PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
worth itquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Prijzen zijn stuk hoger als een paar weken terug.
Donk voor 69K en Kouyate voor 95K. YOLO toch?
Denk het ook, kom nu alleen niet uit op het middenveld. Ik heb op LM El Ghanassy en Vadis staan. Op rechts wil ik Miyaichi en Gardner als RDM hebben. Dat wil nog niet helemaal lukken.quote:
Al geluktquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:32 schreef Rijst het volgende:
mn internet viel weg. Ik ga eten. Succes met promoveren
is die LCAM Kacaniklic?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:32 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Mn h2h teamZonde dat Toivonen zo'n mongool is in het echt, ingame is ie best goed.
Jammer dit. Kijk even naar mijn win percentagequote:Op vrijdag 7 december 2012 13:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geen Smookz, geen Rijst, geen Crookk, geen Ted, genieten dit.
tamperennnnnnquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Als ik een nieuw account aanmaak op FUT om iets op te testen is dit te traceren naar mijn main account?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Als ik een nieuw account aanmaak op FUT om iets op te testen is dit te traceren naar mijn main account?
Probeer ik het wel even bij me zwagerquote:
Er gaat 1 lijntje naar de keeper..landenlink is 1.5. Niet al te moeilijke wiskundequote:Op vrijdag 7 december 2012 14:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Als donk op midden CB staat in een 352 systeem, hebben dan alle nederlandse keepers 9 chem?
Wel een beetje de usual suspectsquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:57 schreef detennismaster het volgende:
Favoriete silvers:
ST: Lukaku, Castaignos
Wingers: Iturbe
CAMs: Huseklepp
CM: Vadis
CDM: Holla
CB: Kouyate, Kanu, Donk, Hovland
RB: Nei
GK: Neto, Padt
Vrij lastige wiskunde als je geen flauw idee hebt van die lijntjes en hoe chem berekent wordt hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Er gaat 1 lijntje naar de keeper..landenlink is 1.5. Niet al te moeilijke wiskunde
Hij heeft toch gewoon alle lijntjes groen? Duidelijk dan toch?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vrij lastige wiskunde als je geen flauw idee hebt van die lijntjes en hoe chem berekent wordt hoor
Hij is niet razendsnel ofzo.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heeft ie in H2H wel realistische pace?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:11 schreef Tim86 het volgende:
Er zijn ook 3atb formaties waarbij alle cb's linken met de keeper, maar bij 352 is dat niet zo, dus keeper met link in goede formatie heeft altijd 9 chem
Doe Stoor centraal ipv olsson. Hij is lang en boven de 70 pace.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:32 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Mn h2h teamZonde dat Toivonen zo'n mongool is in het echt, ingame is ie best goed.
Stoor zit niet bij de selectie... Als het bij mij niet draait dan ga ik idd ook naar 4231 met Zlatan CF.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe Stoor centraal ipv olsson. Hij is lang en boven de 70 pace.
Ik doe trouwens met zweden 4231 Elmander in de spits en Ibra erachter. Erg goed team Zweden.
Dan had ik de selecties nog niet gedownload :pquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Stoor zit niet bij de selectie... Als het bij mij niet draait dan ga ik idd ook naar 4231 met Zlatan CF.
Zo duur?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Prijzen zijn stuk hoger als een paar weken terug.
Donk voor 69K en Kouyate voor 95K. YOLO toch?
Ja, waarschijnlijk omdat ze goed zijn. Ik ga nu binnenkort dit team maken. Dit zijn wat meer onbekende silvers maar ze hebben wel hele goede stats.quote:
Ik heb het gespeeld met een serie A team, vond het echt bagger ten top...Veel te kort op elkaar, je wordt zo snel afgestopt en afgedekt...quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:41 schreef Maver24 het volgende:
iemand hier al wel eens 4312 gespeeld ?, zo ja, speelt dat een beetje goed of is het 3x niks
Dat wilde ik dus ook doen,quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:44 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik heb het gespeeld met een serie A team, vond het echt bagger ten top...Veel te kort op elkaar, je wordt zo snel afgestopt en afgedekt...
4-2-3-1?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus ook doen,
Wil graag een team maken met Sneijder, Pirlo, Marchisio en Boateng, wat is dan de beste formatie om te doen?, Cavani in de spits daarbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |