Heel graag gedaan!quote:Op zondag 9 december 2012 13:00 schreef mrien het volgende:
[..]
Zo gaaf dat je die stempels zelf gemaakt hebt! Ik zat even te denken van heb je die nou zelf gemaakt of niet, ja dus, zo knap!
En de ketting zelfgemaakt <3
Ik ga ook echt eens op etsy snuffelen denk ik!
Nogmaals heel erg bedankt
Ja geweldig! Ze slaapt bijna en dan wil ik zelf ook een laagjequote:Op zondag 9 december 2012 10:36 schreef Rixtje het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het in de smaak valt! Ik hoop dat de nagellak knal rosé genoeg is
Jaaaaquote:Op zondag 9 december 2012 13:08 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Bingo!
Fris en FRUITig![]()
En die van mij is Sonnetje
quote:Op zondag 9 december 2012 13:12 schreef bellelena het volgende:
[..]
En dit:
CRE / Mozaiek
Lieve Nijna, ben jij mijn Secret Santa?
Dan ga ik nu met een gerust hart op de bank met een makkelijk boek een chocoladeletter opeten. Ben zo blij dat het naar wens isquote:Op zondag 9 december 2012 13:51 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Ja geweldig! Ze slaapt bijna en dan wil ik zelf ook een laagje
quote:Op zondag 9 december 2012 14:14 schreef Rixtje het volgende:
[..]
Dan ga ik nu met een gerust hart op de bank met een makkelijk boek een chocoladeletter opeten. Ben zo blij dat het naar wens is
Absoluutquote:Op zondag 9 december 2012 13:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Maar dat wist je al.
En door t stof hoef je niet te kruipen hoor![]()
Vond je de kado's wel leuk?
Neen, daar moet ik nog even voor gaan zitten. Eerst moesten er cupcakes gebakken worden.quote:Op zondag 9 december 2012 12:34 schreef Springterklaas het volgende:
Spring, het kan zijn dat ik me vergis,
maar heb jij nog niet geraden wie deze SS is?
Gelukkig!quote:Op zondag 9 december 2012 14:40 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Van chocola word ik altijd blij!! T/m 1 januari that is, daarna moet ik gaan lijnen11
Maskertjes, douchespul... Lekker voor mijn wekelijkse uitgebreide baddersessie in het weekend.
Nagellakjes zijn ook mooi, ben heel benieuwd naar het magneet-effect! Straks als we klaar zijn met de kerstboom even uitproberen![]()
En de jongens hebben een grabbelton gemaakt met de piepschuimpjes en een gigantische kartonnen doos uit de schuurAllerlei speeltjes hebben ze "ingepakt" en erin gegooid.
En maar grabbelen
Nee. Doe nog eens?quote:Op zondag 9 december 2012 14:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Had je mijn jubelendank nog gelezen spring?
nee, uiteraard niet, maar ja, je moet toch wát zeggen!quote:Op zondag 9 december 2012 15:12 schreef -Spring het volgende:
Grapje.Ik heb m gelezen. Én al gereageerd. Ben je er écht blij mee?
Gelukkig! Heb je batterijen voor die trein? Ik wilde ze erbij doen, maar vergeten.quote:Op zondag 9 december 2012 15:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, uiteraard niet, maar ja, je moet toch wát zeggen!
Ja, echtechtecht! Jongens hebben de trein al inelkaar gezet, de chocola is long gone, en ik zit nu lekker op de bank mijn Elle wonen te lezen. <3
Je hebt er zoveel werk van gehad joh! Zo lief. En ik lig telkens in een deuk om die kerstversiering-koekuitsteker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |