Ooohh wat fijn!!!quote:Op vrijdag 7 december 2012 02:10 schreef OooLizaooO het volgende:
Hij is er! Om 01:22 is Gust bij ons thuis geboren!
Ik wilde weten of ik al ingesneeuwd was. Maar ik geloof dat dat allemaal wel mee gaat vallen in het westen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 05:21 schreef klumsy het volgende:
Wat is iedereen trouwens vroeg wakker vandaag!
Ik herken dat wel, die onzekerheid, al ben ik niet bang dat ik haar niet zal herkennen, dat is hier twee keer goed gegaan. Je klinkt wel heel 'goed' zeg maar, er klinkt roze wolk door in je woordenquote:Op vrijdag 7 december 2012 05:48 schreef klumsy het volgende:
het gaat goed hoor, al ben ik echt de dagen aan het aftellen!
Sinds deze week ook helemaal gestopt met werken, het reizen begon me aardig op te breken en de winter en het Ov. Is ook niet een ideale combi....
Merk wel dat de onzekerheid vaker toe begint te slaan, maar dan vooral de "angst" of ik haar straks wel ga herkennen. Bij Senna wist ik gelijk dat ze van mij was, dat voelde gelijk vertrouwd... Tuurlijk komt dat nu ook weer goed, maar vorige keer kwam zo onverwachts dat ik nergens over na heb kunnen denken. En nu ben ik gewoon alweer over de 28 weken heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 07-12-2012 06:11:26 ]3!
'Niet altijd' betekent dus dat het ook wel eens wél lukt en dat is denk ik een heel kostbaar ietsquote:Op vrijdag 7 december 2012 06:01 schreef klumsy het volgende:
Ja probeer ook zoveel mogelijk te genietenlukt niet altijd maar dat hoeft ook niet van mezelf!
Over het algemeen is vooral snachts als ik naar de wc moet de "angst" dat als ik op ga staan m'n vliezen breken, net als de vorige keer.. Maar zodra ik dan sta is dat overen ik ga niet alleen veel reizen.. Maargoed dat zit er sowieso niet in met dit lijf nu
Ooow, jemig, dat lijkt me ook pijnlijk! En lastig dat er niet echt een naam aan hangt denk ik, dat is denk ik een stuk beter uit te leggen als 'het doet gewoon pijn'.. En heb je dat dan ook als je niet zwanger bent?quote:Op vrijdag 7 december 2012 06:24 schreef klumsy het volgende:
Ik heb sowieso een gammel lijfen nu met zo een grote bol word het niet minder...
Merk dat m'n gewrichten het niet leuk vinden, denk niet echt bi. Het zit eigenlijk wel een beetje door m'n hele lijf.heb het er ook vrijwel niet over, dus het is niet iets wat je gemist hebt
Denk zelf dat het met m'n PCOS te maken heeft, heb me ook wel eens op reuma laten testen maar daar komt niks uit. Zijn meer vrouwen met PCOS en gewrichtsklachten maar een echt verband is niet "officieel" vastgelegd
Ja, dat dacht ik om 04.45 ook, toen ik naar de wc ging. Nu ligt er al een aardig laagje en sneeuwt het flink door. Weet natuurlijk niet waar in het westen je woont....quote:Op vrijdag 7 december 2012 05:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wilde weten of ik al ingesneeuwd was. Maar ik geloof dat dat allemaal wel mee gaat vallen in het westen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |