Dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:55 schreef SupremeEvil het volgende:
Wat fijn Soesa! Hoop inderdaad dat ze niet ineens weer vergeet hoe het moet (zoals mijnes)
Ik verschoon om 23u nog de dikke plasluier. Heb aantal keer getest, ze zouden 12 u mee moeten kunnen die luiers. Maar niet bij mijnes, en 's ochtends kakt ze ook dus dat kan die dan niet meer aan. Dsja, zekere voor t onzekere. Maar ze vindt het niet altijd tof...
Ze is 4 maanden oud vandaag!
Luc meestal ook, kan je daarna dus gelijk weer verschonenquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:01 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
. Ze poept vaak als ze 's ochtends nét een schone luier om heeft. Dat poept ook het lekkerst denk ik![]()
n00b!quote:
Oh, lol! My bad.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:05 schreef Mangostine het volgende:
[..]
n00b!
Denk je dat je een ritme hebt, is het ritme weer weg.
Ik ga trouwens ook eens de 1-2-3- speen erbij pakken en op standje 2 zetten. Misschien gaat het hem niet snel genoeg.
Vaak 's avonds, maar kan ook best 's ochtendsquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:57 schreef Mangostine het volgende:
Mja ik heb niet de indruk dat hij niet lekker is ofzo... Meer dat ie het zelf ook even niet weet en veel leuker vindt om bij mama te zijn en te lachen en kletsen.
Clusteren is 's avonds toch?
Hij slaapt nu. Kijken of ie zometeen gereset is.
Dat is de lol met baby's hè? Er zijn boeken vol geschreven over sprongetjes, hoeveelheden cc's, regeldagen... En het kan dat dat voor jouw baby opgaat. Maar het kàn ook heel anders zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Vaak 's avonds, maar kan ook best 's ochtends.
Wist niet eens dat er een topic wasquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:10 schreef Mangostine het volgende:
Heb je al gespiekt in het ks topic Coco?
Ik vertelde toch gisteren over dat spiertrekje in mijn buik? Dus ik zo voelen. Voel ik ineens een knobbel.
Ik heb daarom ook geen enkel boek aangeraakt. Lees en schrijf hier op het forum mee, vraag wel eens e.e.a. aan vriendinnen met kinderen, en probeer opzoeken op internet sowieso zoveel mogelijk te beperken. Denk zelf dat ik daardoor juist gek zou worden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:15 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Dat is de lol met baby's hè? Er zijn boeken vol geschreven over sprongetjes, hoeveelheden cc's, regeldagen... En het kan dat dat voor jouw baby opgaat. Maar het kàn ook heel anders zijn.
Met andere woorden, geen peil op te trekken.
Oh ik zit echt steeds alles te googlenquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb daarom ook geen enkel boek aangeraakt. Lees en schrijf hier op het forum mee, vraag wel eens e.e.a. aan vriendinnen met kinderen, en probeer opzoeken op internet sowieso zoveel mogelijk te beperken. Denk zelf dat ik daardoor juist gek zou worden.
Oh, maar dat soort vragen zou ik ook googelen als ik niet meerdere vriendinnen met kinderen had.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh ik zit echt steeds alles te googlenheb nog geen vriendinnen of zussen met kinderen, dus mijn zoekgeschiedenis staat vol met 'hoe help ik baby van de hik af', 'kan mijn baby teveel borstvoeding drinken', 'waarom huilt mijn baby 's avonds' etc.
Google is mijn vriend!
Haha, + 1, ik ben graag zo volledig mogelijk geïnformeerdquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh ik zit echt steeds alles te googlenheb nog geen vriendinnen of zussen met kinderen, dus mijn zoekgeschiedenis staat vol met 'hoe help ik baby van de hik af', 'kan mijn baby teveel borstvoeding drinken', 'waarom huilt mijn baby 's avonds' etc.
Google is mijn vriend!
Gewoon loslaten, het één doen ze eerder dan gemiddeld, het andere later en het heeft totaal geen zin om je er druk over te makenquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Over dat soort vragen -wanneer een baby iets 'hoort' te doen, of wel/niet 'moet' doen- daar zijn gewoon veel verschillende ideeën over. Heb om me heen gezien dat meerdere vriendinnen daar juist heel onzeker over werden, want hun baby week af.
Scheelt denk ik een hoop dat we zo ongeveer de laatste zijn in onze vriendengroep die aan kinderen beginnen. Kinderen om ons heen (die we regelmatig zien) variëren in de leeftijd van 7 tot eentje-die-nog-geboren-moet-worden (dat is dan wel nummer 3 van dat stel). Dus dat beeld hebben we gelukkig welquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:43 schreef Soempie het volgende:
Je er druk over maken zou ik ook niet doen, maar het is wel leuk om wat kennis over de ontwikkeling te hebben. Ik kijk daardoor -denk ik- op een andere manier naar M., dan zonder die kennis.
En het is ook fijn, als ze wat ouder zijn, dat je weet wat je van ze mag/ kunt verwachten en wat juist nog niet. Ik zie bijvoorbeeld ouders om me heen met weinig begrip voor hun twee- of driejarige, terwijl ik weet dat ze dingen verlangen die nog niet realistisch zijn. En ook dan is het bijvoorbeeld gewoon grappig om te zien hoe ze zich cognitief ontwikkelen.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:55 schreef Mangostine het volgende:
[..]
hoe krijg jij er in godsnaam extra voeding in? Mijnes houdt gewoon zijn lippen op elkaar als ie genoeg geeft gehad. En anders krijg je ruzie met hem.
Haha, Saar kan dan echt enorm driftig wordenquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:51 schreef Mangostine het volgende:
Mijn baby slaapt nog steeds. Ik voorzie dat hij zometeen met knallende honger wakker wordt.
Mijn fv-kids deden het wel. Degene die alleen de fles heeft gehad of sterker dan degene die 5-6 weken live bv heeft gehad..quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:00 schreef Mangostine het volgende:
Clusteren doen borstgevoede baby's, dan drinken ze vaak kleine beetjes en hebben ze meer "mamahonger". Maar dat is volgens mij in de avonduren, zodat ze met een volle buik de nacht in kunnen.
En ik dacht dat flesbaby's het ook konden hebben? Het klassieke "huiluurtje" zegmaar
Lol, lekker pittig dametje dus ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haha, Saar kan dan echt enorm driftig worden![]()
Gisteren was M. haar aan het laten boeren tijdens de fles. Maar daar was ze het niet mee eens. Dus dan gaat ze en brullen en 'klauwen' (dan proberen die kleine handjes vanalles vast te grijpen). Had ze ineens zijn linkeroog te pakken![]()
Dus zeg maar haar nageltjes vastgezet aan de binnenkant van de onderste wimperrand. Ieks
![]()
![]()
Ik heb hem ook moeten verlossen van haar grip
Dat truitje heb ik ook!!!! Heb 'm in 56 maar vind 'm zooo leuk, ga 'm denk nog een maat groter kopen...quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik weet trouwens dat er een kinderkledingtopic is, maar ik wil alleen even dit jurkje showen. Gisteren binnengekomen voor Saartje, en ik vind het zooo ontzettend geweldig. Ga het zo wassen en dan kan ze het straks of morgen aan
[ afbeelding ]
Ohhhquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik weet trouwens dat er een kinderkledingtopic is, maar ik wil alleen even dit jurkje showen. Gisteren binnengekomen voor Saartje, en ik vind het zooo ontzettend geweldig. Ga het zo wassen en dan kan ze het straks of morgen aan
[ afbeelding ]
Naja, officieel een 'sweatjurk', volgens de Hema site. Maar kan als allebei denk ik. Heb nu een maat 62 besteld, denk dat Saartje die (na het wassen zeker) wel aankan als jurkquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lol, lekker pittig dametje dus ookWij doen dat idd ook, tussendoor boeren, en eerst zit ze dan van: 'geef me die fles!
NUU!!!' en dan komt er een boer, en dan piept ze een beetje erna, zovan: 'ohhh, was dat daarom.. nou oke dan
![]()
'
[..]
Dat truitje heb ik ook!!!! Heb 'm in 56 maar vind 'm zooo leuk, ga 'm denk nog een maat groter kopen...Maar is het een jurkje?
ik gebruik het gewoon als shirtje over een lange mouwen romper heen
Tuurlijk! Alleen dan wel deze variant en niet de rozequote:Op vrijdag 7 december 2012 14:02 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ohhh![]()
Zal ik die gewoon stiekem voor mijn zoon kopen?
Dit.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:59 schreef Mangostine het volgende:
Awww wat een schatje
Note to self: meisje bakken, om aan te kleden.
Dat is wel waar inderdaadquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:43 schreef Soempie het volgende:
Je er druk over maken zou ik ook niet doen, maar het is wel leuk om wat kennis over de ontwikkeling te hebben. Ik kijk daardoor -denk ik- op een andere manier naar M., dan zonder die kennis.
En het is ook fijn, als ze wat ouder zijn, dat je weet wat je van ze mag/ kunt verwachten en wat juist nog niet. Ik zie bijvoorbeeld ouders om me heen met weinig begrip voor hun twee- of driejarige, terwijl ik weet dat ze dingen verlangen die nog niet realistisch zijn. En ook dan is het bijvoorbeeld gewoon grappig om te zien hoe ze zich cognitief ontwikkelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bakken jullie een meisje, dan bak ik straks nog wel een jongetje![]()
Ohja, ik zie het idd! Wat grappigquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Naja, officieel een 'sweatjurk', volgens de Hema site. Maar kan als allebei denk ik. Heb nu een maat 62 besteld, denk dat Saartje die (na het wassen zeker) wel aankan als jurk
[..]
Tuurlijk! Alleen dan wel deze variant en niet de roze
Staat genoteerd, kan nog wel even duren want het is een maatje 62.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:14 schreef Soempie het volgende:
Ophelia, dat is echt een gaaf jurkje!Ik wil wel een show-het-jurkje-foto straks per pm hoor.
![]()
Op zich een prima boek hoor, ik ben alleen een beetje allergisch voor het concept "sprongetje".quote:En 'Oei, ik groei!' ken ik verder niet. Terwijl ik me al een jaar lang voorneem het boek eens in te kijken in de bieb, zodat ik er een mening over kan/ mag hebben.
Ze hebben ook zat leuke unisex- en jongetjesdingenquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
Leuke jurk Coco! Deze is onderweg voor de mijnese
oooh, is ie inmiddels te bestellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bakken jullie een meisje, dan bak ik straks nog wel een jongetje
Ik mag lekker 2x zoveel kleertjes kopen![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:52 schreef Mangostine het volgende:
Dat schreeuwen viel mee. Bij de eerste beweging stond ik naast zijn bed te stuiteren met de fles![]()
Maar die standje 2 -speen had ik eerder moeten doen, 150 cc zat er in nog geen kwartier in
Nee, kruipen ipv tijgeren. En bij tijgeren raken veel meer lichaamsdelen de grondquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:29 schreef Mangostine het volgende:
Kyara, dan wil hij toch juist wel dat bepaalde lichaamsdelen de grond raken?
Wat goed dat ie kruipt!
En alles drie halen, twee betalen vandaagquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
oooh, is ie inmiddels te bestellen?
Ik mag lekker 2x zoveel kleertjes kopen
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En alles drie halen, twee betalen vandaag(had ik dat woensdag maar geweten...)
vooralsnog zit het er nog in. *rent weg*quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Pas op dat het weer niet té snel gaat hè. Dan komt het net zo hard weer terug ervaring
Sint kreeg vast korting, ik heb hem ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:58 schreef Kyara het volgende:
Ik vond het als n00b ook wel fijn om dingen te lezen. Zeker voor de 1e maanden zo'n van week tot weer boek. En nu heb ik van sinterklaas Mensenkinderen van Steven Pont gekregen en dat is ook erg interessant.
Hij is verder prima, maar dat is hij altijd geweest. Nooit suf of veel slapen en altijd goeie poep en plasluiers. Na de opname toen hij een week oud was zijn we ontslagen bij de KA, dus nu is het CB. Denk ik. Maar wij zijn het vooral zelf die het in de gaten houden. Het CB vond vrij weinig ervan, toen ik ernaar vroeg werd gezegd dat het kleurtje wel tot een week of zes kon aanhouden. Duurt ook langer door de borstvoeding schijnt. Maar nu is hij dus zeven weken en nog steeds best wel geel, dus wij waren vanmorgen bij de huisarts met de mededeling dat we hem toch nog eens wilden laten prikken. Vond ze best.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:49 schreef Mangostine het volgende:
Jemig Mineola, nog steeds? Loop je nog bij de KA of volgt het CB het nu?
Ik dacht echt dat dat geel zien puur iets van de eerste paar dagen was. Hoe is het verder met hem?
Dat klinkt goed! Wanneer mogen jullie naar huis, gaat zoiets met een dagopname?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:43 schreef freecell het volgende:
Hullo
Alles goed hier, geen bijzonderheden.
toch vervelend, want je maakt je zorgen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:14 schreef Mineola het volgende:
[..]
Hij is verder prima, maar dat is hij altijd geweest. Nooit suf of veel slapen en altijd goeie poep en plasluiers. Na de opname toen hij een week oud was zijn we ontslagen bij de KA, dus nu is het CB. Denk ik. Maar wij zijn het vooral zelf die het in de gaten houden. Het CB vond vrij weinig ervan, toen ik ernaar vroeg werd gezegd dat het kleurtje wel tot een week of zes kon aanhouden. Duurt ook langer door de borstvoeding schijnt. Maar nu is hij dus zeven weken en nog steeds best wel geel, dus wij waren vanmorgen bij de huisarts met de mededeling dat we hem toch nog eens wilden laten prikken. Vond ze best.
Oh, en waardoor het komt? Geen idee, maar premature kindjes hebben het relatief vaak.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:35 schreef freecell het volgende:
Hij slaapt! Rustig, in een bedje! Al anderhalf uur
Wat heerlijk voor hem!
Ik heb hem voor je in maat 74 (valt als een 68). Te klein gekocht voor mijn smurf en dus maar 1 keer gedragenquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lol, lekker pittig dametje dus ookWij doen dat idd ook, tussendoor boeren, en eerst zit ze dan van: 'geef me die fles!
NUU!!!' en dan komt er een boer, en dan piept ze een beetje erna, zovan: 'ohhh, was dat daarom.. nou oke dan
![]()
'
[..]
Dat truitje heb ik ook!!!! Heb 'm in 56 maar vind 'm zooo leuk, ga 'm denk nog een maat groter kopen...Maar is het een jurkje?
ik gebruik het gewoon als shirtje over een lange mouwen romper heen
Uhm volgens.mij heb je die naar mij gestuurd. Althans hij zat ook in de doos toenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:23 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik heb hem voor je in maat 74 (valt als een 68). Te klein gekocht voor mijn smurf en dus maar 1 keer gedragen
Omnomnom indeed! Zou daar zo een hele fles van leegdrinkenquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:21 schreef bitterend het volgende:
Nee man! gewoon bij de apotheek! op een lepeltje...mondje in...nomnom!
ook bij de Kruidvat:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:08 schreef Twinkly het volgende:
Lol ik las weer eens van onder naar boven (mobiel) en begreep dat je man de Tepel aflikt als er nog wat opligt
Lol ik las weer eens van onder naar boven (mobiel) en begreep dat je man de Tepel aflikt als er nog wat opligt
Heb je daar ook een recept van?quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:25 schreef freecell het volgende:
[..]ik maak zelf tijmsiroop, variant voor kinderen (maar wel met honing, dus niet onder een jaar) en een variant voor volwassenen, met whisky, blijft het langer goed en werkt beter)
Lekker
O, en...
Thuis
Zal wel gewoon niet weten hoe ze moet reageren. Heeft ze zelf kinderen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:51 schreef Zoë23 het volgende:
Oh en.. Deel je met n vriendin hoe het gaat (slecht slapen, pijn, sara niet fit etc) zegt ze: oh vervelend, zijn jullie lekker aan het genieten verder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Enf, pfff dat klinkt als een zware nacht
Life is what happens while you are busy making other plans...
Oh god ja das ook weer waar.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:33 schreef Phaidra het volgende:
Enf, vervelend! Maar overdag wakker houden werkt vaak averechts, omdat ze dan oververmoeid de nacht in gaan, waardoor inslapen juist lastiger is.
Zoë ook al zo'n rotnacht
Free, heerlijk dat jullie thuis zijn
De mini en ik hebben een buikgriep te pakken. Het lijkt nu langzaam de goede kant op te gaan met ons allebei, 'gelukkig' heb ik er meer last van dan de mini.
Herkenbaar.. Ja idd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:11 schreef Skoap het volgende:
Enfermera, Luc wordt tegenwoordig standaard tussen half 5 en half 6 wakker. Ik stop dan zijn speen in zijn mond en ga weer in bed liggen. Helaas is het na 10 min dan vaak al weer mis. Eerst heb ik geprobeerd steeds zijn speen weer terug te stoppen, maar ik bleef heen en weer lopen. Tegenwoordig leg ik hem gewoon bij ons in bed. Hij slaapt dan eigenlijk altijd gelijk weer verder tot een uur of 7. Ik heb het maar opgegeven hem van 5 tot 7 in zijn eigen bed te laten liggen. (Hopelijk krijg ik daar straks geen spijt vanmaar dat zien we dan wel weer)
Tijm met water koken, minuutje of 5 laten pruttelen. Door een koffiefilter kiepen. Dan flink wat honing erdoor. Voor volwassenen aanvullen met whisky of berenburg oidquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hier ook zo'n fijne nacht (hoewel lang niet zo erg als die van Zoë), ik lag om 22u in bed en sliep tegen drieën, vervolgens om half zes en half acht weer wakker.
[..]
Heb je daar ook een recept van?
Dat heb ik met die van 03.00 's nachtsquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:40 schreef freecell het volgende:
Twinkle, ik vind het idd al superlang
Komt ze dan ook om 7:00 weer? Want dat vind ik zo lollig, het maakt niet uit wanneer ik voor het laatstgevoed heb in de nacht, tussen 6:30 en 7:00 heeft hij hoe dan ook honger
Dat moet wel lukkenquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Tijm met water koken, minuutje of 5 laten pruttelen. Door een koffiefilter kiepen. Dan flink wat honing erdoor. Voor volwassenen aanvullen met whisky of berenburg oid
Gister heb je t nog over dat je je kind in bed dondert..misschien moet je dat eerst oplossenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:11 schreef Twinkle20 het volgende:
En ik ben op de menstruatie aan het wachten zodat ik de nacontrole kan doen nav die bloeding. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben .. of ik nog een keertje onder narcose mag cq moet.
Maar tot op heden nog totally niks nada nopes.
Zou het allemaal nog werken? Want als het aan ons ligt krijgt D nog wel een paar broertjes of zusjes.
Welnee, no offence... Lees je eigen post even terug en zoek dan de betekenis van offence op.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:19 schreef Nouk het volgende:
Ik vond gewoon t contrast nogal groot tussen gister of vandaag..no offence hoor.
Je kan t ook een waardevolle tip noemenquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Welnee, no offence... Lees je eigen post even terug en zoek dan de betekenis van offence op.
Offence
Als je na een PPD geen kinderen meer mag krijgen, was nummertje 3 hier ook niet gekomen.
Dank jequote:Op zaterdag 8 december 2012 19:17 schreef Kwisted het volgende:
Ik ben bang voor tandjes, iedereen zegt dat dat echt rot is! Sterkte xanteh!
Hier een fijne dag gehad!
Sinds vandaag weet ik hoe dat voeltquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:43 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Dank jevooral omdat mevrouw graag aan de tepel trekt wil ik niet weten hoe het straks voelt als er tandjes zitten.
Dat idd...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
Ze lijken direct zoveel ouder hè, met een wortel in de hand. Toen ik hier binnenkwam, kon ik me geen voorstelling maken van een half jaar oud baby'tje, maar nu is het bijna zover!quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:07 schreef Marjolijntje het volgende:
Free, weet niet of ik het al gezegd had, maar fijn dat jullie thuis zijn!
Eens hier met de kutopmerking.. Erg flauw..
Hier nog steeds 2-4 voedingen per nacht (of meer, ook regelmatig wel eigenlijk..) ik vind het wel prima. Zorg dat ik zelf op tijd mn bed in ga en dan is het goed te doen.
Mijn baby eet![]()
Jeetje, wat wordt ze groot dan ineens.. /emo
hier ook hoor. Het idee dat hij uberhaupt zou kruipenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:22 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ze lijken direct zoveel ouder hè, met een wortel in de hand. Toen ik hier binnenkwam, kon ik me geen voorstelling maken van een half jaar oud baby'tje, maar nu is het bijna zover!
Hij heeft het een keer geproefd toen hij de fles opwarmde en dan zo beetje op zijn pols druppelde voor de temperatuur! dus niet vers van de bronquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:34 schreef Kwisted het volgende:
Haha echt?
Mijn vent wil echt niet proeven haha. Hij is ook al bang als hij m borst aanraakt t eruit spuit ofzo haha. Hij houdt daar dus afstand van haha.
En vond hij het lekker?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:34 schreef bitterend het volgende:
[..]
Hij heeft het een keer geproefd toen hij de fles opwarmde en dan zo beetje op zijn pols druppelde voor de temperatuur! dus niet vers van de bron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel eerlijk.quote:
wat wat wat?quote:Op zondag 9 december 2012 00:51 schreef Soempie het volgende:
Cadeautjes voor de eerste verjaardag besteld.![]()
Jaquote:Op zondag 9 december 2012 02:16 schreef Kyara het volgende:
M heeft met echt aangestoken met zijn gesnotter. Heb het idee dat ik al de hele herfst verkouden ben. Soms sluimerend en soms ook echt met veel gesnotter en gehoest. Terwijl ik voorgaande jaren hooguit 1 virusje mee pakte. Volgens mij sleept M echt een heleboel virussen van het kdv mee naar huis....
Hebben jullie dat ook?
Een houten poppenwagenquote:Op zondag 9 december 2012 02:29 schreef Kyara het volgende:
dat is lekker op tijd
en wat is het geworden?
Soempie bedankt voor je tip! Dat meedenken hier waardeer ik enorm! Ik denk dat dit namelijk niet zo''n heel stom idee isquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:17 schreef Soempie het volgende:
Twinkle, door die opmerking van Nouk ben ik terug gaan lezen bij de posts van gister. Ik had je post over je gesprek bij de huisarts gemist eerder. Ik begrijp dat 'home start' niets voor je is, maar misschien is het wel goed om wat ondersteuning te krijgen bij de interactie tussen jou en je dochtertje. Er bestaat een programma voor (wetenschappelijk bewezen dat het werkt), de Ouder-baby interventie, maar misschien kan de psycholoog of het cb je al goede informatie of ondersteuning hierbij geven.
Het programma is er speciaal voor depressieve moeders met een kindje jonger dan 12 maanden. Een goede interactie tussen ouder en kind is belangrijk voor bijvoorbeeld een veilige hechting en daarom is deze interventie er. Misschien voor nu niet nodig, maar mocht het langer duren voor je bij een psycholoog terecht kunt of mocht je toch denken wat meer ondersteuning nodig te hebben, dan weet je dat het bestaat. Niet stom bedoeld.
Een trein van Duplo.quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 06:41 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Een houten poppenwagenlag voor weinig bij het kruidvat
Wat is die ridder te paard?quote:Op zondag 9 december 2012 09:44 schreef Kyara het volgende:
Leuk spul!
Midas heeft met sinterklaas ook veel duplo gekregen. Maar op dit moment zijn alle soorten ballen, zijn ridder te paard en een kwispelend hondje dat je uit kunt laten favoriet.
Ik denk dat Midas van ons + familie de whisbone flip krijgt:
[ afbeelding ]
ohhhh wat is het? ik vind hemquote:Op zondag 9 december 2012 09:54 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik ook zo leuk. Staat op het verlanglijstje. En, en, en...![]()
Ik hou van speelgoed van hout.![]()
Heb ook lang getwijfeld tussen de duplo trein en de trein van Brio.
Leuk he, die voorkeuren. M. is helemaal gek van alles wat kan draaien en dan vooral wieltjes. Alle auto's draait hij direct om, zodat hij met de wieltjes kan pielen. Maar laatst ook, we waren in het theater en hij kroop rond. Gaat hij er opeens vandoor om aan de wielen van een buggy te draaien. Het kindje zat er nog in en de ouders stonden even verbaasd te kijken dat hun buggy heen en weer bewoog.quote:Op zondag 9 december 2012 09:53 schreef Kyara het volgende:
En of ander plastic ding dat gaat rijden en hiniken als je op het hoofd van de ridder duwt. Geen idee waar het vandaan komt, was een cadeautje. Midas vindt alles leuk waar hij achteraan kan.....
Ja, die is zo leuk.quote:Op zondag 9 december 2012 09:57 schreef Kyara het volgende:
We hebben hier al ontzettend veel houten puzzels en blokken. Heel veel staat nog bij mijn moeder op zolder dus ben compleet het overzicht kwijt...
deze heeft Midas trouwens met sinterklaas gekregen:
[ afbeelding ]
Het is een puzzel, maar je kunt ook gewoon met die diertjes spelen. Janod Chunky Puzzel Huisdieren.quote:
Jongetjesquote:Op zondag 9 december 2012 10:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leuk he, die voorkeuren. M. is helemaal gek van alles wat kan draaien en dan vooral wieltjes. Alle auto's draait hij direct om, zodat hij met de wieltjes kan pielen. Maar laatst ook, we waren in het theater en hij kroop rond. Gaat hij er opeens vandoor om aan de wielen van een buggy te draaien. Het kindje zat er nog in en de ouders stonden even verbaasd te kijken dat hun buggy heen en weer bewoog.Z'n loopfiets gooit hij ook vaak om, zodat hij de wielen kan draaien.
[ afbeelding ]
Elke keer weer.
Leuk ook als ouders zulke dingen bewaard hebben.quote:Op zondag 9 december 2012 10:07 schreef Kyara het volgende:
Leuk is dat he! Mijn moeder heeft ook nog mijn fisher price camper van vroeger. Zo leuk dat oude speelgoed
(en dan zie je ook dat bepaald speelgoed echt tijdloos is: fisher price, duplo, houten speelgoed)
Echt he, jongetjes.quote:Op zondag 9 december 2012 10:08 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
JongetjesMijnese doe je ook geen groter plezier dan een bugaboo niet direct op te ruimen, er wordt dan eindeloos aan die wielen gedraaid. En gelikt
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Ja, die wil ik voor de 1e verjaardag van de meisjesquote:Op zondag 9 december 2012 10:28 schreef SupremeEvil het volgende:
Nohh, leuk speelgoed. Ik hou ook van houten speelgoed. Van janod is er ook een roze poppenwagen met stippen ook superleuk!
Mini is verkouden hier... Neus zit nog niet helemaal verstopt maar vraag me af of ik er nu al wat mee moet voordat ze niet meer lekker kan drinken. Ze is verder wel happy baby gelukkig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op zondag 9 december 2012 10:57 schreef Zoë23 het volgende:
Kyara, trein van duplo heb ik laatst voor mijn neefje gekocht, vond je ie leuk!
En gister bij schoonzus geweest, heeft S met houten speelgoed gespeeld ( http://www.pippelhoutensp(...)ollerbaan-giraf.html ) vond ze helemaal geweldig
Superleuk!quote:Op zondag 9 december 2012 11:20 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]ik heb gisteren een soortgelijk ding bij het Kruidvat gekocht voor 7,50. Die krijgt Faye voor kerst!
quote:Op zondag 9 december 2012 10:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leuk he, die voorkeuren. M. is helemaal gek van alles wat kan draaien en dan vooral wieltjes. Alle auto's draait hij direct om, zodat hij met de wieltjes kan pielen. Maar laatst ook, we waren in het theater en hij kroop rond. Gaat hij er opeens vandoor om aan de wielen van een buggy te draaien. Het kindje zat er nog in en de ouders stonden even verbaasd te kijken dat hun buggy heen en weer bewoog.Z'n loopfiets gooit hij ook vaak om, zodat hij de wielen kan draaien.
[ afbeelding ]
Elke keer weer.
quote:Op zondag 9 december 2012 10:54 schreef Soempie het volgende:
Al die speeltjes.
Volgend jaar krijgt hij gewoon een kartonnen doos hoor.
Doen alsof.Dat filmpje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hè, jammer.. Maar opzich nog wel redelijk getukt dus?quote:Op zondag 9 december 2012 12:17 schreef Skoap het volgende:
Enf, Kwisted en Twinkle wat fijn van de goede nachten!
@Twinkle: hier helaas weer geen succes. Meneer werd weer om half 5 wakker. Bij ons in bed gelegd, toen voeding om half 8 maar daarna hebben we nog met zijn 3'en geslapen tot half 12
quote:Op zondag 9 december 2012 10:54 schreef Soempie het volgende:
Al die speeltjes.
Volgend jaar krijgt hij gewoon een kartonnen doos hoor.
Doen alsof.Soempie, wat een heerlijk ventjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo en nu houd ik op en beperk ik me tot het fototopique![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga morgen ofzo de Etos doos ophalen denk ikEn volgens mij hebben meer supermarkten de babydoos
![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 14:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lekkere babies![]()
Die ene foto met die vingertjes die tegen het autowieltje aan prikkenDie vind ik echt heel tof
Ik dacht dat Saar ontzettend goed geslapen had vannacht! Van 24u - 8uBleek dat M. er tussendoor uit is gegaan voor een voeding
Heb ik vol doorheen geslapen. Ik dacht dat moeders juist heel gevoelig hoorden te zijn voor het gehuil van hun kindjes? Geloof dat mijn moederinstinct een beetje stuk is
Lolquote:Op zondag 9 december 2012 14:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lekkere babies![]()
Die ene foto met die vingertjes die tegen het autowieltje aan prikkenDie vind ik echt heel tof
Ik dacht dat Saar ontzettend goed geslapen had vannacht! Van 24u - 8uBleek dat M. er tussendoor uit is gegaan voor een voeding
Heb ik vol doorheen geslapen. Ik dacht dat moeders juist heel gevoelig hoorden te zijn voor het gehuil van hun kindjes? Geloof dat mijn moederinstinct een beetje stuk is
Ja precies.quote:Op zondag 9 december 2012 16:51 schreef Twinkle20 het volgende:
Hahaha denk je wooow wat heeft mijn kind het goed gedaan vanbacht! Jammerrr ... :-p
En bij mij ook hoor...quote:Op maandag 10 december 2012 07:00 schreef Tinuviel het volgende:
Twinkle, die reactie had mij ook kunnen gebeuren hoor, ook al is bij mij de bevalling al langer geleden.
Bij mij ook.quote:Op maandag 10 december 2012 07:00 schreef Tinuviel het volgende:
Twinkle, die reactie had mij ook kunnen gebeuren hoor, ook al is bij mij de bevalling al langer geleden.
Snap ik. Vooral als het hele dagen in de kamer staat.quote:Op maandag 10 december 2012 08:45 schreef freecell het volgende:
Hier de ervaring dat je speelgoed als duplotreinen en keukentjes niet te jong moet kopen. Dan zijn ze er aan gewend als ze oud genoeg zijn en is het dan niet meer leuk en nieuw. Als je het later koopt, als ze er al echt mee kunnen spelen, hebben ze er veel meer lol van.
Ik denk dat je iemand anders bedoelt. Doorslapen gaat hier goed genoeg en ik geef flesvoedingquote:Op maandag 10 december 2012 10:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Coco geef jij 100% bv? Of kan jouw man een voeding van jou overnemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |