Hier in het noorden ook amper sneeuw en er valt zo te zien ook niets meer bijquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Westen is inderdaad een zware tegenvaller. Misschien 2 cm?
En het is vooral van dat ijswatersneeuw......Bleh!
Alles is nu ook aan het smelten. Dus overal hebben we lekkere grijze drab!
Tuurlijk, met winterbanden kan alles!quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:45 schreef Blik het volgende:
Mocht net alweer de eerste auto uit de sneeuw duwen. Mens had natuurlijk geen winterbanden, anders was ze er makkelijk uit gekomen.
Hier in Utrecht rond de 5cm sneeuw, nu een beetje motsneeuw.
Wat ik hoor van mensen, is dat de opslag van die banden ze tegenstaat.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
"Ja maar dat kost geld, winterbanden"
Ze denken er niet bij na dat zolang je op winterbanden rijdt, je zomerbanden natuurlijk niet slijten.
Nee, zeker niet. Maar ze kwam niet weg aan de zijkant van de weg. Met winterbanden had ze veel meer grip gehad en was ze daar makkelijk uitgekomenquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:49 schreef Cootz het volgende:
[..]
Tuurlijk, met winterbanden kan alles!
winterbanden helpt echt niet tegen alles hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:45 schreef Blik het volgende:
Mocht net alweer de eerste auto uit de sneeuw duwen. Mens had natuurlijk geen winterbanden, anders was ze er makkelijk uit gekomen.
Mijn winterbanden liggen nog in de opslag, morgen onder de auto... lekkere planningquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
winterbanden helpt echt niet tegen alles hooren jah, ik heb ze zelf ook, maar ik rij dan ook iets meer kilometers dan de gemiddelde persoon die alleen in de stad rijdt
En dan zelf er onder leggen? Oh, je overschat de gemiddelde Nederlander nu...quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:53 schreef gebrokenglas het volgende:
In het schuurtje toch? Liggen ze van mij ook. Zoveel ruimte neemt het niet...
Hmja. Dat eronder leggen doe ik ook niet zelf, maar ik laat dat mijn bandenboer doen, en neem die dingen gewoon mee. Gewoon achterbank neer, een stuk plastic eronder, en dan wil dat prima.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:55 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En dan zelf er onder leggen? Oh, je overschat de gemiddelde Nederlander nu...
het dooit ook redelijk nu? vieze papbende word hetquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:45 schreef Blik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |