PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
van Rhijn ..quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:55 schreef TBakkert het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1988206/#squad-player zo dan?
wilde wel zilveren en die back heeft nu toch 9 chemistry
die vind ik echt matig, ik meen het...quote:
wissels zijn vol, reserves niet, ik gebruik ook wel eens kaartjes jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wat ik me afvraag, hebben jullie ook een volle reserve bank? of gebruiken jullie die conditie kaartjes?
IF Witsel dan. Of Dembelequote:
Ik heb 2 elftallen, het ene elftal zit op de bank bij de andere. Wissel per wedstrijd, zo heb ik altijd 99 fitness.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wat ik me afvraag, hebben jullie ook een volle reserve bank? of gebruiken jullie die conditie kaartjes?
Maar als je paar wedstrijden speelt zijn ze toch allemaal moe?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wissels zijn vol, reserves niet, ik gebruik ook wel eens kaartjes ja
Aahzo. En ik maar proberen mijn bank ook sterk te houden hahaquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb 2 elftallen, het ene elftal zit op de bank bij de andere. Wissel per wedstrijd, zo heb ik altijd 99 fitness.
Ik ga vanavond eens met IF Kompany spelen. Misschien verkoop ik hem wel nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zie iets voor elkaar te krijgen met
Chiellini-IF Kompany-Silva
Jajaquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:00 schreef Jelle_96 het volgende:
Heeft Yaya hier echt 7 chem?
http://www.futhead.com/fifa/squads/1988482/#squad-player
Hee thanks man, niet aan gedacht hahaquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jaja
kompany en vermaelen omdraaien en het is opgelost
Kompany RCB zettenquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:00 schreef Jelle_96 het volgende:
Heeft Yaya hier echt 7 chem?
http://www.futhead.com/fifa/squads/1988482/#squad-player
quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:00 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Ik ga vanavond eens met IF Kompany spelen. Misschien verkoop ik hem wel niet
Die heb ik ook nog maar ik heb er nog maar een paar wedstrijden mee gespeeldquote:
Amper alternatieven..die van Dort is ook wel aardig, maar mist de pace die in FUT zo belangrijk is..(Schmelzer)quote:
Thx heb Schmelzer en Fuchs gekocht om te testtenquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:07 schreef Thorb het volgende:
Fuchs heeft wel een lekkere lengte en leuke trait maar 74 is wel een puntje of 6 te laag
Bedreiging?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:08 schreef Fuszy het volgende:
Bedreiging is ook geplaatst. Dat was mijn laatste post over haar. Hou het vervolgens wel voor mezelf
bedreiging?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:08 schreef Fuszy het volgende:
Bedreiging is ook geplaatst. Dat was mijn laatste post over haar. Hou het vervolgens wel voor mezelf
Mirandaquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:10 schreef leoon. het volgende:
Dede, luiz, naldo, santana en verder? Betaalbare (rond 75 pace) braziliaanse verdedigers.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Andere spitsen kunnen uiteraard
En wsl is variant met Kaboul ipv Silva en dan Bale op de flank wel beter.
Mag ik vragen hoe oud je ex is?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:08 schreef Fuszy het volgende:
Met Torres of een Arsenal spits lukt dat wel jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:11 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]Die misschien maar eens maken!
Ben alleen niet zo'n fan van Nasri. Heb wel nog een IF Cazorla. Moet ook wel passen lijkt me.
Heb beide nog.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Met Torres of een Arsenal spits lukt dat wel ja
Mijn versie is beterquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:14 schreef Tim86 het volgende:
Ik moet echt weer vaker met dit team gaan spelen..loopt echt heerlijk en de voorhoede is zo absurd goed. Eerste potje wat ik speelde was tegen een mega standaard Pro League team in 41212 met alle dure spelers (Donk, Kouyate, Vadjis en uiteraard Tchite en die Ivoriaan voorin). Na 12 minuten had Lacazette zijn hattrick binnen en was de ragequit een feit
[ afbeelding ]
neenquote:
David Silva is ook nog een optie (wel jammer van zijn weak foot) of misschien Tevez.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:15 schreef Der_Rudi het volgende:
Crap.
Nasri dan maar. Lijkt me wel een team om eens te proberen.
Ik heb al te vaak meegemaakt dit jaar dat Silva een onmogelijke goal met zijn rechter maakt thoughquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
David Silva is ook nog een optie (wel jammer van zijn weak foot) of misschien Tevez.
Daar heeft Eriksen ook last vanquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:23 schreef Der_Rudi het volgende:
Ik heb Silva een tijdje gehad maar die leek toen vrij snel moe te zijn.
quote:
Daar zou ik Hazard echt op LF zetten en Bale LM..zoveel beter.quote:
Misschien moet ik dat maar is doen danquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar zou ik Hazard echt op LF zetten en Bale LM..zoveel beter.
Ik zou in ieder geval Bale op LM zetten. Die is zowel verdedigend als aanvallend zo bizar goed..dat extra beetje balans in je team is wel welkom met deze aanvallende formatie denk ik, al heb je wel 2 CM's doe goed kunnen verdedigenquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:33 schreef leoon. het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat maar is doen dan![]()
Al hoewel ik young wel fijn vind
30k maar ik hou hazard gewoon als LF dan. Dus dan dubbel, misschien dat ik dat nog een keer ga doen.. Misschien nu voor eerst Hazard nog binnen het ruil termijn inruilen voor Balequote:
Oh, ik scoor gemiddeld 4 doelpunten per wedstrijd. 132 gescoord in 33 wedstrijden. Misschien ben je wel gewoon goed. Maar individueel?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
neen
Ik scoor gemiddeld 5,67 doelpunten per wedstrijd met dit team![]()
Ben nu nog even bezig met anders team maken maar heb nog wel 200k cash en 2 à 300k op TP maar moet nog wel verkopen. Misschien kun je me helpen met iets anders. Luiz vervangen in deze opstelling? Wil hem graag in mijn Braziliaanse + eto'o team naast Dedequote:Op vrijdag 7 december 2012 17:36 schreef Tim86 het volgende:
Hij is het echt waard imo, maar ik kan niet in jouw portemonnee kijken
Wellicht, al is Lacazette ook wel echt goed. Best wel vergelijkbaar met Casta, maar Luc en ik hebben wat meer meegemaakt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh, ik scoor gemiddeld 4 doelpunten per wedstrijd. 132 gescoord in 33 wedstrijden. Misschien ben je wel gewoon goed. Maar individueel?
Castaignos > Lacazette
Duarte > Karabouie
Mvuemba > Holla
Donk > Zouma
Van Rhijn = Bocaly
Padt > Vercoutre (Lengte)
Luiz is helemaal niet zo goed dit jaar imo. Ik heb zelf alleen met Felipe Santana en Luiz gespeeld qua Braziliaanse CB's dit jaar, maar wel veel tegen gespeeld..Dede > Thiago Silva/Felipe Santana > Naldo > Luiz imoquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:38 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ben nu nog even bezig met anders team maken maar heb nog wel 200k cash en 2 à 300k op TP maar moet nog wel verkopen. Misschien kun je me helpen met iets anders. Luiz vervangen in deze opstelling? Wil hem graag in mijn Braziliaanse + eto'o team naast Dede
Zoveel pace ik eigenlijk niet mijn widecams, wel heerlijk om met Huseklepp en Duarte naar binnen te komen en te poeieren.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wellicht, al is Lacazette ook wel echt goed. Best wel vergelijkbaar met Casta, maar Luc en ik hebben wat meer meegemaakt.
Duarte op wide CAM nooit mee gespeeld, dus kan ik niet over oordelen. Vind dat toch weer heel anders dan centraal.
Nu realiseer ik me eigenlijk pas voor het eerst echt hoe belachelijk het is dat de wide AM in FUT een Central AM is..what's in a name
Ik vond altijd al dat het gewoon een LM en RM moesten zijn, maar pas nu leg ik die link. Durrrp
Maar goede BPL CB? want naldo en santana als in ander teamquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Luiz is helemaal niet zo goed dit jaar imo. Ik heb zelf alleen met Felipe Santana en Luiz gespeeld qua Braziliaanse CB's dit jaar, maar wel veel tegen gespeeld..Dede > Thiago Silva/Felipe Santana > Naldo > Luiz imo
kaboul of Vermaelenquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:46 schreef leoon. het volgende:
[..]
Maar goede BPL CB? want naldo en santana als in ander team
edit: wil dus wel luiz naast dede want luiz bevalt me nochtans super![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:51 schreef el-blanchito het volgende:
TS, mag ik uit de OP?
Bij voorbaat dank.
Bang voor Rikkie?quote:
Kan wel als ik zo klaar ben met clubzquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:56 schreef Rijst het volgende:
Wie wil een paar goedkope eredivisie spelers voor me kopeeee
hoe moet ik dat weten?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:52 schreef BDIL het volgende:
Tim pas dit binnen het budget ?
[ afbeelding ]
Thnx dat is heel aardig van jequote:Op vrijdag 7 december 2012 17:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan wel als ik zo klaar ben met clubz
Jij weet allesquote:
Babel sowieso!!quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:56 schreef Rijst het volgende:
Wie is de betere LW? Babel, Boerrigter of Dries?
geen idee qua spelers die ik niet heb..Weidenfeller en Defoe..quote:
Boerrigter.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:56 schreef Rijst het volgende:
Wie is de betere LW? Babel, Boerrigter of Dries?
Waarom koop je die spelers zelf niet dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:03 schreef Rijst het volgende:
Deze staat erop voor 15k dus je kan tradeofferen
[ afbeelding ]
Ben armquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom koop je die spelers zelf niet dan?
Join de party autistquote:
swsquote:
Waar heb je nog hulp bij nodig? Ook nog iets qua coding/scripting?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:12 schreef pascal08 het volgende:
De website heeft weer grote sprongen gemaakt dankzij Lindgren en Thorb!
Iemand die ook een steentje wil bijdragen?
Nee, er moeten clublogo's gelinkt worden. Hopelijk is Lindgren hier, dan kan 'ie aangeven welke er nog gedaan moeten worden. Lindgren?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waar heb je nog hulp bij nodig? Ook nog iets qua coding/scripting?
Lindgren heeft een ban voor een week.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, er moeten clublogo's gelinkt worden. Hopelijk is Lindgren hier, dan kan 'ie aangeven welke er nog gedaan moeten worden. Lindgren?
Hmm...quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lindgren heeft een ban voor een week.
Is ook een oproep tot dmquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lindgren heeft een ban voor een week.
Wat een kutusernamequote:
Vind ik gewoonquote:
blijkbaar een probleem met ajax ?quote:
http://www.gamingheadsets(...)eadset-xbox-360.htmlquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:00 schreef Tobi-wan het volgende:
Welke headset gebruiken jullie voor de 360? Heb nog steeds de originele maar die is nou niet echt relaxed. Aangezien kerst eraan komt en ik bijzonder weinig inspiratie heb... dan maar een headset.
Ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
blijkbaar een probleem met ajax ?
Klopt*quote:
Handhaving steeds, na 7 potjes handhaving net mja heb je weinig aanquote:
Hoor je met zo'n ding nog wel het geluid van de TV? Anders hoor ik alleen nog maar Rijst in m'n oor schreeuwen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
http://www.gamingheadsets(...)eadset-xbox-360.html
Daarom.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:07 schreef FCsuarez het volgende:
ach je zult het wel overleven. er zijn er meer in dit kikkerlandje die het drukker hebben met de concurrent dan hun eigen clubje
Kleine headset, alleen voor communicatie:quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:00 schreef Tobi-wan het volgende:
Welke headset gebruiken jullie voor de 360? Heb nog steeds de originele maar die is nou niet echt relaxed. Aangezien kerst eraan komt en ik bijzonder weinig inspiratie heb... dan maar een headset.
Yup, je hebt een klein regelaartje met een volume knop van het in-game geluid en het stemgeluid van andere mensen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoor je met zo'n ding nog wel het geluid van de TV? Anders hoor ik alleen nog maar Rijst in m'n oor schreeuwen.
Omni en ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb zin in clubs maar er zal wel weer niemand aanwezig zijn.
Die had ik al gezien, is dat wat? Denk dat ik toch eerder voor zo'n headset ga dan voor zo'n joekel. Al is het alleen al om me iets minder een game junkie te voelen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kleine headset, alleen voor communicatie:
http://www.gamingheadsets(...)3xiLQCFSTLtAod6zUAMw
Anders die van Geluidssysteem.
Zonde om deze te kopen hoor.. Voor een tientje meer heb je veel meerquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die had ik al gezien, is dat wat? Denk dat ik toch eerder voor zo'n headset ga dan voor zo'n joekel. Al is het alleen al om me iets minder een game junkie te voelen.
Jullie komen allebei met Gamingheadsetshop.nl. Is dat een goede site?
Hmm, ja nOir heeft ook wel een goed punt...quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zonde om deze te kopen hoor.. Voor een tientje meer heb je veel meer
Hij is ook vies klein.quote:
Heb zelf zo'n draadloze voor de PS3. Altijd als je hem net nodig hebt is 'ie leegquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmm, ja nOir heeft ook wel een goed punt...
Doe iets zonder pace.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:18 schreef vandermar het volgende:
Echt fucking moeilijk om leuke teams te maken.
Normaal poep je ze uit alsof het niet is.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:18 schreef vandermar het volgende:
Echt fucking moeilijk om leuke teams te maken.
Neequote:
Ik ben op dieet dus minder poepenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Normaal poep je ze uit alsof het niet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |