Dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:55 schreef SupremeEvil het volgende:
Wat fijn Soesa! Hoop inderdaad dat ze niet ineens weer vergeet hoe het moet (zoals mijnes)
Ik verschoon om 23u nog de dikke plasluier. Heb aantal keer getest, ze zouden 12 u mee moeten kunnen die luiers. Maar niet bij mijnes, en 's ochtends kakt ze ook dus dat kan die dan niet meer aan. Dsja, zekere voor t onzekere. Maar ze vindt het niet altijd tof...
Ze is 4 maanden oud vandaag!
Luc meestal ook, kan je daarna dus gelijk weer verschonenquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:01 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
. Ze poept vaak als ze 's ochtends nét een schone luier om heeft. Dat poept ook het lekkerst denk ik![]()
n00b!quote:
Oh, lol! My bad.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:05 schreef Mangostine het volgende:
[..]
n00b!
Denk je dat je een ritme hebt, is het ritme weer weg.
Ik ga trouwens ook eens de 1-2-3- speen erbij pakken en op standje 2 zetten. Misschien gaat het hem niet snel genoeg.
Vaak 's avonds, maar kan ook best 's ochtendsquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:57 schreef Mangostine het volgende:
Mja ik heb niet de indruk dat hij niet lekker is ofzo... Meer dat ie het zelf ook even niet weet en veel leuker vindt om bij mama te zijn en te lachen en kletsen.
Clusteren is 's avonds toch?
Hij slaapt nu. Kijken of ie zometeen gereset is.
Dat is de lol met baby's hè? Er zijn boeken vol geschreven over sprongetjes, hoeveelheden cc's, regeldagen... En het kan dat dat voor jouw baby opgaat. Maar het kàn ook heel anders zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Vaak 's avonds, maar kan ook best 's ochtends.
Wist niet eens dat er een topic wasquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:10 schreef Mangostine het volgende:
Heb je al gespiekt in het ks topic Coco?
Ik vertelde toch gisteren over dat spiertrekje in mijn buik? Dus ik zo voelen. Voel ik ineens een knobbel.
Ik heb daarom ook geen enkel boek aangeraakt. Lees en schrijf hier op het forum mee, vraag wel eens e.e.a. aan vriendinnen met kinderen, en probeer opzoeken op internet sowieso zoveel mogelijk te beperken. Denk zelf dat ik daardoor juist gek zou worden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:15 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Dat is de lol met baby's hè? Er zijn boeken vol geschreven over sprongetjes, hoeveelheden cc's, regeldagen... En het kan dat dat voor jouw baby opgaat. Maar het kàn ook heel anders zijn.
Met andere woorden, geen peil op te trekken.
Oh ik zit echt steeds alles te googlenquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb daarom ook geen enkel boek aangeraakt. Lees en schrijf hier op het forum mee, vraag wel eens e.e.a. aan vriendinnen met kinderen, en probeer opzoeken op internet sowieso zoveel mogelijk te beperken. Denk zelf dat ik daardoor juist gek zou worden.
Oh, maar dat soort vragen zou ik ook googelen als ik niet meerdere vriendinnen met kinderen had.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh ik zit echt steeds alles te googlenheb nog geen vriendinnen of zussen met kinderen, dus mijn zoekgeschiedenis staat vol met 'hoe help ik baby van de hik af', 'kan mijn baby teveel borstvoeding drinken', 'waarom huilt mijn baby 's avonds' etc.
Google is mijn vriend!
Haha, + 1, ik ben graag zo volledig mogelijk geïnformeerdquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh ik zit echt steeds alles te googlenheb nog geen vriendinnen of zussen met kinderen, dus mijn zoekgeschiedenis staat vol met 'hoe help ik baby van de hik af', 'kan mijn baby teveel borstvoeding drinken', 'waarom huilt mijn baby 's avonds' etc.
Google is mijn vriend!
Gewoon loslaten, het één doen ze eerder dan gemiddeld, het andere later en het heeft totaal geen zin om je er druk over te makenquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Over dat soort vragen -wanneer een baby iets 'hoort' te doen, of wel/niet 'moet' doen- daar zijn gewoon veel verschillende ideeën over. Heb om me heen gezien dat meerdere vriendinnen daar juist heel onzeker over werden, want hun baby week af.
Scheelt denk ik een hoop dat we zo ongeveer de laatste zijn in onze vriendengroep die aan kinderen beginnen. Kinderen om ons heen (die we regelmatig zien) variëren in de leeftijd van 7 tot eentje-die-nog-geboren-moet-worden (dat is dan wel nummer 3 van dat stel). Dus dat beeld hebben we gelukkig welquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:43 schreef Soempie het volgende:
Je er druk over maken zou ik ook niet doen, maar het is wel leuk om wat kennis over de ontwikkeling te hebben. Ik kijk daardoor -denk ik- op een andere manier naar M., dan zonder die kennis.
En het is ook fijn, als ze wat ouder zijn, dat je weet wat je van ze mag/ kunt verwachten en wat juist nog niet. Ik zie bijvoorbeeld ouders om me heen met weinig begrip voor hun twee- of driejarige, terwijl ik weet dat ze dingen verlangen die nog niet realistisch zijn. En ook dan is het bijvoorbeeld gewoon grappig om te zien hoe ze zich cognitief ontwikkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |