SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2012 19:13:22 ]
Succesquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:14 schreef msacras het volgende:
Verkapte ik-heb-keelpijn-en-ga-dood-van-de-pijn-post. Het is vervelend. Nu ga ik even normale kleren aan doen en proberen mezelf minder lijkerig te maken
Aww. Keelpijn. Ik voel je.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:14 schreef msacras het volgende:
Verkapte ik-heb-keelpijn-en-ga-dood-van-de-pijn-post. Het is vervelend. Nu ga ik even normale kleren aan doen en proberen mezelf minder lijkerig te maken
Smakelijkquote:
Ja hè. Ik loop er al veel te lang mee rond en nu moet ik maandag naar de huisarts omdat het morgen niet kan. Helaas.quote:
Hypo liefjequote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hypo liefje![]()
ga je met me mee morgen?Anders moet ik je missen
Ik ga een maandje backpacken door indiaquote:
Stoerquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga een maandje backpacken door indiaMorgenochtend vlieg ik erheen
Morgen al?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom ga je erheen? bj ons op school gaan ze kidneren helpenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Van mij mag je mee hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Stoer!
Mag ik mee ja?ik hou helemaal niet van kou.
morgen al jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Morgen al?
Je komt wel nog even gedag zeggen hier soms hè.
Nicequote:Op vrijdag 7 december 2012 19:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Van mij mag je mee hoorLekker plaatjes luisteren in de trein
[..]
morgen al jaTuurlijk, als ik even ergens wifi heb
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Van mij mag je mee hoorLekker plaatjes luisteren in de trein
quote:
Maar dan zijn wij toch saampjes?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Denk niet dat Heppie blij is dan alleen.
Laten we dat maar niet doen dan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar dan zijn wij toch saampjes?
Niet echt nee.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Goed plan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen dan.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen dan.
Maar dan zijn we met zijn 3en. Dat is altijd een ongelukkig aantalquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Laten we Heppie meenemen!
Krijgt ie nog muzieksmaak ook
Geen probleem, Hypo en ik gaan wel samen dan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar dan zijn we met zijn 3en. Dat is altijd een ongelukkig aantalZit er iemand alleen in de trein, vliegtuig, bus, hotelkamer alles
Vliegtuig zijn 3 stoelen meestal tochquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar dan zijn we met zijn 3en. Dat is altijd een ongelukkig aantalZit er iemand alleen in de trein, vliegtuig, bus, hotelkamer alles
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga ook wel mee en deel de kamer met Hypo
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben single Hypoquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Vliegtuig zijn 3 stoelen meestal toch![]()
Neem een leuk meisje mee dan
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben single HeppieMaar jij mag wel mee hoor
Ja maar ga nu op zoek naar een random leuk meisje om mee te nemen dan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben single HypoMaar jij mag wel mee hoor
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar ga nu op zoek naar een random leuk meisje om mee te nemen dan.
NEE NIET MIJ.
Ik ben de grootste schat toch?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:29 schreef Hypocriet het volgende:
Verder zijn jullie wel allemaal schatjes en zo.
Nog 10,5 uur de tijdquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is een beetje moeilijk om nu nog te regelenMijn wekker staat morgen om 6 uur
ff de kroeg in, en dan zo'n straalbezopen corpswijf meenemenquote:
Dat zou het slechte antwoord zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben de grootste schat toch?
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ff de kroeg in, en dan zo'n straalbezopen corpswijf meenemen
Gewoon een chick in het vliegtuig hosselenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ff de kroeg in, en dan zo'n straalbezopen corpswijf meenemen
de leukste dan, ook goedquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat zou het slechte antwoord zijn.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!
Wel een leuke heh
en dan meteen lid worden van de mile high clubquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon een chick in het vliegtuig hosselen
Like a bossquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
de leukste dan, ook goed
[..]
[..]
en dan meteen lid worden van de mile high club
Wat heppie gegeten?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
joah had honger als een paard
biks.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Like a boss
[..]
Wat heppie gegeten?
Ik hoop happy, dan hebben wij er minder last vanquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Like a boss
[..]
Wat heppie gegeten?
Oh my god, lekkerquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
biks.
nee sperziebonen en kipkrokantschnitzel
Jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik hoop happy, dan hebben wij er minder last van
zodat jij hypo kan hosselen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee toch?quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Julliequote:
ssstttquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zodat jij hypo kan hosselen?
Ik hou alleen van knuffelen als ik verliefd op diegene benquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
Aldo houdt toch niet van knuffelen, en Hypo wel, dus dat wordt toch niks
Aldo houdt niet van knuffelen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
Aldo houdt toch niet van knuffelen, en Hypo wel, dus dat wordt toch niks
Aansteller.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik hou alleen van knuffelen als ik verliefd op diegene ben
zie post hierbovenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Aldo houdt niet van knuffelen?Serieus?
Ik moet zeggen. Dit is terecht.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik hou alleen van knuffelen als ik verliefd op diegene ben
of dan bij een ONS als ze dan lekker dicht tegen je aan willen kruipen met hun zatte kopquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik moet zeggen. Dit is terecht.
Mensen die je zomaar knuffelen. Dan sta ik daar ook echt zo van
Jij knuffelt anders nooit mensen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jaquote:
tenzij het een hele goede vriend is, toen een vriend van een vriend mij opeens ging knuffelen had ik ook wel zoiets van eh oke dafuq?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Daarom: ONSquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
of dan bij een ONS als ze dan lekker dicht tegen je aan willen kruipen met hun zatte kop
Dan mag het ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tenzij het een hele goede vriend is, toen een vriend van een vriend mij opeens ging knuffelen had ik ook wel zoiets van eh oke dafuq?
truequote:
hahaha en dan hun hoofd van wat is dezequote:Op vrijdag 7 december 2012 19:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan mag het ja.
Klasgenoten die dat doen![]()
![]()
En dan gewoon bewust niet terugknuffelen![]()
Dat is gewoon een faal jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan mag het ja.
![]()
gewoon met zo'n heel awkward houding staan en dan zo van wtf doe jequote:Op vrijdag 7 december 2012 19:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan mag het ja.
![]()
Altijdquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon met zo'n heel awkward houding staan en dan zo van wtf doe je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |