Als die bussen al niet met 3cm om kunnen gaanquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alsof die vrachtwagens ermee zitten3cm sneeuw
In Zwitserland en Scandinavië etc kunnen ze allemaal omgaan met een sneeuwlaag van minstens 1 meter, maar in Nederland ligt bij 10 cm heel het land plat
quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:22 schreef AldoTheApache het volgende:
examen van vandaag gaat gewoon door
Als ze het naar maandag hadden verplaatst was ik zo boos geworden hequote:
Ja dat snap ik. Dan mis je een heel examenquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als ze het naar maandag hadden verplaatst was ik zo boos geworden he
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Dan mis je een heel examen
Hehe, haal je vast wel weer inquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
InderdaadNo way dat ik dan later op mijn vakantie ga
Dikke middelvinger naar de uni dan
Dan kan iedereen alvast ff een peuk roken in het vliegtuig ofzoquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, haal je vast wel weer in.
1:40 uur, dafuq.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan kan iedereen alvast ff een peuk roken in het vliegtuig ofzo
Ik heb mijn muts al op.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik kan straks mijn russische bontmuts weer opdoen als ik naar de uni ga
ja en toen is hij snel naar binnen gegaan, komen wij 3 minuten te laat lopen ze te zeikenquote:
Ik vind dingen er echt niet uit zienquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb er zo een
[ afbeelding ]
maar draag hem zo
[ afbeelding ]
"Sorry ik kan er niks aan doen, kwam door het weer"quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en toen is hij snel naar binnen gegaan, komen wij 3 minuten te laat lopen ze te zeiken
ja zei ik ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Sorry ik kan er niks aan doen, kwam door het weer"
hahahaquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Docenten
Vans en vertrapte sneeuw is geen goede combinatie
Ik stspte de bus uit en viel eerst bijna achterover en daarna bijna vooroverquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahaik gleed ook bijna 5x weg
hahaha ik lachte zo hard om mensen die vielenquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik stspte de bus uit en viel eerst bijna achterover en daarna bijna voorover.
Hehehequote:Op vrijdag 7 december 2012 09:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha ik lachte zo hard om mensen die vielen
wtf iemand kwam te laat omdat de bus door dit weer vertraging had, werd er boos naar haar geschreeuwd dat ze een briefje moet halenquote:
Mensen hebben ook echt geen begripquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wtf iemand kwam te laat omdat de bus door dit weer vertraging had, werd er boos naar haar geschreeuwd dat ze een briefje moet halen
Dat wijf achter de balie zeurde dat zij ook gewoon op tijd wasquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen hebben ook echt geen begrip.
Dafuq, kromheidquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat wijf achter de balie zeurde dat zij ook gewoon op tijd was
aawh beterschap liefjonquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:23 schreef msacras het volgende:
Nou... wakker geworden omdat m'n bed + kleren doorweekt waren van het nachtzweten en nu ook wakker met zware keelpijn en een dik ontstoken oog.Het goede nieuws is dat die koorts nu wel weg is, hoop ik. Over het algemeen prima dus, wel lekker 10 uur doorgeslapen.
Ahwquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:23 schreef msacras het volgende:
Nou... wakker geworden omdat m'n bed + kleren doorweekt waren van het nachtzweten en nu ook wakker met zware keelpijn en een dik ontstoken oog.Het goede nieuws is dat die koorts nu wel weg is, hoop ik. Over het algemeen prima dus, wel lekker 10 uur doorgeslapen.
Dankquote:
Proxquote:
Ja hoor, behalve dat er sneeuw ligtquote:
goed, vraag me alleen af hoe ik straks thuis ga komen want het blijft sneeuwenquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor, behalve dat er sneeuw ligt
Het is altijd zo glad muh
En met jou?
Ik moet zo naar schoolquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
goed, vraag me alleen af hoe ik straks thuis ga komen want het blijft sneeuwen
hier sneeuwt het alleen maar harderquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moet zo naar school
Gelukkig is het hier wel gestopt
Ben al druk bezig voor je!quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Taex is aan het werk dus doe jij even
Vriendin van mij stuurde die 3 seconden geleden ook.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:09 schreef promisionxexposed het volgende:
Mensen doe hier ook de antisneeuwdans, het sneeuwt nog steeds hard
quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou bijna een fruitmand komen brengen en een blik kippensoep
quote:
Ik ging met de bus naar Arnhem, dat verliep normaal.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:45 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Overigens veilig op je bestemming aangekomen? Mensen van mijn school die met de bus gingen deden er 1,5 uur over terwijl het normaal hij er normaal een half uurtje over doet.Een paar cm sneeuw en het hele OV is ontregeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |