de stroom is niet uitgevallen in september dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:24 schreef Kyara het volgende:
[..]
daar komt het dan wel een beetje op neer he
dat wordt proppen dan....quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:25 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik moet nog shoppen voor m'n monsterbaby. Het enige pakje voor naar buiten is maat 50.
Heel erg!
in juni volgens mij ook nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:26 schreef Joene het volgende:
[..]
de stroom is niet uitgevallen in september dat zal het zijn.
nee dan schijnt de zon , worden al die moppies geil van!quote:
en september had geen mooie nazomer?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:29 schreef Joene het volgende:
[..]
nee dan schijnt de zon , worden al die moppies geil van!
Oh curve heb ik al geprikt. Niets bijzonders.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:26 schreef Kyara het volgende:
[..]
dat wordt proppen dan....
maar wanneer moet je die dagcurve prikken? en kan het ook niet gewoon een meetafwijking zijn?
niet bijzonder toch ?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
en september had geen mooie nazomer?
ik kan de schaal wel vullen ?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk sowieso dat als ik eenmaal verlof heb, dat ik toch niet zoveel meer snoep. Op m'n werk staat er standaard een schaal snaaierij voor m'n neus. En gebak!! Elke week wel.
De mijne in november (ud was 28/07)quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:35 schreef Tante_Soesa het volgende:
Juli baby's worden toch ook in oktober gemaakt? (Althans, de mijne wel![]()
) was oktober blijkbaar geen vruchtbare maand dit jaar
Ja, precies. Mijne eind oktober met een ud van 23/07quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:36 schreef McLaura het volgende:
[..]
De mijne in november (ud was 28/07)
Ik dus ookquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
en ik ging er vanuit dat hij wist waar hij het over had
Dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
en ik ging er vanuit dat hij wist waar hij het over had
bij jou zou het kloppen met je draagtijd van 9,5 maandquote:
Opbokken! Ik mag over 2,5 week al.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:46 schreef Joene het volgende:
[..]
bij jou zou het kloppen met je draagtijd van 9,5 maand
Dat kan helemaal nog niet. *steekt kop in het zand* Dit klinkt nog veel erger namelijk dan "volgende maand".quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Opbokken! Ik mag over 2,5 week al.
4 november punctie, 7 november terugplaatsing. Dan zou je qua 'normale' cyclustelling inderdaad eind oktober uitkomen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:37 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, precies. Mijne eind oktober met een ud van 23/07
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:54 schreef papillion het volgende:
[..]
Dat kan helemaal nog niet. *steekt kop in het zand* Dit klinkt nog veel erger namelijk dan "volgende maand".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |