Nou inderdaad. Wees blij dat je zo'n schat hebt die wat doet in het huis waar hij woont. Daar mag je intens dankbaar voor zijn, en dat ook elke dag tegen hem zeggen. Want dat is natuurlijk gewoon jouw taak als vrouw.quote:
Dit. Het duurt alleen 10x zo lang allemaalquote:Op zondag 9 december 2012 13:36 schreef bellelena het volgende:
Mijn lief kan veel beter schoonmaken dan ikMaar nu met nesteldrang help ik hem mee!
nee , maar het gaan lopen afzeiken / daarna maar zelf gaan doen heeft weinig meerwaarde en zorgt er in mijn geval niet voor dat ik weer zou helpen zegmaarquote:Op zondag 9 december 2012 13:39 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Wees blij dat je zo'n schat hebt die wat doet in het huis waar hij woont. Daar mag je intens dankbaar voor zijn, en dat ook elke dag tegen hem zeggen. Want dat is natuurlijk gewoon jouw taak als vrouw.
![]()
![]()
Welkom!!quote:Op zondag 9 december 2012 14:02 schreef Hilzillah het volgende:
Pssst... mag ik er ook mee komen kletsen?
quote:Op zondag 9 december 2012 14:19 schreef ohnee het volgende:
hou op ik heb hongerrrrr maar geen lekkers in huisZelfs mn vla is op.
c1000 is zondagmiddag ook altijd openquote:Op zondag 9 december 2012 14:21 schreef ohnee het volgende:
Achja nog 1 dagje en dan zijn de winkels weer openKan mn manneke meteen die gratis* jillz kopen ^^
*formulier invullen op de jillz site en kassabon opsturen en je krijgt je geld terug ^^
ooooh suikertante!!!![]()
![]()
![]()
lekkers EN cadeautjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |