Damnquote:Op donderdag 6 december 2012 21:29 schreef msacras het volgende:
40,2 graden koorts, verder prima!Met jou ook?
Ik wel zeg. Vandaag had ik me een beetje tegen de kou gekleed, was het helemaal niet zo koudquote:Op donderdag 6 december 2012 21:32 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik wil geen sneeuwthe horror
Hehe, als je nog een beetje wil slapen is dat wel verstandig jaquote:Op donderdag 6 december 2012 21:32 schreef Taexon het volgende:
Ik bedenk met net... als ik 6 uur op dat station moet zijn moet ik echt MAXIMAAL 4 uur me bed uit
dus dat word zo slapen denkeven uniform etc klaarleggen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 6 december 2012 21:34 schreef msacras het volgende:
Ik ga ook lekker slapen.
Dag schatjes!
Trustequote:Op donderdag 6 december 2012 21:34 schreef msacras het volgende:
Ik ga ook lekker slapen.
Dag schatjes!
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:36 schreef msacras het volgende:
Dank, jullie ook slaap lekker voor straks. Ik ga lekker over jullie dromen.
Als ik echt me bed uit moet ben ik er heel snel uit!quote:
ja doe maar!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als ik echt me bed uit moet ben ik er heel snel uit!
Als je wilt stuur ik je wel een WA met een foto van buiten om 4:00 hoor
Post hem hier in het topicquote:Op donderdag 6 december 2012 21:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als ik echt me bed uit moet ben ik er heel snel uit!
Als je wilt stuur ik je wel een WA met een foto van buiten om 4:00 hoor
haha niet doen johquote:Op donderdag 6 december 2012 21:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Okeniet dan wakker worden door de WA want dan voel ik me weer schuldig
Okequote:Op donderdag 6 december 2012 21:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee dat duurt te langde tijd die ik heb in de ochtend besteed ik wel nuttig
Ik post wel een foto van me wekker met mij er naastquote:Op donderdag 6 december 2012 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OkeNaja dan post je hem maar als je weer terug bent
Ik dacht dat je buiten bedoelde?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik post wel een foto van me wekker met mij er naast
wel als ik aangekleed ben enzo natuurlijk
oh jammerquote:Op donderdag 6 december 2012 21:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik post wel een foto van me wekker met mij er naast
wel als ik aangekleed ben enzo natuurlijk
Ja kan buiten ook een foto maken maar niet met me wekker... verlengsnoer word teveel moeite!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat je buiten bedoelde?
Buiten is interessanter. Kunnen we zien wat voor ramp het isquote:Op donderdag 6 december 2012 21:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja kan buiten ook een foto maken maar niet met me wekker... verlengsnoer word teveel moeite!
dat wil ik wel weten ja voor ik weg moetquote:Op donderdag 6 december 2012 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Buiten is interessanter. Kunnen we zien wat voor ramp het is
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 6 december 2012 21:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat wil ik wel weten ja voor ik weg moet
Mijn nummer wordt gehosseld door een kerelquote:Op donderdag 6 december 2012 21:45 schreef Taexon het volgende:
Vooruit... foto's van buiten..ik regel je WA wel vinnie
jij hebt ook altijd gelukquote:Op donderdag 6 december 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn nummer wordt gehosseld door een kerel!
Nou, wat een gelukquote:Op donderdag 6 december 2012 21:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij hebt ook altijd geluk
sorry vinnie val alleen op vrouwenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn nummer wordt gehosseld door een kerel!
Nouquote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
sorry vinnie val alleen op vrouwensnap wel dat je gelijk allemaal plannetjes hebt om me verder te hosselen maar gaat niet werken :s
Hatelijk wel somsquote:
Helloquote:Op donderdag 6 december 2012 21:53 schreef Kimberliedje het volgende:
Yay, eindelijk de laptop, nu kan ik mee ouwehoeren!
Hoiquote:Op donderdag 6 december 2012 21:53 schreef Kimberliedje het volgende:
Yay, eindelijk de laptop, nu kan ik mee ouwehoeren!
Moeders zijn inderdaad niet altijd even tactisch. Die horen dingen via telepathie te weten en niet hoeven vragen oid.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:54 schreef msacras het volgende:
Mijn moeder. De meest tactloze persoon die ik ken. Soms denk ik serieus dat ze autisme heeft.
Ik lig doodziek te creperen in bed, proberen te slapen, gaat ze m'n kamer opruimen. Achterlijk mens.
*frustratie
Dat is niet echt chillquote:Op donderdag 6 december 2012 21:54 schreef msacras het volgende:
Mijn moeder. De meest tactloze persoon die ik ken. Soms denk ik serieus dat ze autisme heeft.
Ik lig doodziek te creperen in bed, proberen te slapen, gaat ze m'n kamer opruimen. Achterlijk mens.
*frustratie
Overigens was dat wel grappig met voorstellen, want jij had dat volgens mij niet doorquote:Op donderdag 6 december 2012 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Om het extra verwarrend te maken heten we allebei hetzelfde
Nee inderdaadquote:Op donderdag 6 december 2012 21:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Overigens was dat wel grappig met voorstellen, want jij had dat volgens mij niet door
Yes yes yes!quote:
Ik ga naar SR dit jaarquote:Op donderdag 6 december 2012 21:58 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Yes yes yes!
Dat was de leukste SR ooit!
Elk jaar rond kerst mis ik dat volle plein en gezelligheid toch wel op de Markt.
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ik dacht dat je mijn naam gewoon herhaalde
Toen dacht ik: 't zal wel
Ik niet. Giel beelenquote:
Is dit jaar echt te ver weg.. Vorig jaar was tof! 4 minuten van mijn woonplaats!quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:59 schreef Rockiejj het volgende:
Personal best Cooper (12 min) of 2.27 km
Later drong het me pas doorquote:
Truequote:
Nee, dat snap ik, is in Enschedequote:
vorig jaar was toch in ehv of was dat alweer het jaar ervoor?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Is dit jaar echt te ver weg.. Vorig jaar was tof! 4 minuten van mijn woonplaats!
Dat was 2010, haha.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vorig jaar was toch in ehv of was dat alweer het jaar ervoor?
Jaar daarvoorquote:Op donderdag 6 december 2012 22:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vorig jaar was toch in ehv of was dat alweer het jaar ervoor?
Mijn beste was 2.43quote:Op donderdag 6 december 2012 21:59 schreef Rockiejj het volgende:
Personal best Cooper (12 min) of 2.27 km
DAT IS ZO FKING LEKKER _o_quote:Op donderdag 6 december 2012 22:02 schreef Kimberliedje het volgende:
Kan iemand mij leren hoe ik crème brulée kan maken?
er is zo'n website met goede recepten, smulweb.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:02 schreef Kimberliedje het volgende:
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:02 schreef Kimberliedje het volgende:
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh lol haha, waar was het vorig jaar dan?
quote:
smulweb.nl!quote:Op donderdag 6 december 2012 22:02 schreef Kimberliedje het volgende:
GMTA.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er is zo'n website met goede recepten, smulweb.
Jaa daarom wil ik het leren maken, dan kan ik dat heel vaak eten enzo!quote:Op donderdag 6 december 2012 22:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
DAT IS ZO FKING LEKKER _o_
bij de aldi verkopen ze wel lekkere dat weet ik wel
dat zei ikquote:Op donderdag 6 december 2012 22:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
smulweb.nl!
Staat t tof beschreven!
http://www.endomondo.com/workouts/111851765quote:Op donderdag 6 december 2012 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn beste was 2.432 dagen spierpijn
kom ik aan met 2,7 km in 20 minutenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
http://www.endomondo.com/workouts/111851765
Cooper (12 min) 2.83 km
Nog geen 2 uur terug
mijn huidige record nu
Ik ga voor de 3 km!quote:Op donderdag 6 december 2012 22:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Cooper (12 min) 2.83 km
Nog geen 2 uur terug
mijn huidige record nu
3KM wil ik zodra het weer warmer word.. voor me gevoel kost het nu veel meer moeite namelijkquote:Op donderdag 6 december 2012 22:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ga voor de 3 km!
Eerst maar eens zorgen dat ik aan het eind van de winter nog 2 km heb..
Nicequote:Op donderdag 6 december 2012 22:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Cooper (12 min) 2.83 km
Nog geen 2 uur terug
mijn huidige record nu
Juist niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
3KM wil ik zodra het weer warmer word.. voor me gevoel kost het nu veel meer moeite namelijk
maar na 20 minuten verbrand je toch ook meer?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Juist niet.
Koelere lucht = betere luchtcirculatie in het lichaam.
Na 20 minuten word t pas zwaarder, koude lucht zit namelijk meer zuurstof in, dus moeten de longen harder werken, maar dit is pas na 20 minuten.
Verbrand je meer... Wat?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar na 20 minuten verbrand je toch ook meer?
Moet dat?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:11 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, dat lijkt me logisch. Na 20 minuten sporten heb je meer verbrand dan na 19
Ik moet 3 km in 12 min. kunnen doen.Gaat zwaar worden.
Nee.quote:
Van de trainerquote:
ah okee dankjequote:Op donderdag 6 december 2012 22:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee.
Je verbrand altijd calorieën gelijk aan je zweetproductie + tempo enzo.
En hoe langer hoe beter.
Het is wél zo, dat als je minder dan 20 minuten sport, je niet afvalt, geen betere conditie krijgt etc. etc.
Dat is niet waar. Van 15 min buikspieren+opdrukken val je echt wel af.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee.
Je verbrand altijd calorieën gelijk aan je zweetproductie + tempo enzo.
En hoe langer hoe beter.
Het is wél zo, dat als je minder dan 20 minuten sport, je niet afvalt, geen betere conditie krijgt etc. etc.
Raad eensquote:
Sorry. Cardio.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Van 15 min buikspieren+opdrukken val je echt wel af.
Ahh sick!quote:Op donderdag 6 december 2012 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Raad eens
Dat dus+MTB'en en racefietsen. MTB staat nu met spikebanden klaar voor morgenHopelijk is het spiegelglad!
Kon zijn dat hardlopen een onderdeel ergens van wasquote:Op donderdag 6 december 2012 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Raad eens
Dat dus+MTB'en en racefietsen. MTB staat nu met spikebanden klaar voor morgenHopelijk is het spiegelglad!
Kijk eens goed naar mijn naamquote:Op donderdag 6 december 2012 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kon zijn dat hardlopen een onderdeel ergens van was. Oh MTB'en is wel tof
Ben ik ook niet helemaal met je eens. Van korte inspanning krijg je evengoed grotere spieren die meer vetverbranden in rust>meer afvallenquote:
Oja, hehequote:Op donderdag 6 december 2012 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar mijn naam
true, sowieso is mijn conditie npg niet optimaalquote:Op donderdag 6 december 2012 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
Maargoed, om serieus af te vallen moet je idd wel flink sporten. En hardlopen moet je rustig opbouwen anders krijg je meteen blessure's.
Goed zoquote:
Uhm, nee ik denk het nietquote:Op donderdag 6 december 2012 22:20 schreef Taexon het volgende:
ow ... morgen toch hele dag utrecht centraalnog mensen die me daar de groeten gaan doen
?
daar kom ik niet, helaas. Moet je wel om 4 uur op?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:20 schreef Taexon het volgende:
ow ... morgen toch hele dag utrecht centraalnog mensen die me daar de groeten gaan doen
?
jij gaat dingen doen terwijl je zou slapen om 11 uurquote:Op donderdag 6 december 2012 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed zo
Ik heb de paar laatste nachten nog geen 4 uur volgens mij
[..]
Uhm, nee ik denk het niet.
Jaquote:Op donderdag 6 december 2012 22:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij gaat dingen doen terwijl je zou slapen om 11 uur
kom maar opquote:Op donderdag 6 december 2012 22:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja je gaat dat nog wel even horen
Nee moet nu 3 uur opquote:Op donderdag 6 december 2012 22:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar kom ik niet, helaas. Moet je wel om 4 uur op?
Lekker handigquote:Op donderdag 6 december 2012 22:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Moet nog papieren snel in orde maken voor morgen
dat is het nadeel als je nu pas gebeld word
slaaplekker en tot 3 uurquote:Op donderdag 6 december 2012 22:31 schreef Taexon het volgende:
Nou heb hopelijk alles....weltruste!
Dankje...quote:Op donderdag 6 december 2012 22:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
slaaplekker en tot 3 uur![]()
haha trustenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dankje...ik gok tot ik 1-2 uurtjes maar slaap maarja
picsquote:Op donderdag 6 december 2012 22:35 schreef Rockiejj het volgende:
Haha, ik heb nou zo'n groot ding op mn kop
Ik ben allang blij dat hij vanaf CD installeert en niet dat hij hem via steam wil downloadenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Klopt, echt niet leuk..
71.1% extracted
Je bent toch geen hoer, of wat?quote:Op donderdag 6 december 2012 23:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
50 euro als je het aflegt
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent toch geen hoer, of wat?
Voor de treinreis?quote:Op donderdag 6 december 2012 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]daar ging het toch heul niet om
En dan beetje neuken enzo.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor de treinreis?![]()
Dan kan ik net zo goed naar jou komen.
Wanneer niet?quote:Op donderdag 6 december 2012 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
Jij lult echt slap als het laat is
quote:
Ja, liefdequote:
Zoiets jaquote:Op donderdag 6 december 2012 23:10 schreef Rockiejj het volgende:
Werken, neuken, nooit meer hoeren.
Ofzo.
Als je hoer bent neuk je juist voor je werkquote:Op donderdag 6 december 2012 23:11 schreef promisionxexposed het volgende:
Hoeren werken nooit meer neuken
Weet ikquote:Op donderdag 6 december 2012 23:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aawh je vindt vast wel eens iemand
oh dat wist ik niet, thanks voor de reminderquote:Op donderdag 6 december 2012 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je hoer bent neuk je juist voor je werk
Graag gedaanquote:Op donderdag 6 december 2012 23:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh dat wist ik niet, thanks voor de reminder
hmja dat is klotequote:Op donderdag 6 december 2012 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik mis het op dit moment
Jij ook en laterquote:Op donderdag 6 december 2012 23:14 schreef Rockiejj het volgende:
Schatjes. Ik ga naar mn nest.
Ik wens jullie een fijn weekend en graag tot ziens.
"kan ik ook pinnen?"quote:Op donderdag 6 december 2012 23:15 schreef promisionxexposed het volgende:
Hoeren werken neuken nooit
in my mouth costs 50 juro's more.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
cash only i don't speak dutch
Vragen des levens:quote:Op donderdag 6 december 2012 23:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
cash only i don't speak dutch
jij ging slapenquote:Op donderdag 6 december 2012 23:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
in my mouth costs 50 juro's more.
oplichterijquote:Op donderdag 6 december 2012 23:19 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Vragen des levens:
als je naar de hoeren gaat, en dan weggaat zonder te betalen, is het dan verkrachting, of winkeldiefstal?
Hier, muzikale smaak, doe er wat leuks meequote:
Klinkt goed.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hier, muzikale smaak, doe er wat leuks mee
Die vind ik wat minder.quote:
Veel of valt het mee?quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:18 schreef promisionxexposed het volgende:
Hier is er wel meer gevallen goddomme
Ik zit er nu inquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:02 schreef 2Happy4U het volgende:
Lekker in de bus gezeten wanneer het sneeuwde
het valt wel mee, volgens mij valt er nu natte sneeuwquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:19 schreef LompeHork het volgende:
Sterker: Als ik de filekaart zo zie had ik best naar m'n werk gekund eigenlijk, maarja, ik wou persé thuis werken
[..]
Veel of valt het mee?
Ja, dat is toch wel zware sneeuwval hoor, beter blijft iedereen thuis!quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het valt wel mee, volgens mij valt er nu natte sneeuw
ja de bussen zijn helemaal ontregelt allesquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat is toch wel zware sneeuwval hoor, beter blijft iedereen thuis!![]()
Hier rijden ze nog gewoon. Zal mij benieuwen vanmiddag. Als het te gek wordt ga ik naar huis, anders kom ik straks helemaal niet thuisquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja de bussen zijn helemaal ontregelt alles
hier ook hoor, in 20 minuten 5 voorbij zien rijden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier rijden ze nog gewoon. Zal mij benieuwen vanmiddag. Als het te gek wordt ga ik naar huis, anders kom ik straks helemaal niet thuis
Jezusquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hier ook hoor, in 20 minuten 5 voorbij zien rijden.
Complete chaos op de weg, files van meer dan 20 kilometer! Gigantische file op de A9 ook! (alleen komt dat doordat ze de spitsstrook dicht hebben gegooidquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja de bussen zijn helemaal ontregelt alles
Dan gaat het wel snel jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de 170 komt om de 10 minuten dusja
ik zat terug te lezen van gisteravond en dacht wtfquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan gaat het wel snel ja.
In Arnhem sneeuwt het best hard al
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zat terug te lezen van gisteravond en dacht wtf
Staat vast in een sneeuwlawine, shit happensquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe
Bus naar mijn werk is er nog niet.
Als je het over de duivel hebt....quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Staat vast in een sneeuwlawine, shit happens
omdat je hommo bentquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:43 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom doe ik dit? Het is fucking glad en de bus glijd alle kanten op in een bocht
Hier regent hetquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hier is de natte sneeuw al overgegaan in droge sneeuw geloof ik
Er staat hier niet eens file op de A7, terwijl ik er gisteren meer dan 3 uur over deed vanwege dat kleine laagje sneeuw.quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje vriezen straks, ijsbaan alles
Bwehe, wat een faal inderdaadquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Er staat hier niet eens file op de A7, terwijl ik er gisteren meer dan 3 uur over deed vanwege dat kleine laagje sneeuw.
Over foutieve berichtgeving gesprokenhopelijk gaat het nog wel sneeuwen hier, zou ik wel tof vinden voor het weekend: lekker binnen met een kop chocomelk naar de witte wereld kijken
Mijn bus ook, dat zegt dus niksquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:49 schreef promisionxexposed het volgende:
Gelukkig moet mijn bus over een N weg
Vanavond heb ik een "sinterklaasviering" bij wat schoonfamilie, eens zien of dat nog doorgaat als het flink heeft gesneeuwdquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bwehe, wat een faal inderdaad. Niets zo onvoorspelbaar als het weer in Nederland
.
Ja, dat is het enige leuke aan sneeuw. Maar ik moet dan deur nog uit.
zelfs het fietspad van de N201 wordt gestrooidquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn bus ook, dat zegt dus niks.
Bwhehe, ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vanavond heb ik een "sinterklaasviering" bij wat schoonfamilie, eens zien of dat nog doorgaat als het flink heeft gesneeuwdik ga wel rijden dan trouwens, winterbandjes en gaan met die handel
Hier strooien ze normaal ook, maar vandaag nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zelfs het fietspad van de N201 wordt gestrooid
Oh dat valt nog mee, gisteren reed ik 20 over de A7quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bwhehe, ik ben benieuwd
Paar jaar terug had ik een verjaardag in Arnhem, toen reden we in een dikke sneeuwstorm terug naar huis. Met 30 over de snelweg ofzo.
Ja, dit was de A50. Stukje minder druk schat ik zoquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat valt nog mee, gisteren reed ik 20 over de A7
Gewoon blijven zitten dan, als wel de pleuris uit breekt wil je daar echt niet in zitten man!quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dit was de A50. Stukje minder druk schat ik zo.
Ik zit te twijfelen of ik zal blijven zitten, zodat ik in ieder geval nog thuis kom, of dat ik toch naar mijn werk ga.
het gaat hier steeds meer sneeuwenquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier strooien ze normaal ook, maar vandaag niet.
Hier is het droog nuquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het gaat hier steeds meer sneeuwen
Nee, dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon blijven zitten dan, als wel de pleuris uit breekt wil je daar echt niet in zitten man!
Hier ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het gaat hier steeds meer sneeuwen
jij woont dan ook in Hoorn, Die doorklieft de wolkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hier is het droog nu
[ afbeelding ]
FML
quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij woont dan ook in Hoorn, Die doorklieft de wolken
Zal je baas blij mee zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:02 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vertrouw het voor geen meter, ik ga mooi weer terug naar huis.
Ik kan thuis werkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zal je baas blij mee zijn
lekker rustig
Dat is waarquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan thuis werken. En ik doe toch al niks
quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hallooo het sneeuwt nog steeds
Hier ligt minimaal 6cm en het sneeuwt nog steedsquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hallooo het sneeuwt nog steeds
ja daar heb ik toch geen boodschap aanquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier ligt minimaal 6cm en het sneeuwt nog steeds.
Boodschappen doe je in de winkelquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja daar heb ik toch geen boodschap aan
komt vanzelf welquote:
dit is niet mijn vrachtwagen vriendquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:12 schreef Vinniiee het volgende:
Zelfs het industrieterrein is niet gestrooid,waar ik weet niet hoeveel vvrachtwagens af en aan rijden
alsof die vrachtwagens ermee zittenquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:12 schreef Vinniiee het volgende:
Zelfs het industrieterrein is niet gestrooid,waar ik weet niet hoeveel vvrachtwagens af en aan rijden
Ja, alleen mogen ze daar met spijkerbanden rijden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alsof die vrachtwagens ermee zitten3cm sneeuw
In Zwitserland en Scandinavië etc kunnen ze allemaal omgaan met een sneeuwlaag van minstens 1 meter, maar in Nederland ligt bij 10 cm heel het land plat
In Zwitserland nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, alleen mogen ze daar met spijkerbanden rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |