Damnquote:Op donderdag 6 december 2012 21:29 schreef msacras het volgende:
40,2 graden koorts, verder prima!Met jou ook?
Ik wel zeg. Vandaag had ik me een beetje tegen de kou gekleed, was het helemaal niet zo koudquote:Op donderdag 6 december 2012 21:32 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik wil geen sneeuwthe horror
Hehe, als je nog een beetje wil slapen is dat wel verstandig jaquote:Op donderdag 6 december 2012 21:32 schreef Taexon het volgende:
Ik bedenk met net... als ik 6 uur op dat station moet zijn moet ik echt MAXIMAAL 4 uur me bed uit
dus dat word zo slapen denkeven uniform etc klaarleggen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 6 december 2012 21:34 schreef msacras het volgende:
Ik ga ook lekker slapen.
Dag schatjes!
Trustequote:Op donderdag 6 december 2012 21:34 schreef msacras het volgende:
Ik ga ook lekker slapen.
Dag schatjes!
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:36 schreef msacras het volgende:
Dank, jullie ook slaap lekker voor straks. Ik ga lekker over jullie dromen.
Als ik echt me bed uit moet ben ik er heel snel uit!quote:
ja doe maar!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als ik echt me bed uit moet ben ik er heel snel uit!
Als je wilt stuur ik je wel een WA met een foto van buiten om 4:00 hoor
Post hem hier in het topicquote:Op donderdag 6 december 2012 21:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als ik echt me bed uit moet ben ik er heel snel uit!
Als je wilt stuur ik je wel een WA met een foto van buiten om 4:00 hoor
haha niet doen johquote:Op donderdag 6 december 2012 21:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Okeniet dan wakker worden door de WA want dan voel ik me weer schuldig
Okequote:Op donderdag 6 december 2012 21:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee dat duurt te langde tijd die ik heb in de ochtend besteed ik wel nuttig
Ik post wel een foto van me wekker met mij er naastquote:Op donderdag 6 december 2012 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OkeNaja dan post je hem maar als je weer terug bent
Ik dacht dat je buiten bedoelde?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik post wel een foto van me wekker met mij er naast
wel als ik aangekleed ben enzo natuurlijk
oh jammerquote:Op donderdag 6 december 2012 21:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik post wel een foto van me wekker met mij er naast
wel als ik aangekleed ben enzo natuurlijk
Ja kan buiten ook een foto maken maar niet met me wekker... verlengsnoer word teveel moeite!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat je buiten bedoelde?
Buiten is interessanter. Kunnen we zien wat voor ramp het isquote:Op donderdag 6 december 2012 21:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja kan buiten ook een foto maken maar niet met me wekker... verlengsnoer word teveel moeite!
dat wil ik wel weten ja voor ik weg moetquote:Op donderdag 6 december 2012 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Buiten is interessanter. Kunnen we zien wat voor ramp het is
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 6 december 2012 21:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat wil ik wel weten ja voor ik weg moet
Mijn nummer wordt gehosseld door een kerelquote:Op donderdag 6 december 2012 21:45 schreef Taexon het volgende:
Vooruit... foto's van buiten..ik regel je WA wel vinnie
jij hebt ook altijd gelukquote:Op donderdag 6 december 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn nummer wordt gehosseld door een kerel!
Nou, wat een gelukquote:Op donderdag 6 december 2012 21:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij hebt ook altijd geluk
sorry vinnie val alleen op vrouwenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn nummer wordt gehosseld door een kerel!
Nouquote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
sorry vinnie val alleen op vrouwensnap wel dat je gelijk allemaal plannetjes hebt om me verder te hosselen maar gaat niet werken :s
Hatelijk wel somsquote:
Helloquote:Op donderdag 6 december 2012 21:53 schreef Kimberliedje het volgende:
Yay, eindelijk de laptop, nu kan ik mee ouwehoeren!
Hoiquote:Op donderdag 6 december 2012 21:53 schreef Kimberliedje het volgende:
Yay, eindelijk de laptop, nu kan ik mee ouwehoeren!
Moeders zijn inderdaad niet altijd even tactisch. Die horen dingen via telepathie te weten en niet hoeven vragen oid.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:54 schreef msacras het volgende:
Mijn moeder. De meest tactloze persoon die ik ken. Soms denk ik serieus dat ze autisme heeft.
Ik lig doodziek te creperen in bed, proberen te slapen, gaat ze m'n kamer opruimen. Achterlijk mens.
*frustratie
Dat is niet echt chillquote:Op donderdag 6 december 2012 21:54 schreef msacras het volgende:
Mijn moeder. De meest tactloze persoon die ik ken. Soms denk ik serieus dat ze autisme heeft.
Ik lig doodziek te creperen in bed, proberen te slapen, gaat ze m'n kamer opruimen. Achterlijk mens.
*frustratie
Overigens was dat wel grappig met voorstellen, want jij had dat volgens mij niet doorquote:Op donderdag 6 december 2012 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Om het extra verwarrend te maken heten we allebei hetzelfde
Nee inderdaadquote:Op donderdag 6 december 2012 21:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Overigens was dat wel grappig met voorstellen, want jij had dat volgens mij niet door
Yes yes yes!quote:
Ik ga naar SR dit jaarquote:Op donderdag 6 december 2012 21:58 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Yes yes yes!
Dat was de leukste SR ooit!
Elk jaar rond kerst mis ik dat volle plein en gezelligheid toch wel op de Markt.
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ik dacht dat je mijn naam gewoon herhaalde
Toen dacht ik: 't zal wel
Ik niet. Giel beelenquote:
Is dit jaar echt te ver weg.. Vorig jaar was tof! 4 minuten van mijn woonplaats!quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:59 schreef Rockiejj het volgende:
Personal best Cooper (12 min) of 2.27 km
Later drong het me pas doorquote:
Truequote:
Nee, dat snap ik, is in Enschedequote:
vorig jaar was toch in ehv of was dat alweer het jaar ervoor?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Is dit jaar echt te ver weg.. Vorig jaar was tof! 4 minuten van mijn woonplaats!
Dat was 2010, haha.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vorig jaar was toch in ehv of was dat alweer het jaar ervoor?
Jaar daarvoorquote:Op donderdag 6 december 2012 22:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vorig jaar was toch in ehv of was dat alweer het jaar ervoor?
Mijn beste was 2.43quote:Op donderdag 6 december 2012 21:59 schreef Rockiejj het volgende:
Personal best Cooper (12 min) of 2.27 km
DAT IS ZO FKING LEKKER _o_quote:Op donderdag 6 december 2012 22:02 schreef Kimberliedje het volgende:
Kan iemand mij leren hoe ik crème brulée kan maken?
er is zo'n website met goede recepten, smulweb.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:02 schreef Kimberliedje het volgende:
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:02 schreef Kimberliedje het volgende:
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh lol haha, waar was het vorig jaar dan?
quote:
smulweb.nl!quote:Op donderdag 6 december 2012 22:02 schreef Kimberliedje het volgende:
GMTA.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er is zo'n website met goede recepten, smulweb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |