Ik heb liever geen blauwe zakquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:47 schreef msacras het volgende:
Blauwe zakken, jongens. Blauwe zakken.
of hebt ingesmeerd met poepquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:49 schreef msacras het volgende:
Een bruine lijkt me ook niet heel gezond. Tenzij je neger bent natuurlijk
Nee dank jequote:
Preciesquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:49 schreef msacras het volgende:
Een bruine lijkt me ook niet heel gezond. Tenzij je neger bent natuurlijk
Dat zegt ze, niet heel gezondquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
of hebt ingesmeerd met poep
Kijk je wel uit?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:52 schreef promisionxexposed het volgende:
En jahoor ik lag op de grond
bruine sneeuw zeker?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:52 schreef promisionxexposed het volgende:
En jahoor ik lag op de grond
dan ben ik hem kwijtquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig, nee. Los laten lopen in de sneeuw
quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
10 dansende cheerleaders voor jou!
quote:
Misschien morgen galajurk kopen met mn vriendinnen. Verder niet echt watquote:
franse bullen zijn heel eigenwijsquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maakt geen hol uit, iedere hond kan zo getraind worden dat hij luistert.
Oh, tooofquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Misschien morgen galajurk kopen met mn vriendinnen. Verder niet echt wat
Dat blijkt jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
franse bullen zijn heel eigenwijs
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn handen vroren er vanmorgen zowat af toen ik bijna een uur moest wachten
Ik word gek, mijn NAT blijft strict bij COD, ik weet niet waar het aan ligtquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:13 schreef Rockiejj het volgende:
Sequence 12 is ook makkelijk..
Meh, assassin's creed 3 is niet tof.
Ja nogalquote:
Arme jijquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik word gek, mijn NAT blijft strict bij COD, ik weet niet waar het aan ligt
[..]
Ja nogal
Huh!?quote:
waar zal ik beginnenquote:
Router op plug and play ofzo?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ja nogal
ik ben mijn save kwijtgeraakt bij sequence 6, crack deed het niet meer en met nieuwe crack is save wegquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:13 schreef Rockiejj het volgende:
Op PC?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ja nogal
Dankjequote:Op vrijdag 7 december 2012 14:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Arme jij
Volgende keer kom ik je wel handschoenen brengen
Sneeuw is geen levend iets ofzoquote:
Bij de spek.quote:
moet je aantal poorten open zetten en UPNP aanzetten in je router, gewoon ff goed googlenquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ja nogal
Tot sequence 9 is t vet, na sequence 9, meh.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ben mijn save kwijtgeraakt bij sequence 6, crack deed het niet meer en met nieuwe crack is save weg
Echt?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Sneeuw is geen levend iets ofzo
[..]
Bij de spek.
Daar doelde ik opquote:
Het is via Wi-fi. En uPnP staat al op enabled.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Router op plug and play ofzo?
Komt vast nog wel een keerquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je zou hem mee moeten maken
Laptop, via wifi en het is eckte gekochte game. uPnP is al enabled.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Op PC?
Heb je hem gekocht of "gekocht"?
Dat zei ik, soort van, alquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
moet je aantal poorten open zetten en UPNP aanzetten in je router, gewoon ff goed googlen
Router opnieuw starten helpt zeker ook nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar doelde ik op.
[..]
Het is via Wi-fi. En uPnP staat al op enabled.
[..]
Komt vast nog wel een keer
[..]
Laptop, via wifi en het is eckte gekochte game. uPnP is al enabled.
Even kijken wat voor router dit isquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
moet je aantal poorten open zetten en UPNP aanzetten in je router, gewoon ff goed googlen
Jij bent wel slim zegquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helaas niet, anders konden we het dood maken
alleen vriendjes mogen hem ontmoetenquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar doelde ik op.
[..]
Het is via Wi-fi. En uPnP staat al op enabled.
[..]
Komt vast nog wel een keer
[..]
Herken jij snel sarcasme?quote:
Ik ben toch bffquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alleen vriendjes mogen hem ontmoeten
Heb je al ge portforwarted?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
Ah dan is het goedquote:
waarom heb ik daar niet aan gedacht, en dan gewoon verder spelen vanaf sequence 7 daar was ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Tot sequence 9 is t vet, na sequence 9, meh.
Maar je kan wel evt een .sav van internet downloaden!
Krijg je dat ingefluisterd?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Stille hint van prox: Vinnie moet prox fixen
Neequote:
je bent een bff geen vriendjequote:Op vrijdag 7 december 2012 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is deze?
[..]
Ik moet eerst uitzoeken welke.
Tijd voor veranderingquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je bent een bff geen vriendje
Omygawdquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
voor jou maak ik een uitzondering
Wat is de dresscode?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:34 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb een dilemma. Volgende week heb ik een bruiloft van mijn stiefbroer, maar ik weet niet wat ik aan zal doen. De getuige gaat casual... hmm
Is er volgens mij niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat is de dresscode?
Ik zou gewoon in pak gaan, als een baas
Overhemd en gaan!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is er volgens mij niet.
Denk dat ik dat doe, misschien zolder colbertje. Aangezien jeans + overhemd + colbertje niet staan bij mij
Heulegaar nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij hebt al zoveel chickies
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is er volgens mij niet.
Denk dat ik dat doe, misschien zolder colbertje. Aangezien jeans + overhemd + colbertje niet staan bij mij
Zonder stropdas, anders ga ik zowat nog netter dan de bruidegomquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:38 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Draag gewoon zoiets, met/zonder stropdas. Goed genoeg voor mij
Nee hoorquote:
Hiquote:
Ja dan zou ik inderdaad zonder stropdas doen. Ja doe maarquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zonder stropdas, anders ga ik zowat nog netter dan de bruidegomZal ik even langskomen
Wanneer kan je?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dan zou ik inderdaad zonder stropdas doen. Ja doe maar
Jij liever als ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:40 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Vin! Oh ik ben zo blij, net een hele wandeling door de sneeuw gemaakt
Ik heb alle tijd.quote:
Ach je moet wat als je maar thuis zit te zitten..quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wanneer kan je?
[..]
Jij liever als ik.
Waz met jijquote:
Wat een ge-wel-di-ge stijlquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb alle tijd.
Tevens is dit een deel van m'n familie op de bruiloft van m'n neef (dude met de hoed) een maandje geleden. Ik vond het er wel baas uit zien. :p
[ afbeelding ]
Truequote:Op vrijdag 7 december 2012 14:42 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ach je moet wat als je maar thuis zit te zitten..
Ik zou nu eigenlijk niet thuis moeten zijn maar mijn gezelschap is niet gezellig.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een ge-wel-di-ge stijl
[..]
TrueIk zou nu thuis aan het werk moeten zijn
Leuk hè.quote:
dude je hebt een scharrelquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zonder stropdas, anders ga ik zowat nog netter dan de bruidegomZal ik even langskomen
[..]
Nee hoor
valt wel mee, ik smeer ze in met tea tree creme als hij weer thuis is, met extreme kou krijgt hij sokjes aan.quote:
Wat is er met je gezelschap dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:44 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik zou nu eigenlijk niet thuis moeten zijn maar mijn gezelschap is niet gezellig.
Echt awesomequote:Op vrijdag 7 december 2012 14:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Leuk hè.Later die avond nog een feest in Black Tie. Waren ook nog een aantal (ex-)studenten, vrienden van m'n neef enzo. Nou je kon me opvegen
WAquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dude je hebt een scharrel
Een hond met sokjesquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
valt wel mee, ik smeer ze in met tea tree creme als hij weer thuis is, met extreme kou krijgt hij sokjes aan.
Het slaapt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is er met je gezelschap dan?
[..]
Echt awesomeSowieso die hele retro stijl
Tijd dat ik een keer langs kom
Sommigen niet hoor, van die kleine dunne hondjes met een dunne vacht kunnen in de sneeuw echt niet zichzelf op temperatuur houden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen die honden aankleden.![]()
Alsof ze niet tegen die temperaturen kunnen.
Zeer awesome ja. Ja dat dacht ik nou ook! Zie ik je over een half uurtje? De bussen rijden vast wel weer!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is er met je gezelschap dan?
[..]
Echt awesomeSowieso die hele retro stijl
Tijd dat ik een keer langs kom
Wel voor een uur, en ik weet zeker dat prox niet een uur gaat wandelen in de sneeuwquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Sommigen niet hoor, van die kleine dunne hondjes met een dunne vacht kunnen in de sneeuw echt niet zichzelf op temperatuur houden.
Met een half uur ben ik niet in Eindhoven heurquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Zeer awesome ja. Ja dat dacht ik nou ook! Zie ik je over een half uurtje? De bussen rijden vast wel weer!
Jup. Gelukkig ligt de kat me op schoot aan te staren, al is dat niet het gezelschap wat ik gewild had.quote:
ach sommige mensen vinden het raar, ik vind het beter dan dat hij loopt te rillen van de kouquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Een hond met sokjes![]()
Vriendin van me heeft zo'n chihuahua achtig beest thuis (half chihuahua half dwerg pincher geloof ik), en die krijgt ik de winter ook altijd een jasje en sokjes enzo. Awww.
Maar wel fijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:48 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Jup. Gelukkig ligt de kat me op schoot aan te staren, al is dat niet het gezelschap wat ik gewild had.
Natuurlijk wel. Gewoon een paar keer in een pak sneeuw gooien, wennen ze vanzelf aan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Sommigen niet hoor, van die kleine dunne hondjes met een dunne vacht kunnen in de sneeuw echt niet zichzelf op temperatuur houden.
Wat is er creepy aan het katquote:
Vast welquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aawhkomt wel goed schatje
Hij staart me aan..quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is er creepy aan het kat
[..]
Vast wel
gewoon hosselen op de foks jeweetquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is er creepy aan het kat
[..]
Vast wel
Ik woon ook niet in Eindhovenquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met een half uur ben ik niet in Eindhoven heur
Ah joh, beetje aaien, heerlijkquote:
Zo rol ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon hosselen op de foks jeweet
Maar wel dichtbij toch ? Of vergis ik je nu met iemand?quote:
Dat wel. Hij spint zelfs gewoon puur omdattie op schoot ligt en ik verder niks doe.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah joh, beetje aaien, heerlijk
[..]
Zo rol ik
is niet erg tochquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah joh, beetje aaien, heerlijk
[..]
Zo rol ik
Ik woon vlakbij Eindhoven!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar wel dichtbij toch ? Of vergis ik je nu met iemand?
Zo cutequote:Op vrijdag 7 december 2012 14:52 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat wel. Hij spint zelfs gewoon puur omdattie op schoot ligt en ik verder niks doe.
Mwoa, op zich niet neequote:
Ojaquote:
neehoor, zijn ook normale mensenquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo cuteHeb ik ook altijd
[..]
Mwoa, op zich niet nee
[..]
Oja
Degene die ik tot nu toe ontmoet heb wel jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
neehoor, zijn ook normale mensen
Precies! En nee dat is waar. Met een uurtje neem ik ook genoegenquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar wel dichtbij toch ? Of vergis ik je nu met iemand?
/edit: Leiden, daar ben ik ook niet met een half uur
wat denk ke?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb je gewonnen of niet?
Dat was van SRquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies! En nee dat is waar. Met een uurtje neem ik ook genoegen
ik heb overigens wel eerder vandaag iets over Eindhoven gepost, daar zal het door komen
Klopt, en het jaar daarna was het in Leiden. Leuk hè.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was van SR
Het is een uur en 40 minuten
goed geraden maar hij was geluk dus ik zei kom maandag weer dan maak ik je kapot maarja deze keer verloor ik dus het staat 0-1quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik denk zoveelmaar in dit geval denk ik nee
Blauwe ogen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
goed geraden maar hij was geluk dus ik zei kom maandag weer dan maak ik je kapot maarja deze keer verloor ik dus het staat 0-1
Vorig jaar toch?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, en het jaar daarna was het in Leiden. Leuk hè.
Oh zo lang? Dat is dan weer jammer
is goed hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
goed geraden maar hij was geluk dus ik zei kom maandag weer dan maak ik je kapot maarja deze keer verloor ik dus het staat 0-1
Jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vorig jaar toch?
Jep, helaas wel. Ik wil best een keertje komen, maar nu niet meer met die sneeuw in opkomst
oke is goedquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
en als ik dan win stuur ik wel foto ofzo
Ik vond het tof tot aan Sequene 7quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:13 schreef Rockiejj het volgende:
Jup.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vond het tof tot aan Sequene 7
ja denk het ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hoop als ik maandag wel win maar hij had nu gewoon geluk
ja maar ik gaf hem keiharde kopstoot blijft hij gewoon staan hoe kan datquote:
kan pas over 20 minuten in Leiden zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:03 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ben over 3 minuten op leiden cs, wees daar
Mijne ook, hehe. Geheugen als een goudvis.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal 't proberen te onthouden (mijn geheugen is slecht)
Haha, waar ga je heen!?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:03 schreef 2Happy4U het volgende:
Daar zou ik in principe over 20 minuten kunnen zijn. Als ik zo snel als normaal door de sneeuw zou fietsen en in m'n pyjama nu op de fiets zou springen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:03 schreef 2Happy4U het volgende:
De Vink of Lammenschans?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha, waar ga je heen!?
Ik woon 1 station verder namelijk
Waar woon je dan? WAquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kan pas over 20 minuten in Leiden zijn
Ach so, haha.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
SassenheimIs de andere kant op haha.
dude dat weet je al.quote:
Wie is het?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dude dat weet je al.
en 20 minuten is wat overdreven30 dan.
Ken je mijn oom? die woont ook in Leiden
Geheugenverlies, sorry.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dude dat weet je al.
en 20 minuten is wat overdreven30 dan.
Ken je mijn oom? die woont ook in Leiden
Ah, vandaar. Ik heb "niets" om het zo maar te zeggen, klinkt misschien lullig. Sowwiequote:Op vrijdag 7 december 2012 15:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Mijne ook, hehe. Geheugen als een goudvis.
ADD.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Ik heb "niets" om het zo maar te zeggen, klinkt misschien lullig. Sowwie
Ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ken je de johan de wittstraat in Leiden?
Mijn vriend woont in de straat daar naastquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ken je de johan de wittstraat in Leiden?
Omdat je ze anders weer uitkotst?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een berg pilletjes er voor en dan gaat het prima.Maar die slik ik nu natuurlijk niet.
daar woont mijn oomquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Mijn vriend woont in de straat daar naastDus die straat ken ik ja.
Onder andere, en omdat ik nu toch alleen maar een beetje loopt te nietsnutten in bed.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat je ze anders weer uitkotst?
Ah oke, begrijpelijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Onder andere, en omdat ik nu toch alleen maar een beetje loopt te nietsnutten in bed.Ik gebruik ze vooral voor school/werk.
met de auto ben ik er met 30 minuten mutsquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja.
Het duurt trouwens 53 minuten muts.
Tof, die ken ik denk ik niet, maar de straat wel, haha. Misschien kom ik je ooit nog eens tegen.quote:
Ja maar we hadden het over treinen. muts.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
met de auto ben ik er met 30 minuten muts
ik vind treinen eng dus die vermijd ik zo mogelijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja maar we hadden het over treinen. muts.
haha ik denk dat ik in Januari weer in Leiden ben voor een verjaardagquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:10 schreef msacras het volgende:
Overigens staat mijn school ook best wel in de buurt daar, 5 minuten fietsafstand. Al zegt dat ook niks want praktisch alle middelbare scholen van Leiden zitten bij elkaar.
wanneer kom je een keer naar rotterdamquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ik denk dat ik in Januari weer in Leiden ben voor een verjaardag
Grappig zeg. Ik ken niemand in Uithoorn, helaas.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ik denk dat ik in Januari weer in Leiden ben voor een verjaardag
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Grappig zeg. Ik ken niemand in Uithoorn, helaas.
nooit want ik heb er niks te zoeken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wanneer kom je een keer naar rotterdam
je kan er toch shoppenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nooit want ik heb er niks te zoeken.
Laat mn nagels ook in Leiden doenvlakbij de Maliebaan
Ik wel!quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Grappig zeg. Ik ken niemand in Uithoorn, helaas.
is goedquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:13 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik wel!
Prox, keer meeten met Taex?
Ik ken Prox, die woon in Uithoornquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:13 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik wel!
Prox, keer meeten met Taex?
Gezellig, tis op zich makkelijk aan te rijden met trein ook.quote:
waar wil je meeten dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Gezellig, tis op zich makkelijk aan te rijden met trein ook.
dafuqquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]Die 3 en een halve paardenkop zeker!
er is geen reet te belevenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Uithoorn. Ik hoor dat het daar heeel gezellig is!
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Noes. Wel goed. Ik heb gezorgd dat ik niet vast zou zitten met het OV
hoe moet ik de fokkers dan vindenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
meet in haren en zet het op facebook
Nou ja, ik kwam er langs. Maar het was daar zo'n ramp met het OV dat ik gelijk maar weer terug ben gegaanquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je bent niet naar je werk gegaan?![]()
weet ik niet ik ga niet naar de meeting vindt het te gevaarlijk met vreemde afsprekenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe moet ik de fokkers dan vinden
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja, ik kwam er langs. Maar het was daar zo'n ramp met het OV dat ik gelijk maar weer terug ben gegaan
Vond ik ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
![]()
Terecht welhet sneeuwt hier nog steeds.
je was ook niet uitgenodigdquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
weet ik niet ik ga niet naar de meeting vindt het te gevaarlijk met vreemde afspreken
ik wil niet eens komenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je was ook niet uitgenodigd
ik ben geen nerdquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik wil niet eens komen
Heb een veel te goede reputatie om af te spreken met nerds
Mijn reputatie gaat er ook aan als ik met een 14jarige afspreek dus blijf maar lekker thuis.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ow dan is het goed maar dan als nog staat mijn rep op het spel en heb te veel pijn nu
jij hebt geen reputatiequote:Op vrijdag 7 december 2012 15:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn reputatie gaat er ook aan als ik met een 14jarige afspreek dus blijf maar lekker thuis.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn reputatie gaat er ook aan als ik met een 14jarige afspreek dus blijf maar lekker thuis.
dude wtfquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je bent een hoer en je pooier laat je denken dat al zijn maatjes je vrienden zijn?
yeah me tooquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat doe ik liever persoonlijk, geen orgies.
betaal jij?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
[..]
Cola en chips voor OV, bier voor de rest
Dat heet; iedereen neemt wat mee.quote:
ik ben een debiel op schoolquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik heb een rep met vechten, en jij?
Eerst karten, daarna bier zuipen. Degene die het mogen althansquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
[..]
Cola en chips voor OV, bier voor de rest
Gelukkigquote:
Dat is het nadeel van JNG..quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eerst karten, daarna bier zuipen. Degene die het mogen althans
[..]
Gelukkig
op een centraal bankje met energydrinkquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat heet; iedereen neemt wat mee.
Wat hebben we nodig:
- een topic (maak ik zo aan)
- een locatie
- een datum
wees er trots op, en ik ga je pooier slaan, ik wil 50% van de geldquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben een debiel op school
Hahaha, laten we er wel echt wat van makenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
op een centraal bankje met energydrink
Neger.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wees er trots op, en ik ga je pooier slaan, ik wil 50% van de geld
op een zondag danquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hahaha, laten we er wel echt wat van maken
Iemand die zn huis opoffert? Vinnie?
Oké stoer.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik drink gwn alcohol hoor ik ben 14
Jepquote:
Maakt me niet zoveel uit, ik stel voor dat het makkelijk bereikbaar moet zijn.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik woon nog thuisquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hahaha, laten we er wel echt wat van maken
Iemand die zn huis opoffert? Vinnie?
onder een bruggetjequote:Op vrijdag 7 december 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lees mijn edit. Ik wil geen dronken pubers in huis.
Stoere boiski!quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Valt best meequote:Op vrijdag 7 december 2012 15:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Volgensmij is de helft op jong niet zo heel jong.
Onder de brug in Deventer?quote:
Nee maar toch..quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Volgensmij is de helft op jong niet zo heel jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |