PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Interessant stukjequote:Op vrijdag 7 december 2012 01:00 schreef Tim86 het volgende:
Wel interessant dit..dat notabene een mod dit schrijft
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2115127.page
[..]
En als je het niet wil lezen doe je dat lekker niet, dus geen tl;dr en dat soort onzin
Ik vond hem ook weer heel tof. Werd in de bios alleen gek van het geluid..stond zoooooooooo hard (Imax Arena) dat ik er gewoon koppijn van kreeg en dat heb ik echt nooit. Binnenkort nog een keer kijken..misschien dat ik Dark Knight er nog voor ga kijken..Begins heb ik laatst nog gezien (voor de zoveelste keerquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Interessant stukje
Batman the dark knight risesgeniaal staaltje film hoor. Ik zou hem zo nog een keer kijken en dat heb ik enkel met heel erg goede of leuke films
Ik heb ze allemaal op deze na ook minstens twee keer gezienquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond hem ook weer heel tof. Werd in de bios alleen gek van het geluid..stond zoooooooooo hard (Imax Arena) dat ik er gewoon koppijn van kreeg en dat heb ik echt nooit. Binnenkort nog een keer kijken..misschien dat ik Dark Knight er nog voor ga kijken..Begins heb ik laatst nog gezien (voor de zoveelste keer)
Nee, dit was het wat Nolan betreft. Trilogie zit erop en daar blijft het bijquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal op deze na ook minstens twee keer gezienprima films. Er komt toch nog een deel of niet?
Web-app eruit. If you can't fix it, remove it. Zo gaat het bij die guest functie ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:25 schreef pascal08 het volgende:
De guest-functie is dus ook uit de PS3 versie gesloopt. Wat is het volgende?
Ik zat laatst op de 2e rij in Pathe Arena bij Skyfall (IMAX). Geluid vond ik niet enorm hard staan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond hem ook weer heel tof. Werd in de bios alleen gek van het geluid..stond zoooooooooo hard (Imax Arena) dat ik er gewoon koppijn van kreeg en dat heb ik echt nooit. Binnenkort nog een keer kijken..misschien dat ik Dark Knight er nog voor ga kijken..Begins heb ik laatst nog gezien (voor de zoveelste keer)
in FUT? Dat is gedaan omdat het een disconnect zou veroorzaken ofzo en dan won die gozer direct de wedstrijdquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:25 schreef pascal08 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dit was het wat Nolan betreft. Trilogie zit erop en daar blijft het bij
Ik ga echt zelfmoord plegen als FIFA straks niet meer bestaat als mijn site eindelijk af is.quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Web-app eruit. If you can't fix it, remove it. Zo gaat het bij die guest functie ook![]()
![]()
![]()
Geojen bedrijf hoor
Nee, was echt bij die film..ik kom daar ook wel vaker, nooit problemen mee gehad. Las het toevallig later hier op fok ook nog dat meer mensen er last van hadden gehad bij andere voorstellingen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zat laatst op de 2e rij in Pathe Arena bij Skyfall (IMAX). Geluid vond ik niet enorm hard staan.
Weet ik, maar bij de PS3 kon dat niet, geloof ik. Maar goed, ze hebben het uit beide versies gesloopt. EA stimuleert mij om nog autistischer te worden, want vrienden uitnodigen heeft geen zin meer.quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
in FUT? Dat is gedaan omdat het een disconnect zou veroorzaken ofzo en dan won die gozer direct de wedstrijd
Gaat voorlopig niet gebeuren. Misschien over 10 jaar weer ofzo, maar eerder niet denk ik.quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:27 schreef vandermar het volgende:
[..]Dan hopen op een nieuwe regiseur. Ik heb alleen geen idee wie. Ik dacht eerst die van Inception maar dat is Nolan
Godver, dat was het enige wat nog enigzins leuk wasquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:25 schreef pascal08 het volgende:
Ik ben zeker aan het twijfelen of ik die volgende fifa ook blind zal kopen. Op de webapp kan ik toch, dus een team fixen gaat wel. Spelen is nog nooit zo'n hel geweestquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Weet ik, maar bij de PS3 kon dat niet, geloof ik. Maar goed, ze hebben het uit beide versies gesloopt. EA stimuleert mij om nog autistischer te worden, want vrienden uitnodigen heeft geen zin meer.
Ik vond spelen tegen iemand met een guest altijd wel leuk..mega doelpuntrijke potjes omdat het verdedigend bij hun nooit zo goed staat als wanneer iemand alleen speelt (omdat je teveel samen op een man afgaat enzo) en ze zelf makkelijker kansen creëren omdat je beter vrij kan lopen. Wel leukquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godver, dat was het enige wat nog enigzins leuk was
Dat ene avondje met vrienden FIFA spelen hebben ze nu dus ook weten te vergallen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godver, dat was het enige wat nog enigzins leuk was
Rui Fontequote:Op vrijdag 7 december 2012 01:31 schreef vandermar het volgende:
Ik wil een 4-2-2-2 zilver team met Duarte als CAM maar kan echt helemaal niets normaals bedenkenhij moet als RCAM en het team mag maximaal 70K kosten. Ik zocht om een type Vela in de spits (de Vela van vorig jaar, snel, goed schot, 4* skills minimaal)
Precies. Als je eenmaal op elkaar ingespeeld bent kan FIFA zo leuk zijn, maar blijkbaar vond EA dat het allemaal iets te leuk werd.quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond spelen tegen iemand met een guest altijd wel leuk..mega doelpuntrijke potjes omdat het verdedigend bij hun nooit zo goed staat als wanneer iemand alleen speelt (omdat je teveel samen op een man afgaat enzo) en ze zelf makkelijker kansen creëren omdat je beter vrij kan lopen. Wel leuk![]()
Als ik aan het einde van het jaar geen goed gevoel aan 13 heb overgehouden, dan koop ik geen FIFA meer. Ik moet mezelf wel dwingen, maar EA verdient het gewoon niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben zeker aan het twijfelen of ik die volgende fifa ook blind zal kopen. Op de webapp kan ik toch, dus een team fixen gaat wel. Spelen is nog nooit zo'n hel geweest
Elyounoussi ofzo is het enige wat me zo te binnen schiet. Kost je +/- 10k, maar is wel goed te combineren met Henriksen en een Singhquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:31 schreef vandermar het volgende:
Ik wil een 4-2-2-2 zilver team met Duarte als CAM maar kan echt helemaal niets normaals bedenkenhij moet als RCAM en het team mag maximaal 70K kosten. Ik zocht om een type Vela in de spits (de Vela van vorig jaar, snel, goed schot, 4* skills minimaal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |