hier de 1ste 1 uur en 48 min en de 2e in 55 min.... en beide begonnen met een spontane vliesbreuk. En beide een hel van een weeenstorm.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neen, dat snap ikmaar als ik zeg dat 2 uur best wel HEEL snel is bedoel ik toch ook niet dat je maar meteen >24 uur bezig moet zijn?
/hormonaal
^^ +u!quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:45 schreef Logician het volgende:
Ja ik ben ook erg beniewd naar de andere dames
Ik dender de top 10 in.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:48 schreef ohnee het volgende:
Idd, er zijn er nog 2 die aan het bevallen zijn of nu een kleintje in de armen hebben...![]()
Sta gewoon 2e op de lijst
Hoop wel dat ze nog even blijft zitten... Ik hou van sneeuw en winter maar dit lijkt me hel als mn vriend met spoed naar huis moet, opa/oma peuter moeten ophalen en we wellicht naar zkh moeten.... Lekker glijden op de weg met zn allen.. brrrrrrr
Volgende maandquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:25 schreef papillion het volgende:
Super mooi
Kan er nu wel 'n foto van maken maar dan is het niet veel anders als op het plaatje. Volgende maand mag ik iedereen aan het rammelen maken met 'n babytje erin.
Klinkt inderdaad een beetje eng ... Wil er al helemaal niet denken dat het technisch gezien al in 2012 kan gebeuren al is de kans relatief klein...quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Volgende maand
Dat klinkt te dichtbij.
kassa hij is er! Erg benieuwd naar de naamquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:57 schreef Keshet het volgende:
Ik had gisterochtend heul stiekem al 4 cm ontsluiting. Om 1 uur zijn de vliezen gebroken. Om 3 uur had ik nog steeds 4cm. Daarna werden de opwekkers opgehoogd en om 4 uur had ik 10cm en mocht ik persen!
Om 16.50 is mijn zoon geboren! Hij woog 3115 gram, is ongeveer 50cm lang en hij heeft hele schattige haartjes!
Ik heb hem zelf aangepakt en hij mocht meteen bij me liggen!
Hij is eigenlijk net iets te licht en daarom zijn we 1 nachtje in het kraamhotel gebleven. We gaan waarschijnlijk zo naar huis.
We voelen ons beide prima. Echt, hij is zo geweldig!
Zijn naam mag via PM doorgegeven worden.
Dat laatste denk ik zeker! En gewoon al, zo lang lijkt me het toppunt van frustrerendheid. Maar wat voor een bevalling je ook hebt, ik hoor maar zelden dat het een makkie was.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:48 schreef Logician het volgende:
Hier ook laatste bevalling in 01:50min en dat was ook wee op wee zonder pauze.
En daarna 2dgn lang hele gemene naweeen, dus heb mijn portie toen echt wel gehad terwijl iedereen idd. een beeld heeft van ach 1:50 makkie.
Ik denk trouwens echt wel dat de combinatie van vermoeidheid en pijn bij een lange bevalling de hele ervaring veel heftiger en pijnlijker maken.
Werd ook ingeleid ja! Ben erg benieuwd.. En ik deel je 'help het gaat te snel!!'-gevoelquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:07 schreef Ticootje het volgende:
Gefeliciteerd keshet!!
Ladylike was toch ook bezig???
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:57 schreef Keshet het volgende:
Ik had gisterochtend heul stiekem al 4 cm ontsluiting. Om 1 uur zijn de vliezen gebroken. Om 3 uur had ik nog steeds 4cm. Daarna werden de opwekkers opgehoogd en om 4 uur had ik 10cm en mocht ik persen!
Om 16.50 is mijn zoon geboren! Hij woog 3115 gram, is ongeveer 50cm lang en hij heeft hele schattige haartjes!
Ik heb hem zelf aangepakt en hij mocht meteen bij me liggen!
Hij is eigenlijk net iets te licht en daarom zijn we 1 nachtje in het kraamhotel gebleven. We gaan waarschijnlijk zo naar huis.
We voelen ons beide prima. Echt, hij is zo geweldig!
Zijn naam mag via PM doorgegeven worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |