SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Hier weer verder.![]()
![]()
ik wil het niet weten, mijn rekening vertelde me zojuist dat er geen budget is<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
2 weken elke dag de sales checken, lekker manquote:
Ik heb trouwens nog erg veel plezier met Dishonored, gekocht voor 15 euro en het geld meer dan waard, zit nu iets over de helft.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
op het moment ik last-minute tickets voor thalys moest kopen wist ik dat ik er geen geld voor zou hebbenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:30 schreef Morthill het volgende:
ik wil het niet weten, mijn rekening vertelde me zojuist dat er geen budget is![]()
![]()
quote:The Humble THQ Bundle just added awesome bonus content! Get your hands on the action RPG Titan Quest and Red Faction: Armageddon's mission pack, Path to War!![]()
je hebt alles toch al?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:56 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
2 weken elke dag de sales checken, lekker man
Ik heb trouwens nog erg veel plezier met Dishonored, gekocht voor 15 euro en het geld meer dan waard, zit nu iets over de helft.
There are only 151 Pokémon.![]()
quote:
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Vond um niet goedkoop genoeg,maar die zal met nog wel meer % in de sale gaan tijdens de kerstsale verwacht ik.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:25 schreef VelitoX het volgende:
[..]
To The Moon was net bij de black friday sales in de aanbieding....
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Wel nais dat je nu ook Titan Quest bij de bundle krijgt (zelfs als je eerder onder het gemiddelde betaalde, jeej). Had um al, maar nu ook op steam haha, hoef ik dvddoosie nie meer te pakken.![]()
quote:Welcome to the Defense Grid: Containment beta!
Oh en Linux is
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
Windows meesterrasquote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Natuurlijk, altijd bonus bij Humble Bundle.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Waarschijnlijk ook niet de laatste bonus: https://twitter.com/Jason_Rubin/status/276828653948653568Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Protip: FTL (Faster Than Light voor de niet-hippe mensen onder ons) is nu in de aanbieding op Steam voor ¤ 5,99, maar op ftlgame.com is ie voor $ 5,99 dus ¤ 4,80 ongeveer
Waarom je FTL zou willen spelen:
[ Bericht 1% gewijzigd door SpankmasterC op 07-12-2012 14:14:42 ]Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |