SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2012 19:13:22 ]
Succesquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:14 schreef msacras het volgende:
Verkapte ik-heb-keelpijn-en-ga-dood-van-de-pijn-post. Het is vervelend. Nu ga ik even normale kleren aan doen en proberen mezelf minder lijkerig te maken
Aww. Keelpijn. Ik voel je.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:14 schreef msacras het volgende:
Verkapte ik-heb-keelpijn-en-ga-dood-van-de-pijn-post. Het is vervelend. Nu ga ik even normale kleren aan doen en proberen mezelf minder lijkerig te maken
Smakelijkquote:
Ja hè. Ik loop er al veel te lang mee rond en nu moet ik maandag naar de huisarts omdat het morgen niet kan. Helaas.quote:
Hypo liefjequote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hypo liefje![]()
ga je met me mee morgen?Anders moet ik je missen
Ik ga een maandje backpacken door indiaquote:
Stoerquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga een maandje backpacken door indiaMorgenochtend vlieg ik erheen
Morgen al?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom ga je erheen? bj ons op school gaan ze kidneren helpenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Van mij mag je mee hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Stoer!
Mag ik mee ja?ik hou helemaal niet van kou.
morgen al jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Morgen al?
Je komt wel nog even gedag zeggen hier soms hè.
Nicequote:Op vrijdag 7 december 2012 19:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Van mij mag je mee hoorLekker plaatjes luisteren in de trein
[..]
morgen al jaTuurlijk, als ik even ergens wifi heb
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Van mij mag je mee hoorLekker plaatjes luisteren in de trein
quote:
Maar dan zijn wij toch saampjes?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Denk niet dat Heppie blij is dan alleen.
Laten we dat maar niet doen dan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar dan zijn wij toch saampjes?
Niet echt nee.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Goed plan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen dan.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen dan.
Maar dan zijn we met zijn 3en. Dat is altijd een ongelukkig aantalquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Laten we Heppie meenemen!
Krijgt ie nog muzieksmaak ook
Geen probleem, Hypo en ik gaan wel samen dan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar dan zijn we met zijn 3en. Dat is altijd een ongelukkig aantalZit er iemand alleen in de trein, vliegtuig, bus, hotelkamer alles
Vliegtuig zijn 3 stoelen meestal tochquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar dan zijn we met zijn 3en. Dat is altijd een ongelukkig aantalZit er iemand alleen in de trein, vliegtuig, bus, hotelkamer alles
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga ook wel mee en deel de kamer met Hypo
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben single Hypoquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Vliegtuig zijn 3 stoelen meestal toch![]()
Neem een leuk meisje mee dan
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben single HeppieMaar jij mag wel mee hoor
Ja maar ga nu op zoek naar een random leuk meisje om mee te nemen dan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben single HypoMaar jij mag wel mee hoor
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar ga nu op zoek naar een random leuk meisje om mee te nemen dan.
NEE NIET MIJ.
Ik ben de grootste schat toch?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:29 schreef Hypocriet het volgende:
Verder zijn jullie wel allemaal schatjes en zo.
Nog 10,5 uur de tijdquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is een beetje moeilijk om nu nog te regelenMijn wekker staat morgen om 6 uur
ff de kroeg in, en dan zo'n straalbezopen corpswijf meenemenquote:
Dat zou het slechte antwoord zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben de grootste schat toch?
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ff de kroeg in, en dan zo'n straalbezopen corpswijf meenemen
Gewoon een chick in het vliegtuig hosselenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ff de kroeg in, en dan zo'n straalbezopen corpswijf meenemen
de leukste dan, ook goedquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat zou het slechte antwoord zijn.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!
Wel een leuke heh
en dan meteen lid worden van de mile high clubquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon een chick in het vliegtuig hosselen
Like a bossquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
de leukste dan, ook goed
[..]
[..]
en dan meteen lid worden van de mile high club
Wat heppie gegeten?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
joah had honger als een paard
biks.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Like a boss
[..]
Wat heppie gegeten?
Ik hoop happy, dan hebben wij er minder last vanquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Like a boss
[..]
Wat heppie gegeten?
Oh my god, lekkerquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
biks.
nee sperziebonen en kipkrokantschnitzel
Jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik hoop happy, dan hebben wij er minder last van
zodat jij hypo kan hosselen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee toch?quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Julliequote:
ssstttquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zodat jij hypo kan hosselen?
Ik hou alleen van knuffelen als ik verliefd op diegene benquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
Aldo houdt toch niet van knuffelen, en Hypo wel, dus dat wordt toch niks
Aldo houdt niet van knuffelen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
Aldo houdt toch niet van knuffelen, en Hypo wel, dus dat wordt toch niks
Aansteller.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik hou alleen van knuffelen als ik verliefd op diegene ben
zie post hierbovenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Aldo houdt niet van knuffelen?Serieus?
Ik moet zeggen. Dit is terecht.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik hou alleen van knuffelen als ik verliefd op diegene ben
of dan bij een ONS als ze dan lekker dicht tegen je aan willen kruipen met hun zatte kopquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik moet zeggen. Dit is terecht.
Mensen die je zomaar knuffelen. Dan sta ik daar ook echt zo van
Jij knuffelt anders nooit mensen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jaquote:
tenzij het een hele goede vriend is, toen een vriend van een vriend mij opeens ging knuffelen had ik ook wel zoiets van eh oke dafuq?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Daarom: ONSquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
of dan bij een ONS als ze dan lekker dicht tegen je aan willen kruipen met hun zatte kop
Dan mag het ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tenzij het een hele goede vriend is, toen een vriend van een vriend mij opeens ging knuffelen had ik ook wel zoiets van eh oke dafuq?
truequote:
hahaha en dan hun hoofd van wat is dezequote:Op vrijdag 7 december 2012 19:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan mag het ja.
Klasgenoten die dat doen![]()
![]()
En dan gewoon bewust niet terugknuffelen![]()
Dat is gewoon een faal jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan mag het ja.
![]()
gewoon met zo'n heel awkward houding staan en dan zo van wtf doe jequote:Op vrijdag 7 december 2012 19:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan mag het ja.
![]()
Altijdquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon met zo'n heel awkward houding staan en dan zo van wtf doe je
met zo'n blikquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Altijd!
En dan ook echt zo kijken met een![]()
blik
ik knuffel altijd mn klasgenoten, vind ze zo liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik knuffel altijd mn klasgenoten, vind ze zo liefZonder de spoiler wist ik al dat het sarcastisch wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik knuffel altijd mn klasgenoten, vind ze zo liefMeisjes die hun 'dinnetjes' elk uur knuffelen als ze elkaar op school tegen komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om te kotsen. Gruwelijk.ok.
Reedquote:
sarcasme is m'n 2e naam, ben je om half 9 nog op tc? ga eerst gtst kijkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zonder de spoiler wist ik al dat het sarcastisch was
Ik deed dat ook met mijn vrouwelijke klasgenootjes hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Meisjes die hun 'dinnetjes' elk uur knuffelen als ze elkaar op school tegen komen.
Om te kotsen. Gruwelijk.
Bij mij op school gaven ze elkaar ook kusjes op de wangquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Meisjes die hun 'dinnetjes' elk uur knuffelen als ze elkaar op school tegen komen.
Om te kotsen. Gruwelijk.
Ikke welquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sarcasme is m'n 2e naam, ben je om half 9 nog op tc? ga eerst gtst kijken
dat jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Om te kotsen. Gruwelijk.
vmbo.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bij mij op school gaven ze elkaar ook kusjes op de wang![]()
En dan hun tieten kunnen voelen en dan een stijfje krijgen zeker.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik deed dat ook met mijn vrouwelijke klasgenootjes hoor
Toevallig waren het VWO meiden dus bakkesquote:
Jij hebt me doorquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
En dan hun tieten kunnen voelen en dan een stijfje krijgen zeker.
Dat was privéquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
En dan hun tieten kunnen voelen en dan een stijfje krijgen zeker.
Ik geloof er werkelijk geen flikker van.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Toevallig waren het VWO meiden dus bakkes
oh. :$:$$ :$quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat was privéJe hoeft niet iedereen te zeggen dat je aan m'n tietjes zat
Hypo use your tail whip!quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik geloof er werkelijk geen flikker van.
aawh thanksquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij bent een uitzondering want jij bent wel lief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VMBO klassen 1-4 zaten op die school samen met Havo/VWO 1-3, vanaf 4 gingen zij naar een andere locatie.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik geloof er werkelijk geen flikker van.
En ik?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja :$:$ morge weer? $:$quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
oh. :$:$$ :$
Maar was fijn tog? :$
dank jequote:Op vrijdag 7 december 2012 19:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Uhu. Uhu.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
VMBO klassen 1-4 zaten op die school samen met Havo/VWO 1-3, vanaf 4 gingen zij naar een andere locatie.
Hahaquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moest denken aan stiffler
Wat een haters. Sla ze.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:47 schreef Taexon het volgende:
ik ga even uurtje dutteniedereen is saai vanavond en niemand wilt wat doen.. stelletje haters
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moest denken aan stiffler
jij wil geen flurry brengen haterquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:47 schreef Taexon het volgende:
ik ga even uurtje dutteniedereen is saai vanavond en niemand wilt wat doen.. stelletje haters
Ja echtquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Uhu. Uhu.
Het aantal knuffelende hysterische meisjes dat ik dagelijks op school zie is wel drastisch verminderd sinds ik niet meer op een school met vmbo zit.
ik word hier helemaal verdrietig manquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar het is leuk om jou daarmee te plagen.
geimporteerd naar foboquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Goede muzieksmaak dus per definitie een baas.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik word hier helemaal verdrietig man
Dit is trouwens ook een stille hint voor jou Hep.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Goede muzieksmaak dus per definitie een baas.
Nee die smelt maar ik kom gerust langs zonder flurryquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij wil geen flurry brengen hater
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
Dit is trouwens ook een stille hint voor jou Hep.
oke tot zoquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee die smelt maar ik kom gerust langs zonder flurry
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
Dit is trouwens ook een stille hint voor jou Hep.
Komt wel goed dat.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoe kun je nu weer een ventje uitkiezen met een slechte muzieksmaak?![]()
![]()
Oh je bedoelt het andersom. Dat ik een kutsmaak heb. Ik dacht je wilt het goedmaken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee. Nee dat is geen muziek liefje.
morgen maak je het maar goed jaquote:
Je had toch beter moeten kiezenquote:
Hou van je toch. Komt goed.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh je bedoelt het andersom. Dat ik een kutsmaak heb. Ik dacht je wilt het goedmaken.
Nee. Ik had het over jouw muzieksmaak.quote:
Ja maar als ze al een redelijk goede muzieksmaak hebben is het moeilijkerquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je had toch beter moeten kiezen
no offence happyYou did good
![]()
Gelukkig maarquote:
Gewoon voor de uitdaging gaan johquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee. Ik had het over jouw muzieksmaak.
[..]
Ja maar als ze al een redelijk goede muzieksmaak hebben is het moeilijker
Heppie.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon voor de uitdaging gaan joh
Dat maken we morgen toch goed?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee. Ik had het over jouw muzieksmaak.
[..]
Ja maar als ze al een redelijk goede muzieksmaak hebben is het moeilijker
Ik speel hard to get.quote:
Misschienquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat maken we morgen toch goed?Mijn muzieksmaak
Oh nou dus je zou me zo inwisselen, dank u wel
Moet je wel beter worden hehquote:
dit is suggestief. JA.quote:
representquote:
cockblocked door m'n vriendin, wauwquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
cockblocked door m'n vriendin, wauw
Ik wil naar een cricket wedstrijd, maar snap er de ballen vanquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee, wil je dat doen dan?
Kytemanquote:
interwebzquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil naar een cricket wedstrijd, maar snap er de ballen van
[..]
Kyteman
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Held
Heppie doe es al die liedjes luisteren van Aldo en mij.
quote:
ik luister ditquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Held
Heppie doe es al die liedjes luisteren van Aldo en mij.
Klopt, maar heb vertrouwen in Hep.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:04 schreef 2Happy4U het volgende:
mensen die niet naar video game muziek luisterenplebs
Dat neem ik per direct terug.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Klopt, maar heb vertrouwen in Hep.
Kyteman orchestra?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Klopt, maar heb vertrouwen in Hep.
Heb je trouwens dat nieuwere gedoe van Kyteman al gezien/gehoord? Ik vond het kut.
Ja die nieuwe show.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kyteman orchestra?
sommige liedjes zijn wel prima, maar de meeste zijn slecht
je hebt t niet eens geluisterdquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat neem ik per direct terug.
niet downloadenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:08 schreef promisionxexposed het volgende:
Vervelend die tv-programma's tussen de reclames door
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:03 schreef msacras het volgende:
Dag schatjons. Ik zit in de auto. Spannend hè!
Waarom niet goed vinden dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Stond op maar na 1.5 minuut weggeklikt.
en dan noemt men mij luiquote:
Ja maarquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet goed.
Ga nou kyteman luisteren.
ik weet t eigenlijk nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar zal dan wel een reden voor zijn
Ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar zal dan wel een reden voor zijn
Ja maarquote:
vraag maar aan Hypo, die weet een hoop van mijn luiheid en mijn spekquote:
okeoke is goedquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
vraag maar aan Hypo, die weet een hoop van mijn luiheid en mijn spek
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
vraag maar aan Hypo, die weet een hoop van mijn luiheid en mijn spek
quote:
Plezier in Indiaquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:17 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ga nog heel even tv kijken en dan slapen![]()
Welterusten allemaalEn tot ooit
![]()
Hé, heb plezier hè!quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:17 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
slapenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:17 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
quote:
quote:
Dank jullie welquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:18 schreef promisionxexposed het volgende:
Slaaplekker aldoheel veel plezier
Heb je geen wifi in dat land?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel![]()
tot over een maandje ofzo
waarom quote je mij nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel![]()
tot over een maandje ofzo
quote:
Vast wel, dus misschien post ik af en toe nog wel eens watquote:
jij ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Vast wel, dus misschien post ik af en toe nog wel eens wat![]()
Maar als ik jullie niet meer spreek: Fijne feestdagen en een gelukkig 2013
Lekkerquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:35 schreef Kimberliedje het volgende:
Jeuh! Eerste oliebollen zijn weer binnen gepropt
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:38 schreef promisionxexposed het volgende:
Appelflappen zijn voor hipsterss
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:38 schreef promisionxexposed het volgende:
Appelflappen zijn voor hipsterss
Komt het maar goed maken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sorry schatje babebje liefje please vergeef me
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:40 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
OKE IK GEEF TOE IK WIL EEN HIPSTER ZIJN![]()
![]()
hoeveel?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zondag moet ik de kerstboom helpen versieren
Het is je vergevenquote:
Kerstquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zondag moet ik de kerstboom helpen versieren
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hoeveel kerst bomen ga je ''versieren''
Ik ben gezegendquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is je vergeven
[..]
KerstKerstbomen
2quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hoeveel kerst bomen ga je ''versieren''
ja heb er ook geen zin in mjaquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ow ik haat kerstbomen versiere wij hebben zo 1 waar je ze in moet klikken kut klus
hipsterquote:
Waarschijnlijk vind je het niks, maar het is voor de winterquote:
Wat nouquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hipster
ik wil een buddha to buddha ring, doe eens kopen als je toch teveel geld hebt
zit mobiel, zoek maar op googlequote:Op vrijdag 7 december 2012 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind je het niks, maar het is voor de winter![]()
http://www.zalando.nl/rug(...)t-ea612c002-802.html
[..]
Wat nou
Doe eens linkje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |