Als die bussen al niet met 3cm om kunnen gaanquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alsof die vrachtwagens ermee zitten3cm sneeuw
In Zwitserland en Scandinavië etc kunnen ze allemaal omgaan met een sneeuwlaag van minstens 1 meter, maar in Nederland ligt bij 10 cm heel het land plat
quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:22 schreef AldoTheApache het volgende:
examen van vandaag gaat gewoon door
Als ze het naar maandag hadden verplaatst was ik zo boos geworden hequote:
Ja dat snap ik. Dan mis je een heel examenquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als ze het naar maandag hadden verplaatst was ik zo boos geworden he
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Dan mis je een heel examen
Hehe, haal je vast wel weer inquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
InderdaadNo way dat ik dan later op mijn vakantie ga
Dikke middelvinger naar de uni dan
Dan kan iedereen alvast ff een peuk roken in het vliegtuig ofzoquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, haal je vast wel weer in.
1:40 uur, dafuq.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan kan iedereen alvast ff een peuk roken in het vliegtuig ofzo
Ik heb mijn muts al op.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik kan straks mijn russische bontmuts weer opdoen als ik naar de uni ga
ja en toen is hij snel naar binnen gegaan, komen wij 3 minuten te laat lopen ze te zeikenquote:
Ik vind dingen er echt niet uit zienquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb er zo een
[ afbeelding ]
maar draag hem zo
[ afbeelding ]
"Sorry ik kan er niks aan doen, kwam door het weer"quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en toen is hij snel naar binnen gegaan, komen wij 3 minuten te laat lopen ze te zeiken
ja zei ik ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Sorry ik kan er niks aan doen, kwam door het weer"
hahahaquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Docenten
Vans en vertrapte sneeuw is geen goede combinatie
Ik stspte de bus uit en viel eerst bijna achterover en daarna bijna vooroverquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahaik gleed ook bijna 5x weg
hahaha ik lachte zo hard om mensen die vielenquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik stspte de bus uit en viel eerst bijna achterover en daarna bijna voorover.
Hehehequote:Op vrijdag 7 december 2012 09:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha ik lachte zo hard om mensen die vielen
wtf iemand kwam te laat omdat de bus door dit weer vertraging had, werd er boos naar haar geschreeuwd dat ze een briefje moet halenquote:
Mensen hebben ook echt geen begripquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wtf iemand kwam te laat omdat de bus door dit weer vertraging had, werd er boos naar haar geschreeuwd dat ze een briefje moet halen
Dat wijf achter de balie zeurde dat zij ook gewoon op tijd wasquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen hebben ook echt geen begrip.
Dafuq, kromheidquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat wijf achter de balie zeurde dat zij ook gewoon op tijd was
aawh beterschap liefjonquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:23 schreef msacras het volgende:
Nou... wakker geworden omdat m'n bed + kleren doorweekt waren van het nachtzweten en nu ook wakker met zware keelpijn en een dik ontstoken oog.Het goede nieuws is dat die koorts nu wel weg is, hoop ik. Over het algemeen prima dus, wel lekker 10 uur doorgeslapen.
Ahwquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:23 schreef msacras het volgende:
Nou... wakker geworden omdat m'n bed + kleren doorweekt waren van het nachtzweten en nu ook wakker met zware keelpijn en een dik ontstoken oog.Het goede nieuws is dat die koorts nu wel weg is, hoop ik. Over het algemeen prima dus, wel lekker 10 uur doorgeslapen.
Dankquote:
Proxquote:
Ja hoor, behalve dat er sneeuw ligtquote:
goed, vraag me alleen af hoe ik straks thuis ga komen want het blijft sneeuwenquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor, behalve dat er sneeuw ligt
Het is altijd zo glad muh
En met jou?
Ik moet zo naar schoolquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
goed, vraag me alleen af hoe ik straks thuis ga komen want het blijft sneeuwen
hier sneeuwt het alleen maar harderquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moet zo naar school
Gelukkig is het hier wel gestopt
Ben al druk bezig voor je!quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Taex is aan het werk dus doe jij even
Vriendin van mij stuurde die 3 seconden geleden ook.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:09 schreef promisionxexposed het volgende:
Mensen doe hier ook de antisneeuwdans, het sneeuwt nog steeds hard
quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou bijna een fruitmand komen brengen en een blik kippensoep
quote:
Ik ging met de bus naar Arnhem, dat verliep normaal.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:45 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Overigens veilig op je bestemming aangekomen? Mensen van mijn school die met de bus gingen deden er 1,5 uur over terwijl het normaal hij er normaal een half uurtje over doet.Een paar cm sneeuw en het hele OV is ontregeld.
Van 7 tot net. Dus 3,5 uur ofzoquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:51 schreef msacras het volgende:
Goed verhaal. Dus je bent zo'n 3 uur onderweg geweest om weer thuis te eindigen?
haha lekkorrquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik bekijk het positief,, 2 uur betaald koffie gedronken
goed bezigquote:
Doet me denken aan Serious Request 2010, toen heb ik er met een paar vrienden 6 uur over gedaan om van Eindhoven in Leiden te komen.quote:
Ik had gisteren al moeten zeggen dat ik thuis bleefquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
goed bezig
Ik had net tentamenMaar nu dus eindelijk klaar met de uni voor 2012
hahaha aawh komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 7 december 2012 10:58 schreef Taexon het volgende:
Zodra ik levend thuis ben na me week ;p
als het hoger wordt dan een 3 ben ik blijquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had gisteren al moeten zeggen dat ik thuis bleef
Hoe ging het?
Allemachtigquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Doet me denken aan Serious Request 2010, toen heb ik er met een paar vrienden 6 uur over gedaan om van Eindhoven in Leiden te komen.
Maar Tax, waar blijf thet verhaal?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als het hoger wordt dan een 3 ben ik blij
jaloersssssquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nu maar eens mijn backpack inpakken
Ik zal aan je denken als ik zondag een cocktail naar binnen gietquote:
Het was echt horror, eerst moesten we 1,5 uur wachten op een trein van Eindhoven naar ergens anders. Maar de SP deelde gratis tomatensoep uit dus die redde ons levenquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
AllemachtigToen was het ook zo'n bende ja
Ik ben ook erg benieuwd naar het verhaal
aaaawh wat ben je toch een schatjequote:Op vrijdag 7 december 2012 11:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik zondag een cocktail naar binnen giet
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aaaawh wat ben je toch een schatje
neequote:Op vrijdag 7 december 2012 11:03 schreef Rockiejj het volgende:
http://thelivegenerator.com/?r=1293327
koop dan gewoon opnieuw pauperquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Maar schatje..
Ik ben door mn xbox live heen haha
Wow, wel chill dat ze tomatensoep uitdeeldequote:Op vrijdag 7 december 2012 11:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Het was echt horror, eerst moesten we 1,5 uur wachten op een trein van Eindhoven naar ergens anders. Maar de SP deelde gratis tomatensoep uit dus die redde ons leven(Vriend die mee was heeft daarna serieus op de SP gestemd
). Toen waren we eindelijk ergens anders, Breda ofzo. Een half uur gewacht op een trein naar Schiphol. Ook nog een tijdje daar stilgestaan, eenmaal op schiphol na nog een uur een trein naar Den Haag kunnen pakken en toen eindelijk door naar Leiden.
Ja maar dit is goedkoper!quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
koop dan gewoon opnieuw pauper
haal die huid er maar af jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
Heb ik mooi de tijd om mijn gezicht te scheren
Wtfquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wow, wel chill dat ze tomatensoep uitdeelde
Maar wat een ramp was dat ja.
Ik had toen een vriendin vlakbij Roosendaal wonen en ging naar mij toe, ik zou haar tegemoet komen (gratis ov jeweet). Toen ging er geen trein van Rotterdam naar Utrecht en moesten we via den haag.
zet je het er maar bij nu?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
Heb ik mooi de tijd om mijn gezicht te scheren
Apeldoorn - Rotterdam is hetzelfde traject als naar Den Haag. Pas bij Gouda splitsen zequote:Op vrijdag 7 december 2012 11:12 schreef msacras het volgende:
[..]
WtfOhja Utrecht was het centrum van de ramp. Hopen dat de NS het dit jaar beter doet.
Jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zet je het er maar bij nu?
Nou rockiej is er nu ook hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa in de avond is het erger
ik zei ok in de veronderstelling dat je het niet echt zou doenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jaa stuur door dan.
- promisionxexposed
Ja ik ben licht autistisch he.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zei ok in de veronderstelling dat je het niet echt zou doen
Op wat?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
Rockiejj, je weet dat daar een ban op staat?
Dat mag niet. Lees de policy maar eens.quote:
Gelukkig heb ik dat nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:38 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb vlektyfus.
je bent het, kijk maar naar je naam.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:38 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb vlektyfus.
okee wacht ff.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat mag niet. Lees de policy maar eens.
[..]
Gelukkig heb ik dat niet
Excuses, ik ben vlektyfusquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
je bent het, kijk maar naar je naam.
Het staat niet voor niets in een afgesloten subforum hèquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:41 schreef Rockiejj het volgende:
Oja je hebt gelijk Vinn, mijn excuses. Dat wist ik niet.
En dat is fijn omdat...?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:44 schreef Vinniiee het volgende:
GODVERDOMME WAT HEB IK EEN GELUK
Ik lees net dat de bussen hier gestopt zijn met rijden
Ah zo. Dat was bij ons altijd op de laatste schooldag zo. Mensen uit een bepaald dorp gaan altijd met de bus naar school, zeker in de winter. Altijd komt er op een zeker tijdstip iemand de klas binnen, verteld dat de laatste bus over een kwartier gaat. Zoef, weg zijn al die mensen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik net thuis ben. Anders was ik niet thuis gekomen vandaag
Haha, ja zo ging het bij ons ook altijdquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Ah zo. Dat was bij ons altijd op de laatste schooldag zo. Mensen uit een bepaald dorp gaan altijd met de bus naar school, zeker in de winter. Altijd komt er op een zeker tijdstip iemand de klas binnen, verteld dat de laatste bus over een kwartier gaat. Zoef, weg zijn al die mensen.
neequote:Op vrijdag 7 december 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ken je zelf toch ook opzoeken dan.
balenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan het zo snel ook niet vinden.
anders kan ik 7 km gaan lopenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze nog rijden
Kunnen je ouders je niet ophalen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
anders kan ik 7 km gaan lopen
vader werkt tot 5 uur en mijn moeder wil nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kunnen je ouders je niet ophalen?
Met iemand meerijden uit je klas die wel opgehaald wordt?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vader werkt tot 5 uur en mijn moeder wil niet
we zijn met 8 personen en iedereen gaat met de busquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met iemand meerijden uit je klas die wel opgehaald wordt?
Ja maar als de bus niet rijd, dan moet je toch iets?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
we zijn met 8 personen en iedereen gaat met de bus
heb een vliegend tapijtquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar als de bus niet rijd, dan moet je toch iets?
Station is nu uitgestorven en mensen vragen me welke bus ze moeten hebben....quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha aawh komt wel goed schatje
ja eeuh.. Ga lekker aan iemand anders vragen!quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Station is nu uitgestorven en mensen vragen me welke bus ze moeten hebben....lang leve 9292 app
"Sorry, mijn telefoon is leeg, vraag maar aan iemand anders"quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Station is nu uitgestorven en mensen vragen me welke bus ze moeten hebben....lang leve 9292 app
hahaha lekker danquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oh trouwens, gisteren had ik 754 posts. Al aardig op weg naar jouw recordquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha lekker danzeker handig die app
Waar kan je dat eigenlijk zien?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh trouwens, gisteren had ik 754 posts. Al aardig op weg naar jouw record
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:47 schreef msacras het volgende:
Lol statusupdate van m'n buurjongen: "I feel sorry for all the people who want to lay suicide by jumping in front of fast driving trains today"
Wat errog
dudequote:Op vrijdag 7 december 2012 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh trouwens, gisteren had ik 754 posts. Al aardig op weg naar jouw record
Haha ik 2! Maar dan kom ik alsnog niet heel ver hoor.quote:
Ligt er ook aan van hoe tot hoe laat je post, en of het druk is of niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:30 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha ik 2! Maar dan kom ik alsnog niet heel ver hoor.
Ik heb bijna 300 posts meerquote:
Zat jij al op de foks?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:31 schreef msacras het volgende:
Ach So. Nee zo hoog kom ik niet denk ik.Met m'n oude account wel ooit zoiets gehad... Nu zit ik meestal rond de 50. Prima aantal opzich.
ik wacht nu op de buzz en dan moet de hond nog uitquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:31 schreef Rockiejj het volgende:
Al komen jullie nu in de tinychat, kunnen jullie zijn hoe de klusjesman bezig is in mn kamer
Sinds 2009 alquote:
ahh oke.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Sinds 2009 al
Maar ik was m'n username + emailadres waarmee ik me had ingeschreven vergeten dus besloot toen maar een nieuwe aan te maken.
Vlegelquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Een meeuw zit aan mn voet te pikken de vlegel
Wat?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Een meeuw zit aan mn voet te pikken de vlegel
Ach, ik zie de noodzaak niet zo. Ik ben nu gewoon actief met dit account en vind het prima zo.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
ahh oke.
Kan een mod dat niet even voor je opzoeken?
ik heb dyscalculatiequote:Op vrijdag 7 december 2012 12:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat?
En ik heb 300 meer, niet 200
tegen mij werd dyscalculatie gezegd, geenidee eigenlijk. Hou me er nooit zo mee bezigquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Het is toch dyscalculie? Dat is iig wat mij altijd is verteld.
Ik werd er ook ooit op getest. Maar nee.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tegen mij werd dyscalculatie gezegd, geenidee eigenlijk. Hou me er nooit zo mee bezig
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Sinds 2009 al
Maar ik was m'n username + emailadres waarmee ik me had ingeschreven vergeten dus besloot toen maar een nieuwe aan te maken.
Het was iig een variatie op Maaike, dat weet ik nog wel. Maar welke cijfers/tekens/dubbele letters erbij is de grote vraag. Automatisch ingelogd blijven enzo.quote:
ik had er een flinke achterstand mee, in groep 8 deed ik rekenen van groep 6 maar in niveau 2 deed ik rekenen op niveau 3/4 dus het is niet extreem ofzoquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik werd er ook ooit op getest. Maar nee.
niet zo handig hequote:Op vrijdag 7 december 2012 12:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Het was iig een variatie op Maaike, dat weet ik nog wel. Maar welke cijfers/tekens/dubbele letters erbij is de grote vraag. Automatisch ingelogd blijven enzo.
Oh nee dat had ik niet, ik had in de eerste klas gewoon extreem veel moeite met wiskunde dat ze het maar hebben getest. Is later ook helemaal goed gekomen, nu is het een van m'n beste vakken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik had er een flinke achterstand mee, in groep 8 deed ik rekenen van groep 6 maar in niveau 2 deed ik rekenen op niveau 3/4 dus het is niet extreem ofzo
Oepsquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik had er een flinke achterstand mee, in groep 8 deed ik rekenen van groep 6 maar in niveau 2 deed ik rekenen op niveau 3/4 dus het is niet extreem ofzo
nee ik was serieusquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OepsIk lachte je uit, ik dacht dat je een grapje maakte. Sowwie
Weet ik tochquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan wel eens serieus zijn hoor
Jawel heurquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha kon zijn dat je het niet wist
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gelukkig maar, anders moest ik huilen dat ik nooit serieus genomen word
je stelt me teleur, ik verwachtte dat jij die zou gaan makenquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
Inb4: seksistische opmerking
Nou ja, zegquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je stelt me teleur, ik verwachtte dat jij die zou gaan maken
ik wil je neem je wel serieusquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja, zeg.
Ik wil je neem je wel serieus
Jaja, ik editte nogquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wil je neem je wel serieus
quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja, zeg.
Ik neem je wel serieus
quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar jij hebt een bruine zak.
Nou...quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb het van een betrouwbare bron vernomen.
Valt best meequote:Op vrijdag 7 december 2012 13:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen dat ze domme grapjes maakt
Het stijgt op en het komt hier weer naar benedenquote:
Vind jij jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Valt best mee
[..]
Het stijgt op en het komt hier weer naar beneden
Lekker door de zwarte troepquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hurray hurraylekker glijden en glibberen morgen
Oh ik kon er wel om lachenquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik zag de humor er niet zo van, vond het eerder nogal smerig
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij ja, ik vind een bruine zak vies
En ik zeg wat ik denk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zeg alleen wat ik lees
quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:21 schreef msacras het volgende:
Goed gesprek. Ik prefereer de blauwe zakken.
Ik de bruine. En daar kwam een flauw grapje uitquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:21 schreef msacras het volgende:
Goed gesprek. Ik prefereer de blauwe zakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |