Derksen en Gijp slaan de spijker op de kop.Deed iedereen dat maar.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:14 schreef Specularium het volgende:
Gister bij VI (via Geenstijl):
http://www.geenstijl.nl/m(...)ver_het_marokka.html
Derksen, Gijp en De Mos die het over verloedering en verhuftering hebben en zich beklagen over ouders die een grensrechter uitschelden? Kan het nog hypocrieter?quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
Derksen en Gijp slaan de spijker op de kop.Deed iedereen dat maar.
Oh C1, die hoeven niet bang te zijn die krijgen ook weerbaarheidstraining als onderdeel van een vriendschappelijke wedstrijd voorbereiding.quote:Leden Nieuw-Sloten bedreigd
AMSTERDAM -
Bij de bestuursleden, trainers, spelers en vrijwilligers van sportvereniging Nieuw-Sloten zijn bedreigingen via e-mail en social media niet van de lucht na het doodschoppen van grensrechter Richard Nieuwenhuizen. Zo worden spelertjes van de Amsterdamse club uitgescholden, bespuugd, belaagd en gepest.
„Wij willen niet bagatelliseren wat er is gebeurd, daarvan zijn wij ook geschrokken. Maar de haat die ons nu treft, is niet de manier om naar de toekomst te kijken”, zegt Ron Grevink, acht jaar lang zeer actief binnen de club, momenteel onder meer als lid van de technische commissie van Nieuw-Sloten en leider van de C1-spelers.
Grevink: „De afgelopen week is voor kinderen die spelen bij Nieuw-Sloten traumatisch geweest. Kinderen in de leeftijd van zes tot veertien jaar, die tot vorige week trots waren bij Nieuw-Sloten te voetballen, werden opeens op school, op straat en binnen hun vriendenkring uitgescholden en zelfs bespuwd en geslagen. Een spelertje is op school bedreigd met de woorden ’we zullen die k*****kop van jou eens lekker in elkaar trappen’. Hij zit doodsbang thuis.”
Die van mij komen ook niet op voetbal, maar dan krijg je weer te maken met allemaal boe-roepers die menen dat je het geluk en de vrije ontwikkeling van je kinderen in de weg staat, dat je een slechte ouder bent en dat het zo zielig is voor die kinderen. Die boe-roepers zijn trouwens dezelfde moraalridders die roepen dat de jeugd van tegenwoordig geen opvoeding en grenzen meer meekrijgt. Geef je eens een grens, is het weer niet goed.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:49 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Oh C1, die hoeven niet bang te zijn die krijgen ook weerbaarheidstraining als onderdeel van een vriendschappelijke wedstrijd voorbereiding.
Misschien alleen een probleempje als ze niet 4 tegen 1 zijn.
[ afbeelding ]
Hierboven dus de bange jongetjes van C1 die trainen ter voorbereiding op een voetbalwedstrijd tegen Diemen
Zoals in eerder topical gezegd komen die van mij niet op voetbal
Maar zelfs al zou je dat wel doen, je beseft als ouder toch dat dit niet normaal is.
Zat andere sporten, maar ik woon in een dorp en hier gaat het er altijd wel gemoedelijk aan toe.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die van mij komen ook niet op voetbal, maar dan krijg je weer te maken met allemaal boe-roepers die menen dat je het geluk en de vrije ontwikkeling van je kinderen in de weg staat, dat je een slechte ouder bent en dat het zo zielig is voor die kinderen. Die boe-roepers zijn trouwens dezelfde moraalridders die roepen dat de jeugd van tegenwoordig geen opvoeding en grenzen meer meekrijgt. Geef je eens een grens, is het weer niet goed.
Ik vind 't ook triest om je kinderen te verbieden een sport te doen. Niet alle voetbalclubs komt per definitie geweld/gezeik bij voor.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die van mij komen ook niet op voetbal, maar dan krijg je weer te maken met allemaal boe-roepers die menen dat je het geluk en de vrije ontwikkeling van je kinderen in de weg staat, dat je een slechte ouder bent en dat het zo zielig is voor die kinderen. Die boe-roepers zijn trouwens dezelfde moraalridders die roepen dat de jeugd van tegenwoordig geen opvoeding en grenzen meer meekrijgt. Geef je eens een grens, is het weer niet goed.
Dat is fijn maar ik woon in Utrecht en ja, daar zijn ook fatsoenlijke clubs maar grote kans dat je wekelijks tegen een Kanaleneiland of Overvecht versie van Nieuw-Sloten moet spelen. No fucking way. Wat je zegt; tig andere sporten die ze hier kunnen beoefenen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:59 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Zat andere sporten, maar ik woon in een dorp en hier gaat het er altijd wel gemoedelijk aan toe.
Ja mijn kinderen willen ook wel elke dag naar de Efteling, gaan we ook niet doen. Je vindt het trouwens helemaal niet triest, want je kent mijn kinderen niet eens. Je roept maar wat, zoals altijd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:00 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind 't ook triest om je kinderen te verbieden een sport te doen. Niet alle voetbalclubs komt per definitie geweld/gezeik bij voor.
Onnozele vergelijking. Mogen je kinderen later ook niet uit?quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja mijn kinderen willen ook wel elke dag naar de Efteling, gaan we ook niet doen.
Naar ik aannneem gaat er bij jouw in je achterhoofd wel een allarmbel af als ze daar met kickboxtraining beginnen als onderdeel van de training.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:59 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Zat andere sporten, maar ik woon in een dorp en hier gaat het er altijd wel gemoedelijk aan toe.
Onnozele vergelijking.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:03 schreef Ziba het volgende:
[..]
Onnozele vergelijking. Mogen je kinderen later ook niet uit?
Prima toch, zolang sporten op zich maar wel gewoon kan. Het schijnt erg belangrijk te zijn voor het zelfvertrouwen en zulks.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is fijn maar ik woon in Utrecht en ja, daar zijn ook fatsoenlijke clubs maar grote kans dat je wekelijks tegen een Kanaleneiland of Overvecht versie van Nieuw-Sloten moet spelen. No fucking way. Wat je zegt; tig andere sporten die ze hier kunnen beoefenen.
Was dat dan niet bedoeld om er wat agressiviteit uit te sporten of zo?quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:04 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Naar ik aannneem gaat er bij jouw in je achterhoofd wel een allarmbel af als ze daar met kickboxtraining beginnen als onderdeel van de training.
Mijn punt is
Nieuw Sloten heeft deze moordenaardtjes opgeleid, dat is geen voetbal dat is hitlerjuegend
Nu roepen ze Wir haben es nicht Gewuesst
zoals JD zegt ipv het team uit zetten, maar in plaats daarvan werd het tuig beloond met agressiviteits training
Ben je echt zo snugger?quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:08 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Was dat dan niet bedoeld om er wat agressiviteit uit te sporten of zo?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:09 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ben je echt zo snugger?
Ga dan Bowlen of zo...je gaat niet iemand leren doodstrappen te verkopen.
Ik zit nog in Derksens Gouda.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
Derksen en Gijp slaan de spijker op de kop.Deed iedereen dat maar.
Ben je nu niet een beetje aan het chargeren, ik bedoel waarom mogen een paar voetbalanalytici zich niet beklagen over de verloedering en verhuftering en het uitschelden van een grensrechter?quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Derksen, Gijp en De Mos die het over verloedering en verhuftering hebben en zich beklagen over ouders die een grensrechter uitschelden? Kan het nog hypocrieter?
Als je maar wel weet, dat wanneer er door jouw toedoen een nieuwe "Marco van Basten" verloren gaat en WIJ daardoor in 2034 niet het WK winnen, we jou persoonlijk verantwoordelijk houdenquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je woont.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:00 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind 't ook triest om je kinderen te verbieden een sport te doen. Niet alle voetbalclubs komt per definitie geweld/gezeik bij voor.
Precies, als je in één van de grote steden woont kun je nog zo'n nette club uitkiezen, maar je weet gewoon dat je een aantal keren per jaar tegen "gangsterploegen" moet spelen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je woont.
Ja of rondom hé, meestal is het een regio.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies, als je in één van de grote steden woont kun je nog zo'n nette club uitkiezen, maar je weet gewoon dat je een aantal keren per jaar tegen "gangsterploegen" moet spelen.
Nou en. Een kind zoiets verbieden heeft ook niet echt zin, aso's kom je uiteindelijk overal wel tegen. Op straat wel eens (ik neem aan dat het kind niet altijd in zijn/haar vertrouwde omgeving blijft) en als je uitgaat [i]al helemaal[/i].quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies, als je in één van de grote steden woont kun je nog zo'n nette club uitkiezen, maar je weet gewoon dat je een aantal keren per jaar tegen "gangsterploegen" moet spelen.
omdat zij zelf ook om de haverklap zeiken en zaniken over een scheids. boter-->hoofd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben je nu niet een beetje aan het chargeren, ik bedoel waarom mogen een paar voetbalanalytici zich niet beklagen over de verloedering en verhuftering en het uitschelden van een grensrechter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |