Iets genuanceerder mag welquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:19 schreef Guidetti het volgende:
Arnhem gaat idd als een malle. Echt niet normaal hoeveel hier valt.
Het is al nonstop vanaf 4 uur vanmorgen aan het sneeuwen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:20 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Iets genuanceerder mag welniet normaal....
meer dan 50cm?
blij dat ik er niet over hoef te beginnenquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:24 schreef knep het volgende:
TT![]()
In zuid-oost NL sneeuwt het ook al onafgebroken sinds 7 uur vanmorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:28 schreef Slobeend het volgende:
Mooie pluim overigens.Zondag mooi alle zooi weer weg dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Project X sneeuw editie?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:38 schreef INViCTuS het volgende:
Massaal sneeuwballengevecht in Nijmegen
Dit zijn leuke dingen. Maar 't wordt vast weer verboden ofzo.quote:
Stiekem vind ik dat wel jammer!quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens buienradar wordt het rond Arnhem eindelijk wat droger.
Een homo sneeuwpop, met zijn hangende handenquote:
.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een homo sneeuwpop, met zijn hangende handen
Oh, alleen wat meneer De Bie interesseert mag gepubliceerd worden?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Een tweet van Wim de Bie
Heeft u mooie of leuke sneeuwfoto's gemaakt? Wilt u ze dan alstublieft voor uzelf houden? Dank u.
Niks van de merken in Arnhem zelfquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens buienradar wordt het rond Arnhem eindelijk wat droger.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Een tweet van Wim de Bie
Heeft u mooie of leuke sneeuwfoto's gemaakt? Wilt u ze dan alstublieft voor uzelf houden? Dank u.
Hm zuidoosten wind, hier in midden Limburg ligt ook 10-15 cm sneeuw, kon hier wel eens heel fris wordenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:38 schreef INViCTuS het volgende:
Ik gok dat Deelen vanacht het meest koude station gaat worden
Hontenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:49 schreef Franknfurter het volgende:
Hij is nu nog aan het verwerken maar staat er dadelijk op.
In het westen was dat ook voorspelt, het was niet eens zeker of het daar überhaupt zou gaan sneeuwen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:14 schreef RiKe het volgende:
Sneeuw?
Oh dat beetje prut wat hier in Leiden is gevallen bedoelen ze?
Zoals ik al zei (het gaat hier tenminste sowieso op), sneeuwstorm in een glas water.
Er is hier al bijna niets meer van te zien.
Gelukkig is Nederland ook wat groter.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:14 schreef RiKe het volgende:
Sneeuw?
Zoals ik al zei (het gaat hier tenminste sowieso op), sneeuwstorm in een glas water.
Dat begint nu, bewolking verdwijnt nu heel snel..quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:47 schreef J0ycie88 het volgende:
12km ten westen van Huissen is de sneeuw weer begonnen!
Nee, 2 dagen geleden maar niet in Nederland. Was het maar zo'n feestquote:
Klopt allemaal natte prut hierquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:14 schreef RiKe het volgende:
Sneeuw?
echt welquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
In het westen was dat ook voorspelt, het was niet eens zeker of het daar überhaupt zou gaan sneeuwen.
Laat 't opschieten, dat mooie dikke pak hier begint al te slinken....quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat begint nu, bewolking verdwijnt nu heel snel..
Of jas vergetenquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:19 schreef MaLo het volgende:
Het voelt al heel koud buiten, je merkt dat er kou aankomt
ziek, hoeveel sneeuw ligt er dan wel niet?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:41 schreef IntenSiVuS het volgende:
hier in malden sneeuwt t weer harder nu..
sneeuwt hier nu al zo'n 12 uur denk ik
Hehe, zag het zelf al dat dat natuurlijk nooit kon toen het tweede plaatje laadde maar toen had ik mijn reactie al geplaatstquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, 2 dagen geleden maar niet in Nederland. Was het maar zo'n feest
In de dorpjes rond Nijmegen ligt er een centimeter of 15quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:48 schreef Skwish het volgende:
[..]
ziek, hoeveel sneeuw ligt er dan wel niet?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
En het blijft maar sneeuwen
[ afbeelding ]
IJzel, ik haat ijzel. Dan zondag maar lekker thuisblijvenquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:22 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
"Dit weekend komen we vanaf zaterdagavond op een "vervelende" grens van vorst/dooi - mogelijk groot ijzelgevaar - details komen nog".
Dat is geen stille hint meerquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:15 schreef tralalala het volgende:
Volgens mij heeft mijn buurvrouw van ruim in de 70 mijn stukje galerij sneeuwvrij gemaakt.![]()
Nu voel ik me schuldig
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
IJzel, ik haat ijzel. Dan zondag maar lekker thuisblijven.
Ik hoop dat het zondagmiddag weer voorbij is dan. Moet echt de weg dan op, morgen ben ik als goed is net ervoor weer thuis.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Levensgevaarlijk ook.
en terecht, kleine moeite om ff de stoep te vegenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:15 schreef tralalala het volgende:
Volgens mij heeft mijn buurvrouw van ruim in de 70 mijn stukje galerij sneeuwvrij gemaakt.![]()
Nu voel ik me schuldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |