Herkenbaar..quote:Op donderdag 6 december 2012 22:17 schreef becky27 het volgende:
Ladylike en keshet ben zo benieuwd.
Hier zit mini nog zo hoog, volgens mij met haar rug, tegen mijn ribben dat het gewoon vervelend is. Kan vooral 's avonds niet meer rechtop zitten. Ze heeft echt een voorkeursplekje de laatste weken. Heel fijn voor haar maar ik heb het gevoel dat ze door mijn zij naar buiten komt.
Typische stuit houding? Noortje lag al met 28 weken ingedaald, nooit last van gehad.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:22 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Herkenbaar..Heel gezellig dat bolletje zo hoog maar ademen is ook lekker..
Ik kon de laatste weken ook niet meer rechtop zitten
Geen idee... Maar iig wel herkenbaarquote:Op donderdag 6 december 2012 22:26 schreef becky27 het volgende:
[..]
Typische stuit houding? Noortje lag al met 28 weken ingedaald, nooit last van gehad.
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef Kyara het volgende:
Ik denk dat je jongetje die vv in het ziekenhuis ook niet zo zag zitten
Same here, de derde en tweede plek heb ik nooit gehaald, vind het best redelijk confronterend dat ik morgen ws 2e staquote:Op donderdag 6 december 2012 22:43 schreef becky27 het volgende:
Fuck, als dit zo door gaat staan er morgen nog maar twee voor me. Slik. Volgens mij heb ik dat de vorige keer niet eens gehaald en toen ben ik te vroeg bevallen.
En max 2 uur zou ik je eerlijkgezegd ook weer niet aanradenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee nee, zachte muziek, kaarslicht, hooguit af en toe een 'oeh' en max een uurtje of 2. Zo wil ik het graag.
Ow en ik vond het nog wel beschaafd in vergelijking met de 23 uur die mijn moeder met mij (8ponderquote:Op donderdag 6 december 2012 23:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En max 2 uur zou ik je eerlijkgezegd ook weer niet aanraden
Maar daar zit nog heel veel tussenquote:Op donderdag 6 december 2012 23:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ow en ik vond het nog wel beschaafd in vergelijking met de 23 uur die mijn moeder met mij (8ponder) is bezig geweest!
Ik 36 en dat raad ik je niet aanquote:Op donderdag 6 december 2012 23:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar daar zit nog heel veel tussenik deed er 7,5 uur over en dat voelde als SNEL!
Neen, dat snap ikquote:Op donderdag 6 december 2012 23:15 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ik 36 en dat raad ik je niet aan
Ik ken eigenlijk maar weinig bevallingen van 1cm ontsluiting per uur :pquote:Op donderdag 6 december 2012 23:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neen, dat snap ikmaar als ik zeg dat 2 uur best wel HEEL snel is bedoel ik toch ook niet dat je maar meteen >24 uur bezig moet zijn?
/hormonaal
Mijn verloskundige (invalster) was wel vollédig overtuigd van die theorie, die ging me staan afzeiken dat ik bij 2 cm al om pijnstilling vroegquote:Op donderdag 6 december 2012 23:29 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk maar weinig bevallingen van 1cm ontsluiting per uur :p
Truequote:Op donderdag 6 december 2012 23:27 schreef Cantare het volgende:
Het is ook maar net vanaf wanneer je begint te tellen. Bij mijn jongste had het een heel duidelijk begin, maar bij de eerste kan ik niet aanwijzen wanneer het nu echt 'begonnen was'.
Anyway, Liza, wat GOED dat het toch vanzelf begonnen is! Veel succes!
precies!quote:Op donderdag 6 december 2012 22:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee nee, zachte muziek, kaarslicht, hooguit af en toe een 'oeh' en max een uurtje of 2. Zo wil ik het graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |