Neem jen maar voor 2 weken. Ik wens je succes. Die laat zich niet corrigeren. Sterker nog, al zou je d'r hartstikke doodslaan dan nog boeit het haar geen reet en doet ze wat ze zelf wilt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:26 schreef Logician het volgende:
Ik zit met open mond rtl4 te kijken hier
Geef mij die kinderen voor 2wk!![]()
Slaan is sowieso geen optie imho, dreigen ook niet, duidelijkheid, niet te veel keuze geven (nooit meer dan 2 opties) en consequent handelen en blijven handelen in mijn ervaring wel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Neem jen maar voor 2 weken. Ik wens je succes. Die laat zich niet corrigeren. Sterker nog, al zou je d'r hartstikke doodslaan dan nog boeit het haar geen reet en doet ze wat ze zelf wilt.
Concequent blijven is inderdaad de truuk. Maar dat zorgt ook wel af en toe voor driftbuien, want als madam in d'r hoofd heeft dat iets wel gaat gebeuren terwijl ze weet dat het niet mag, dan is het toch even uitproberen. Bij jen is dat minimaal een half uur krijsen en gillen tot de buren op de muren gaan bonken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:34 schreef Logician het volgende:
[..]
Slaan is sowieso geen optie imho, dreigen ook niet, duidelijkheid, niet te veel keuze geven (nooit meer dan 2 opties) en consequent handelen en blijven handelen in mijn ervaring wel.
Maar ja ik heb zelf natuurlijk maar 3 kinderen en coach voornamelijk gezinnen met een kind met autisme, dus het zal vast niet bij elk kind werken, alleen in de meeste gevallen wel.
Lekker laten afkoelen en geen enkele emotie op uitdoen, hoe lastig dat ook is.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Concequent blijven is inderdaad de truuk. Maar dat zorgt ook wel af en toe voor driftbuien, want als madam in d'r hoofd heeft dat iets wel gaat gebeuren terwijl ze weet dat het niet mag, dan is het toch even uitproberen. Bij jen is dat minimaal een half uur krijsen en gillen tot de buren op de muren gaan bonken.
Het is gewoon soms sneu voor leyla hoe goed ik ben in negeren van drama.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:39 schreef Logician het volgende:
[..]
Lekker laten afkoelen en geen enkele emotie op uitdoen, hoe lastig dat ook is.
Zodra je mee gaat in de emotie hebben ze jeMaar dat wel damn lastig af en toe
Ff kussensloop wassen en verder vooral niet je hele huis proberen te ontsmetten. Stop al die energie in kammen kammen en kammen. Luizen verlaten namelijk zelden hun gastheer, dat betekend hun dood.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:42 schreef Logician het volgende:
Net een brief van de middelbare! school van mijn zoon dat er daar hoofdluis heerst, bah
Denk dat dat juist heel goed is in het voorkomen van nog meer drama, aangezien het dus niet werktquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is gewoon soms sneu voor leyla hoe goed ik ben in negeren van drama.
Thx voor de tip, ik haaaaaaat creepy crawliesquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ff kussensloop wassen en verder vooral niet je hele huis proberen te ontsmetten. Stop al die energie in kammen kammen en kammen. Luizen verlaten namelijk zelden hun gastheer, dat betekend hun dood.
Als jij een Pm hebt, wil je 'm dan naar mij doorsturen? Ik ben ook zo mega nieuwsgierig en het blijft stil op Pm vlakquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
Jaaaaaaaaaah keshetbaby!!!! Gefeliciteerd! ik hun jullie zo ontzettend een fijne knusse kraamperiode in jullie eigen huisje..... Geniet lekker samen.
Pm anyone? Heeeeeeeeel nieuwsgierig.....
'Hallo blaas, stop eens met doen alsof je een trampoline bent voor Bean. Ktnhxbai!'quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:24 schreef Fieder het volgende:
Jaaaaaanu met je verse baby knuffelen!!
Lekker rustig aan Milka, heel verstandig!
Ik las eerst; ik heb mijn blaas gebeldkon dat maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |