Ik heb liever geen blauwe zakquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:47 schreef msacras het volgende:
Blauwe zakken, jongens. Blauwe zakken.
of hebt ingesmeerd met poepquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:49 schreef msacras het volgende:
Een bruine lijkt me ook niet heel gezond. Tenzij je neger bent natuurlijk
Nee dank jequote:
Preciesquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:49 schreef msacras het volgende:
Een bruine lijkt me ook niet heel gezond. Tenzij je neger bent natuurlijk
Dat zegt ze, niet heel gezondquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
of hebt ingesmeerd met poep
Kijk je wel uit?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:52 schreef promisionxexposed het volgende:
En jahoor ik lag op de grond
bruine sneeuw zeker?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:52 schreef promisionxexposed het volgende:
En jahoor ik lag op de grond
dan ben ik hem kwijtquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig, nee. Los laten lopen in de sneeuw
quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
10 dansende cheerleaders voor jou!
quote:
Misschien morgen galajurk kopen met mn vriendinnen. Verder niet echt watquote:
franse bullen zijn heel eigenwijsquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maakt geen hol uit, iedere hond kan zo getraind worden dat hij luistert.
Oh, tooofquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Misschien morgen galajurk kopen met mn vriendinnen. Verder niet echt wat
Dat blijkt jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
franse bullen zijn heel eigenwijs
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn handen vroren er vanmorgen zowat af toen ik bijna een uur moest wachten
Ik word gek, mijn NAT blijft strict bij COD, ik weet niet waar het aan ligtquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:13 schreef Rockiejj het volgende:
Sequence 12 is ook makkelijk..
Meh, assassin's creed 3 is niet tof.
Ja nogalquote:
Arme jijquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik word gek, mijn NAT blijft strict bij COD, ik weet niet waar het aan ligt
[..]
Ja nogal
Huh!?quote:
waar zal ik beginnenquote:
Router op plug and play ofzo?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ja nogal
ik ben mijn save kwijtgeraakt bij sequence 6, crack deed het niet meer en met nieuwe crack is save wegquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:13 schreef Rockiejj het volgende:
Sequence 12 is ook makkelijk..
Meh, assassin's creed 3 is niet tof.
Op PC?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ja nogal
Dankjequote:Op vrijdag 7 december 2012 14:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Arme jij
Volgende keer kom ik je wel handschoenen brengen
Sneeuw is geen levend iets ofzoquote:
Bij de spek.quote:
moet je aantal poorten open zetten en UPNP aanzetten in je router, gewoon ff goed googlenquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ja nogal
Tot sequence 9 is t vet, na sequence 9, meh.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ben mijn save kwijtgeraakt bij sequence 6, crack deed het niet meer en met nieuwe crack is save weg
Echt?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Sneeuw is geen levend iets ofzo
[..]
Bij de spek.
Daar doelde ik opquote:
Het is via Wi-fi. En uPnP staat al op enabled.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Router op plug and play ofzo?
Komt vast nog wel een keerquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je zou hem mee moeten maken
Laptop, via wifi en het is eckte gekochte game. uPnP is al enabled.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Op PC?
Heb je hem gekocht of "gekocht"?
Dat zei ik, soort van, alquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
moet je aantal poorten open zetten en UPNP aanzetten in je router, gewoon ff goed googlen
Router opnieuw starten helpt zeker ook nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar doelde ik op.
[..]
Het is via Wi-fi. En uPnP staat al op enabled.
[..]
Komt vast nog wel een keer
[..]
Laptop, via wifi en het is eckte gekochte game. uPnP is al enabled.
Even kijken wat voor router dit isquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
moet je aantal poorten open zetten en UPNP aanzetten in je router, gewoon ff goed googlen
Jij bent wel slim zegquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helaas niet, anders konden we het dood maken
alleen vriendjes mogen hem ontmoetenquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar doelde ik op.
[..]
Het is via Wi-fi. En uPnP staat al op enabled.
[..]
Komt vast nog wel een keer
[..]
Herken jij snel sarcasme?quote:
Ik ben toch bffquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alleen vriendjes mogen hem ontmoeten
Heb je al ge portforwarted?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
Ah dan is het goedquote:
waarom heb ik daar niet aan gedacht, en dan gewoon verder spelen vanaf sequence 7 daar was ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Tot sequence 9 is t vet, na sequence 9, meh.
Maar je kan wel evt een .sav van internet downloaden!
Krijg je dat ingefluisterd?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Stille hint van prox: Vinnie moet prox fixen
Neequote:
je bent een bff geen vriendjequote:Op vrijdag 7 december 2012 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is deze?
[..]
Ik moet eerst uitzoeken welke.
Tijd voor veranderingquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je bent een bff geen vriendje
Omygawdquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
voor jou maak ik een uitzondering
Wat is de dresscode?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:34 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb een dilemma. Volgende week heb ik een bruiloft van mijn stiefbroer, maar ik weet niet wat ik aan zal doen. De getuige gaat casual... hmm
Is er volgens mij niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat is de dresscode?
Ik zou gewoon in pak gaan, als een baas
Overhemd en gaan!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is er volgens mij niet.
Denk dat ik dat doe, misschien zolder colbertje. Aangezien jeans + overhemd + colbertje niet staan bij mij
Heulegaar nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij hebt al zoveel chickies
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is er volgens mij niet.
Denk dat ik dat doe, misschien zolder colbertje. Aangezien jeans + overhemd + colbertje niet staan bij mij
Zonder stropdas, anders ga ik zowat nog netter dan de bruidegomquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:38 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Draag gewoon zoiets, met/zonder stropdas. Goed genoeg voor mij
Nee hoorquote:
Hiquote:
Ja dan zou ik inderdaad zonder stropdas doen. Ja doe maarquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zonder stropdas, anders ga ik zowat nog netter dan de bruidegomZal ik even langskomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |