sportschool maar daar word ik zelf niet beter van, wel fysiek maar kwa gevoel niet. Ik krijg meestal mensen die zeggen dat ik er schattig uit zie.. dus dat valt zeer tegen.
Leuke menschenquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:00 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wrm zet je een muts op?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:00 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mutsen zijn leuk manquote:
Nou ja, omdat je in principe een beetje in de breedte wordt opgeleid met optica/mechanica/elektronica/programmeren/etc kun je van alles, maar het heeft een praktische inslag. Op mijn werk zit zo'n knakker die dus gewone natuurkunde heeft gedaan (ook toevallig op van die kwantummeuk) maar hij kan dus nog geen condensator van weerstand onderscheiden. Verschrikkelijk om mee te praten soms ook, omdat hij zulke basale dingen gewoon niet weet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah oke en wat doen je dan precies met technische natuurkunde want het lijkt me nog steeds wel leuk?
BIj meiden, niet bij 14 jarige wangsters.quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
BIj meiden, niet bij 14 jarige wangsters.
ik draag hem onderweg zodat ik het niet koud krijgquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
BIj meiden, niet bij 14 jarige wangsters.
jong krijg ik ook vaak te horen , als je dat al heel vaak om de oren krijgt begin ik er ziek van te worden. Normaal antwoord wat ik zeg is zeg maar... ja dankuwel , dat hoor ik vaker..quote:
tja op zich niet nee maar als mensen daarna je leeftijd vragen dan moet je hun gezicht zien.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
i know maar schattig is tof
Zolang ze niet in je wangen gaan knijpenquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jong krijg ik ook vaak te horen , als je dat al heel vaak om de oren krijgt begin ik er ziek van te worden. Normaal antwoord wat ik zeg is zeg maar... ja dankuwel , dat hoor ik vaker..
[..]
tja op zich niet nee maar als mensen daarna je leeftijd vragen dan moet je hun gezicht zien.
Ah ja, beide lijkt me wel interessant nuquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, omdat je in principe een beetje in de breedte wordt opgeleid met optica/mechanica/elektronica/programmeren/etc kun je van alles, maar het heeft een praktische inslag. Op mijn werk zit zo'n knakker die dus gewone natuurkunde heeft gedaan (ook toevallig op van die kwantummeuk) maar hij kan dus nog geen condensator van weerstand onderscheiden. Verschrikkelijk om mee te praten soms ook, omdat hij zulke basale dingen gewoon niet weet.
Technische natuurkunde is zeg maar een spoel pakken en opmerken dat de impedantie in plaats van eindig oploopt in een piek loopt en dan concluderen dat als je hem breder wilt inzetten dat je hem dan anders moet wikkelen zodat je deze piek kunt manipuleren/controleren.
Gewone natuurkunde is meer: ooehh, een spoel, interessant. Wat gebeurt er als ik de frequentie opdraai en waarom gebeurt dit dan precies.
als ze me eng aan kijken ben ik erop voorbereid.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang ze niet in je wangen gaan knijpen
wat bedoel je nouquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:07 schreef Rockiejj het volgende:
14 jarige kiddo's die stoer denken te zijn door (H) te typen
Hahah, daar heb ik echt nooit last van gehadquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als ze me eng aan kijken ben ik erop voorbereid.
herkenbaar welquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jong krijg ik ook vaak te horen , als je dat al heel vaak om de oren krijgt begin ik er ziek van te worden. Normaal antwoord wat ik zeg is zeg maar... ja dankuwel , dat hoor ik vaker..
[..]
tja op zich niet nee maar als mensen daarna je leeftijd vragen dan moet je hun gezicht zien.
Fixed.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:07 schreef Rockiejj het volgende:
14 jarige kiddo's die stoer denken te zijn door (H) te typen
Wat ben jij lelijk!quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:08 schreef Faaluser het volgende:
Klote Msacras! Waarom post je dit op fok ?
quote:
Lengte probleem , same here. Ik blijf hopen dat ik nog wat groei ( wonder boven wonder )quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah, daar heb ik echt nooit last van gehadZal ook wel door mijn lengte komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ja manquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
oow was dat niet die msn emotie met die zonnebril?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lengte probleem , same here. Ik blijf hopen dat ik nog wat groei ( wonder boven wonder )30cm, minimaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lengte probleem , same here. Ik blijf hopen dat ik nog wat groei ( wonder boven wonder )Hoelang ben je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20? 30 minstens
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Jij zei dat je haan33 was! Je loog! Dit is je straf. Telefoon gevonden btw zie ik?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:08 schreef Faaluser het volgende:
Klote Msacras! Waarom post je dit op fok ?
Zo ben ik..quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:09 schreef promisionxexposed het volgende:
Rockiejj, zo straight to the point
Haanquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Jij zei dat je haan33 was! Je loog! Dit is je straf. Telefoon gevonden btw zie ik?
Danku! Ik zal het ontvangen met liefde!quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:10 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ik wens jou Aids toe! Langharige!
Dat valt wel mee.quote:
Het is ook niet zo zwart wit, maar sommige mensen leren liever van de praktijk naar de theorie, en sommigen ook andersom.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah ja, beide lijkt me wel interessant nu
1,93quote:
niks meer van vernomenquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de laatste gast die ruzie had met Rockiejj?
Ah oke thanks!quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is ook niet zo zwart wit, maar sommige mensen leren liever van de praktijk naar de theorie, en sommigen ook andersom.
Dat krijgen we maandag ook van jou te horen.quote:
Nee joh.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat krijgen we maandag ook van jou te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |