abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 december 2012 @ 01:23:48 #1
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_120023400

Welkom in het FUT 13 topic!

FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.

Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Spelers opzoeken en teams maken: http://www.futhead.com www.futwiz.com
- Prijzen opzoeken: http://ultimatedb.nl/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Leren fifa spelen Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/po(...)yylzqgfn1gflug1ykgve

Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)

quote:
AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)

quote:
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)

Twitter: https://twitter.com/krasotav
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_120023413
Yo bitches
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 7 december 2012 @ 01:24:50 #3
321382 vandermar
pi_120023415
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:00 schreef Tim86 het volgende:
Wel interessant dit..dat notabene een mod dit schrijft :o

http://forum.ea.com/uk/posts/list/2115127.page

[..]

En als je het niet wil lezen doe je dat lekker niet, dus geen tl;dr en dat soort onzin :+
Interessant stukje :)

Batman the dark knight rises _O_ geniaal staaltje film hoor. Ik zou hem zo nog een keer kijken en dat heb ik enkel met heel erg goede of leuke films :)
RvP; Feyenoord
pi_120023416
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:23 schreef vandermar het volgende:

[..]

Interessant stukje :)

Batman the dark knight rises _O_ geniaal staaltje film hoor. Ik zou hem zo nog een keer kijken en dat heb ik enkel met heel erg goede of leuke films :)
Ik vond hem ook weer heel tof. Werd in de bios alleen gek van het geluid..stond zoooooooooo hard (Imax Arena) dat ik er gewoon koppijn van kreeg en dat heb ik echt nooit. Binnenkort nog een keer kijken..misschien dat ik Dark Knight er nog voor ga kijken..Begins heb ik laatst nog gezien (voor de zoveelste keer :D )
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 7 december 2012 @ 01:25:34 #5
321382 vandermar
pi_120023425
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:24 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik vond hem ook weer heel tof. Werd in de bios alleen gek van het geluid..stond zoooooooooo hard (Imax Arena) dat ik er gewoon koppijn van kreeg en dat heb ik echt nooit. Binnenkort nog een keer kijken..misschien dat ik Dark Knight er nog voor ga kijken..Begins heb ik laatst nog gezien (voor de zoveelste keer :D )
Ik heb ze allemaal op deze na ook minstens twee keer gezien :7 prima films. Er komt toch nog een deel of niet?
RvP; Feyenoord
pi_120023427
De guest-functie is dus ook uit de PS3 versie gesloopt. Wat is het volgende?
pi_120023437
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:25 schreef vandermar het volgende:

[..]

Ik heb ze allemaal op deze na ook minstens twee keer gezien :7 prima films. Er komt toch nog een deel of niet?
Nee, dit was het wat Nolan betreft. Trilogie zit erop en daar blijft het bij ;(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_120023442
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:25 schreef pascal08 het volgende:
Web-app eruit. If you can't fix it, remove it. Zo gaat het bij die guest functie ook _O- _O- _O-

Geojen bedrijf hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_120023443
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:24 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik zat laatst op de 2e rij in Pathe Arena bij Skyfall (IMAX). Geluid vond ik niet enorm hard staan.
pi_120023447
quote:
in FUT? Dat is gedaan omdat het een disconnect zou veroorzaken ofzo en dan won die gozer direct de wedstrijd
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 7 december 2012 @ 01:27:28 #11
321382 vandermar
pi_120023450
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:26 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nee, dit was het wat Nolan betreft. Trilogie zit erop en daar blijft het bij ;(
:( Dan hopen op een nieuwe regiseur. Ik heb alleen geen idee wie. Ik dacht eerst die van Inception maar dat is Nolan :')
RvP; Feyenoord
pi_120023455
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:27 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Web-app eruit. If you can't fix it, remove it. Zo gaat het bij die guest functie ook _O- _O- _O-

Geojen bedrijf hoor
Ik ga echt zelfmoord plegen als FIFA straks niet meer bestaat als mijn site eindelijk af is. :'(
pi_120023460
Over 5 dagen the hobbit _O_
Feyenoord Rotterdam
pi_120023468
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:27 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Ik zat laatst op de 2e rij in Pathe Arena bij Skyfall (IMAX). Geluid vond ik niet enorm hard staan.
Nee, was echt bij die film..ik kom daar ook wel vaker, nooit problemen mee gehad. Las het toevallig later hier op fok ook nog dat meer mensen er last van hadden gehad bij andere voorstellingen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_120023474
quote:
19s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:27 schreef Fuszy het volgende:

[..]

in FUT? Dat is gedaan omdat het een disconnect zou veroorzaken ofzo en dan won die gozer direct de wedstrijd
Weet ik, maar bij de PS3 kon dat niet, geloof ik. Maar goed, ze hebben het uit beide versies gesloopt. EA stimuleert mij om nog autistischer te worden, want vrienden uitnodigen heeft geen zin meer.
pi_120023479
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:27 schreef vandermar het volgende:

[..]

:( Dan hopen op een nieuwe regiseur. Ik heb alleen geen idee wie. Ik dacht eerst die van Inception maar dat is Nolan :')
Gaat voorlopig niet gebeuren. Misschien over 10 jaar weer ofzo, maar eerder niet denk ik.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_120023481
quote:
Godver, dat was het enige wat nog enigzins leuk was :{
pi_120023486
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:29 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Weet ik, maar bij de PS3 kon dat niet, geloof ik. Maar goed, ze hebben het uit beide versies gesloopt. EA stimuleert mij om nog autistischer te worden, want vrienden uitnodigen heeft geen zin meer.
Ik ben zeker aan het twijfelen of ik die volgende fifa ook blind zal kopen. Op de webapp kan ik toch, dus een team fixen gaat wel. Spelen is nog nooit zo'n hel geweest
Feyenoord Rotterdam
pi_120023494
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:29 schreef Zhano het volgende:

[..]

Ik vond spelen tegen iemand met een guest altijd wel leuk..mega doelpuntrijke potjes omdat het verdedigend bij hun nooit zo goed staat als wanneer iemand alleen speelt (omdat je teveel samen op een man afgaat enzo) en ze zelf makkelijker kansen creëren omdat je beter vrij kan lopen. Wel leuk _O- _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_120023498
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:29 schreef Zhano het volgende:

[..]

Dat ene avondje met vrienden FIFA spelen hebben ze nu dus ook weten te vergallen.

Rob Hudson mag wat mij betreft morgen voor de trein springen, want ik ga morgen toch niet de deur uit.
  vrijdag 7 december 2012 @ 01:31:15 #21
321382 vandermar
pi_120023499
Ik wil een 4-2-2-2 zilver team met Duarte als CAM maar kan echt helemaal niets normaals bedenken ;( hij moet als RCAM en het team mag maximaal 70K kosten. Ik zocht om een type Vela in de spits (de Vela van vorig jaar, snel, goed schot, 4* skills minimaal)
RvP; Feyenoord
pi_120023517
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:31 schreef vandermar het volgende:
Ik wil een 4-2-2-2 zilver team met Duarte als CAM maar kan echt helemaal niets normaals bedenken ;( hij moet als RCAM en het team mag maximaal 70K kosten. Ik zocht om een type Vela in de spits (de Vela van vorig jaar, snel, goed schot, 4* skills minimaal)
Rui Fonte _O_
pi_120023518
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:30 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik vond spelen tegen iemand met een guest altijd wel leuk..mega doelpuntrijke potjes omdat het verdedigend bij hun nooit zo goed staat als wanneer iemand alleen speelt (omdat je teveel samen op een man afgaat enzo) en ze zelf makkelijker kansen creëren omdat je beter vrij kan lopen. Wel leuk _O- _O_
Precies. Als je eenmaal op elkaar ingespeeld bent kan FIFA zo leuk zijn, maar blijkbaar vond EA dat het allemaal iets te leuk werd.
pi_120023530
quote:
19s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:29 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Ik ben zeker aan het twijfelen of ik die volgende fifa ook blind zal kopen. Op de webapp kan ik toch, dus een team fixen gaat wel. Spelen is nog nooit zo'n hel geweest
Als ik aan het einde van het jaar geen goed gevoel aan 13 heb overgehouden, dan koop ik geen FIFA meer. Ik moet mezelf wel dwingen, maar EA verdient het gewoon niet.
pi_120023533
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:31 schreef vandermar het volgende:
Elyounoussi ofzo is het enige wat me zo te binnen schiet. Kost je +/- 10k, maar is wel goed te combineren met Henriksen en een Singh
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')