Was nog van het vorige topic, aangepastquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:16 schreef CHZ het volgende:
Blehg wat zien de groenten er onsmakelijk uit op je plaatje.
Das beter.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Was nog van het vorige topic, aangepast
Aiquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Zit in mijn home office in een conf call met matroos hond lekker bij me in zijn mand. Ik luister naar wat een van de mensen verteld. Matroos hond snurkt. Snurkt hard..
Het wordt stil op de lijn en de vraag komt of ik in slaap ben gevallen.
En dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd. Darn..
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Zit in mijn home office in een conf call met matroos hond lekker bij me in zijn mand. Ik luister naar wat een van de mensen verteld. Matroos hond snurkt. Snurkt hard..
Het wordt stil op de lijn en de vraag komt of ik in slaap ben gevallen.
En dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd. Darn..
Sinds wanneer helpt paracetamol tegen liefdesverdriet?quote:Trijntje Oosterhuis 'verdoofd' in stoel The Voice
AMSTERDAM - Trijntje Oosterhuis zat er af en toe 'verdoofd' bij in The Voice of Holland, toen net bekend was dat ze ging scheiden van haar man Sander van den Eeden.
"Ik slikte wel tien paracetamol op een dag. Soms kon ik niet eens denken, zat ik verdoofd in die stoel", vertelt Oosterhuis in Vrouw, een bijlage van De Telegraaf.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sinds wanneer helpt paracetamol tegen liefdesverdriet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik heb naar veel foto's gekeken van deze blonde dame, maar 'vol' durf ik haar nergens te noemenquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:46 schreef Stereotomy het volgende:
Is Kate Upton tegenwoordig al vol
Maar dan nog: al staat er een keer een echt 'vol' model op, dan wordt die zo gefotoshopt en gladgestreken dat je de putjes in de benen en de vouwen langs de buik - die er toch echt gewoon bij horen- niet meer ziet.
jaja, puur natuur mensen
Miss Natural Beautyquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:50 schreef Stereotomy het volgende:
Eigenlijk zouden ze die miss verkiezingen eens een keer zonder makeup moeten organiseren.
Goed bezig met trainen laatste tijd Steer? Je komt gemotiveerd over in ieder geval.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:55 schreef Stereotomy het volgende:
zo ff wat werk afmaken en dan een baan langs de sneeuw ploegen om te gaan trainen voor mijn puur natuur figuur
Zo zag ik er afgelopen zomer uit inclusief 5-seconden-uit-bed kapsel:quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed bezig met trainen laatste tijd Steer? Je komt gemotiveerd over in ieder geval.
quote:Nu heb ik iets meer lichaamsvet en ook meer spier. Vet gaat er in het voorjaar weer af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een vóór foto erbij:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Stereotomy op 07-12-2012 21:55:14 ]Confidence through competence
Gewicht en vetpercentage hou ik op de telefoon bij, foto's maak ik om de zoveel maanden weer eensquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:05 schreef Isabeau het volgende:
Je had een blog bij moeten houdenZiet er goed uit
Ben benieuwd, hoeveel ben je inmiddels aangekomen sinds afgelopen zomer?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
Gewicht en vetpercentage hou ik op de telefoon bij, foto's maak ik om de zoveel maanden weer eens
Wat zij zegt!quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:05 schreef Isabeau het volgende:
Je had een blog bij moeten houdenZiet er goed uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |