quote:Op zondag 9 december 2012 10:28 schreef LiedjeBackstage het volgende:
[..]
Enne mijn lieve Santa, ik weet ook wie jij bent, denk ik. Volgens mij ben jij het lootje van Marjolijntje namelijk Becky27. Bedankt voor de lieve cadeautjes! Foto's volgen
Ze vindt het geweldig!!! Maar een mooie post met foto's enzo maken terwijl een nieuwsgierige uitpakhulp aan je arm hangt duurt even...quote:Op zondag 9 december 2012 10:14 schreef As1981 het volgende:
Ik ben trouwens heel benieuwd wat mijn lootje van mijn cadeautjes vind. Heb haar nog niet gespot hier.
Dat zit je ook.quote:Op zondag 9 december 2012 10:58 schreef Adnap het volgende:
Spring t is net alsof we in je huiskamer mee zitten te kijken :-)
quote:
Bakkie Koffie dan graagquote:
Werd ik er per PM even op gewezen dat ik een fop-cadeau vergeten was uit te pakken...quote:Op zondag 9 december 2012 00:36 schreef Kersjes het volgende:
Een heus verwen-pakket![]()
Lekkere gezichtsmaskertjes van dr van der Hoog (chocolade en rozen)
chocolade Zwarte Piet
een doosje Dikkie Dik - koekjes voor de jongens meer nagellak! En een magneetje voor erop![]()
krakelingen van chocola in melk, puur en wit![]()
chocoladeletter, precies dezelfde als die laatst in mijn holle kies verdween toen ik even niet oplette![]()
Thalasso shower gel van Therme
nagellak
En een fotoboekje met daarin per kado aanwijzingen, hints, plaatjes...
En een recept voor scones. Nice, die gaan we dus lekker eten met Kerst![]()
Ook al wist ik het, de hints waren toch leuk. Al snap ik de hint van het cadeaupapier nog steeds niet![]()
En ik moest lachen om dat doosje Synto-spray
Lang wachten.. inderdaad!! Maar wat heb jij die borduurseltjes dan ongelooflijk snel in elkaar gedraaid! En toch zo mooi! Van lootjes trekken naar pakje ontvangen zat voor mijn gevoel maar een paar dagen tussen...quote:Op zondag 9 december 2012 11:15 schreef As1981 het volgende:
Fijn dat het bevalt. En dat na het lange wachten. graag gedaan shandaly.
Succes met borduren straks.
ik was zo blij dat ik eindelijk wat anders kon borduren. het zoeken naar een geslaagd patroon was nog het meest lastige.quote:Op zondag 9 december 2012 11:23 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Lang wachten.. inderdaad!! Maar wat heb jij die borduurseltjes dan ongelooflijk snel in elkaar gedraaid! En toch zo mooi! Van lootjes trekken naar pakje ontvangen zat voor mijn gevoel maar een paar dagen tussen...
Ow, en Nijna... nog een WoW-fanaat? Leuk! Die 99,9% zeker mag je weglaten, ik was jouw secret-santa!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |